quote:d'oh!
Op maandag 3 februari 2003 18:30 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik had het over mijn GC, RE ligt hier naast me.
Iedergeval kan je al de achterkant bekijken , alhoewel ik weet niet wat er met die screenies op de achterkant is gebeurd maar iets raars met lichteffecten
* nog 7 uurtjes wachten *
It's going to be a long (work)day.
quote:*Update eist*
Op dinsdag 4 februari 2003 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb al wat filmpjes gedownload!* nog 7 uurtjes wachten *
It's going to be a long (work)day.
quote:Ik heb hem net aangesloten, maar nu is mijn vriendin aan het Monkey-ballen (Tof spel!
Op dinsdag 4 februari 2003 17:02 schreef Chocobo het volgende:
*Update eist*
Na het eten RE erin!
Die graphics, die schaduwen
Ik kreeg weer helemaal dat gevoel terug van toen ik voor het eerst RE speelde!
Eerste schrikmoment zit er alweer op, toen ik met Chris door de eetkamer naar de 1e zombie liep schrok ik van mijn eigen schaduw!
Dat wordt schone onderbroeken inslaan!
quote:Was niet echt slim om met Chris te beginnen, je kan beter met Jill beginnen:
Op dinsdag 4 februari 2003 18:25 schreef Strolie75 het volgende:
AAAAAAAAAAAAAHHHHH, geweldig!!!!!!Die graphics, die schaduwen
![]()
![]()
Ik kreeg weer helemaal dat gevoel terug van toen ik voor het eerst RE speelde!
Eerste schrikmoment zit er alweer op, toen ik met Chris door de eetkamer naar de 1e zombie liep schrok ik van mijn eigen schaduw!
Dat wordt schone onderbroeken inslaan!
Ik zou eerst met jill gaan en daarna met Chris
quote:Toe nou zo maak je het veels te makkelijk...
Op dinsdag 4 februari 2003 20:02 schreef Ajax_master het volgende:[..]
Was niet echt slim om met Chris te beginnen, je kan beter met Jill beginnen:
-Zij heeft meteen veel kogels voor handgun krijgen
-Zij kan 2 items meer meenemen dan Chris
-Barry helpt soms mee schieten, bij Chris krijg je rebecca en die helpt voor geen zakIk zou eerst met jill gaan en daarna met Chris
quote:Ik heb de oorspronkelijke RE met Jill uitgespeeld, maar nooit met Chris. Misschien dan ik even met Jill ga beginnen om weer erin te komen.
Op dinsdag 4 februari 2003 20:02 schreef Ajax_master het volgende:
Ik zou eerst met jill gaan en daarna met Chris
quote:Das verstandig. Je moet met Jill spelen de eerste keer ja. Is wat makkelijker. Helemaal omdat RE een stuk groter is dan zijn voorganger en je wel wat items kan gebruiken !
Op dinsdag 4 februari 2003 20:52 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik heb de oorspronkelijke RE met Jill uitgespeeld, maar nooit met Chris. Misschien dan ik even met Jill ga beginnen om weer erin te komen.
Hoe vind je het spel? PS,......tip,... verbrand zombies die je niet hebt onthoofd anders komen ze later terug als fucking hoolies. Rennende zombies met 2x zoveel kracht.
quote:Ik denk ook dat ik dat doe, niet vanwege de moeilijkheidsgraad (ik ben tenslotte diehard RE-gamer) maar omdat ik het gevoelterug wil krijgen wat ik had toen ik het eerst met Jill speelde. En daarna nog een keer uitspelen met Chris, wat ik nog nooit gedaan heb!
Op dinsdag 4 februari 2003 23:28 schreef Chocobo het volgende:
Das verstandig. Je moet met Jill spelen de eerste keer ja. Is wat makkelijker. Helemaal omdat RE een stuk groter is dan zijn voorganger en je wel wat items kan gebruiken !
quote:Nog krachtiger?!? In de eerste zombie die ik tegenkwam (die Kenneth aan het opeten is) moest ik al 15 kogels pompen!!! Waar vind je eigenlijk benzine?
Hoe vind je het spel? PS,......tip,... verbrand zombies die je niet hebt onthoofd anders komen ze later terug als fucking hoolies. Rennende zombies met 2x zoveel kracht.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 05-02-2003 10:27]
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 08:58 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Nog krachtiger?!? In de eerste zombie die ik tegenkwam (die Kenneth aan het opeten is) moest ik al 15 kogels pompen!!! Waar vind je eigenlijk benzine?
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 08:58 schreef Strolie75 het volgende:[..]
(ik ben tenslotte diehard RE-gamer)
quote:wehehe, het lukt me ook wel!
Op woensdag 5 februari 2003 10:02 schreef Chocobo het volgende:
Schrok jij in het begin trouwens ook van je eigen schaduw?
quote:Hajahahaha, ,..nee niet echt,.,..ik schrok meer van iets anders, maar daar kom jij nog wel achter. Denk niet dat je RE kent. Dit is anders.......trust me !
Op woensdag 5 februari 2003 10:28 schreef Strolie75 het volgende:[..]
wehehe, het lukt me ook wel!
Schrok jij in het begin trouwens ook van je eigen schaduw?
Ik heb gisteravond naar Micheal Jackson gekeken, eigenlijk was er weinig verschil met Resident Evil, het was net zo creepy Ik had iedere keer de neiging om een shotgun te pakken en zijn zombieachtige kop eraf te schieten.
Ze is best een lekker ding!
Maar laten we zeggen..... het is niet mijn type
quote:En? Geniet je?
Op woensdag 5 februari 2003 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben benieuwd, ik ga vanavond verder!Ik heb gisteravond naar Micheal Jackson gekeken, eigenlijk was er weinig verschil met Resident Evil, het was net zo creepy
Ik had iedere keer de neiging om een shotgun te pakken en zijn zombieachtige kop eraf te schieten.
quote:Gisteravond helaas niet kunnen gamen wegens bezoek!
Op woensdag 5 februari 2003 23:35 schreef Chocobo het volgende:
En? Geniet je?
Dit weekend heb ik het rijk alleen en ben ik van plan de nodige tijd in RE te gaan steken.
quote:Vertel eens Strolie. Hoe was je weekend met RE ?
Op donderdag 6 februari 2003 08:46 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Gisteravond helaas niet kunnen gamen wegens bezoek!
Ik heb alleen een uurtje gemonkeyballed! Geweldig!Dit weekend heb ik het rijk alleen en ben ik van plan de nodige tijd in RE te gaan steken.
Gelukkig heb ik een rustig college weekje deze week... RE + Zelda's...
Als ik nu weer niet kan wennen aan de controls dan ga ik RE echt verkopen...
quote:Dit weekend niet gespeeld, te druk met andere dingen en het afstoffen van BF1942.
Op maandag 10 februari 2003 10:58 schreef Chocobo het volgende:
Vertel eens Strolie. Hoe was je weekend met RE ?
Maar vanavond maak ik er een begin aan. Ik ga naar een vriend van me, de GC en RE gaan mee.
quote:Das cool,.........dat ga ik ook nog eens doen. Wil een weekend met Bastard deel 0 en 1 achterelkaar spelen, want hij wilt het niet alleen spelen. Ik wil gewoon dat hij het gezien heeft
Op woensdag 12 februari 2003 11:15 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dit weekend niet gespeeld, te druk met andere dingen en het afstoffen van BF1942.
Maar vanavond maak ik er een begin aan. Ik ga naar een vriend van me, de GC en RE gaan mee.
quote:Ik game geen RE
Op woensdag 12 februari 2003 12:38 schreef Chocobo het volgende:[..]
Das cool,.........dat ga ik ook nog eens doen. Wil een weekend met Bastard deel 0 en 1 achterelkaar spelen, want hij wilt het niet alleen spelen. Ik wil gewoon dat hij het gezien heeft
quote:Ik moet RE 1 in elk geval voor 7 maart hebben uitgespeeld!
Op woensdag 12 februari 2003 12:38 schreef Chocobo het volgende:
Das cool,.........dat ga ik ook nog eens doen. Wil een weekend met Bastard deel 0 en 1 achterelkaar spelen, want hij wilt het niet alleen spelen. Ik wil gewoon dat hij het gezien heeft
quote:[chocobo-mode]
Op woensdag 12 februari 2003 12:41 schreef Bastard het volgende:
Ik game geen RE
[/chocobo-mode]
Deel 1 moet iedere zichzelf respecterende gamer ooit hebben gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |