abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:16:01 #1
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_195889895
quote:
Het oud Rotterdamse raadslid Nourdin El Ouali, die vooruitlopend op de landelijke verkiezingen in 2021 als politiek leider van het door de islam geïnspireerde Nida in meer plaatsen in Nederland voet aan de grond probeert te krijgen, heeft voor zijn achterban een vroeg verkiezingsstuntje. Hij wil twee recent door de Franse president Macron verboden islamitische organisaties ‘’een veilig toevluchtsoord bieden in Nederland.’’
‘’Na de gestoorde en gruwelijke moord op leraar Samuel Paty heeft de Franse regering een heksenjacht geopend op het ‘islamisme’. Allerlei organisaties die nooit eerder rechterlijk zijn veroordeeld voor iets strafbaars, worden nu door de regering verboden verklaard en bestempeld als ‘vijanden van de republiek’. Zo ook een mensenrechtenorganisatie als CCIF: Collectif Contre l'Islamophobie en France, en liefdadigheidsinstelling Baraka City’’, laat de Rotterdammer El Ouali weten.
Hij heeft er de geschiedenisboeken bijgehaald en roept: ‘’In het verleden was Nederland eerder een toevluchtsoord voor Fransen. Zoals in de 17e en 18e eeuw voor Hugenoten die in Frankrijk vanwege hun geloof werden vervolgd. Misdaden van enkelingen werden ook toen toegeschreven aan een bevolkingsgroep. In een meer rechtvaardig en tolerant Nederland vonden Hugenoten toen vrede en toekomst. Wat Nida betreft geldt dit nu ook voor een Franse moslimorganisaties als CCIF.’’

https://dagblad010.nl/rot(...)er-veiligheid-bieden

Duidelijk waar de prioriteiten liggen. (als dat nog niet duidelijk was)

En “deugende” partijen gaan met deze volidioten in zee.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_195889952
NL is een soort toevluchtsoord voor ......., vul maar in
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:19:31 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195889981
Ja joh. Ga lekker terroristen binnen halen :|W
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195890011
quote:
84s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 19:19 schreef Starhopper het volgende:
Ja joh. Ga lekker terroristen binnen halen :|W
Dit gaat juist om mensenrechtenorganisaties, heb je tt niet gelezen?
pi_195890066
Weet je ik vind belachelijk dat in een westers land zonder enige rechtsspaark zomaar verenigingen verboden gemaakt kunnen worden. Geen idee of dat ook echt is wat in Frankrijk aan het gebeuren is nu, maar als het wel zo is zijn ze welkom.

Maar ik ben ook voorstander van een overheidscampagne waarin Mohammed cartoons bij iedereen in de brievenbus komen. Beetje eelt onder de lange kwets tenen kweken.
pi_195890131
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 19:20 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dit gaat juist om mensenrechtenorganisaties, heb je tt niet gelezen?
Iets zegt mij dat Frankrijk nu niet bezig is met het verbieden van organisaties die zich exclusief bezighouden met het vergroten van iedereens vrijheid en veiligheid.

Die islamofobie organisatie bijvoorbeeld. Ik heb een Franse imam voorbij zien komen die blij was dat die verboden werd.
pi_195890153
Die zal zijn subsidie nog wel nodig gehad hebben, zeker?
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:29:00 #8
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_195890167
Alleen hierheen halen? Sorry hoor, maar die clubs hebben keihard recht op subsidie wat mij betreft.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_195890238
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 19:20 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dit gaat juist om mensenrechtenorganisaties, heb je tt niet gelezen?
"Mensenrechten" organisatie collectief tegen islamofobie. Serieus?

En sowieso, een islamitische mensenrechten organisatie? Om welke mensenrechten gaat het hier, als het om een islamitisch organisatie gaat?

En deze zogenaamde mensenrechten organisatie, en die andere "liefdadigheids organisatie" zullen wel niet voor niets op dat ene lijstje staan.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_195890263
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 19:18 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
NL is een soort toevluchtsoord voor ......., vul maar in
Imbecielen die Chips, elektriciteit, infrastructuur en brandstof van hoogwaardige kwaliteit willen.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:33:55 #11
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_195890291
quote:
In een meer rechtvaardig en tolerant Nederland....
En gaan deze mensen dan ook onze tolerantie erkennen of willen ze die toch hier en daar toch aan banden leggen? En die rechtvaardigheid, geldt die dan ook straks wederzijds?

Ik denk dat ik het antwoord al weet :+
pi_195890329
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 19:27 schreef Hamzoef het volgende:
Die zal zijn subsidie nog wel nodig gehad hebben, zeker?
Of inzien dat altijd maar het slachtoffer spelen terwijl je geloofsgenoten leraren onthoofden ongeloofwaardig aan het worden is en zomaar eens heel gevaarlijk kan worden voor zowel ongelovigen en moslims.

In deze "eenmans" actie zat een hele keten van moslims die eraan hebben meegewerkt. Als een van hen had gezegd: nah eigenlijk is het onredelijk om heel boos om een tekeningetje te worden, dan had de leraar nog geleefd.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:35:32 #13
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_195890342
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 19:23 schreef Glazenmaker het volgende:
Weet je ik vind belachelijk dat in een westers land zonder enige rechtsspaark zomaar verenigingen verboden gemaakt kunnen worden. Geen idee of dat ook echt is wat in Frankrijk aan het gebeuren is nu, maar als het wel zo is zijn ze welkom.

Maar ik ben ook voorstander van een overheidscampagne waarin Mohammed cartoons bij iedereen in de brievenbus komen. Beetje eelt onder de lange kwets tenen kweken.
Dat gebeurt niet zomaar en daarnaast is de situatie in Frankrjjk wel anders. Mocht Le Pen ooit het stokje overnemen is dit nog niets.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:35:55 #14
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_195890360
Benieuwd of Tinkerbell CS (van We Gaan Ze Halen) nog actie gaan ondernemen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_195890368
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 19:35 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]


In deze "eenmans" actie zat een hele keten van moslims die eraan hebben meegewerkt. Als een van hen had gezegd: nah eigenlijk is het onredelijk om heel boos om een tekeningetje te worden, dan had de leraar nog geleefd.
Wat is je punt?
pi_195890417
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 19:35 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat gebeurt niet zomaar en daarnaast is de situatie in Frankrjjk wel anders. Mocht Le Pen ooit het stokje overnemen is dit nog niets.
Dat het altijd gekker kan is geen reden om het minder gekke dan maar ok te vinden. Dat andere landen andere wetten hebben, maakt die wetten ook niet opeens redelijk. Ik vind dat gekkies het recht moeten hebben om bij elkaar te komen. Als ze dan criminele dingen gaan doen of gevaarlijk worden is het tijd om in te grijpen, maar altijd met controle op de overheidsknuppel.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:38:22 #17
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195890431
Rare manier van denken. De meeste terroristen van nu hebben een tactiek zoveel mogelijk mensen doden en bestaan vaak tegenwoordig uit eenlingen met een radicale mening zowel bij extreem rechts en links en religie. Lastig te bestrijden en dus ben je nergens veilig wat dat aan gaat.

Tja en wat de hugenoten en de Fransen aangaat die wilden in Nederland een nieuw leven opbouwen en wilden integreren dat staat er buiten. Slecht voorbeeld. Om maar eens wat te noemen als jij denkt dat jou religie boven de grondwet staat juist ook omdat de vrijheid van godsdienst daar ook instaat zou het gelijk exit moeten zijn als vluchteling. Of de in de op genoemde organisatie.

[ Bericht 5% gewijzigd door Megumi op 27-10-2020 19:46:37 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_195890539
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 19:36 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wat is je punt?
Als 1 iemand doordraait is er een incident en kan er zand erover. Als een hele groep mensen wist dat iemand zou doordraaien en niks deed, of het zelfs heeft aangemoedigd, dan is er sprake van een groter probleem waar best kritisch naar gekeken mag worden. Dit is niet alleen hier gebeurd, maar ook bij de meeste andere aanslagen in Europa.
pi_195891758
NIDA(P)/NSDAP, poteeto potaato...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:04:45 #20
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_195892613
Aaah, de zogeheten "gematigden" hebben weer gesproken.
pi_195892665
Brussel lijkt een meer logische keuze.
pi_195893074
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 20:27 schreef DDDDDaaf het volgende:
NIDA(P)/NSDAP, poteeto potaato...
De NSDAP gaf tenminste nog om het land waarin ze actief waren :')
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:42:12 #23
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_195895021
Geen idee wat deze organisaties precies doen, maar als ze na een moord van een individu opeens worden verbannen klopt er iets niet helemaal. Macron lijkt een verkapte oorlog te starten met de moslims en kijkt er raar van op als de moslims wereldwijd hier dan op reageren.

Als moslims zelfreflectie missen, doen we dat in het westen net zo hard. Beide kampen zitten vol haat richting de ander en kunnen dingen niet meer objectief bekijken. Het ironische is dat beide haatkampen elkaar beschuldigen van onverdraagzaamheid lol.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:42:40 #24
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195896215
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 22:42 schreef Nederturk het volgende:
Geen idee wat deze organisaties precies doen, maar als ze na een moord van een individu opeens worden verbannen klopt er iets niet helemaal. Macron lijkt een verkapte oorlog te starten met de moslims en kijkt er raar van op als de moslims wereldwijd hier dan op reageren.

Als moslims zelfreflectie missen, doen we dat in het westen net zo hard. Beide kampen zitten vol haat richting de ander en kunnen dingen niet meer objectief bekijken. Het ironische is dat beide haatkampen elkaar beschuldigen van onverdraagzaamheid lol.
Lijkt mij beter dat de moslims dan maar gaan verhuizen naar een land waar al 100en jaren moslims wonen. Dan heb je dat gedoe niet meer.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195896336
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 22:42 schreef Nederturk het volgende:

Als moslims zelfreflectie missen, doen we dat in het westen net zo hard. Beide kampen zitten vol haat richting de ander en kunnen dingen niet meer objectief bekijken. Het ironische is dat beide haatkampen elkaar beschuldigen van onverdraagzaamheid lol.
Hou ff gauw op zeg. Hoe krijg je het getypt.

Striptekeninkjes <> bomaanslagen, onthoofdingen, massaterreur
pi_195896339
Dit soort besneden klaplopers gewoon deporteren op een boorplatform richting de Noordzee aub
metal up your ass
pi_195896366
Beide vormen van samenleving zijn simpelweg niet compatible.
Maar ipv lekker in hun vertrouwde omgeving blijven, zoals westerlingen doen, komen steeds meer moslims naar de door hun zo gehate landen.

Waar gaat het mis?
pi_195896418
In tegenstelling tot het woestijnland waar de heren van NIDA vandaan komen is er in Frankrijk een rechtsgang voor verenigingen die verboden worden.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 00:01:54 #29
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_195896419
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 19:20 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dit gaat juist om mensenrechtenorganisaties, heb je tt niet gelezen?
https://www.nu.nl/buitenl(...)nthoofde-leraar.html

Dezelfde haatclub die verantwoordelijk is voor de onthoofding is voor mensenrechten? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_195896683
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 00:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

https://www.nu.nl/buitenl(...)nthoofde-leraar.html

Dezelfde haatclub die verantwoordelijk is voor de onthoofding is voor mensenrechten? :').
Ow ik had de fatwa niet eens mee gekregen.

Nou laten we eens kijken naar de reacties van fokkende molims:
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_195897070
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 19:20 schreef Hamzoef het volgende:
Dit gaat juist om mensenrechtenorganisaties, heb je tt niet gelezen?
“Mensenrechtenorganisaties” waar individuen de scepter zwaaien die vooral de rechten van hun eigen groepje als minderheid verdedigen maar zelf wel van mening zijn dat in hun ideale droomstaat die mensenrechten niet opgaan want daar rollen de hoofden van afvalligen en worden homos van gebouwen geflikkerd.

Waarom ben je moedwillig zo hypocriet? Heb jij niet het beste met de samenleving voor waar je je leven leidt? Die Pipo van de organisatie Baraka City weigerde (even googelen) in 2016 IS te veroordelen.

Die El Ouali ook weer zo een standaard verongelijkte beroepsmoslim die laat zien dat die liever extremisten hier binnenhaalt dan de moslims en Nederlandse samenleving ervan te behoeden. Hij en velen met hem hebben niet door dat door deze vorm van “elkaar de hand boven het hoofd houden” moslims het meest te verliezen hebben in NL. Op de langere termijn.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_195897186
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 22:42 schreef Nederturk het volgende:
Geen idee wat deze organisaties precies doen,
Kan je zo google luilak. BarakaCity founder weigert in 2016 als de misdaden van IS breed in beeld zijn gekomen ze te veroordelen. Dan weet je al genoeg.

quote:
maar als ze na een moord van een individu opeens worden verbannen klopt er iets niet helemaal.
Frankrijk blijft itt andere landen (kuch Turkije) een rechtsstaat met een onafhankelijke rechterlijke macht en nog het Europese Hof als hoogste orgaan. Kan die founder die zelf liever een shariastaat ambieert met rollende hoofden van afvalligen toch nog zijn recht proberen te halen.
Mooi hè zo een democratie ipv een apenland als Turkije waar jij itt hier bij Frankrijk wel je vertrouwen legt in de lezing van de overheid. Ondanks dat de overheid daar vele malen minder transparant is qua onafhankelijke rechtspraak dan Frankrijk.

quote:
Macron lijkt een verkapte oorlog te starten met de moslims en kijkt er raar van op als de moslims wereldwijd hier dan op reageren.
Dat hebben de moslims mis die dit denken. De religieuze vrijheid in Frankrijk is groter dan die in alle moslimlanden. Geef mij een moslimland waar je als moslim ongeacht tot welke denominatie je behoort of welke (niet orthodoxe) opvattingen je hebt zoveel vrijheid hebt als in Frankrijk. Geef maar 1 land gaan we vergelijken. En ik geef je op een papiertje dat ook over een jaar dat nog zo is.

quote:
Als moslims zelfreflectie missen, doen we dat in het westen net zo hard.
Missen moslims zwaar ja. Die NIDA politicus getuigt ervan, jij als je moslim bent, Hamzoef etc. Ik denk niet dat jullie snappen wat er hier nou precies aan de hand is eigenlijk en vooral wat er op het spel staat.

Ik wacht trouwens met smart op het moment dat Turkije olv Erdogan eenzelfde toon aanslaat naar China toe mbt echte repressie van de oeigoerse moslimminderheid daar. Gedwongen abortussen, deportaties, massaal kinderen uit de omgeving van hun ouders halen. Ik wil Erdogan net zo een grote bek op zien zetten en anders hoop ik dat zijn fanboys net zo kritisch zijn op zijn hypocrisie in deze als dat ze nu op Frankrijk zijn en diens vermeende “repressie van moslims”.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  woensdag 28 oktober 2020 @ 04:55:37 #33
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_195897593
Ja, laten we dat dus maar niet doen hè...
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_195897943
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 02:36 schreef Aloulu het volgende:

Heb jij niet het beste met de samenleving voor waar je je leven leidt? Die Pipo van de organisatie Baraka City weigerde (even googelen) in 2016 IS te veroordelen.

Ok, in dat geval kom ik terug op mijn uitspraak.

quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 03:05 schreef Aloulu het volgende:


Ik wacht trouwens met smart op het moment dat Turkije olv Erdogan eenzelfde toon aanslaat naar China toe mbt echte repressie van de oeigoerse moslimminderheid daar. Gedwongen abortussen, deportaties, massaal kinderen uit de omgeving van hun ouders halen. Ik wil Erdogan net zo een grote bek op zien zetten en anders hoop ik dat zijn fanboys net zo kritisch zijn op zijn hypocrisie in deze als dat ze nu op Frankrijk zijn en diens vermeende “repressie van moslims”.
Daar snijd je wel een terecht punt aan. Al die mensen die nu Franse producten boycotten, maar Chinese niet, begrijp ik ook niet.

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2020 06:20:07 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')