Als je een bepaalde invloed op mensen hebt dan heb je daar ook verantwoordelijkheid voor te nemen. Engel zou zich moeten distantiëren van volgelingen die zich bedienen van genoemde praktijken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb helemaal niks met die Engel en ook niet met zijn aanhangers. Beetje makkelijk scoren om mensen die sceptisch zijn over corona in die hoek te duwen. Allemaal gekkies die torens in de hens zetten en bij zorginstellingen staan te schreeuwen. Ben je best kortzichtig als je zo denkt.
Daarom gaan ze lockdowns introduceren? Of wat bedoel je?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:18 schreef weetjewel5 het volgende:
In Zweden wonen 10 miljoen complotgekken.
Zou hij wellicht moeten doen maar nogmaals ik heb niks met de man, met mij meer mensen die grote twijfels hebben over wat er vertelt wordt over corona, hebben ze die Engel niet voor nodig. Deze mensen steken geen masten in de fik of bedreigen zorgpersoneel. Generaliseren is makkelijk om zo je kop in het zand te houden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:19 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Als je een bepaalde invloed op mensen hebt dan heb je daar ook verantwoordelijkheid voor te nemen. Engel zou zich moeten distantiëren van volgelingen die zich bedienen van genoemde praktijken.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zou hij wellicht moeten doen maar nogmaals ik heb niks met de man, met mij meer mensen die grote twijfels hebben over wat er vertelt wordt over corona, hebben ze die Engel niet voor nodig. Die mensen steken geen masten in de fik of bedreigen zorgpersoneel. Generaliseren is makkelijk om zo je kop in het zand te houden.
Over generaliseren gesprokenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:16 schreef controlaltdelete het volgende:
De gemiddelde mondvoddendrager is toch aardig beïnvloedt door de msm hoor. Een normaal mens weet dat het kolder is en je aardig voor lul loopt met je lap.
Nee hoor dat is een feitquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:30 schreef devlinmr het volgende:
[..]
[..]
Over generaliseren gesproken![]()
Maar kan je wel begrijpen waarom ik wel een mondmasker draag in de supermarkten?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:16 schreef controlaltdelete het volgende:
De gemiddelde mondvoddendrager is toch aardig beïnvloedt door de msm hoor. Een normaal mens weet dat het kolder is en je aardig voor lul loopt met je lap.
https://wwwnc.cdc.gov/eid/article/26/10/20-0948_articlequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Maar kan je wel begrijpen waarom ik wel een mondmasker draag in de supermarkten?
Ik heb namelijk meerdere mensen in mijn omgeving die zwaar in de risico groep vallen.
Dan doe ik liever voor een bepaalde periode een mondmasker op zodat het hopelijk ook weer snel niet meer nodig is om te dragen, dan dat ik die naasten besmet die ik lief heb.
En sorry dat ik het zeg, in de supermarkt zijn het wel elke keer de stereotype mensen die ze niet dragen.
Henk en Ingrid van het kamp die 100 sigaretten per dag roken en heb op Facebook gestaan daarom is het waar.
Ik kan me voorstellen dat sommige mensen denken goed bezig te zijn, maar er zitten meer haken/ogen aan dan je zou denken. Nu hebben we een verplichting op basis gevoel ipv wetenschap. Was jij ook dagelijks jouw mondkapje? Of vervang je ze na elk gebruik? Stop je hem weg in je jaszak of plaats je hem in een steriele omgeving. Allemaal factoren die belangrijk zijn bij het dragen van zo'n ding en waar de meeste mensen niet aan denken.quote:In 2015, we conducted a randomized controlled trial to compare the efficacy of cloth masks with that of medical masks and controls (standard practice) among healthcare workers in Vietnam (4). Rates of infection were consistently higher among those in the cloth mask group than in the medical mask and control groups. This finding suggests that risk for infection was higher for those wearing cloth masks. The mask tested was a locally manufactured, double-layered cotton mask. Participants were given 5 cloth masks for a 4-week study period and were asked to wash the masks daily with soap and water (4). The poor performance may have been because the masks were not washed frequently enough or because they became moist and contaminated. Medical and cloth masks were used by some participants in the control group, but the poor performance of cloth masks persisted in post hoc analysis when we compared all participants who used medical masks (from the control and the medical mask groups) with all participants who used only a cloth mask (from the control and the cloth mask groups)(4).
Het is ook niet de bedoeling om mensen in een hoek te duwenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb helemaal niks met die Engel en ook niet met zijn aanhangers. Beetje makkelijk scoren om mensen die sceptisch zijn over corona in die hoek te duwen. Allemaal gekkies die torens in de hens zetten en bij zorginstellingen staan te schreeuwen. Ben je best kortzichtig als je zo denkt.
Serieus?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:00 schreef mir1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Goh, bizar waarom Gates ervoor kiest om zijn miljarden te investeren in vaccins en niet in oplossingen om de armoede op te lossen. Waarom zou hij dat toch doen.
Je moet dan vooral je aannames eens goed testen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:00 schreef mir1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Goh, bizar waarom Gates ervoor kiest om zijn miljarden te investeren in vaccins en niet in oplossingen om de armoede op te lossen. Waarom zou hij dat toch doen.
Ja, wat heeft hij echt gedaan? En is er nou geen armoede meer in de wereld? En waarom geeft hij niet 99% van zijn vermogen uit?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je moet dan vooral je aannames eens goed testen.
Wat had hij kunnen doen? Graag onderbouwen en structurele oplossingen graag.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:12 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan om de armoede echt te verminderen? Graag cijfers!
Zijn geld investeren in projecten die echt iets verbeteren aan de armoede van de mensen op onze wereld. Hoeveel mensen leven er nou nog echt in armoede? Hij heeft minimaal 100 miljard? En van zijn geld wat hij investeert krijgt hij een groot gedeelte ook nog weer terug van de belasting.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:15 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wat had hij kunnen doen? Graag onderbouwen en structurele oplossingen graag
Hij heeft 11 miljardquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:19 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Zijn geld investeren in projecten die echt iets verbeteren aan de armoede van de mensen op onze wereld. Hoeveel mensen leven er nou nog echt in armoede? Hij heeft minimaal 100 miljard? En van zijn geld wat hij investeert krijgt hij een groot gedeelte ook nog weer terug van de belasting.
Hij investeert niet in banen in Afrika of oplossingen die echt bijdragen aan de armoede en hongersnoden. Hij wil vooral mensen vaccineren met zijn troep en daarmee miljarden verdienen.
Waarom is dat een manier om armoede te bestrijden? Ik hoor het graag.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:21 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Hij heeft 11 miljard
En investeren in vaccinatie is een manier om armoede te bestrijden. Als je dat niet begrijpt dan zie ik weinig hoop voor je![]()
Waarom zijn vaccinaties een manier om armoede te bestrijden?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:21 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Hij heeft 11 miljard
En investeren in vaccinatie is een manier om armoede te bestrijden. Als je dat niet begrijpt dan zie ik weinig hoop voor je![]()
Ja ik was ze elke dag en heb er meerdere.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:40 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
https://wwwnc.cdc.gov/eid/article/26/10/20-0948_article
[..]
Ik kan me voorstellen dat sommige mensen denken goed bezig te zijn, maar er zitten meer haken/ogen aan dan je zou denken. Nu hebben we een verplichting op basis gevoel ipv wetenschap. Was jij ook dagelijks jouw mondkapje? Of vervang je ze na elk gebruik? Stop je hem weg in je jaszak of plaats je hem in een steriele omgeving. Allemaal factoren die belangrijk zijn bij het dragen van zo'n ding en waar de meeste mensen niet aan denken.
Hoe verdien je geld aan gratis vaccinatie uitdelen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:23 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Waarom is dat een manier om armoede te bestrijden? Ik hoor het graag.
Ah correct.. nou dan kan hij iedereen 20$ gevenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:24 schreef mir1986 het volgende:
Zie hier,
Bill Gates: vermogen van 110 miljard dollar. Eerste link op Google.
als t goed gaat ja, als t mis gaat dan niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:25 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Hoe verdien je geld aan gratis vaccinatie uitdelen?
Mensen die niet ziek worden kunnen werken
Kinderen die niet overlijden of levenslang gehandicapt raken zorgen ervoor dat de noodzaak om veel kinderen te nemen verdwijnt
Etc
Uitzondering en zeker geen reden om dan maar te stoppen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:29 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
als t goed gaat ja, als t mis gaat dan niet.
https://www.theguardian.c(...)of-strain-in-vaccine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |