Ben je nu al in dat broekje geweest?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:59 schreef Erasmus het volgende:
Dit is voor mij wel de meest terechte klacht van het jaar. Er is geen speld tussen de OP te krijgen.
Bij de KLB-verkiezingen ga ik dit topic nomineren.
Ewaquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je nu al in dat broekje geweest?
Nee mijn ervaring is dat links tuig 9 van de 10 keer de boel loopt op te naaien en te provoceren. Zie ook BLM en zwarte piet discussies. Ontstaat vanuit het niets en zo creëer je automatisch een rechts tegengeluid. Simpeler kan het niet...quote:
Dat is vertrouwelijke informatiequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je nu al in dat broekje geweest?
Op welke manier kreeg je dat dan mee?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
In de jaren 40 had je natuurlijk de wereldoorlog. Best wat verdeeldheid. Ook in Nl zelf bijvoorbeeld. In de jjaren 50 had je verzuiling, katholieken en protestanten konden elkaars bloed wel drinken. In de jaren 60 Vietnam en de hipies en de conservatieven en communisten en pro en anti-Amerika of de oorlog. En allerlei terreur. Ging er toen ook heftig aan toe hoor!
Via de krant. Of bijvoorbeeld bommenwerpers die boven je hoofd vlogenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:06 schreef Fugue het volgende:
[..]
Op welke manier kreeg je dat dan mee?
Ik had het over de 60’s. Dat het tijdens WWII anders was begrijp ik nog. En wat las je dan in de krant? Waren er relletjes?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Via de krant. Of bijvoorbeeld bommenwerpers die boven je hoofd vlogen
Jij denkt van het pinpas-topic dat ik er bij was in de sixties, maar helaas niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:31 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik had het over de 60’s. Dat het tijdens WWII anders was begrijp ik nog. En wat las je dan in de krant? Waren er relletjes?
Haha, nee zo oud nou weer niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij denkt van het pinpas-topic dat ik er bij was in de sixties, maar helaas niet.
In de jaren 60 had je natuurlijk protesten tegen Vietnam en tegen roken en voor drugs etc. En later had je de krakers. Kon er ook hard aan toe gaan.
Mensen die te pas en te onpas met doodsbedreigingen smijten konden dat natuurlijk ook een stuk minder eenvoudig vroeger dan nu. Even een tweet eruit gooien is wel even wat anders dan een brief sturenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:51 schreef Fugue het volgende:
[..]
Haha, nee zo oud nou weer niet.
Ik vraag me wel af of je in de maatschappij zelf zo’n zelfde tweedeling had tot aan doodsbedreigingen toe. Naar mijn idee ging het toen een stuk fatsoenlijker en gemoedelijker
Ik denk dat dat wel meevalt dan wel tegenvalt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:51 schreef Fugue het volgende:
[..]
Haha, nee zo oud nou weer niet.
Ik vraag me wel af of je in de maatschappij zelf zo’n zelfde tweedeling had tot aan doodsbedreigingen toe. Naar mijn idee ging het toen een stuk fatsoenlijker en gemoedelijker
Ja maar daarom ben ik ook benieuwd of er al zo’n tweedeling was en op welke manier het toen gingquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die te pas en te onpas met doodsbedreigingen smijten konden dat natuurlijk ook een stuk minder eenvoudig vroeger dan nu. Even een tweet eruit gooien is wel even wat anders dan een brief sturen
Kan het me niet voorstellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:59 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja maar daarom ben ik ook benieuwd of er al zo’n tweedeling was en op welke manier het toen ging
Ik ook niet maar misschien romantiseer ik die tijd teveel. Social Media heeft ons iig weinig goeds gebrachtquote:
Ik heb een samenvatting voor jequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:22 schreef Amee het volgende:
Okay, als niemand het zegt dan zal ik het maar zeggen.
Te lang, niet gelezen.
Ik ben een boekenwurm. Ik lees boeken van wel 500 pagina's. Natuurlijk was ik niet serieus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:40 schreef Fok-it het volgende:
Toch wel beetje tergend als dat al teveel tekst is om te lezen
Ik zie je wel verschijnen in de boekenclub xoxoquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:41 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik ben een boekenwurm. Ik lees boeken van wel 500 pagina's. Natuurlijk was ik niet serieus.
We zitten wel op fok, sarcasme herkennen wij nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:41 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik ben een boekenwurm. Ik lees boeken van wel 500 pagina's. Natuurlijk was ik niet serieus.
Yes! Ik ben blij met je! Maar ik ga nu slapen. Laat alles alles aan jullie over over het hoe en wat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:42 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik zie je wel verschijnen in de boekenclub xoxo
Dis is natuurlijk gewoon waar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:56 schreef Fugue het volgende:
Vleesvervangers zijn helemaal kut want iedereen die een beetje afwijkt van de norm is een vieze vegan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |