abonnement Unibet Coolblue
pi_196332880
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 09:28 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Ja, daar was ik al bang voor. Als je een zaak nuchter en genuanceerd bekijkt, zit je "dus" in het "foute kamp".
Voor de goede orde: Ik ben niet wat ik volgens jou lijk, en ik praat ook niks goed.
Echter:
Op internet hoor je ook vaak: Die moet dood. En in de voetballerij: We maken gehakt van ze.
Moet je dat allemaal letterlijk nemen? En als die kinderen nooit zelf zo'n uitnodiging mailen, dan creeer je toch alleen maar een misdrijf, dat er anders nooit was geweest.
Nogmaals: richt je dan op reeele misbruik-gevallen, zoals in Zeeuws Vlaanderen. Misbruik in huiselijke kring. Daar vindt het echt plaats.
Pedohunting is gewoon een bezigheidstherapie voor Corona-verveelde jochies uit Rozendaal.

Stel dat er een malloot op internet is die persee bedreigde diersoorten wil doodschieten.
En hij heeft daar allerlei fantasieėn bij.
Hij beschrijft zichzelf als een man van veertig jaar.

Dan mail ik terug:
OK, ik laat een neushoorn los op 2e pinksterdag om 3 uur 's middags bij de IKEA.

Mag ik dan iedere man van 40 jaar in elkaar slaan op die bewuste plek en tijdstip.
Goh, ik heb wat goeds gedaan voor de bescherming van de bedreigde diersoorten.

Hoe ging je van 1 persoon naar iedereen? Stelt er dan iemand dat we iedere 73 jarige op de bewuste plek en tijd afrossen? Er is een vermeende pedofiel in elkaar gerost die met een 15 jarige meisje wilde afspreken, en jij beschrijft het als: ah joh, hij wordt uitgenodigd en is nieuwsgierig. Zoooo fout die opmerking. 8)7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')