abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 28 oktober 2020 @ 19:37:51 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_195910848
Ik heb de laatste tijd veel negatieve topics gemaakt, waar het duidelijk is dat ik met mezelf in de knoop zit. Toch wil ik niet blijven hangen in zelfmedelijden. Daarom heb ik lang zitten nadenken over hoe ik mijn leven een positieve wending kan Geven. Met dit topic wil ik mijn toekomstplannen delen om te laten zien dat ik meer in me mars heb dan wat ik heb laten zien afgelopen maanden.

Eerste wat ik heb is dat ik morgen te horen krijg of ik wordt uitgenodigd op sollicitatie-gesprek. Dit is een unieke kans om te gaan werken als hulpverlener en ik krijg dan een goede salaris. Het is een BBL traject, waar ik 1 dag naar school ga en drie dagen gaat werken. Ik kan maximaal 2470¤ bruto verdienen.

Opleiding duurt 2 jaar en krijg ik veel werkervaring. Ik weet zeker dat ik deze functie aankan, ik heb het eerder al vrijwillig gedaan. Dus ik hoop dat ik de kans krijg om het te doen, anders wordt het plan B, werken bij Rijkswaterstaat.

En over twee jaar wil ik terug naar Curaçao. Gewoon een nieuwe begin. Mijn eigen cultuur, eigen taal, daar een master doen en een vriendin zoeken.

Dus ja, ik heb nog perspectief. Ik kan nu ff niet meer typen, maar lees graag je reactie en commentaren.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 28 oktober 2020 @ 19:59:18 #2
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_195911311
Het lijkt mij ook beter dat je je langzaam op positieve dingen richt. Dus goed bezig ^O^
pi_195911523
Goed bezig
  donderdag 29 oktober 2020 @ 00:28:28 #4
488458 mr.klojo
bananen zijn tof
pi_195916245
Nooit iets doen omdat anderen het willen of doen. Nederland is heel erg van de centen en het werk, werk is leven mentaliteit.

Ik werk me helaas ook plat, maar raad aan om iets te kiezen wat je echt leuk vind.

Iets wat je net aankan, moet zeker de moeite waard zijn.. voor het geld zou ik het niet doen.

Doe wat je zelf leuk vind.

Dan wordt je vanzelf blijder.

Ik zou overigens ook naar een ander land willen, lijkt me zo gaaf. Voor een paar jaar of zo.

Maar ja, zit vast aan baan.
pi_195916548
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 19:37 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb de laatste tijd veel negatieve topics gemaakt, waar het duidelijk is dat ik met mezelf in de knoop zit. Toch wil ik niet blijven hangen in zelfmedelijden. Daarom heb ik lang zitten nadenken over hoe ik mijn leven een positieve wending kan Geven. Met dit topic wil ik mijn toekomstplannen delen om te laten zien dat ik meer in me mars heb dan wat ik heb laten zien afgelopen maanden.

Eerste wat ik heb is dat ik morgen te horen krijg of ik wordt uitgenodigd op sollicitatie-gesprek. Dit is een unieke kans om te gaan werken als hulpverlener en ik krijg dan een goede salaris. Het is een BBL traject, waar ik 1 dag naar school ga en drie dagen gaat werken. Ik kan maximaal 2470¤ bruto verdienen.

Opleiding duurt 2 jaar en krijg ik veel werkervaring. Ik weet zeker dat ik deze functie aankan, ik heb het eerder al vrijwillig gedaan. Dus ik hoop dat ik de kans krijg om het te doen, anders wordt het plan B, werken bij Rijkswaterstaat.

En over twee jaar wil ik terug naar Curaçao. Gewoon een nieuwe begin. Mijn eigen cultuur, eigen taal, daar een master doen en een vriendin zoeken.

Dus ja, ik heb nog perspectief. Ik kan nu ff niet meer typen, maar lees graag je reactie en commentaren.
Je stelt wel grote doelen. Een baan met ¤2740,- bruto salaris. Je master halen op Curaçao.

Kun je er niet beter rekening mee houden dat niet alles zal lukken? Je bent hier op fok ook weer enige tijd afwezig geweest vanwege psychische problemen.

In plaats van dat salaris kun je er ook voor kiezen om mensen te helpen. Er is vanuit de gemeente ook vast wel over te spreken om met behoud van uitkering vrijwilligerswerk te doen. Dan heb je werk, dan kun je mensen helpen en krijg je zelf in ieder geval genoeg geld om van te leven.

Ik ken ook iemand met psychosegevoeligheid. Een slimme gast met een universitaire studie. Toch draait hij ook niet mee zoals de gemiddelde Nederlander. Elk werk heeft een bepaald stressniveau en er is dan altijd het risico op stress en overbelasting.
pi_195917395
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 00:28 schreef mr.klojo het volgende:
Nooit iets doen omdat anderen het willen of doen. Nederland is heel erg van de centen en het werk, werk is leven mentaliteit.

Ik werk me helaas ook plat, maar raad aan om iets te kiezen wat je echt leuk vind.

Iets wat je net aankan, moet zeker de moeite waard zijn.. voor het geld zou ik het niet doen.

Doe wat je zelf leuk vind.

Dan wordt je vanzelf blijder.

Ik zou overigens ook naar een ander land willen, lijkt me zo gaaf. Voor een paar jaar of zo.

Maar ja, zit vast aan baan.
Met een bal en ketting?
  donderdag 29 oktober 2020 @ 08:53:10 #7
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_195918660
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 01:26 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Je stelt wel grote doelen. Een baan met ¤2740,- bruto salaris. Je master halen op Curaçao.

Kun je er niet beter rekening mee houden dat niet alles zal lukken? Je bent hier op fok ook weer enige tijd afwezig geweest vanwege psychische problemen.

In plaats van dat salaris kun je er ook voor kiezen om mensen te helpen. Er is vanuit de gemeente ook vast wel over te spreken om met behoud van uitkering vrijwilligerswerk te doen. Dan heb je werk, dan kun je mensen helpen en krijg je zelf in ieder geval genoeg geld om van te leven.

Ik ken ook iemand met psychosegevoeligheid. Een slimme gast met een universitaire studie. Toch draait hij ook niet mee zoals de gemiddelde Nederlander. Elk werk heeft een bepaald stressniveau en er is dan altijd het risico op stress en overbelasting.
Als ervaringsdeskundige help ik mensen ook.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_195919162
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:53 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Als ervaringsdeskundige help ik mensen ook.
Maar in elke post die je over je sollicitatie doet noem je je salaris. Dat lijkt haast een grotere drijfveer dan het stukje zingeving wat bij zo’n functie hoort.

Voel jij je net zo ertoe doen als je onbetaald als ervaringsdeskundige aan de slag gaat? Met behoud van uitkering?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 29 oktober 2020 @ 09:44:00 #9
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_195919382
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 09:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Maar in elke post die je over je sollicitatie doet noem je je salaris. Dat lijkt haast een grotere drijfveer dan het stukje zingeving wat bij zo’n functie hoort.

Voel jij je net zo ertoe doen als je onbetaald als ervaringsdeskundige aan de slag gaat? Met behoud van uitkering?
Nee, dan zou ik het ook leuk vinden. De salaris is mooi meegenomen, maar ik denk dat ervaringsdeskundige het enige werk is dat ik kan volhouden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 29 oktober 2020 @ 16:03:45 #10
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_195926398
Slecht nieuws: ik heb de functie niet gekregen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 29 oktober 2020 @ 16:18:37 #11
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_195926658
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:03 schreef Keep_Walking het volgende:
Slecht nieuws: ik heb de functie niet gekregen.
Op naar plan B.
pi_195927522
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:03 schreef Keep_Walking het volgende:
Slecht nieuws: ik heb de functie niet gekregen.
Balen. Zeiden ze ook waarom?

En
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:18 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Op naar plan B.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 29 oktober 2020 @ 17:25:46 #13
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_195927849
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 17:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Balen. Zeiden ze ook waarom?

En
[..]

Kwam niet door de selectie. Heel veel mensen hebben gesolliciteerd.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 29 oktober 2020 @ 17:28:23 #14
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_195927905
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 17:25 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Kwam niet door de selectie. Heel veel mensen hebben gesolliciteerd.
Jammer zeg.

Door naar plan B ;).
KuikenGuppy
  donderdag 29 oktober 2020 @ 18:32:50 #15
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195929143
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:03 schreef Keep_Walking het volgende:
Slecht nieuws: ik heb de functie niet gekregen.
Oh shit, wat jammer man! Mij was inderdaad ook opgevallen dat je de laatste tijd nogal negatef en down uit de hoek kwam in je topics.

Maar okay, weer naar voren kijken. Je spreekt over ervaringsdeskundige. Die baan heb je niet gekregen, maar wat iemand anders al noemde, je kunt dat ook inzetten als vrijwilliger daarin. Heeft ook voordelen; als vrijwilliger, je bepaalt zelf (tot op zekere hoogte natuurlijk) hoe veel, hoe vaak, welke dagen, welke uren, dat je werkt. Idem met vakanties, natuurlijk als dat kan in je vrijwilligers baan.

IK zie het zo, als je in een betaalde baan dus 2740 euro zou verdienen en je nu als voorbeeld de helft ervan van een uitkering krijgt, nou, dan zoek je iets waar je 20 uur (ook weer de helft van een week) mee bezig bent.
Dan heb je je geld, je werkt ervoor, vermoedelijk geen gemeente of UWV oid zal je lastigvallen (wel dat vrijwilligerswerk melden, toestemming vragen, en vooraf melden, denk eraan !!). Nou, dan nog je huishouden, je hobby's en misschien toch iets gaan leren. We hoeven niet allemaal een master te hebben. Mag, maar hoeft niet, kunt toch iets er bij leren! Paar keer sporten per week, of liever nog ga zwemmen man !!!
Ik heb ook geen master, maar ben er wel een. nou ja, een meester dan. Tja, zo is het toevallig bij mij.
Ben je redelijk knap, gespierd, slank, leer dan hoe vrouwen erotische massages geven, word je schatrijk man!

Dus KW. kop op, Sjeng aon de geng !! ^O^ *O* :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_195929546
Jammer man, van die baan. Maar het is niet de enige kans op dit gebied.

Heb je ook plannen voor wat meer inhoud van je leven. Je noemt nu allemaal grote mijlpalen als een baan, studie of verhuizen, maar je noemt geen dagelijkse zaken die er ook zijn als je even de grote zaken niet aan kan.

Sport, hobby, een bezigheid met je handen.. Langzaam werken aan het opbouwen van relaties. Dan hangt het niet allemaal vast aan wel/niet zaken als een studie.

Wel top dat je in ieder geval weer bezig bent met wen toekomst en nog gefeliciteerd met je herdruk en prijs! Wie weet een deel 2 of een ander boek. Je zou ook je ervaring of behoefte aan het geven van hulp in een boek kunnen verwerken.

Hou vol!
pi_196024261
Heb je al stappen gezet voor plan B, werken bij Rijkswaterstaat?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196024417
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 19:37 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb de laatste tijd veel negatieve topics gemaakt, waar het duidelijk is dat ik met mezelf in de knoop zit. Toch wil ik niet blijven hangen in zelfmedelijden. Daarom heb ik lang zitten nadenken over hoe ik mijn leven een positieve wending kan Geven. Met dit topic wil ik mijn toekomstplannen delen om te laten zien dat ik meer in me mars heb dan wat ik heb laten zien afgelopen maanden.

Eerste wat ik heb is dat ik morgen te horen krijg of ik wordt uitgenodigd op sollicitatie-gesprek. Dit is een unieke kans om te gaan werken als hulpverlener en ik krijg dan een goede salaris. Het is een BBL traject, waar ik 1 dag naar school ga en drie dagen gaat werken. Ik kan maximaal 2470¤ bruto verdienen.

Opleiding duurt 2 jaar en krijg ik veel werkervaring. Ik weet zeker dat ik deze functie aankan, ik heb het eerder al vrijwillig gedaan. Dus ik hoop dat ik de kans krijg om het te doen, anders wordt het plan B, werken bij Rijkswaterstaat.

En over twee jaar wil ik terug naar Curaçao. Gewoon een nieuwe begin. Mijn eigen cultuur, eigen taal, daar een master doen en een vriendin zoeken.

Dus ja, ik heb nog perspectief. Ik kan nu ff niet meer typen, maar lees graag je reactie en commentaren.
Perfect! Je bent goed bezig!
Zeer goed en sterk van je dat je zulke grote doelen hebt en positief bent houden zo! ^O^
Zijn het je eigen doelen? Of is het om jezelf te bewijzen dat je kan werken en gezond bent?
Je hoeft jezelf trouwens niet te bewijzen dat je kan werken en gezond bent dat ben je namelijk al.
Het enige wat je kan doen is je eigen doelen stellen en dingen doen waar je blij van wordt. En werk dat jij leuk vindt en jouw werkwaarden vervullen. En dat kun je gebruiken om aan jezelf te “ bewijzen dat je gezond bent en mee draait met de maatschappij.” Maar dat moet niet de hoofddoel zijn.
Een tip voor het schrijven van een sollicitatiebrief, die je misschien nog beter kan helpen. Doe eerst onderzoek naar wat jouw waardes zijn in het leven en in je werk. Gebruik je werkwaardes dan ook bij die organisaties die net zulke waardes en een missie hebben op hun websites. Bv. je solliciteert bij Rijkswaterstaat en bij een organisatie als hulpverlener. Wat vind je belangrijk in je werk? Contact?Dienstbaarheid? Gezelligheid? Compassie? Zorgzaamheid? Dan zoek je op in de website van je werkgever de waardes die zij in hun missie hebben, en kijk of het aansluit op jouw waardes zo ja, benoem ze in je sollicitatiebrief( grotere kans om aangenomen te worden) zo nee dan een andere organisatie zoeken. En niet solliciteren dat bespaart je onnodige moeite en energie maar wees eerlijk tegenover jezelf zijn dat jouw waardes die jij belangrijk vindt in je werk?
Bijvoorbeeld een ambtenaar bij een Rijkswaterstaat heeft andere waardes dan een hulpverlener bij een ziekenhuis. In ziekenhuis is Compassie, Zorgzaamheid belangrijk. Bij Rijkswaterstaat zijn andere waarden belangrijk, geen Zorgzaamheid, maar juist Dienstbaarheid. Als je zo te werk gaat dan:

1. Kom je makkelijker aan de bak
2. Houd je de baan langer vast die ook nog bij je past
3. Heb je meer plezier en vreugde in je werk.
4. En word je minder snel tot bijna niet meer ziek.
5. Niet meer moe en heb je energie.

Nu lijkt er geen verband te zijn waarom je voor Rijkswaterstaat kiest en waarom je als hulpverlener bij een onbekende organisatie solliciteert. Dus waarom je bij verschillende (zoals het tot nu toe lijkt) branches hebt gesolliciteerd is mij een raadsel. Behalve maatschappelijke betrokkenheid, zie ik geen verband. Daarom ben je misschien minder snel door een selectie doorgekomen, maar dat is dan ook maar mijn gissing.

Ik hoop dat je er wat aan hebt en dat het je geholpen heeft. Veel sterkte en succes! ^O^
pi_196036008
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 17:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Kwam niet door de selectie. Heel veel mensen hebben gesolliciteerd.
Balen zeg. Helaas is dat tegenwoordig normaal. Het maakt niet uit welke baan, er reageren altijd extreem veel mensen op. En zelfs als je zoals in jouw geval denkt nou dat kan niet missen ik ben overgekwalificeerd in een wereld waarin ze zrlfs voor BBL functies t liefst mensen met HBO opleiding willen en wil het super graag dan word je het nog niet :?
Maar niet opgeven idd het is al heel positief dat je nu een beter beeld hebt van wat je wilt. Kun je naar andere vacatures als ervaringsdeskundige zoeken. Of zoiets: https://www.indeed.nl/m/v(...)6from%3DsearchOnSerp
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 16 november 2020 @ 16:16:46 #20
390098 Homer85
Enjoying life
pi_196272928
Ik hoop voor je dat je een baan vindt die bij je past. Je hebt een HBO-diploma, er zijn genoeg werkgevers die dat interessant vinden. Een baan als ervaringsdeskundige is een goede optie. Ik heb zelf ook een psychose gehad en contact gehad met een ervaringsdeskundige. Een mooi beroep, waarin je iets voor een ander kan betekenen.
pi_196292145
Complimenten voor TS, hij doet zijn best en waardeer zijn effort dat hij erin steekt. Kan ik nog wat van leren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')