abonnement Unibet Coolblue
pi_195875243
Ik had een studentenkamer op de bovenste verdieping van een huis in het centrum, recht tegenover een huis boven een kroeg, daar was het ook altijd een puinzooi. Soms was ik alleen, laat op, uitgeweest, dronken, stoned, beetje zappen ofzo.
En toen opeens, op een zaterdag, stond daar een chick voor het raam. Rug naar me toe, maar het was donker buiten en licht binnen, dus ik kon haar goed zien. Ze had geen shirt aan, ik zag haar beha, zwart, maar niet eentje met van die voorgevormde cups, ze hingen er losjes in, flink stevig. Soms draaide ze, ze was een soort langzame striptease aan het doen voor een gast die bij de deur stond. Ik kon haar borsten soms goed zien, en toen ze in haar ondergoed stond ook haar heupen en billen. Ze was wat chubby, alles zat op de juiste plaats en ze droeg zichzelf met veel zelfvertrouwen, dus al gauw betrapte ik mezelf er op dat ik langer keek dan nodig.

Dit besef wuifde ik gauw weg natuurlijk, terwijl die gast haar uiteindelijk over het bureau zat te raggen loosde ik mijn kwakje in mijn hand en schuifelde ik onhandig met mijn broek op de enkels naar een plek waar misschien een handdoek lag om mijn schaamte op te nemen. Daarna dagenlang niet bij het raam durven staan.

Als kind heb ik ook wel eens geprobeerd een flits op te vangen van de tieten van een vriendin van mn zus, op vakantie en bij het zwemmen. Die moest toen 14 zijn geweest ofzo, maar als 8 jarig pikkie is dat natuurlijk een reden om regelmatig je lakens te moeten wassen.

Vertel hier over wanneer je een viezerik bent geweest.
-nee-
pi_195875399
8 jarige :?
pi_195875402
Dit doe ik nog steeds dagelijks.

ps je kwakje opvangen in je hand :r

[ Bericht 69% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2020 22:37:06 ]
pi_195875754
Het doet me denken aan een keer dat ik bij mijn neef kwam. Ik was in hun voortuin en zag mijn nicht (zijn vrouw) achter het raam. Ik riep haar en we hadden een gesprek vanaf de tuin en het raam. Ik merkte wel dat er iets niet klopte, maar wist niet precies wat het was.
Vertelde ze me weken later dat ze toen op mijn neef zat te wippen. Whaha!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2020 22:57:17 ]
  maandag 26 oktober 2020 @ 22:57:49 #5
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_195875777
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 22:36 schreef Selenophilia het volgende:
8 jarige :?
Dit ja :')
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_195876697
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2020 22:56 schreef Amee het volgende:
Het doet me denken aan een keer dat ik bij mijn neef kwam. Ik was in hun voortuin en zag mijn nicht (zijn vrouw) achter het raam. Ik riep haar en we hadden een gesprek vanaf de tuin en het raam. Ik merkte wel dat er iets niet klopte, maar wist niet precies wat het was.
Vertelde ze me weken later dat ze toen op mijn neef zat te wippen. Whaha!
Neef-nichthuwelijk?
pi_195876740
Van de zomer hield ik een bbq met wat vrienden. Hun 2 zaten tegenover mij. Ik keek naar de achterburen en hun keken naar mijn huis.
Ineens zag ik het buurmeisje naakt voor de spiegel staan wel 1 minuut lang.

Meestal ga je dan met zn alle genieten omdat je het verteld.
Ik zei er niks van omdat ik dacht dat ik zoiets niet kan maken en probeerde normaal gedrag te blijven vertonen.
pi_195877795
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 00:36 schreef Tirza- het volgende:

[..]

Neef-nichthuwelijk?
Nee. Ze zijn zo lang samen dat ik haar ook gewoon als een nicht beschouw.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:43:25 #9
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_195879657
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 00:42 schreef hoechst het volgende:
Van de zomer hield ik een bbq met wat vrienden. Hun 2 zaten tegenover mij. Ik keek naar de achterburen en hun keken naar mijn huis.
Ineens zag ik het buurmeisje naakt voor de spiegel staan wel 1 minuut lang.

Meestal ga je dan met zn alle genieten omdat je het verteld.
Ik zei er niks van omdat ik dacht dat ik zoiets niet kan maken en probeerde normaal gedrag te blijven vertonen.
Hoe oud was dat buurmeisje dan?
soooo, da's mooi!
pi_195879739
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Hoe oud was dat buurmeisje dan?
Geen idee. Ik heb er meerdere. Weet niet welke het was.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:36:09 #11
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_195880455
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:48 schreef hoechst het volgende:

[..]

Geen idee. Ik heb er meerdere. Weet niet welke het was.
Whehe, sure. Viespeuk. :P
soooo, da's mooi!
pi_195881419
Als student werd ik (en nog veel andere meiden) vaak begluurd en betrapte wel wat jongens. Van mannelijke huisgenoten die met een cd'tje spiegelden over de douchemuur, tot kerels die hun gordijn opzettelijk niet helemaal sloten en vrienden lieten weten wanner het actie was zodat ze konden meekijken.

Het gluren is niet fijn, maar dat vind ik nog begrijpelijk, zeker onder 18-20 jarigen. Maar eens er foto's of filmpjes worden gemaakt ging het me wel echt te ver. Zelf geen grote problemen mee gehad, maar vriendin waar naaktfoto's en sekstapes van rondgingen vond ik wel zielig. Op je 18 is dat erg, maar weet nog een meisje op school van wie een beschamend filmpje rondging toen ze 14 was. Is gewoon van school veranderd en hebben we nooit meer van gehoord...
pi_195881588
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:36 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Whehe, sure. Viespeuk. :P
Ik zou vies zijn als ik zou zeggen, HEEEYYY kijk achter je!!! Tietjes
pi_195883902
Heb smakelijk gelachen om de OP.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 13:33:49 #15
53151 T42
Pinball Wizard
pi_195903688
Joh vriendinnen van mijn vriendin logeren nog wel eens (wonen verweg) lopen gewoon bloot door huis. En gaan ook mee naar sauna. Dus gluren ja zeker
pi_195941989
Ik heb helemaal niets met voyeurisme, ik ben eerder exhibitionistisch.
Dus gluren... nee. stiekem begluurd worden overigens ook niet. Seks met toeschouwers daarentegen...
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:48:30 #17
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195942259
Kijken en bekeken worden vind ik wel lekker.
Kans betrapt te worden vind ik ook wel wat hebben, maar dan weer niet door een nietsvermoedend gezinnetje op zondag middag.

Heb weleens gemerkt dat iemand gluurde,
Kwam onder de douche vandaan en was vergeten het gordijn dicht te doen op de slaapkamer.
Heb mezelf afdrogen en aankleden wat gerekt zeg maar😈
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:00:34 #18
215628 woid
let's get Friendly
pi_195942445
in cetrum Haarlem, waar ik destijds woonde, zijn zeer smalle straatjes. onze slaapkamer (raam) was een halve etage hoger dan het hele hoge raam van ons over buurmeisje, daardoor hadden we altijd een prima zicht van het complete bed in haar slaapkamer.
ik moest een avond rond een uurtje of 10 iets uit de slaapkamer halen, en zie een bedlampje branden aan de overkant.... dus ik kijk...
het meisje had een vriendje op bezoek die naakt op zn rug op bed lag, die van het meisje verwend werd met haar mond, terwijl ze op haar kieen tussen zijn benen met haar poezelige kontje direct in onze richting zat.
pi_195955079
Mijn buurvrouw liet zich wel eens uitwonen door een zwaargeschapen Rottweiler :r
Ik dacht eerst dat het een neger was...

De grootste nachtmerrie die ik heb meegemaakt. Al is dat al wel een jaar of 20 geleden

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2020 00:33:17 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')