abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 28 oktober 2020 @ 14:52:53 #61
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_195905406
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:26 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

ik heb niet kunnen lachen, mij heeft het stress bezorgd
We percifleren hier ook onze eigen leiders en zelfs ons Koningshuis. Het internet staat er vol mee. En wat blijkt; onze koning kan wel om zijn persiflages lachen, maar die is wss ook uit heel ander hout gesneden.

  woensdag 28 oktober 2020 @ 15:00:08 #62
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_195905560
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:51 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Zelfde vraag kan ik aan jou stellen. Wat vind jij er grappig aan?
Bij mij gaat het niet om de islam of Erdogan, want genoeg andere grapjes erover waar ik wel om heb kunnen lachen.
Ik krijg stress van omdat ik er niets grappigs in kan zien en anderen wel. Dan begin ik mij af te vragen of er wat mis is met mij.
Dat is een goed begin. Jezelf de vraag stellen wat is het in mij dat maakt dat ik dingen storend vind en klopt dat wel? Introspectie, waar je overigens ook hulp bij kunt krijgen. Vaak gaan dingen die ons storen vaak over onszelf of raakt het aan wonden waar we nog mee lopen. Dit soort situaties kunnen dus een goudmijn zijn als je het benut om naar jezelf te kijken in plaats van het direct op de ander te projecteren of het bij de ander te leggen. Maar eerst moet je wel de vraag kunnen stellen van: hé, wat maakt eigenlijk dat ik hier last van heb? Zou het iets in mij kunnen zijn en wat kan ik daarmee?
pi_195905565
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:16 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Ik denk dat NL media ook wat belangrijkers te melden heeft dan bijna iedere dag de heer Erdogan op de frontpage zetten om zoiets. Vind je niet? Lira staat niet op instorten. 1 euro is bijna 10 lira. Ik weet nog van vroeger dat 1 gulden miljoenen lira's waard was met een inflatie van boven de 100% en dit jarenlang, toen stortte het land ook niet in elkaar.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_195905595
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:00 schreef Tengano het volgende:

[..]

Dat is een goed begin. Jezelf de vraag stellen wat is het in mij dat maakt dat ik dingen storend vind en klopt dat wel? Introspectie, waar je ook hulp bij kunt krijgen. Vaak gaan dingen die ons storen vaak over onszelf of raakt het aan wonden waar we nog mee lopen. Dit soort situaties kunnen dus een goudmijn zijn als je het benut om naar jezelf te kijken in plaats van het direct op de ander te projecteren of het bij de ander te leggen. Maar eerst moet je wel de vraag kunnen stellen van: hé, wat maakt eigenlijk dat ik hier last van heb? Zou het iets in mij kunnen zijn en wat kan ik daarmee?
https://www.at5.nl/artike(...)verband_over_posters
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_195905621
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:51 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Zelfde vraag kan ik aan jou stellen. Wat vind jij er grappig aan?
Bij mij gaat het niet om de islam of Erdogan, want genoeg andere grapjes erover waar ik wel om heb kunnen lachen.
Ik krijg stress van omdat ik er niets grappigs in kan zien en anderen wel. Dan begin ik mij af te vragen of er wat mis is met mij.
Er is niks mis met jou, mensen hebben nu eenmaal verschillende opvattingen over wat humor is en wat niet.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')