Welke pubquiz? Vanavond Jitsi, dus kleine kansquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:13 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Over dat: pubquizje doen vanavond?
Valt vast wel te combinerenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Welke pubquiz? Vanavond Jitsi, dus kleine kans
Ah, dan is er weinig verschil met normaal.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Valt vast wel te combinerenGewoon middenin je zin ineens 'Barcelona' roepen en dan weer verder kwekken
Mens, ga koken.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:28 schreef ijs_beer het volgende:
Weetje wat. ik kap lekker met het werk voor vandaag. en ga gewoon koken. Dat helpt altijd.
Ik klap zo ook de werklaptop dicht. Morgen weer een dag. Wat ga je maken?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:28 schreef ijs_beer het volgende:
Weetje wat. ik kap lekker met het werk voor vandaag. en ga gewoon koken. Dat helpt altijd.
Dit is nog slechterquote:
Wij ook van jouquote:
Je bent zelf sl-quote:
Denk dat het bij deze wel beslecht is.quote:
Bij beide polls verkeerd gestemdquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:33 schreef Momo het volgende:
8102 nieuwe positieve testen
313 nieuwe ziekenhuisopnames
57 nieuwe IC-opnames
60 nieuwe overlijdens
Maar niet compleet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slechts een beetjequote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:33 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Denk dat het bij deze wel beslecht is.
Ah, niet compleet dus. Even afwachten dan maar. Er is nog een kans dat ik het goed hadquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:33 schreef Momo het volgende:
57 nieuwe IC-opnames
60 nieuwe overlijdens
Maar niet compleet
Alweer niet compleet? Hoezo nu weer?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:33 schreef Momo het volgende:
57 nieuwe IC-opnames
60 nieuwe overlijdens
Maar niet compleet
INNNN THE BLUEEEE CORNERRRR!!! THE HOF CITY HULK, THE FISTS OF FIRE, THE ONE WHO'LL TURN ANYONE'S DEFENSE INTO SWISS CHEESE!!! THE CHALLENGER!!! THE UNDEFEATEDDDDDDD REDEFINEEEEEE!!!quote:
Technische storing, Amsterdam is bijvoorbeeld nu 300 ongeveer, terwijl de laatste dagen rond de 700 was op een dag..quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Alweer niet compleet? Hoezo nu weer?
Leuk verjaardagscadeautje voor mijquote:
Ook de GGD Twente mist schijnbaar weer een deelquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Technische storing, Amsterdam is bijvoorbeeld nu 300 ongeveer, terwijl de laatste dagen rond de 700 was op een dag..
Ben benieuwd! Weer heel iets anders dan hij eerder deedquote:
Spagehtti Bolognesequote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik klap zo ook de werklaptop dicht. Morgen weer een dag. Wat ga je maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |