quote:hahahah idd
Op dinsdag 11 maart 2003 22:07 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Je speelt teveel Final Fantasy VII.
quote:Whoehahahaha,..das waar zeg,...hahahaa.... Ik bedoel daar natuurlijk Barry. Mijn hemel zeg,.....nu zie ik het zelf ook eens
Op dinsdag 11 maart 2003 22:07 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Je speelt teveel Final Fantasy VII.
Nu kan ik dat filmpje niet meer vinden, maar ik wil hem graag weer zien
iemand? thx
alleen als ik dit zo zie, weet ik niet of ik het nog wil spelen
quote:dat kan alleen www.spelletjesgarnaal.be zijn
Op woensdag 12 maart 2003 12:11 schreef Markster het volgende:
Een tijd geleden zag ik op fok! een link naar een filmpje van RE1 op de gamecube.
Het was een filmpje van een(volgens mij belgische) site, en ze gingen gewoon een tijdje het spel spelen en dat hadden ze opgenomen.Nu kan ik dat filmpje niet meer vinden, maar ik wil hem graag weer zien
iemand? thx
quote:moet ik voor betalen
Op woensdag 12 maart 2003 12:19 schreef Smots het volgende:[..]
dat kan alleen www.spelletjesgarnaal.be zijn
hmm misschien bestaat ie niet meer
quote:Ah! Daar zit ik nu, voordat je hier bent heb je al zeker 3 keer je broek volgescheten!
Op woensdag 12 maart 2003 12:16 schreef Markster het volgende:
alleen als ik dit zo zie, weet ik niet of ik het nog wil spelen
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 12:48 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ah! Daar zit ik nu, voordat je hier bent heb je al zeker 3 keer je broek volgescheten!
maar ik heb iets tegen water, ik freak daar echt van man
ik speel nooit onderwaterlevels gewoon, bij geen enkel spel
quote:Water komt maar tot je middel.
Op woensdag 12 maart 2003 12:54 schreef Markster het volgende:
ik speel nooit onderwaterlevels gewoon, bij geen enkel spel
quote:Dat scheelt
Op woensdag 12 maart 2003 12:59 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Water komt maar tot je middel.
quote:Dit stuk was idd vreselijk,..........
Op woensdag 12 maart 2003 12:16 schreef Markster het volgende:
ik krijg het spel btw vandaag, incl gamecubealleen als ik dit zo zie, weet ik niet of ik het nog wil spelen
En dan moet het ergste nog komen,................
*Niks zegt*
quote:Nee,...dat kan alleen met Code Veronica, maar die heeft ook geen statische achtergronden maar realtime moving backgrounds. Die screens die je ziet zijn Capcom created ! Wel in-game, maar gecreeerd !
Op woensdag 12 maart 2003 14:56 schreef Markster het volgende:
vraagje heh, kan je met RE op de gamecube 1st person kijken ofzo? Ik zie heel veel screenshot van heel dichtbij de zombies zonder dat jill er bv op staat
quote:Klopt, met die sniper rifles was dat! Ik vond het eerlijk gezegd helemaal niks. RE1 heeft toch wel een paar geweldige camerastandpunten. En je kunt zo wat meer van Jill genieten.
Op woensdag 12 maart 2003 14:57 schreef Chocobo het volgende:
Nee,...dat kan alleen met Code Veronica, maar die heeft ook geen statische achtergronden maar realtime moving backgrounds. Die screens die je ziet zijn Capcom created ! Wel in-game, maar gecreeerd !
quote:Resident Evil en Resident Evil 0 zijn echt de meest enge games die ik ken. De muziek en die sfeer is niet grappig,... ik vind deel 0 nog het engste omdat die echt helemaal nieuw is voor me.
Op woensdag 12 maart 2003 14:59 schreef Markster het volgende:
ben nu ff wat van die filmpjes aan het kijkenEn ik vond RE 2,3 en code veronica al eng
quote:Wacht maar totdat je Rebecca in d'r nieuwe kostuum ziet,...oh wacht,..
Op woensdag 12 maart 2003 14:59 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Klopt, met die sniper rifles was dat! Ik vond het eerlijk gezegd helemaal niks. RE1 heeft toch wel een paar geweldige camerastandpunten. En je kunt zo wat meer van Jill genieten.
*zoeken gaat*
Hier (sorry voor de size maar het is het waard)
quote:niet grappig
Op woensdag 12 maart 2003 15:05 schreef Chocobo het volgende:[..]
Resident Evil en Resident Evil 0 zijn echt de meest enge games die ik ken. De muziek en die sfeer is niet grappig,... ik vind deel 0 nog het engste omdat die echt helemaal nieuw is voor me.
Toch vond ik RE2 ook wel erg eng, maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat dat 6 jaar geleden was dat ik hem had (langer?)
quote:Lekker!
Op woensdag 12 maart 2003 15:08 schreef Chocobo het volgende:
Wacht maar totdat je Rebecca in d'r nieuwe kostuum ziet,...oh wacht,..*zoeken gaat*
Hier (sorry voor de size maar het is het waard)
quote:Das waar, en ja,..je moet ze verdienen, dus het is gewoon een extra'tje.,.....
Op woensdag 12 maart 2003 15:10 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Lekker!
Kun je die verdienen in RE0 ofzo? Al vind ik de military-look leuker dan de hoerige look die in sommige RE-delen voorkomt.
Dit stuk in RE0 is vreselijk eng.....trust me
BTW, welke versie is biohazard nou
Deel1 toch
quote:Nee,...niet veel mooier nee,...gewoon dezelfde prachtige strakke graphics als je het mij vraagt met hier en daar iets coolere effecten als in 1,....en ja,...Resident Evil is Biohazard in Japan en is deel 1 !
Op woensdag 12 maart 2003 15:23 schreef Markster het volgende:
qua graphics is 0 niet zoveel mooier, of zie ik dat verkeerdBTW, welke versie is biohazard nou
Deel1 toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |