abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:31:08 #51
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_195879422
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:19 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Niks. Wel in combinatie met het gebruik van het n-woord
Gefeliciteerd, u bent lid van de cancel culture:

https://nl.wikipedia.org/(...)%20van%20de%20Sahara.

quote:
Lange tijd was het een relatief neutraal woord, maar sinds het eind van de 20e en het begin van de 21e eeuw wordt het door sommige mensen als minachtend, kwetsend en racistisch ervaren.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_195879439
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:09 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Waar haal jij jouw informatie vandaan? Je dikke duim? :?

In 2019 zat werkeloosheidscijfer Afro-Americans rond de 6%, in 2020 is het wel gestegen, momenteel zit het rond de 12%

Dat is totaal iets anders dan "de meeste werken niet" wtf |:(
https://www.bls.gov/news.release/empsit.t02.htm
https://fred.stlouisfed.org/series/LNS14000006
https://www.bls.gov/web/empsit/cpsee_e16.htm

25% ja voor mannen tussen 20 en 25 jaar alleen al.

Onevenredig veel en wie betaalt dat allemaal, al die blanken en Aziaten.
pi_195879447
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:11 schreef myShizzle het volgende:

[..]

Nou kom maar op met je constructieve tegenargumenten dan
En toen was het stil...
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:40:23 #54
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_195879596
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:11 schreef myShizzle het volgende:
Nou kom maar op met je constructieve tegenargumenten dan
Waartegen? :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_195879608
Agressief met een mes in je hand op politieagenten af stappen in Amerika off all places :') en dan zijn er mensen verbaasd dat hij neergeschoten wordt _O-
pi_195879894
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:40 schreef RamboDirk het volgende:
Agressief met een mes in je hand op politieagenten af stappen in Amerika off all places :') en dan zijn er mensen verbaasd dat hij neergeschoten wordt _O-
Precies dit.
Daarnaast is het lastig oordelen over de acties van de agenten als we niet weten wat de procedure/protocollen zijn in deze gevallen.

Als de procedure is om te taseren dan zijn ze wel ver gegaan ja, als de procedure is om hem neer te schieten niet.
pi_195879976
Cops _O_
USA _O_
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:06:08 #58
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_195880008
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 08:14 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
1 kogel op zijn been zou meer dan genoeg zijn
nee hoor, hij moest gewoon dood
Als agent leer je ophef grootste deel van het lichaam te schieten , laat dat dan net de romp zijn.
Over aantal kogels heb je wel een punt
Ik ben inmiddels overleden
pi_195880013
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:58 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Precies dit.
Daarnaast is het lastig oordelen over de acties van de agenten als we niet weten wat de procedure/protocollen zijn in deze gevallen.

Als de procedure is om te taseren dan zijn ze wel ver gegaan ja, als de procedure is om hem neer te schieten niet.
Die agenten zijn zwaar onderbetaald en maken lange dagen, staan onder hoge werkdruk. Werken dag in dag uit in die waardeloze ghettos waar ze van uur tot uur dit soort oproepen krijgen. Elke dag staat hun leven daar op het spel. Ze zijn niet te benijden.

Die man met mes weet dondersgoed wat er gaat gebeuren. Het was zijn keuze dit zo te doen, het gevolg is zijn verantwoording. Het was pure zelfbescherming, niets meer niet minder.
pi_195880037
Domme zwarte die met getrokken mes op de politie afloopt word neergeschoten, en dat vind men vreemd en een prima aanleiding aan maar weer eens te gaan plunderen en brandstichten. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:15:57 #61
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_195880169
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

https://www.bls.gov/web/empsit/cpsee_e16.htm

25% ja voor mannen tussen 20 en 25 jaar alleen al.

Onevenredig veel en wie betaalt dat allemaal, al die blanken en Aziaten.
|:(

Het gaat toch ook de gehele zwarte bevolking. Je kan er toch niet zomaar een random categorie uitkiezen, de rest volledig negeren en dan stellen dat de blanken en Aziaten het betalen? |:(

Zo kan ik het ook:
17,1% voor blanke mannen tussen van 18-19 jaar oud alleen al!

Maar goed, even los hiervan, wanneer 12% van de zwarte bevolking werkloos is, dan betekent het dus dat de overige 88% v/d beroepsbevolking wel werkt. Hoe jij dan in hemelsnaam kan stellen dat alleen de blanken en Aziaten iets betalen is mij echt een raadsel. En hoe je kan stellen dat de meerderheid niet werkt is me een nog groter raadsel.
Krekker is de bom!
pi_195880436
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:15 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

|:(

Het gaat toch ook de gehele zwarte bevolking. Je kan er toch niet zomaar een random categorie uitkiezen, de rest volledig negeren en dan stellen dat de blanken en Aziaten het betalen? |:(

Zo kan ik het ook:
17,1% voor blanke mannen tussen van 18-19 jaar oud alleen al!

Maar goed, even los hiervan, wanneer 12% van de zwarte bevolking werkloos is, dan betekent het dus dat de overige 88% v/d beroepsbevolking wel werkt. Hoe jij dan in hemelsnaam kan stellen dat alleen de blanken en Aziaten iets betalen is mij echt een raadsel. En hoe je kan stellen dat de meerderheid niet werkt is me een nog groter raadsel.
Ja ja, een kleine bevolkingsgroep met een grote werkloosheid, naar verhouding.

Daar is weinig selectiefs aan.
pi_195880476
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:06 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Als agent leer je ophef grootste deel van het lichaam te schieten , laat dat dan net de romp zijn.
Over aantal kogels heb je wel een punt
eerst in de lucht een waarschuwingsschot
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_195880604
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 08:14 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
1 kogel op zijn been zou meer dan genoeg zijn
nee hoor, hij moest gewoon dood
Benen raken is moeilijk en dan heb je een kogel door de woonwijk. Er zijn voorbeelden van dit soort wappies die gewoon blijven doorgaan met meer dan 10 kogels in zich. Liever mesmeneer dood dan gevaar voor de agenten of omstanders.
pi_195880693
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:44 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Benen raken is moeilijk en dan heb je een kogel door de woonwijk. Er zijn voorbeelden van dit soort wappies die gewoon blijven doorgaan met meer dan 10 kogels in zich. Liever mesmeneer dood dan gevaar voor de agenten of omstanders.
in sommige situaties wel, maat wat ik in de beelden heb gezien is overkill en zeker niet goed te praten
alleen dreigen met schieten zou misschien al genoeg geweest zijn
ze zijn daarnaast met zijn tweeën of meer en versterking was al onderweg

ik verwacht een fikse gevangenisstraf voor de agent die schoot

en over Trump of Biden of Obama aan de macht
allemaal hetzelfde
alleen de verpakking is anders
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_195880779
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:48 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

in sommige situaties wel, maat wat ik in de beelden heb gezien is overkill en zeker niet goed te praten
alleen dreigen met schieten zou misschien al genoeg geweest zijn
ze zijn daarnaast met zijn tweeën of meer en versterking was al onderweg

ik verwacht een fikse gevangenisstraf voor de agent die schoot

en over Trump of Biden of Obama aan de macht
allemaal hetzelfde
alleen de verpakking is anders
Twee agenten die allebei hun vuurwapen op je gericht hebben, daarbij ook nog eens secondenlang ontwijkend manouvreren/achteruit lopen, maar meneer vond het nodig om dreigend op ze af te blijven komen. Sorry hoor, maar dan vraag je er gewoon om om neergeschoten te worden. Als je niet als een dolle hond afgeschoten wil worden, moet je je misschien ook niet als een dolle hond gedragen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:55:19 #67
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_195880817
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:37 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

eerst in de lucht een waarschuwingsschot
Misschien was dat al gebeurd , als een malloot met een mes op de politie af komen rennen/lopen , je weet hoe dat gaat aflopen dan.
Gasten moeten eens leren mee te werken met de politie , scheelt een boel onnodige doden en rellen
Ik ben inmiddels overleden
pi_195881020
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Twee agenten die allebei hun vuurwapen op je gericht hebben, daarbij ook nog eens secondenlang ontwijkend manouvreren/achteruit lopen, maar meneer vond het nodig om dreigend op ze af te blijven komen. Sorry hoor, maar dan vraag je er gewoon om om neergeschoten te worden. Als je niet als een dolle hond afgeschoten wil worden, moet je je misschien ook niet als een dolle hond gedragen.
dan mogen ze ook op de demonstranten en/of relschoppers schieten volgens jou
tenminste, ik zie ze allerlei dingen naar de politie gooien en dreigend op ze af blijven komen, terwijl de agenten manoeuvreren/achteruit lopen
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:09:07 #69
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_195881027
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ja ja, een kleine bevolkingsgroep met een grote werkloosheid, naar verhouding.

Daar is weinig selectiefs aan.
Wat heeft de omvang v/d bevolkingsgroep te maken met het werkloosheidspercentage? :?
Krekker is de bom!
pi_195881060
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 11:08 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

dan mogen ze ook op de demonstranten en/of relschoppers schieten volgens jou
tenminste, ik zie ze allerlei dingen naar de politie gooien en dreigend op ze af blijven komen, terwijl de agenten manoeuvreren/achteruit lopen
Die hebben meestal nog schilden bij om voorwerpen af te weren, dit is een andere situatie. Hij is gewoon terecht neergeschoten. Over de hoeveel kogels kun je vragen stellen, maar dat zoeken ze daar maar lekker zelf uit.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:14:06 #71
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_195881091
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Twee agenten die allebei hun vuurwapen op je gericht hebben, daarbij ook nog eens secondenlang ontwijkend manouvreren/achteruit lopen, maar meneer vond het nodig om dreigend op ze af te blijven komen. Sorry hoor, maar dan vraag je er gewoon om om neergeschoten te worden. Als je niet als een dolle hond afgeschoten wil worden, moet je je misschien ook niet als een dolle hond gedragen.
Dit is juridisch onderhand gewoon niets minder dan uitlokking. ;)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:14:30 #72
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_195881096
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 08:13 schreef de_boswachter het volgende:
Lewis Hamilton kan trots zijn op z'n vrienden. Lekker knielen met z'n allen _O_
Heeft die weer een tekst om op z'n shirt te zetten voor de volgende race
The more debt, the better
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:56:25 #73
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_195881726
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 08:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Agenten worden helemaal niet geleerd op de romp te mikken, dat doen ze in het leger ja. :')

Agenten worden geleerd te mikken.
Zeg dan gewoon niks
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:08:52 #74
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_195881919
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:15 schreef Mikeytt het volgende:

Kun je volgens jou ook "lid" zijn van libertarisme? Lid van liberaal gedachtegoed? Lid van rechtse politiek?

Vreemde redenering van je.
Je kunt natuurlijk wel "lid" zijn van de Hells Angels, Proud Boys, KKK, etc. Dan telt die "gedachtengoed" smoes plotseling niet meer.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:18:03 #75
66083 Platina
78th Element
pi_195882091
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:48 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

in sommige situaties wel, maat wat ik in de beelden heb gezien is overkill en zeker niet goed te praten
alleen dreigen met schieten zou misschien al genoeg geweest zijn
Lijkt mij toch dat als iemand zijn pistool op je richt dat daar al een dreiging van mogelijk schieten vanuit gaat. Maar zoals je kunt zien was dat niet genoeg.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:36:56 #76
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195882534
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 12:08 schreef AchJa het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk wel "lid" zijn van de Hells Angels, Proud Boys, KKK, etc. Dan telt die "gedachtengoed" smoes plotseling niet meer.
Dat komt omdat de Hells Angels , Proud Boys en de KKK ook daadwerkelijk organisaties zijn. Antifa is per definitie geen organisatie. Er zijn geen organisatoren, geen leiders, geen leden.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195882641
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 12:36 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Dat komt omdat de Hells Angels , Proud Boys en de KKK ook daadwerkelijk organisaties zijn. Antifa is per definitie geen organisatie. Er zijn geen organisatoren, geen leiders, geen leden.
Ze hebben een eigen homepage, dus zijn er wel degelijk organisatoren.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:45:33 #78
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195882775
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 12:40 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ze hebben een eigen homepage, dus zijn er wel degelijk organisatoren.
Lol, nee.

Er is verder ook geen expert die Antifa een organisatie noemt. Dat kan immers niet.

Antifa is een politieke beweging zonder enige leiding oid.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195882958
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 12:45 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Lol, nee.

Er is verder ook geen expert die Antifa een organisatie noemt. Dat kan immers niet.

Antifa is een politieke beweging zonder enige leiding oid.
Ik zie jouw onzin steeds vaker voorbij komen en vraag me inmiddels af of je een troll bent of iemand die echt veel en veeeeel te lang in de echokamer heeft gezeten. Je bent een wandelend stereotype van extreem links gast :')
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:51:41 #80
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195882960
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:54:16 #81
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195883014
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 12:51 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ik zie jouw onzin steeds vaker voorbij komen en vraag me inmiddels af of je een troll bent of iemand die echt veel en veeeeel te lang in de echokamer heeft gezeten. Je bent een wandelend stereotype van extreem links gast :')
Heb het idee dat de mensen hier trollen met hun idee dat Antifa een organisatie is. Zo dom kun je gewoon niet wezen.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195883103
antifa is afkorting van anti-fascist
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:02:35 #83
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_195883203
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:37 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
eerst in de lucht een waarschuwingsschot
quote:
Hij kan een waarschuwingsschot lossen. Wanneer er sprake is van noodweer heeft een agent vaak geen tijd om te de-escaleren. Hij is dan bevoegd om gelijk te schieten. Een agent mag ook schieten om iemand aan te houden die van een ernstig feit verdacht wordt. In die situaties heeft de agent geleerd op de benen van de verdachte te richten. Wanneer er sprake van noodweer is, mag de agent op de romp van de verdachte schieten.
https://www.politie.nl/themas/schietincident.html
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:03:14 #84
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_195883214
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 12:54 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Heb het idee dat de mensen hier trollen met hun idee dat Antifa een organisatie is. Zo dom kun je gewoon niet wezen.
Begint het niet op te vallen dat de hele wereld gek is behalve jij, in elk topic?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:05:12 #85
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_195883253
Vooral doorgaan met deze onzin.
Dan hoeft Trump niets te doen om herkozen te worden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_195883294
quote:
als ik agent was, had ik het anders aangepakt. En als ik moest schieten, dan in zijn voet, scheen en als het echt niet anders kan, op zijn bovenbeen.
Misschien ben ik daarom geen agent.

edit: en als diegene te ver is om goed te kunnen mikken, dan helemaal niet schieten, want geen gevaar. Op het moment dat ie zo dichtbij is dat ie gevaarlijk kan zijn, dan kan je goed mikken. Hoe moeilijk kan het zijn om op iemands zijn benen te schieten van 2 meter afstand
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_195883359
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 13:08 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

als ik agent was, had ik het anders aangepakt. En als ik moest schieten, dan in zijn voet, scheen en als het echt niet anders kan, op zijn bovenbeen.
Misschien ben ik daarom geen agent.

edit: en als diegene te ver is om goed te kunnen mikken, dan helemaal niet schieten, want geen gevaar. Op het moment dat ie zo dichtbij is dat ie gevaarlijk kan zijn, dan kan je goed mikken. Hoe moeilijk kan het zijn om op iemands zijn benen te schieten van 2 meter afstand
Ik denk dat je na een week service in een Amerikaans ghetto wel anders denkt. Het is geen almere buiten :')
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:18:44 #88
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195883465
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 13:08 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

als ik agent was, had ik het anders aangepakt. En als ik moest schieten, dan in zijn voet, scheen en als het echt niet anders kan, op zijn bovenbeen.
Misschien ben ik daarom geen agent.

edit: en als diegene te ver is om goed te kunnen mikken, dan helemaal niet schieten, want geen gevaar. Op het moment dat ie zo dichtbij is dat ie gevaarlijk kan zijn, dan kan je goed mikken. Hoe moeilijk kan het zijn om op iemands zijn benen te schieten van 2 meter afstand
Vraag 1) Hoeveel echte vuurwapens heb jij al afgevuurd in je leven?

Indien 'ja' op vraag 1:
Vraag 2) Hoeveel belagers met een mes kwamen er toen op je af?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:19:57 #89
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_195883488
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 12:36 schreef Mikeytt het volgende:

Dat komt omdat de Hells Angels , Proud Boys en de KKK ook daadwerkelijk organisaties zijn. Antifa is per definitie geen organisatie. Er zijn geen organisatoren, geen leiders, geen leden.
Op het moment dat er over groepen gesproken wordt is het een community/ organistatie/ gemeenschap of hoe je het ook maar wil noemen.

quote:
Een organisatie is een doelgerichte samenbundeling van kennis, vaardigheden en kracht tussen enkele (meestal drie of meer) personen die primair middelen en activiteiten aanwendt om te voorzien in de behoefte aan producten en/of diensten in haar omgeving.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Organisatie
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:20:36 #90
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_195883497
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 13:08 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

als ik agent was, had ik het anders aangepakt. En als ik moest schieten, dan in zijn voet, scheen en als het echt niet anders kan, op zijn bovenbeen.
Misschien ben ik daarom geen agent.

edit: en als diegene te ver is om goed te kunnen mikken, dan helemaal niet schieten, want geen gevaar. Op het moment dat ie zo dichtbij is dat ie gevaarlijk kan zijn, dan kan je goed mikken. Hoe moeilijk kan het zijn om op iemands zijn benen te schieten van 2 meter afstand
Heb je ooit een schot gelost met een pistool?
pi_195883589
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 13:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Vraag 1) Hoeveel echte vuurwapens heb jij al afgevuurd in je leven?

Indien 'ja' op vraag 1:
Vraag 2) Hoeveel belagers met een mes kwamen er toen op je af?
van een mes word ik niet bang, wel eens bedreigd geweest door iemand met een mes, ik lachte het weg a la Rutte.
maar tegen een vuurwapen ben je kansloos
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_195883625
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 13:20 schreef AchJa het volgende:

[..]

Heb je ooit een schot gelost met een pistool?
ik niet, jij wel.
conclusie: jij hebt gelijk, ik niet :')
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_195883636
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 13:05 schreef Harvest89 het volgende:
Vooral doorgaan met deze onzin.
Dan hoeft Trump niets te doen om herkozen te worden.
Hij heeft op dit moment maar 4% kans om herkozen te worden. De tijd begint wel erg te dringen nu.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:29:53 #94
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195883660
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 13:26 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

...

Maar het antwoord op vraag 1 is dus 'nee'?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_195883711
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 13:29 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Maar het antwoord op vraag 1 is dus 'nee'?
het antwoord is dat ik van 2 meter afstand met 5+ kogels in het magazijn de benen niet mis.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:35:34 #96
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195883772
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 13:32 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

het antwoord is dat ik van 2 meter afstand met 5+ kogels in het magazijn de benen niet mis.
Nou, geloof jij dat lekker zelf. Dan hou ik mijn mening verder wel voor me. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_195883805
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 13:26 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

van een mes word ik niet bang, wel eens bedreigd geweest door iemand met een mes, ik lachte het weg a la Rutte.
maar tegen een vuurwapen ben je kansloos

Dit recente geval was nog wat extremer maar laat het gevaar zien van een verdachte met een mes die de politie bestormd. De taser werkt niet en de verdachte steekt de vrouwelijke agent in haar vest. Ook te vaak geschoten of in dit geval niet ?
pi_195883844
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 13:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Vraag 1) Hoeveel echte vuurwapens heb jij al afgevuurd in je leven?

Indien 'ja' op vraag 1:
Vraag 2) Hoeveel belagers met een mes kwamen er toen op je af?
Als je "Ja" antwoordt op de vraag "hoeveel?" moet je je na laten kijken.
pi_195883912
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 13:37 schreef Sjemmert het volgende:

[..]


Dit recente geval was nog wat extremer maar laat het gevaar zien van een verdachte met een mes die de politie bestormd. De taser werkt niet en de verdachte steekt de vrouwelijke agent in haar vest. Ook te vaak geschoten of in dit geval niet ?
terwijl de verdachte en de agente dicht bij elkaar staan, weet hij wel de verdachte meerdere keren te raken en de agente niet. Mikken is dus niet zo moeilijk.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 14:07:33 #100
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195884322
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 13:38 schreef Alfje het volgende:

Als je "Ja" antwoordt op de vraag "hoeveel?" moet je je na laten kijken.
Goed punt. Ik had eerst een andere vraag in gedachten. :@
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')