Of het is gewoon een rasoptimist!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:44 schreef ijs_beer het volgende:
iemand heeft niet gelezen voordat ie post.
Oke dan.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:28 schreef Guanabana het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twente O+
The sun always shines on TV
Het was nooit zo donker of het werd wel weer licht
WE WORDEN KAMPI... oh wachtquote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zag deze bovenstaande vanmorgen in COR. Dat zegt ook wel veel.
Het gaat echt compleet mis he. Ik ben bang dat dat ook ons voorland is eerlijk gezegd...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:38 schreef Fred_B het volgende:
Morgen begint de herfstvakantie, en met 21.000 nieuwe gevallen en 1000 mensen op de IC, lijkt het erop dat we binnen een paar dagen in lockdown gaan in België.
Rasaardappel zou ook kunnen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Of het is gewoon een rasoptimist!
België groeit wel echt keihard door, terwijl het hier nu toch al een aantal dagen afvlakt (zie je ook in de grafieken). Nog steeds op een veel te hoog aantal natuurlijk. Dat wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het gaat echt compleet mis he. Ik ben bang dat dat ook ons voorland is eerlijk gezegd...
Ja, ik vraag me ook af wat je eraan kan doen, tenzij je echt de rest van de winter in een lockdown wil. Even een week alles plat is leuk, maar daarna begint de olievlek weer net zo snel te groeien.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het gaat echt compleet mis he. Ik ben bang dat dat ook ons voorland is eerlijk gezegd...
Laten we daar maar aan vast houdenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
On a positive note:
Bij het overzetten van de cassettebandjes kwam ik net m'n radio-opname van "December will be magic again" tegen
Het moet een teken zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laten we daar maar aan vast houden
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
On a positive note:
Bij het overzetten van de cassettebandjes kwam ik net m'n radio-opname van "December will be magic again" tegen
4 weken lockdown (2x incubatietijd) is wel redelijk effectief begreep ik. Niet iets waar we op zitten te wachten maar ik hou er wel rekening mee...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me ook af wat je eraan kan doen, tenzij je echt de rest van de winter in een lockdown wil. Even een week alles plat is leuk, maar daarna begint de olievlek weer net zo snel te groeien.
Kan die ook op die manier werken?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
Gisteren is m'n nieuwe vrieskistje bezorgd. Zo met dat mandje er in is het net een grote frituurpan![]()
[ afbeelding ]
Kan het proberenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan die ook op die manier werken?
Precies, buurtfeestje, voor wanneer het weer mag.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kan het proberenKan ik de hele wijk uitnodigen
Topposter word je natuurlijk niet vanzelf.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:44 schreef ijs_beer het volgende:
iemand heeft niet gelezen voordat ie post.
Aankondiging!!!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heb straks nog een leuk ESF nieuwtje!
Roef? ESF in maart?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Aankondiging!!!
https://vocaroo.com/17nXOgiql4q2
Roef Sjakotquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Aankondiging!!!
https://vocaroo.com/17nXOgiql4q2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |