SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boris lijkt me eerder zo'n viespeuk die 'fake detention' doetquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel tof dat hij dat doet. Zie ik een Merkel of Boris niet doen
Hongaren hebben dat ook. Dat land is 150 jaar bezet geweest en in die tijd totaal ontvolkt. En die geschiedenis wordt nog uitgebreid behandeld op scholen. Dus daar kijken ze wat anders aan tegen het moslimgeloof.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:05 schreef UitStraling het volgende:
Bijzonder eigenlijk dat die mentaliteit van The Winged Hussars nog steeds in de harten van de Polen zit, die zien zich nog steeds als de hoeder van Europa tegen de Arabische wereld en de Islam en dan niet eens op een vage manier maar daar zijn veel Polen dagelijks mee bezig.
Ja dit zal vergelijkbaar zijn inderdaad.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hongaren hebben dat ook. Dat land is 150 jaar bezet geweest en in die tijd totaal ontvolkt. En die geschiedenis wordt nog uitgebreid behandeld op scholen. Dus daar kijken ze wat anders aan tegen het moslimgeloof.
In Nederland besteden we relatief weinig aandacht aan geschiedenis.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:13 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja veel mensen zijn zich veel bewuster van hun eigen geschiedenis dan de gemiddelde Nederlander, keer iets met een Joods meisje gehad, heb nog nooit zoveel holocaust documentaires gezien als toen, tussen het wippen door, bijzondere combinatie was dat wel
Hahaha ja die Polen eigenlijk ook, op de laatste slag om Wenen na dan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Nederland besteden we relatief weinig aandacht aan geschiedenis.![]()
Ik vind de Hongaarse aanpak wel raar hoor. Ze hebben elke veldslag tegen de Ottomanen verloren, maar doen toch alsof zij de redders van Europa waren
jij zit al zes jaar 24/7 op fok waar is het mis gegaan?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:13 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja veel mensen zijn zich veel bewuster van hun eigen geschiedenis dan de gemiddelde Nederlander, keer iets met een Joods meisje gehad, heb nog nooit zoveel holocaust documentaires gezien als toen, tussen het wippen door, bijzondere combinatie was dat wel
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
jij zit al zes jaar 24/7 op fok waar is het mis gegaan?
Als je nog langer wacht, klotst de Noordzee tegen je voordeur.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet even naar buiten maar het regentEn hoe langer ik wacht, hoe harder het gaat regenen.
Bootje besteld.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je nog langer wacht, klotst de Noordzee tegen je voordeur.
Dat zal bij mij eerder werkelijkheid zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je nog langer wacht, klotst de Noordzee tegen je voordeur.
Eén flinke najaarsstorm en je drijft zo je huis uit.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat zal bij mij eerder werkelijkheid zijn.
Lijkt me leuk om mee te maken........quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén flinke najaarsstorm en je drijft zo je huis uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |