quote:*Downing*
Op zondag 26 januari 2003 10:46 schreef Strolie75 het volgende:
ftp://ftp.games.tiscali.nl/trailers/biohazard/reseviltrailer.mpeg
quote:Is een link van Smots, er staan trouwens nog meer filmpjes. Kijk maar eens iets eerder dit topic.
Op zondag 26 januari 2003 10:47 schreef Chocobo het volgende:
*Downing*
Je schoot een zombie dood, moet weer terug om bezine te halen, je verbrandt hem, loopt de gang door weer zombie, je schiet hem weer, je moet weer terug om bezine te halen,
En dan loop je erlangs en dan staan ze op, en ze zijn sneller met klauwen,
Die beesten waren irritant!
quote:Irrittant maar veel uitdagender en spannender. Ik stak de zombies in de fik in deel 1. Dan kwamen ze niet meer terug.
Op zondag 26 januari 2003 11:00 schreef Ajax_master het volgende:
ik hoop in iedergeval dat er geen crimsonheads meer zijn,Je schoot een zombie dood, moet weer terug om bezine te halen, je verbrandt hem, loopt de gang door weer zombie, je schiet hem weer, je moet weer terug om bezine te halen,
En dan loop je erlangs en dan staan ze op, en ze zijn sneller met klauwen,
Die beesten waren irritant!
Maar helaas voor jou dan. De crimsonheads vind je ook in Zero,.....en met veel en veel meer las ik !
*22.5 mb and still downing*
quote:Hahahaha,...das een flinke baard van Tiscali. Ze hebben nu pas de Resident Evil review. Dat filmpje is helaas niet van Zero maar van Biohazard.
Op zondag 26 januari 2003 10:48 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Is een link van Smots, er staan trouwens nog meer filmpjes. Kijk maar eens iets eerder dit topic.
quote:*verder zoeken gaat*.
Op zondag 26 januari 2003 11:20 schreef Chocobo het volgende:
Dat filmpje is helaas niet van Zero maar van Biohazard.
quote:Thanks,.........*downing*
Op zondag 26 januari 2003 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
Deze zou het wel moeten doen.http://216.127.90.3/movies/bio320d.zip
Check online met de GC: 1 spel en met X-box zijn al wat lekkere shooters.
Ik wil liever X-box maar met mijn budget, kan ik 1 console hebben, IK hou de GC maar voor alle Resident's evil
quote:Heeft iemand deel 0 al gespeeld?
Op dinsdag 28 januari 2003 20:14 schreef Ajax_master het volgende:
eigenlijk de enige echte reden dat ik een Gc heb gekocht is Resident evil
Check online met de GC: 1 spel en met X-box zijn al wat lekkere shooters.Ik wil liever X-box maar met mijn budget, kan ik 1 console hebben, IK hou de GC maar voor alle Resident's evil
Prachtige graphics en mooi als je uit het raam kijkt van de rijdende trein
Het buddy system is wel fijn, Je kan de andere mooi zombies laten schieten terwijl jij je bezig houdt met de hunters.....
Wel irri dat als 1 van de 2 dood is dat het meteen game over is
Wel mooi filmpje aan het begin
quote:Weet jij misschien of RE0 wat groter is dan 1 ?
Op dinsdag 28 januari 2003 21:30 schreef Ajax_master het volgende:
ikke klein stukje bij een vriend,
Prachtige graphics en mooi als je uit het raam kijkt van de rijdende treinHet buddy system is wel fijn, Je kan de andere mooi zombies laten schieten terwijl jij je bezig houdt met de hunters.....
Wel irri dat als 1 van de 2 dood is dat het meteen game over is
Wel mooi filmpje aan het begin
Maar dat is de charme van RE zullen we maar zeggen.
quote:Precies,....vind ik tevens nog steeds het allerbeste deel. Waanzinnig verhaal !
Op woensdag 29 januari 2003 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
Grootste Resident Evil is volgens mij nog steeds RE:Code Veronica.
Erg leuk om al die verhaaltjes te lezen van wat je het leukste vond uit het spel.
Het toppunt was bij resident evil 2 op de ps1 bij het 2e scenario, als die 'eindbaas' in een regenjas je steeds achtervolgd.
Op een gegeven moment loop je door een gang zonder ramen of iets dergelijks en alleen 2 deuren aan beide uiteinden, en je denkt dus dat je veilig bent.
Ik schrok me kapot toen dat figuur ineens door de muur gesprongen kwam
beste schrikreactie ooit, is jaren geleden en weet het nog steeds
quote:Die kale ja,.......dat was een hoolie
Op zondag 2 februari 2003 17:59 schreef mkl het volgende:
Woei een centraal resident evil topicErg leuk om al die verhaaltjes te lezen van wat je het leukste vond uit het spel.
Het toppunt was bij resident evil 2 op de ps1 bij het 2e scenario, als die 'eindbaas' in een regenjas je steeds achtervolgd.
Op een gegeven moment loop je door een gang zonder ramen of iets dergelijks en alleen 2 deuren aan beide uiteinden, en je denkt dus dat je veilig bent.
Ik schrok me kapot toen dat figuur ineens door de muur gesprongen kwambeste schrikreactie ooit, is jaren geleden en weet het nog steeds
quote:Nog een 1 dag dan is het Resident Evil 1 op de GC tijd!
Op zondag 2 februari 2003 17:22 schreef Chocobo het volgende:
Nog maar 1 maand en dan is het Resident Evil 0 tijd !
quote:Je moet me laten weten wat je ervan vind !
Op maandag 3 februari 2003 10:52 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Nog een 1 dag dan is het Resident Evil 1 op de GC tijd!
quote:Grmblll, lag in briefje van de postbode in de brievenbus ! Waarom bezorgen die eikels altijd pakjes als normale mensen op hun werk zijn?!?
Op maandag 3 februari 2003 17:44 schreef Chocobo het volgende:
Je moet me laten weten wat je ervan vind !
quote:Ach het is wel de moeite waard, zo fuckin mooi,creepy en cool
Op maandag 3 februari 2003 17:51 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Grmblll, lag in briefje van de postbode in de brievenbus ! Waarom bezorgen die eikels altijd pakjes als normale mensen op hun werk zijn?!?
![]()
![]()
Beste spel voor mij tot nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |