quote:Als we over RE praten dan is dat natuurlijk zonder twijfel de remake intro van 1 en Code Veronica !
Op zaterdag 22 februari 2003 22:16 schreef Ajax_master het volgende:
was is trouwens jullie coolste intro van een deel,
quote:Een van de reden waarom ik een Gamecube heb gehaald,
Op zondag 2 maart 2003 17:45 schreef ReV3rEnD het volgende:
verdomme, waarom komt RE nou niet op xbox, zoooo zonde dat ze het gamecube exclusive maken
Maar ja geld problemen, aleen als ik Super monkey ball 1 verkoop heb ik geld
quote:Het is ook voor andere spellen hoor, Straks komt Mario kart online in Amerika uit en dan hebben we straks in de zomer de PAL-versie, en dan zitten er al miljoenen gamers op gamecube-online,
Op zondag 2 maart 2003 17:56 schreef speknek het volgende:
Hij komt eind deze week als PAL uit hoor, je hoeft geen freeloader te kopen.
Donderdag ga ik eff kijken haal ik gelijk ook SMB 2, dit wordt een coole week
quote:Ook goed, maar tot nu toe vind ik het wel een leuk spelletje
Op zondag 2 maart 2003 20:24 schreef speknek het volgende:
Eternal Darkness is niet echt survival horror, meer een trip.
quote:Ja RE:0 is nu uit ja
Op donderdag 6 maart 2003 23:53 schreef Chocobo het volgende:
Is RE0 dan nu al uit dan?
Ik was eerst wel een beetje huiverig over het spelen met 2 characters tegelijk, maar ik moet zeggen dat ze dat heel erg goed hebben uitgewerkt . Ook in het spel zelf moet je veel samenwerken om bepaalde doelen te bereiken en dat maakt het spel toch wel weer vernieuwend.
Ik vind vooral ook de moeilijkheidsgraad hoger liggen dan bij voorgaande RE's. Ik speel 'm nu op normal mode en ben iets van 2 uur onderweg, maar mijn ammo is echt bijna op gewoon.
Ook het geluid is erg goed. De muziek is freaky en de effecten zijn helder.
De graphics zijn ook gewoon niet normaal meer man! Lichteffecten en characters zien er vet mooi uit en de fmv's tussendoor zijn ook ziekelijk mooi. De Gamecube verbaast mij wederom ! Alleen vind ik het wel jammer dat op een gegeven moment de camera een beetje meedraait. Gelukkig gebeurd dat maar op weinig plekken, want ik vind dat niet bij RE passen.
Voor de rest een TOPGAME met waarschijnlijk een ijzersterk verhaal .
quote:Dammit,... ik WIL hem,.... !
Op vrijdag 7 maart 2003 13:01 schreef Ponem het volgende:
Ik heb zelf Resident Evil 0 woensdag al gekocht bij de Free. Free Record Shop heeft de spellen bijna altijd als eerste en aangezien een vriend van mij er werkt kreeg ik ook nog eens 20% kassakorting.
Ik was eerst wel een beetje huiverig over het spelen met 2 characters tegelijk, maar ik moet zeggen dat ze dat heel erg goed hebben uitgewerkt . Ook in het spel zelf moet je veel samenwerken om bepaalde doelen te bereiken en dat maakt het spel toch wel weer vernieuwend.
Ik vind vooral ook de moeilijkheidsgraad hoger liggen dan bij voorgaande RE's. Ik speel 'm nu op normal mode en ben iets van 2 uur onderweg, maar mijn ammo is echt bijna op gewoon.
Ook het geluid is erg goed. De muziek is freaky en de effecten zijn helder.
De graphics zijn ook gewoon niet normaal meer man! Lichteffecten en characters zien er vet mooi uit en de fmv's tussendoor zijn ook ziekelijk mooi. De Gamecube verbaast mij wederom
! Alleen vind ik het wel jammer dat op een gegeven moment de camera een beetje meedraait. Gelukkig gebeurd dat maar op weinig plekken, want ik vind dat niet bij RE passen.
Voor de rest een TOPGAME met waarschijnlijk een ijzersterk verhaal
.
quote:Ik gun hem je !
Op vrijdag 7 maart 2003 13:01 schreef Ponem het volgende:Ik speel 'm nu op normal mode en ben iets van 2 uur onderweg, maar mijn ammo is echt bijna op gewoon.
Maarja, ik doe hem denk ik nog wel een keertje op Normal.
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 09:20 schreef Hooghoudt het volgende:
Ik heb hem donderdag gekocht, en heb strak doorgespeeld tot zaterdagavond 9 uur.Toen was ie uit...
Maarja, ik doe hem denk ik nog wel een keertje op Normal.
Als iemand high resolution character art van Rebecca Chaimbers heeft dan hoor ik dat graag trouwens ! Ben Resident Evil shit op mijn pc aan het verzamelen.
Waneer komt Resident Evil 0 uit? (ergens in maart toch?)
Edit- ik lees net hierboven dat zero deze week uit is gekomen.
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 10:17 schreef George_Bush het volgende:Edit- ik lees net hierboven dat zero deze week uit is gekomen.
quote:Erg cool stuk ja,...wacht maar. Je moet nog veel en veel verder ! Het spel is een stuk groter dan de oorspronkelijke.
Op zondag 9 maart 2003 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb Resident Evil 0 afgelopen donderdag nog bij de FNAC in Cannes in mijn handen gehad! Maar ik mag hem van mezelf niet kopen voordat ik Resident Evil heb uitgespeeld (ik ben nu overigens bij de Residence, bij die dude die zichzelf heeft opgehangen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |