SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik ben de persoon op de tribune die zakjes chips uit de kantine aan het opeten is.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Etto z'n vriendin is een keeper
Croky Bolognese dan welquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik ben de persoon op de tribune die zakjes chips uit de kantine aan het opeten is.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik ben de persoon op de tribune die zakjes chips uit de kantine aan het opeten is.
Erdogan approvesquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:46 schreef bitterbal het volgende:
k ben turk turk wij zijn turk turk jij bnet turk turk
ik mis het tüterenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:46 schreef bitterbal het volgende:
k ben turk turk wij zijn turk turk jij bnet turk turk
Ligt er beetje aan wat ze hebben in de sportkantine, denk geen eens chips nu ik dit zo typ. Naja dan zak chips mee van huis.quote:
Danoontje powerrrrr 💪quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende: total loss tot op het bot door het putje heen
Ik zeg drie keer drie letters en jij gaat finaal uit je plaat. Doe eens even normaal gewoon.quote:
Kan ook ergens anders.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is er een hockey club in Emmen dan?
Etto is heel beschermend naar zijn meisje.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zeg drie keer drie letters en jij gaat finaal uit je plaat. Doe eens even normaal gewoon.
Noemen ze daar boerengolf.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is er een hockey club in Emmen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |