quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:43 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ze halen hun eigen Peter Slagter aan, die laatst nog weer het RIVM bewust foutief citeerde om een puntje te kunnen scoren. Verder oogt het vooral een grote semantiekoefening, zoals wel vaker bij het Red Team als ze zich inhoudelijk in een hoek geverfd hebben.
Bij tweede lezing lijkt het allemaal nog warriger en inhoudslozer dan de eerste keer. Mijn hemel, wie heeft dit geschreven?
Ik denk dat dit een poging is van de gebroeders Slagter om relevant te blijven. Op het gebied van de veelvuldig aangekondigde exponentiële groei wil het nog niet zo lekker vlotten, wellicht dat een sprong op de aerosolen bandwagon het beter zal doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:43 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ze halen hun eigen Peter Slagter aan, die laatst nog weer het RIVM bewust foutief citeerde om een puntje te kunnen scoren. Verder oogt het vooral een grote semantiekoefening, zoals wel vaker bij het Red Team als ze zich inhoudelijk in een hoek geverfd hebben.
Bij tweede lezing lijkt het allemaal nog warriger en inhoudslozer dan de eerste keer. Mijn hemel, wie heeft dit geschreven?
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:54 schreef Elan het volgende:
Baby's moeten toch ook altijd vitamine D druppels?
Yes, tot 4 jaar elke dagquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:54 schreef Elan het volgende:
Lekkere moeke ben jij toch ook hèquote:
Ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:54 schreef Elan het volgende:
Ja, het zou toch zonde zijn als het grote publiek deze twee voormalig bachelorstudenten van zijdelings relevante studies steeds meer links zou laten liggen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:54 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat dit een poging is van de gebroeders Slagter om relevant te blijven. Op het gebied van de veelvuldig aangekondigde exponentiële groei wil het nog niet zo lekker vlotten, wellicht dat een sprong op de aerosolen bandwagon het beter zal doen.
Ja klopt. Vitamine K tot 3 maanden en vitamine D tot 4 jaar.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:54 schreef Elan het volgende:
Laten we dit ook niet overdrijven. Soms is een Nederlands ziekenhuis dichterbij dan een ander Belgisch ziekenhuis.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:56 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ik hoorde gisteren dat Nederland geen Belgische patiënten wilt opnemen, dus het kan heftig uitpakken als ze al op dat punt zitten.
Goed bezig met verspreiden via de 34-zits bankquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Amsterdam Nieuw West naar 1 op de 3 besmet
https://www.ggd.amsterdam(...)msterdam-amstelland/
[ afbeelding ]
Zuidoost 3 op de 10. En ik moet straks nog boodschappen doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Amsterdam Nieuw West naar 1 op de 3 besmet
https://www.ggd.amsterdam(...)msterdam-amstelland/
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |