quote:Dan is het niet mooi meer.
Op dinsdag 21 januari 2003 22:22 schreef Kemania het volgende:
Stropdas + schaar + naaigerei?
quote:Naailes + stropdas + schaar + naaigerei?
Op dinsdag 21 januari 2003 22:22 schreef GlennM het volgende:[..]
Dan is het niet mooi meer.
Dit is geen optie.
Oftewel... voorbeeld? want ik heb geen enkel idee waar je het over hebt.
quote:Het is gewoon een stropdas maar dan een heel korte.
Op dinsdag 21 januari 2003 22:23 schreef Kos het volgende:[..]
Naailes + stropdas + schaar + naaigerei?
Oftewel... voorbeeld? want ik heb geen enkel idee waar je het over hebt.
Maar serieus...ik zou het echt niet weten...ga eens een paar kledingzaken langs...
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 22:32 schreef Peewee het volgende:
Bij Geer van de Veer
Jodenstraat in Venlo
Koploper in fop en gein artikelen, carnavalsuitrustingen en andere troep.
Of gewoon je knoop lager leggen. Het lange uiteinde kun je dan wegstoppen in je overhemd (al is dit niet helemaal ok).
Wat jij bedoelt wordt gebruikt om een echte "Bow Tie" te strikken. Andere stroppen die hiermee gemaakt worden zijn een "Prince Albert Knot", "Ascot" of een "Small Knot".
Waarschijnlijk zijn ze te verkrijgen bij de betere speciaalzaak voor pakken en stroppen. Je zou Welles&Welles kunnen proberen (zitten o.a. in Amsterdam en Den Haag (Babylon)) of "The English Hatter" in Amsterdam (Heiligewg 40 )
quote:Oh...ik ken ze natuurlijk wel maar dat had ik niet echt begrepen uit de vraag van de topicstarter (kijk dan ook nooit André
Op dinsdag 21 januari 2003 22:42 schreef Vesper het volgende:
Nu dan even serieus...Wat jij bedoelt wordt gebruikt om een echte "Bow Tie" te strikken. Andere stroppen die hiermee gemaakt worden zijn een "Prince Albert Knot", "Ascot" of een "Small Knot".
Waarschijnlijk zijn ze te verkrijgen bij de betere speciaalzaak voor pakken en stroppen. Je zou Welles&Welles kunnen proberen (zitten o.a. in Amsterdam en Den Haag (Babylon)) of "The English Hatter" in Amsterdam (Heiligewg 40 )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |