Ohh die vind ik ook wel leukquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:24 schreef H_T het volgende:
Er zijn ook kerstijsberen afgeprijsd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh mijn god ik hoop echt dat ik 10 november de staatsloterij winquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Edit: de herders kan je los erbij kopenJe hebt zelfs keus uit twee soorten!
Helemaal mee eens. Ik verwacht weinig besmettingen onder mensen die een ommetje in de buurt maken. Terwijl het mentaal heel heftig is. En inderdaad ook niet goed voor je fitheid en weerstand.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:58 schreef Fred_B het volgende:
Mensen massaal binnen laten zitten, lijkt me een veel erger middel dan de kwaal. Dat leidt onder meer tot psychische klachten, verslechterende weerstand, te weinig zonlicht, enz.
Klopt ook nog eens.quote:
En dan heb je de traditionele tanks, helikopter, Dalek en T-rex er nog niet eens bij!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:28 schreef Meke het volgende:
Ik ben ook wel een beetje boos op je hoor @:H_T dat je die Patience Brewster Nativity in m'n leven hebt gebracht terwijl het zover boven m'n budget is, nu ga ik nooit meer iets geschikters vinden
KIJK NOU HOEVEEL POPPETJES DIE JE ELKE DAG KUNT VERPLAATSEN![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ook geen kleintje?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh die vind ik ook wel leuk![]()
![]()
Ik had zo'n zin in een kerstboom, maar toen moesten we ineens thuiswerken en heb ik door m'n bureau geen plek meer
Ja mijn ouders hebben ook zo'n hele oude mooiequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:29 schreef Arizona het volgende:
Ik heb een ouwerwetse kerststal, maar van mijn opa gekregen dus![]()
![]()
![]()
Maar sinds we de kat hebben durf ik hem niet meer op te zetten
Nee ken je nagaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:30 schreef H_T het volgende:
[..]
En dan heb je de traditionele tanks, helikopter, Dalek en T-rex er nog niet eens bij!
Ja, dat misschien wel, maar ik wilde wel een grotequote:
Wel een goede datumquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh mijn god ik hoop echt dat ik 10 november de staatsloterij win![]()
![]()
Dat vind ik dus serieus een extra pluspunt aan onze uitbouw, dat ik meer ruimte heb voor kerstversiering.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh die vind ik ook wel leuk![]()
![]()
Ik had zo'n zin in een kerstboom, maar toen moesten we ineens thuiswerken en heb ik door m'n bureau geen plek meer
Mijn opa pakte ook altijd enorm uit, met stromend water enzoquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja mijn ouders hebben ook zo'n hele oude mooie![]()
En mijn pake en beppe hadden er een die je op kon winden
![]()
quote:
En terecht!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat vind ik dus serieus een extra pluspunt aan onze uitbouw, dat ik meer ruimte heb voor kerstversiering.
Ik realiseerde me dat al ergens in augustus en mijn hart ging letterlijk sneller kloppen van blijdschap![]()
Dit vind ik er dan weer niet uitzien.quote:
Nee ik zou het ook niet kopen maar vind t wel leukquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit vind ik er dan weer niet uitzien.
Kunnen dit soort mensen nou niet gewoon opgepakt worden? Waarom mag dit allemaalquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:07 schreef Momo het volgende:
https://www.ad.nl/enschede/politie-oost-nederland-waarschuwt-ziekenhuizen-voor-corona-binnendringers~af9486d0/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_web
Jeetje zeg willen filmen op covid afdelingen voor je complotfilmpjes, net alsof het allemaal acteurs zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |