SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik ben de persoon op de tribune die zakjes chips uit de kantine aan het opeten is.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Etto z'n vriendin is een keeper
Croky Bolognese dan welquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik ben de persoon op de tribune die zakjes chips uit de kantine aan het opeten is.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik ben de persoon op de tribune die zakjes chips uit de kantine aan het opeten is.
Erdogan approvesquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:46 schreef bitterbal het volgende:
k ben turk turk wij zijn turk turk jij bnet turk turk
ik mis het tüterenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:46 schreef bitterbal het volgende:
k ben turk turk wij zijn turk turk jij bnet turk turk
Ligt er beetje aan wat ze hebben in de sportkantine, denk geen eens chips nu ik dit zo typ. Naja dan zak chips mee van huis.quote:
Danoontje powerrrrr 💪quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende: total loss tot op het bot door het putje heen
Ik zeg drie keer drie letters en jij gaat finaal uit je plaat. Doe eens even normaal gewoon.quote:
Kan ook ergens anders.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is er een hockey club in Emmen dan?
Etto is heel beschermend naar zijn meisje.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zeg drie keer drie letters en jij gaat finaal uit je plaat. Doe eens even normaal gewoon.
Noemen ze daar boerengolf.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is er een hockey club in Emmen dan?
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerst ouderen blij maken en daarna van bil dus
Vriend van me heeft het ook al, het komt erg dichtbijquote:
Turkse vrouwen zijn vaak wèl mooi.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En wij maar denken dat je Egyptische roots hebt
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Turkse vrouwen zijn vaak wèl mooi.
recentquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:55 schreef Koen66 het volgende:
Wanneer was je hier voor het laatst bij de voordeur @:bitterbal?
maatje van me heeft vandaag z'n eerste werkdag gehad. bleek een van de mensen met een sneltest positief getest te zijn. Hij moet gelijk 10 dagen in quarantaine.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vriend van me heeft het ook al, het komt erg dichtbij
denk van dat lelijke haar zo uit modelquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat snapte ik natuurlijk gelijk al.
Maar wat is ipne haar eigenlijk?
KOM DANquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zeg drie keer drie letters en jij gaat finaal uit je plaat. Doe eens even normaal gewoon.
Homo haar.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk van dat lelijke haar zo uit model
Nou toevallig....quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft iemand hier een geel-groene Kia picanto?
Staat die in de hens voor je deur?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Terriër... Pit Bullquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Etto is heel beschermend naar zijn meisje.
gok iets met een amber alertquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat die in de hens voor je deur?
Ja natuurlijk, daar rijden er maar 30.000 van rond in Nederlandquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:59 schreef Amarantha het volgende:
Je zou zeggen dat zo'n auto wel moet opvallen maar ja als dat ding ergens in een garage staat nu.
Wat is dit voor zwarte pietenmuziek?quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dit voor zwarte pietenmuziek?
Zwarte Pietquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms ben je open van geest en dan opeens gewoon een raciessch. Hoe dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja da's waar.. maar voor mijn engel maakt dat niet uit. Sloop alles en iedereenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Etto je weegt 45 kg en flash minstens 100 kg.
Dit gaat niet goed hoor..
Ik ben een enigmaquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Soms ben je open van geest en dan opeens gewoon een raciessch. Hoe dan?
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja da's waar.. maar voor mijn engel maakt dat niet uit. Sloop alles en iedereen
Ja, lief van jequote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja da's waar.. maar voor mijn engel maakt dat niet uit. Sloop alles en iedereen
Deze keur ik zeer zeker goedquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, lief van jeHou je wel je hoofdje erbij?
wtfquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een enigma [ link | afbeelding ]
Zal dan tegen iemand anders zijn want ik heb een hekel aan vechten.quote:
was voor jou maar een quickie achter het station vanavond dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I guess that cunt getting eaten
Zou dat niet zo snel eten denk ik.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was voor jou maar een quickie achter het station vanavond dan?
Lekker voor zequote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je onderburen zitten nu op viva.nl te klagen over bovengnomin.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
chemical brothers mogen ook niet ontbreken bij ee avondje dansen
Tijd voor een augurkje ettoquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Say that again, son...
Wanna say that again you $%##$ ^&*(()_ little)___ of &*(())
SAY IT AGAIN...
Nee , denk door he eten :pquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom zo vrolijk, Bal? Heb je een bod uitgebracht?
k zit.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En je danst ook lichtvoetig?
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En je danst ook lichtvoetig?
Dat lijkt mij welquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ahja
heb vandaag een pasta kookboek gekochtbenieuwd of daar ook een hoerenpasta in staat
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
Vreemde kleur sigaret maar gaat om idee
waar lees je dat?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
De Fransen mogen vanaf vrijdag nog maar een uur per dag naar buiten.
Waar is @:crv trouwens gebleven?
Hebben ze wel een keer tijd om zich te douchen en te scheren.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze wel een keer tijd om zich te douchen en te scheren.
Say what again?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Say that again, son...
Wanna say that again you $%##$ ^&*(()_ little)___ of &*(())
SAY IT AGAIN...
nos zegt iets andersquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)n-nationale-lockdown
Hard nodigquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze wel een keer tijd om zich te douchen en te scheren.
Hela, die staat in je huisquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:15 schreef Amarantha het volgende:
Omg nog 2 dagen wachten.![]()
[ afbeelding ]
Ook al ziet ze nog zo mooi uit eerst even je hand in haar broekje, daarna dezelfde arm om haar heenslaan, haar nek kussen en meteen snel even aan je vinger ruiken, geloof me.quote:
"Like last spring, you will be able to leave your home only for work, for a doctor's visit, to help a relative, do essential shopping or go out shortly for air," the French president added.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nos zegt iets anders
2 UUR GELEDEN
Ook strenge maatregelen in Frankrijk
In navolging van Duitsland neemt ook Frankrijk nieuwe maatregelen tegen het coronavirus. Vanaf aanstaande vrijdag gaan de cafés en restaurants dicht en zijn verplaatsingen tussen regio's niet toegestaan. Dat maakte president Macron bekend in een tv-toespraak. De nieuwe maatregelen gelden tot 1 december.
Scholen blijven open en universiteiten moeten online lesgeven. Thuiswerken wordt de norm, aldus Macron. Fransen mogen wel begrafenissen bijwonen en mensen in verzorgingshuizen bezoeken. Net als in de eerste 'lockdown' afgelopen voorjaar moeten niet-essentiële winkels, zoals kledingzaken en kappers, dicht.
De situatie wordt over twee weken opnieuw beoordeeld. Als er tegen die tijd verbeteringen zichtbaar zijn, dan mogen niet-essentiële winkels mogelijk hun deur weer openen.
In Frankrijk werden de afgelopen 24 uur 288 coronagerelateerde doden geregistreerd in het ziekenhuis en 235 doden in verpleeghuizen in de afgelopen vier dagen. In beide gevallen gaat het om de sterkste stijging sinds mei. "We zijn overweldigd door de tweede golf", zei Macron in zijn tv-toespraak. "We hebben 40.000 tot 50.000 nieuwe besmettingen per dag."
In lockdownquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook al ziet ze nog zo mooi uit eerst even je hand in haar broekje, daarna dezelfde arm om haar heenslaan, haar nek kussen en meteen snel even aan je vinger ruiken, geloof me.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:20 schreef crv het volgende:
[..]
In lockdownHey manke, je leeft nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
In lockdownSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trek je het allemaal nog een beetje?Same shit, different day
SC hopper present
hmm okequote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Like last spring, you will be able to leave your home only for work, for a doctor's visit, to help a relative, do essential shopping or go out shortly for air," the French president added.
https://www.france24.com/(...)in-covid-19-flare-up
[..]
In lockdownSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe oud was dat kind daar, 14 ofzo?quote:
Exact.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe oud was dat kind daar, 14 ofzo?
Ik heb het ook weleens gedaan. Niet met zoveel zwier, maar wist toen wel dat ik niet zou afdalen naar de onderste regionenquote:
omdat ze het in de gaten hadquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het ook weleens gedaan. Niet met zoveel zwier, maar wist toen wel dat ik niet zou afdalen naar de onderste regionen
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je laat je niks wijsmaken he?
Nauwelijksquote:
Life is a learning gamequote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het ook weleens gedaan. Niet met zoveel zwier, maar wist toen wel dat ik niet zou afdalen naar de onderste regionen
Nauwelijksquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Trek je het allemaal nog een beetje?
Balliequote:
Poot gaat redelijk, vorige week door rug gegaanquote:
Sprak vandaag iemand en die heeft wat mensen in de thuiszorg werken en die zit momenteel met een ziekteverzuim van 65 procent, die ontplofte zowatquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je verlangt bijna weer naar wat gesleutel aan je pootje?
ah godverquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:28 schreef crv het volgende:
[..]
Poot gaat redelijk, vorige week door rug gegaan
Ja en na een aanloopprobleem funktioneert die primaquote:
Nou......quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je verlangt bijna weer naar wat gesleutel aan je pootje?
Wow, scheissequote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:28 schreef crv het volgende:
[..]
Poot gaat redelijk, vorige week door rug gegaan
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:29 schreef crv het volgende:
[..]
Ja en na een aanloopprobleem funktioneert die prima
Ah toch iets positiefsquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:29 schreef crv het volgende:
[..]
Ja en na een aanloopprobleem funktioneert die prima
Wie?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat hysterische mens zit weer bij Jinek.
O god, dan kan ik straks luiers gaan verschonen bij oma.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sprak vandaag iemand en die heeft wat mensen in de thuiszorg werken en die zit momenteel met een ziekteverzuim van 65 procent, die ontplofte zowat
Eva is de presentatrice he. Die zit er elke avond.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh shit had geluid eventjes uit. Linda is nog niet geweest hopelijk?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Die snapt er echt geen reet vanquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
ja gewoon alles verzwijgenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:32 schreef crv het volgende:
[..]
Die snapt er echt geen reet van
China als voorbeeld hoe je het virus indamt
Donkere zonnebril op, secondelijm in beide neusgaten en gaanquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O god, dan kan ik straks luiers gaan verschonen bij oma.![]()
MENSEN HOU JE EENS AAN DE REGELS GODVERDOMME!
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Donkere zonnebril op, secondelijm in beide neusgaten en gaan
Ja die. China kan het ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:32 schreef crv het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga slapen. Etto neem nog een satécracker met mosterd of zo johquote:
En aromat.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga slapen. Etto neem nog een satécracker met mosterd of zo joh
Ze kan niet eens normaal nederlandse zinnen sprekenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die. China kan het ook.
Ja laten we gelijk communistisch worden.
Houden zoquote:
klinkt als fake louisequote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:37 schreef crv het volgende:
[..]
Ze kan niet eens normaal nederlandse zinnen spreken
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
70% van NL wil avondklok zegt een jochie die even onderzoek heeft gedaan onder zijn vrienden.
Deuren dichtlassenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:32 schreef crv het volgende:
[..]
Huh welke gast?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Is dit die gast die nu postcijfers gaat posten?
En dan zwaait?
Nee, wel -10quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hedde gij stront in de oguh ofwah?
Etto vs Flashquote:
Nou ja deze heeft wel een universitaire opleiding gehad, hoewel je dan ook gewoon op bepaalde gebieden dom kan zijn.quote:
Yoquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie van de twee is dat dikke domme konijn dan?
quote:
quote:
Paarse DS3quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Enorme egoïsten zijn het.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
dat die konijnen ook niet samen werken he
Ja daar zat ik ook al naar te kijken, die zitten een beetje dom ernaar te staren zoquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
dat die konijnen ook niet samen werken he
maar beestje gaat er gracieus achternaquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook al naar te kijken, die zitten een beetje dom ernaar te staren zo
Zo van boeien, we maken wel wat nieuwe nijntjes vanavond.
Mensen zijn tegenwoordig veel mobieler en denk dat internet ook niet echt meehelpt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
De pokken, bijna 300 miljoen doden.
“Maar is nu veel onrustiger dan toen” volgens de verpleegster destijds.
Die mensen werden nog echt goed in aparte quarantaine geplaatst.
https://www.ad.nl/ad-werk(...)en-we-niet~aa794c18/
Complete schijt en yolo hadden we toenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
De pokken, bijna 300 miljoen doden.
“Maar is nu veel onrustiger dan toen” volgens de verpleegster destijds.
Die mensen werden nog echt goed in aparte quarantaine geplaatst.
https://www.ad.nl/ad-werk(...)en-we-niet~aa794c18/
En het is ook nog eens slecht voor het milieuquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:27 schreef bitterbal het volgende:
van die autobranden snap je de lol toch ook niet
Justin Case?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:24 schreef Koen66 het volgende:
Wist niet dat deze vast zat:
[ afbeelding ]
Aanranding toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:24 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
viezerik vind ik datquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:24 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik las laatst ergens een artikel over bands in de jaren 70-80 die er ook geen probleem van maakte om meisjes van 15-16 mee te noemen op tour.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yup
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rnoacteur-ron-jeremy
Heb het niet over lief. heb maar over viesquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig is Badr een lieve jongen
Ik zou mijn dochter niet meegeven aan Ron Jeremy inderdaad.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb het niet over lief. heb maar over vies
Altijd al geweest, alleen vroeger werd hij er voor betaald.quote:
je zal met hem maar fysieke contacten moeten hebben. Het is net zon trol brrrrquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Altijd al geweest, alleen vroeger werd hij er voor betaald.
nou ja, hij is ook al 67 he.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je zal met hem maar fysieke contacten moeten hebben. Het is net zon trol brrrr
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagsquote:
ohquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slecht nieuws tot nu toe.
Oom van mij opgenomen in het ziekenhuis
bah, wat heeft ie?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:
Slokdarmkanker; prognoses daarvan zijn over het algemeen niet zo goed helaas. Was bezig aan combinatie van chemokuren + bestralingen.quote:
oh wat kutquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Slokdarmkanker; prognoses daarvan zijn over het algemeen niet zo goed helaas. Was bezig aan combinatie van chemokuren + bestralingen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Slokdarmkanker; prognoses daarvan zijn over het algemeen niet zo goed helaas. Was bezig aan combinatie van chemokuren + bestralingen.
Sterkte!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan jij nog een beetje werken nu? Kan me herinneren dat je met het aankondigen van die semi lockdown zei dat alles op z'n gat kwam te liggen?quote:
Goede samenvatting wel ditquote:
Ja het draait opzich wel door hoor. Het is (nog niet) zo erg als in maart en april.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kan jij nog een beetje werken nu? Kan me herinneren dat je met het aankondigen van die semi lockdown zei dat alles op z'n gat kwam te liggen?
Hoe ver is hij met de bestraling/chemo?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
kutquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Gelukkigquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja het draait opzich wel door hoor. Het is (nog niet) zo erg als in maart en april.
ja ik ook..quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:13 schreef Justin_Case het volgende:
Overigens ken ik er velen die gewoon nog dagelijks naar kantoor gaan.
Das toch kut manquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gelukkig
[..]
ja ik ook..
Als ik 't zo hoor bij ons ben ik net op tijd van boord gegaan. Veel landen gooien de grenzen weer dicht/staan aflossingen niet toe (omdat wij in principe niet 2 weken in quarantaine gaan wat zij daar dan wel willen). Vermoed dat binnen 2 weken aflossingen weer helemaal stil komen te liggen voor een week of 4-6.
hoe willen ze dat handhaven?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
konden kantoren geen boetes krijgen als ze men toch onnodig op kantoor lieten werken?
Geen idee.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
konden kantoren geen boetes krijgen als ze men toch onnodig op kantoor lieten werken?
Yep maar het opleggen vanuit de regering en het opvolgen en handhaven daarvan zijn wat andere dingen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij de eerste batch van kuren afgerond nu.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe ver is hij met de bestraling/chemo?
Lastig om daarover iets te zeggen als ik zijn behandelplan niet ken, sterkte.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij de eerste batch van kuren afgerond nu.
Midden 60 ergens; verder in goede gezondheid.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lastig om daarover iets te zeggen als ik zijn behandelplan niet ken, sterkte.
Hoe oud is hij?
Definieer onnodig.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Zware strijd, ik heb mijn zusje de laatste maanden de strijd zien en voelen voeren met keelkanker/slokdarmkanker en het is echt balanceren op een dun koord van leven en dood, ongelofelijk wat een gevecht.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Midden 60 ergens; verder in goede gezondheid.
Mooi voorbeeldje voor je: mijn werk kan meer dan prima thuis, maar toch zit ik op kantoor. Reden in mijn geval: er komen zendingen binnen, er gaan zendingen uit en sommige suffe dingen als de vuilnisbakken die geleegd worden, gaan ook gewoon door. Randzaken die ook moeten enzo.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als het net zo makkelijk thuis kan :p
ja dat vind ik dan dat niet niet net zo makkelijk thuis kan. maar ik bepaal de regels niet hequote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi voorbeeldje voor je: mijn werk kan meer dan prima thuis, maar toch zit ik op kantoor. Reden in mijn geval: er komen zendingen binnen, er gaan zendingen uit en sommige suffe dingen als de vuilnisbakken die geleegd worden, gaan ook gewoon door. Randzaken die ook moeten enzo.
Nee, maar er zijn áltijd van dat soort dingen te bedenken, dus handhaven is onmogelijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat vind ik dan dat niet niet net zo makkelijk thuis kan. maar ik bepaal de regels niet he![]()
k dacht alleen dat het zo was dat een kantoor een boete kon krijgen. verder maakt het mij vrij weinig uit waar mensen werken
ja denk als de baas zegt dat al het personeel ook op kantoor moet zijn om een pakketje aan te nemen of de prullenbakken te legen dat daar niemand in trapt he. geloof dat ook niet wordt bedoeld met de regel dat men thuis moet werkenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn áltijd van dat soort dingen te bedenken, dus handhaven is onmogelijk.
Maar als er niemand op kantoor zit dan raken de vuilnisbakken ook niet vol.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi voorbeeldje voor je: mijn werk kan meer dan prima thuis, maar toch zit ik op kantoor. Reden in mijn geval: er komen zendingen binnen, er gaan zendingen uit en sommige suffe dingen als de vuilnisbakken die geleegd worden, gaan ook gewoon door. Randzaken die ook moeten enzo.
Nee, maar dat was slechts mijn voorbeeld natuurlijk. Je kan het ook gooien op niet de nodige spullen hebben om extern te werken hebben en geen investeringsruimte daarvoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk als de baas zegt dat al het personeel ook op kantoor moet zijn om een pakketje aan te nemen of de prullenbakken te legen dat daar niemand in trapt he. geloof dat ook niet wordt bedoeld met de regel dat men thuis moet werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |