SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dank jeIrma was mijn bijdrageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar die foto valt nu wel goed icm de TT. Lijkt net of ze een zure mat doorslikt...quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar die foto valt nu wel goed icm de TT. Lijkt net of ze een zure mat doorslikt...![]()
![]()
![]()
@UitStralingquote:
Ja snel even tieten posten of zo.quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Toch is er ergens iets mis met je reputatie
Kom dit weekend wel weer naar zoetermeerquote:Op maandag 26 oktober 2020 22:20 schreef Koen66 het volgende:
Ik zal het wel pas krijgen als iedereen denkt dat het weg isik loop altijd achter
Je bent toch zeker wel voor je mannelijke recht op beledigen opgekomen?quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:24 schreef Koen66 het volgende:
Vorige week een halve ruzie over de manier waarop ik het woord 'homofielen' riep. Kennelijk iets te schamper naar de politiek correcte zin van mevr Koen en een slecht voorbeeld voor de juniors_______
Misschien moet je dat ook niet midden op straat doen als je een paar nichten ziet lopen, Koenquote:Op maandag 26 oktober 2020 22:24 schreef Koen66 het volgende:
Vorige week een halve ruzie over de manier waarop ik het woord 'homofielen' riep. Kennelijk iets te schamper naar de politiek correcte zin van mevr Koen en een slecht voorbeeld voor de juniors_______
Het is nou niet dat ik me er iets van aantrek ofzoquote:Op maandag 26 oktober 2020 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent toch zeker wel voor je mannelijke recht op beledigen opgekomen?
En stenen naar ze gooienquote:Op maandag 26 oktober 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moet je dat ook niet midden op straat doen als je een paar nichten ziet lopen, Koen
O jeequote:Op maandag 26 oktober 2020 22:30 schreef Koen66 het volgende:
Oshit volgens mij heb ik een TR gezet vond al dat quote er raar uitzag
Buda zal daar spoedig achter komenquote:Op maandag 26 oktober 2020 22:30 schreef Koen66 het volgende:
Oshit volgens mij heb ik een TR gezet vond al dat quote er raar uitzag
Misschien omdat men twijfelt aan of het een broodje aap is, of werkelijk is gebeurdquote:Op maandag 26 oktober 2020 22:32 schreef UitStraling het volgende:
Waarom is hier nooit een film over gemaakt?
The survivors, including Sam, who had been found clinging to a floating plank by a Motor Launch and described as "angry but quite unharmed"
https://en.wikipedia.org/wiki/Unsinkable_Sam
Hier kan Disney vast iets meequote:Op maandag 26 oktober 2020 22:32 schreef UitStraling het volgende:
Waarom is hier nooit een film over gemaakt?
The survivors, including Sam, who had been found clinging to a floating plank by a Motor Launch and described as "angry but quite unharmed"
https://en.wikipedia.org/wiki/Unsinkable_Sam
Ja maar dat is met zoveel verhalen in films, toch?quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien omdat men twijfelt aan of het een broodje aap is, of werkelijk is gebeurd![]()
Val je een beetje op Thaise vrouwen dan?quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Kijk ff Lubach terug.
Schijnt dat ie Thaise koning al jaren in een shithotel in Duitsland woont met een staf van 20 jonge vrouwen.
Jaloers nu.
En dan noem je mij bejaard als ik naar Duitsland gaquote:Op maandag 26 oktober 2020 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Kijk ff Lubach terug.
Schijnt dat ie Thaise koning al jaren in een shithotel in Duitsland woont met een staf van 20 jonge vrouwen.
Jaloers nu.
'Vrouwen.'quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Val je een beetje op Thaise vrouwen dan?
Dat weer wel. Schijnt ook dat bijvoorbeeld William Wallace van Braveheart geen boerenzoon was, maar van rijkere komaf....quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat is met zoveel verhalen in films, toch?
Ik dacht op jouw post te reagerenquote:Op maandag 26 oktober 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Toepasselijke tekst wel voor een tr die je per ongeluk zet
Wie zegt dat zijn staf ook Thais is?quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Val je een beetje op Thaise vrouwen dan?
Mel Gibson heeft dat al verpest.quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat weer wel. Schijnt ook dat bijvoorbeeld William Wallace van Braveheart geen boerenzoon was, maar van rijkere komaf....
Als hij Thai is, is zijn staf dat ook huehue.quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wie zegt dat zijn staf ook Thais is?
(Maar nee, een van de weinige model vrouwen die ik niets vind.)
Terwijl het verhaal van Robert the Bruce eigenlijk veel groter en boeiender is.quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat weer wel. Schijnt ook dat bijvoorbeeld William Wallace van Braveheart geen boerenzoon was, maar van rijkere komaf....
En zijn hond is generaalquote:Op maandag 26 oktober 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als hij Thai is, is zijn staf dat ook huehue.
Ik denk dat een beledigende opmerking naar de hond al genoeg is voor een bezoekje aan de koppensneller...quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja![]()
maar owee als je de beste man beledigt
Luchtmacht maarschalk.quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ZeeMaarschalk zelfs dacht ik
Volgens mij heb ik wel eens donken bovenop een busje beledigende teksten zitten roeptoeteren over die Bumibolquote:Op maandag 26 oktober 2020 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja![]()
maar owee als je de beste man beledigt
O jaquote:Op maandag 26 oktober 2020 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Luchtmacht maarschalk.
Een hele goede trouwens.
RIP
Waarom niet gewoon binnen en dan met een megafoon?quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel eens donken bovenop een busje beledigende teksten zitten roeptoeteren over die Bumibol
Dat zou te geloofwaardig zijnquote:Op maandag 26 oktober 2020 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon binnen en dan met een megafoon?
Enkeltje Bangkwangquote:Op maandag 26 oktober 2020 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon binnen en dan met een megafoon?
Yup herkenbaar, ik lag in mij jeugd ook regelmatig in het ziekenhuis, mijn record is driemaal op een dag naar het ziekenhuis moeten, de derde keer hebben ze me maar een paar nachtjes gehoudenquote:Op maandag 26 oktober 2020 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben wel eens een dronken gesurft op onze uitgaansbus.
Hadden toen een bus gekocht voor het uitgaan. Een van ons bleef nuchter en reed. Op een nacht gingen we op de snelweg met min 120kmu op het dak staan.
Als ik soms terugdenk vraag ik me af hoe ik mijn jeugd overleeft heb.
Waar is de meneer van de parenclub die hier wel eens postte eigenlijk?quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze gooien toch niet de parenclubs dicht?
Nou ja herkenbaar...bij ons ging het juist altijd goed en kwam nooit iemand op de 1e hulp of ziekenhuis terecht.quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yup herkenbaar, ik lag in mij jeugd ook regelmatig in het ziekenhuis, mijn record is driemaal op een dag naar het ziekenhuis moeten, de derde keer hebben ze me maar een paar nachtjes gehouden![]()
- in de ochtend spijker in mijn voet van een nat vlot, die zat er overdwars in waardoor mijn voet uitscheurde.
- bij terugkomst kon ik nog wel wat hinkelen en op straat aangereden door een frietwagen, de mayonaise zat tegen
de binnenkant voorruit en dikke knie.
- bij terugkomst nummer twee van het ziekenhuis twee vingers tussen het portier, weer terug godverdomme.
is dit niks voor je?quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yup herkenbaar, ik lag in mij jeugd ook regelmatig in het ziekenhuis, mijn record is driemaal op een dag naar het ziekenhuis moeten, de derde keer hebben ze me maar een paar nachtjes gehouden![]()
- in de ochtend spijker in mijn voet van een nat vlot, die zat er overdwars in waardoor mijn voet uitscheurde.
- bij terugkomst kon ik nog wel wat hinkelen en op straat aangereden door een frietwagen, de mayonaise zat tegen
de binnenkant voorruit en dikke knie.
- bij terugkomst nummer twee van het ziekenhuis twee vingers tussen het portier, weer terug godverdomme.
We waren niet de handigste neequote:Op maandag 26 oktober 2020 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja herkenbaar...bij ons ging het juist altijd goed en kwam nooit iemand op de 1e hulp of ziekenhuis terecht.
Jouw verhaal is nogal klungelig.
Golddigger?quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar is de meneer van de parenclub die hier wel eens postte eigenlijk?
*rilquote:
Voortaan wel even je PI veranderen met zo'n post hoor.quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:19 schreef Koen66 het volgende:
Corona sluipt dichterbij, mevr Koen heeft nu al een vriendin en een collega positief. Gelukkig wel beide een week of 3 niet gezien
Anouk is ietwat creepyquote:
Ja moet eigenlijk maar weer van standaard koffie PI af, vergeet dat toch altijdquote:Op maandag 26 oktober 2020 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voortaan wel even je PI veranderen met zo'n post hoor.
Zo klinkt het inderdaad een beetje als, ik hou van jequote:Op maandag 26 oktober 2020 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voortaan wel even je PI veranderen met zo'n post hoor.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja uitstraling heeft het altijd over seks en zij dus ook, dus dacht das een match
Klinkt alsof ze uit Tilburg komt, dat is instant slappe plasserquote:
Sowieso vies.quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze uit Tilburg komt, dat is instant slappe plasser
Is een beetje alsof je blij bent met het nieuws.quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja moet eigenlijk maar weer van standaard koffie PI af, vergeet dat toch altijd
quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja uitstraling heeft het altijd over seks en zij dus ook, dus dacht das een match
Ze heeft een beetje een hoofd alsof haar vader ook haar broer isquote:
"Ze gooien toch niet de parenclubs dicht?quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een mens, typisch zo’n Brabander in de kimholland scčne.
Bal heeft een YouTube kanaal ontdektquote:
Ja grapje toch...brrrr daar moet ik niet aan denken.quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ze gooien toch niet de parenclubs dicht?"
ben inmiddels bij Sky-non-binairquote:Op maandag 26 oktober 2020 23:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bal heeft een YouTube kanaal ontdekt
Ja leuk voor psychiatrische patiënten en Henk en Ingrid.quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja grapje toch...brrrr daar moet ik niet aan denken.
Wil ik dit weten?quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben inmiddels bij Sky-non-binair
Minuutje zitten kijken en 100 procent zeker dat jij daar zo tussen pastquote:Op maandag 26 oktober 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben inmiddels bij Sky-non-binair
Henk en Ingrid zijn echt wel losers geworden terwijl dit eigenlijk gewoon de gemiddelde Nederlanders met een iets lagere opleiding waren.quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja leuk voor psychiatrische patiënten en Henk en Ingrid.
ik ben geen non-binair. maar identificeer mij wel als snack jaquote:Op maandag 26 oktober 2020 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Minuutje zitten kijken en 100 procent zeker dat jij daar zo tussen past
Ballie is een beetje het tegenovergestelde van een viruswappie, die wil graag overal wat van weten ook al is het nergens relevant voor.quote:
Ja daarom, ik weet ook zeker dat ik de enige normale ben hierquote:Op maandag 26 oktober 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben geen non-binair. maar identificeer mij wel als snack ja
quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie is een beetje het tegenovergestelde van een viruswappie, die wil graag overal wat van weten ook al is het nergens relevant voor.
Ja dat was positief bedoeld hoor.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben geen non-binair. maar identificeer mij wel als snack ja
quote:
Ballie is dat verlegen meisje op het schoolplein die bij elke ruzie staat te kijken aan de zijlijn en af en toe wat olie op het vuur gooit.quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:
Anders had ik je wel bitterwappie genoemd.
Ja dat je zo'n lekker nieuwsgierig geval bent die eerst alles zelf wil uitzoeken zonder gelijk alles maar aan te nemen.quote:
neequote:Op maandag 26 oktober 2020 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ballie is dat verlegen meisje op het schoolplein die bij elke ruzie staat te kijken aan de zijlijn en af en toe wat olie op het vuur gooit.
ja is toch interessant zo :pquote:Op maandag 26 oktober 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat je zo'n lekker nieuwsgierig geval bent die eerst alles zelf wil uitzoeken zonder gelijk alles maar aan te nemen.
ja die stem is wel een dingetje maar wel chill persoon. Zag laatst ook programma van mensen in transitie en daar zat ook zon non-binair persoon bij en die vond gewoon echt dat hij/zij als hen aangesproken moest worden. Nou ja het is nogal verwarrend want ze zag er uit als een pot...quote:
Dat sowieso, die stiekem achter iemand gaat staan en dan roept 'pik je dat dat die dat over je moeder zegt, ik zou dat niet pikken hoor'.quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ballie is dat verlegen meisje op het schoolplein die bij elke ruzie staat te kijken aan de zijlijn en af en toe wat olie op het vuur gooit.
Uhuquote:Op maandag 26 oktober 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat sowieso, die stiekem achter iemand gaat staan en dan roept 'pik je dat dat die dat over je moeder zegt, ik zou dat niet pikken hoor'.
Ziet er meer uit als zo'n Filipijns drugskartel mannetjequote:Op maandag 26 oktober 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die stem is wel een dingetje maar wel chill persoon. Zag laatst ook programma van mensen in transitie en daar zat ook zon non-binair persoon bij en die vond gewoon echt dat hij/zij als hen aangesproken moest worden. Nou ja het is nogal verwarrend want ze zag er uit als een pot...
Die sky heeft dat niet.
jaquote:Op maandag 26 oktober 2020 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er meer uit als zo'n Filipijns drugskartel mannetje
Maar is ie nou een hij, een zij of een Hema klant?quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die stem is wel een dingetje maar wel chill persoon. Zag laatst ook programma van mensen in transitie en daar zat ook zon non-binair persoon bij en die vond gewoon echt dat hij/zij als hen aangesproken moest worden. Nou ja het is nogal verwarrend want ze zag er uit als een pot...
Die sky heeft dat niet.
nee een henquote:Op maandag 26 oktober 2020 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar is ie nou een hij, een zij of een Hema klant?
Ook gewoon de onderkant dichtgeniet en alles?quote:
nee die die zit er nog maar wel de borsten weg laten halenquote:Op maandag 26 oktober 2020 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook gewoon de onderkant dichtgeniet en alles?
Wel een handige plek om als kartelmannetje dingen mee te smokkelen ja.quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die die zit er nog maar wel de borsten weg laten halen
Een kerel met een kutquote:Op maandag 26 oktober 2020 23:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die die zit er nog maar wel de borsten weg laten halen
zitten nu van die pocketsquote:Op maandag 26 oktober 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een handige plek om als kartelmannetje dingen mee te smokkelen ja.
Ok, een het dusquote:Op maandag 26 oktober 2020 23:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee je zegt een kerel met een kut
De huidige binaire voornaamwoorden hij/zij, hem/haar, zijn/haar krijgen respectievelijk gezelschap van die, hen en hun.quote:
Ja, daar gaat Etto dus niet aan mee doen niet...quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De huidige binaire voornaamwoorden hij/zij, hem/haar, zijn/haar krijgen respectievelijk gezelschap van die, hen en hun.
https://transgenderinfo.be/m/identiteit/variaties/non-binair/
quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:39 schreef LTVDK het volgende:
Vanavond zat ik How Do They Do It op Discovery te kijken, dit was een aflevering met Nederlandstalige voice-over. De tekst was alleen nogal letterlijk vertaald, ging over het maken van LP's. Ze hadden het over de 'master' plaat maar ipv dat ze master zeiden was het de hele tijd 'vader'
#friedenon-binersquote:Op maandag 26 oktober 2020 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, daar gaat Etto dus niet aan mee doen niet...
Dan moet je even naar Thailand gaan, keuze genoeg voor een middagje.quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor een dagje zou ik dat wel willen, ok een middag dan.
ja daar is het niet bij te houdenquote:Op maandag 26 oktober 2020 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je even naar Thailand gaan, keuze genoeg voor een middagje.
Tsja, wat zal ik zeggenquote:Op maandag 26 oktober 2020 23:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De huidige binaire voornaamwoorden hij/zij, hem/haar, zijn/haar krijgen respectievelijk gezelschap van die, hen en hun.
https://transgenderinfo.be/m/identiteit/variaties/non-binair/
Nee zelf gewoon een dagje kijken wat er allemaal in past.quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je even naar Thailand gaan, keuze genoeg voor een middagje.
Je wil gepakt worden door een kerel?quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee zelf gewoon een dagje kijken wat er allemaal in past.
'Een complete inductiepannenset, dat is praktisch'quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee zelf gewoon een dagje kijken wat er allemaal in past.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je wil gepakt worden door een kerel?
Zie doen maar inderdaadquote:Op maandag 26 oktober 2020 23:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niet zoveel denk ik?![]()
k vind het allemaal prima hoor.
Zou je zelf ook zo iemand willen zijn?quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niet zoveel denk ik?![]()
k vind het allemaal prima hoor.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:
Dit is wel bijzonder, inductiepannenset is schijnbaar geen goed woord, dit is de correcte spelling schijnbaar
[ afbeelding ]
Learning all the timequote:Op maandag 26 oktober 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:
Dit is wel bijzonder, inductiepannenset is schijnbaar geen goed woord, dit is de correcte spelling schijnbaar
[ afbeelding ]
Pijpen voor pannen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je wel.quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me een beetje aan een ex van me, knap wicht hoor maar die wilde altijd seks als ik stond te koken, vermoeiend.quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:47 schreef LTVDK het volgende:
En dan dit
[ afbeelding ]
Het is een complot denk ik.
Die wilde zeker dat je met jouw pollepel even wat stroganoffsaus in haar rosbiefje roerdequote:Op maandag 26 oktober 2020 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me een beetje aan een ex van me, knap wicht hoor maar die wilde altijd seks als ik stond te koken, vermoeiend.
Even de banaan in de Nutella deppen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wilde zeker dat je met jouw pollepel even wat stroganoffsaus in haar rosbiefje roerde
quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Ja man, wat een verschrikkelijke monsters die paar honderd man die eens een paar uur feesten, veel grotere impact ook dan de talloze volle scholen waar in de lokalen ook geen afstand gehouden wordt noch mondkapjes gedragen worden, iedere schooldag urenlang.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:18 schreef gianni61 het volgende:
Illegale raves zijn buiten corona tijd natuurlijk ook al verboden, maar dat terzijde.
Als je in corona tijd denkt dat het kattenkwaad is om met een paar honderd mensen samen te komen en alle afstand en hygiëne regels een je laars te lappen dan is het natuurlijk wel logisch dat we het aantal besmettingen niet onder controle krijgen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ja man, wat een verschrikkelijke monsters die paar honderd man die eens een paar uur feesten, veel grotere impact ook dan de talloze volle scholen waar in de lokalen ook geen afstand gehouden wordt noch mondkapjes gedragen worden, iedere schooldag urenlang.Om over de kerken die 's zondags koppig honderden mensen blijven ontvangen om fijn gezamenlijk te gaan zingen nog maar te zwijgen.
![]()
Feestgangers![]()
Selectief verontwaardigde covid-fascisten die zich als pitbulls vastbijten in "de regels", hoe achterlijk ook![]()
![]()
neen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:12 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Uche uche uche, we kunnen hierop elkaar dus niet de hand schudden Etto?
Ik begrijp die behoefte aan feestjes ook wel, maar het kan gewoon even niet. Een collega, die inmiddels weer hersteld is, ging zich laten testen zonder welke klacht dan ook maar moest omdat haar man positief was getest. Positief. Twee dagen later begon ze pas iets van klachten te merken. Elk menscontact dat je nu even beperkt is er een en daar moeten we nu naar streven. Of wanneer je er wel voor kiest om te gaan feesten daarna even in quarantaine?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ja man, wat een verschrikkelijke monsters die paar honderd man die eens een paar uur feesten, veel grotere impact ook dan de talloze volle scholen waar in de lokalen ook geen afstand gehouden wordt noch mondkapjes gedragen worden, iedere schooldag urenlang.Om over de kerken die 's zondags koppig honderden mensen blijven ontvangen om fijn gezamenlijk te gaan zingen nog maar te zwijgen.
![]()
Feestgangers![]()
Selectief verontwaardigde covid-fascisten die zich als pitbulls vastbijten in "de regels", hoe achterlijk ook![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
Onweer en hagelbui in het Haagse, was even een beetje wit op de straten.
Ja, die bui heeft de nachtrust hier flink verstoord. Zoonlief was flink overstuur door een paar harde donders.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
Die feestende idioten zijn straks wel degenen die het hardste huilen over strengere regels die ze met dit gedrag zelf uitlokken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
![]()
Feestgangers![]()
![]()
compleet gemistquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
okequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
![]()
Feestgangers![]()
![]()
Jezus, geen roomservice? Wat een slechte cruise.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 07:36 schreef FranticDJ het volgende:
Moggeh!
Zo eens richting ontbijt zaal kruipen
Zit in een hotel ondertussenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 07:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jezus, geen roomservice? Wat een slechte cruise.
ik weet dat Covid er is en dat we in een pandemie zitten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 07:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik lees zo min mogelijk over COVID-19 de laatste tijd. Ben juist de ontkenners moe, of mensen die iedere maatregel die 10% helpt van tafel vegen omdat die maatregel niet de 100% oplossing is.
Dat. En mensen die onder elk bericht van NOS over COVID-19 op social media de verhaaltjes die ze bij de cursus aluhoedjes vouwen hebben gehoord, als waarheid prediken, zijn ook vermoeiend. Als iemand hen van een weerwoord voorziet, is dat dan een schaap dat eens onderzoek moet doen. In het begin nog grappig, maar inmiddels is dat gewoon dieptriest.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 07:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik lees zo min mogelijk over COVID-19 de laatste tijd. Ben juist de ontkenners moe, of mensen die iedere maatregel die 10% helpt van tafel vegen omdat die maatregel niet de 100% oplossing is.
Mwa, slecht geslapen en koppijn. En hoe is het daar?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 07:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alles OK daar aan de andere kant van de A12?
Ik hoop dat er voor jou geen bed isquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
![]()
Feestgangers![]()
![]()
Ben mij de tering geschrokken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
Wij zijn op vakantie gweest he terwijl mensen zeggen ik begrijp het wel maar het kan even nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik begrijp die behoefte aan feestjes ook wel, maar het kan gewoon even niet. Een collega, die inmiddels weer hersteld is, ging zich laten testen zonder welke klacht dan ook maar moest omdat haar man positief was getest. Positief. Twee dagen later begon ze pas iets van klachten te merken. Elk menscontact dat je nu even beperkt is er een en daar moeten we nu naar streven. Of wanneer je er wel voor kiest om te gaan feesten daarna even in quarantaine?
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 06:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die bui heeft de nachtrust hier flink verstoord. Zoonlief was flink overstuur door een paar harde donders.
Ik zag net wat foto's van bliksemschade. Flinke klap geweest als je een stuk boom door de bliksem zo terugvindt in de gevel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Begrijpelijk
scheet in mijn broek
Ja virusontkennend tuigquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wij zijn op vakantie gweest he terwijl mensen zeggen ik begrijp het wel maar het kan even niet
ja ik kan mij ook niet herinneren het eerder zo hard te hebben gehoord.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag net wat foto's van bliksemschade. Flinke klap geweest als je een stuk boom door de bliksem zo terugvindt in de gevel.
[ afbeelding ]
https://regio15.nl/nieuws(...)oorzaakt-veel-schade
Had die bui niet een stukje verder kunnen drijven, naar Dordt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik kan mij ook niet herinneren het eerder zo hard te hebben gehoord.
Nieuw toetsenbord nodig?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:19 schreef bitterbal het volgende:
k heb net weer mijn maandelijkse kopje koffie overal overheen gegooid
En terecht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:19 schreef bitterbal het volgende:
nah dit sloeg echt nergens op.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had die bui niet een stukje verder kunnen drijven, naar Dordt?
Is dit geheimtaal?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:19 schreef bitterbal het volgende:
Hoe dan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:19 schreef bitterbal het volgende:
Dat is een mix van viruswappies; voetbalhooligans en wat mensen uit de maffia.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:21 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie dit al gezien?
https://twitter.com/rassegnagram/status/1320829514147123201
zijn dat ook viruswappies?
En dan hoor ik dat nederlanders zich lastig opstellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is een mix van viruswappies; voetbalhooligans en wat mensen uit de maffia.
En nu moet je een maand wachten op je volgende kop koffie? Extra zonde danquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:19 schreef bitterbal het volgende:
Dus nu lijkt het net alsof de flamingo's aan de diarree zijn?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dit is echt letterlijk wat ik heb gedaan
Arme badjasquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doet het nog.
wel allemaaal koffie over mijn badjas
dat zou idd zonde zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu moet je een maand wachten op je volgende kop koffie? Extra zonde dan.
jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus nu lijkt het net alsof de flamingo's aan de diarree zijn?
Geduld, geduld, als er straks strengere maatregelen komen krijg je dat ook gewon in Den Haag, kun je het weer live gaan kijkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan hoor ik dat nederlanders zich lastig opstellen
en, draaien er leuke films?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vanmiddag eindelijk eens tijd dus ik zat nog automatisch te kijken of er een leuke film draaide
en?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vanmiddag eindelijk eens tijd dus ik zat nog automatisch te kijken of er een leuke film draaide
Correspondent bitterbalquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geduld, geduld, als er straks strengere maatregelen komen krijg je dat ook gewon in Den Haag, kun je het weer live gaan kijken
I am Greta?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:26 schreef CherryLips het volgende:
weet niet hoeveel zon kaartje kost maar kan je er niet gewoon heen gaan en dan als de film begint kijken hoe druk het is? dan kan je altijd nog weg? Want grote kans dat er weinig mensen n de zaal zitten natuurlijkquote:
Gewoon lekker naar Alles is zoals het zou moeten zijn gaan.quote:
Het aantal bezoekers is toch sowieso ingeperkt? en waar je mag zitten..quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet niet hoeveel zon kaartje kost maar kan je er niet gewoon heen gaan en dan als de film begint kijken hoe druk het is? dan kan je altijd nog weg? Want grote kans dat er weinig mensen n de zaal zitten natuurlijk
ook een beetje koppijn. Schijnt gelukkig geen Corona verschijnsel te zijn. Verder komt dat virus steeds dichterbij geslopenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 07:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, slecht geslapen en koppijn. En hoe is het daar?
Je kunt van tevoren in de app zien hoe druk het is. Ik zou naar Arnhem kunnen gaan, daar zijn de zalen groter.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet niet hoeveel zon kaartje kost maar kan je er niet gewoon heen gaan en dan als de film begint kijken hoe druk het is? dan kan je altijd nog weg? Want grote kans dat er weinig mensen n de zaal zitten natuurlijk
ja maar betekent niet dat het ook vol gaatquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het aantal bezoekers is toch sowieso ingeperkt? en waar je mag zitten..
ah kijk. hoezo probeer je dta niet dan? het is dinsdag, geen vakanties geloof ik?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt van tevoren in de app zien hoe druk het is. Ik zou naar Arnhem kunnen gaan, daar zijn de zalen groter.
nee, maar ik bedoel: Vol is in dat geval dan nog steeds niet echt druk..quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar betekent niet dat het ook vol gaat
Shining draait volgende week pasquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah kijk. hoezo probeer je dta niet dan? het is dinsdag, geen vakanties geloof ik?
Er is verrassend veel uitverkocht en de zalen in ede zijn vrij klein. Normaal gesproken heel fijn maar nu even nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar betekent niet dat het ook vol gaat
langs en niet op?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:37 schreef UitStraling het volgende:
Mogen stelletjes wel langs elkaar in de bioscoop?
Van corona kun je anders flinke koppijn krijgen, heb ik van ervaringsdeskundigen gehoordquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook een beetje koppijn. Schijnt gelukkig geen Corona verschijnsel te zijn. Verder komt dat virus steeds dichterbij geslopen
dat kloptquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van corona kun je anders flinke koppijn krijgen, heb ik van ervaringsdeskundigen gehoord.
Maar bij mij komt het door de slechte nachtrust en misschien iets te weinig gedronken gisteren.
Overlijden is wel een zorgwekkend symptoom inderdaadquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat klopt
Maar het staat niet direct in het lijstje zorgwekkende verschijnselen die op Covid wijzen, in tegenstelling tot verkoudheid, keelpijn, koorts, overlijden
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Overlijden is wel een zorgwekkend symptoom inderdaad.
maar niet echt superduidelijk, het kan ook op hartfalen, kanker of een autoongeluk duidenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Overlijden is wel een zorgwekkend symptoom inderdaad.
Nog steeds bij Putin?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:45 schreef FranticDJ het volgende:
Pauper hotel dit.
0 ventilatie, meurt onwijs vochtig
Ik moet schuin op de wc zitten
Net brandalarm af laten gaan omdat ik ging douchen :’) (en dus nul ventilatie)
quote:
Ok Maurice.quote:
Raar dat ze zeelui niet in het Hilton stoppen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:45 schreef FranticDJ het volgende:
Pauper hotel dit.
0 ventilatie, meurt onwijs vochtig
Ik moet schuin op de wc zitten
Net brandalarm af laten gaan omdat ik ging douchen :’) (en dus nul ventilatie)
Dit is het enige hotel binnen 150km. en is een beetje het van der valk van Noorwegen als ik ze zo moet geloven.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar dat ze zeelui niet in het Hilton stoppen.
dat regelt ie matig dan, kan ie met al z'n vlieguren geen beter hotel regelen voor jequote:
Die hebben ook motels van twijfelachtige kwaliteit dus kan wel kloppen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit is het enige hotel binnen 150km. en is een beetje het van der valk van Noorwegen als ik ze zo moet geloven.
ja tegenvaller welquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat regelt ie matig dan, kan ie met al z'n vlieguren geen beter hotel regelen voor je
Yes. Naja. Voor een nachtje kan 't wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben ook motels van twijfelachtige kwaliteit dus kan wel kloppen.
ze hadden je niet even thuis kunnen afdroppen..quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit is het enige hotel binnen 150km. en is een beetje het van der valk van Noorwegen als ik ze zo moet geloven.
2 vluchten te gaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ze hadden je niet even thuis kunnen afdroppen..
wanneer weer in NL?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yes. Naja. Voor een nachtje kan 't wel.
Was liever aan boord gebleven en vandaag er af gehaald (moeten om 13u pas richting immigratie). ipv nu in een hotelkamer te zitten en geen wandeling buiten mogen maken enzo.
Leuke brunch dus?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Verkoudheid is zo lekker algemeenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat klopt
Maar het staat niet direct in het lijstje zorgwekkende verschijnselen die op Covid wijzen, in tegenstelling tot verkoudheid, keelpijn, koorts, overlijden
paar eitjes, beetje bacon, worstje er bijquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ontbijtbuffet is wel voor elkaar
waarom denk je dat al die test straten zo vol waren/zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verkoudheid is zo lekker algemeen
nou ja snotneus is al genoeg. of keelpijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:08 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom denk je dat al die test straten zo vol waren/zijn
de symptomen zijn praktiach gezien gelijk aan een griepje voor veel mensen
brrrquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
paar eitjes, beetje bacon, worstje er bij
krijg nu zin in een engels ontbijt
wat gebakken champignon en wat witte bonen er bij
met toast en hashbrownsquote:
Ik discrimineer overigens niet. Ik eet net zo graag spekquote:
Tuinbonen vind ik ook heerlijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
nee geen witte bonen die zijn conjogoor. Bijna net zo erg als tuinbonen
spek & eiquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://tenor.com/view/scary-pig-tongue-out-gif-13047677
Pannenkoeken of een eitje zijn lekker als ontbijt hoorquote:
krijg sowieso 1e uur dat ik wakker ben geen hap door mn strotquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pannenkoeken of een eitje zijn lekker als ontbijt hoor
Ik doe juist helemaal niks voordat ik koffie en ontbijt op hebquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
krijg sowieso 1e uur dat ik wakker ben geen hap door mn strot
2 koffie + ontbijt, laptopje aan voor de eerste emails, en daarna naar "kantoor" (=zolder)quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik doe juist helemaal niks voordat ik koffie en ontbijt op heb
dan ben je aardig het haasje in mijn werkveldquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ook welquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
spek & ei
pancakes
Havermoutpap
Pizza van de avond er voor
Ik kan warm ontbijt wel waarderen.
Dit ja, eerst eten en koffie voordat er ook maar iets zinnigs uit kan komenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*Ex-werkveldquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan ben je aardig het haasje in mijn werkveld
Binnen een seconde doorhebben dat het onzin is, zo zit ik in elkaar en ik vind het spijtig en sneu als mensen anders in elkaar zittenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
wat zouden jullie doen?
https://9gag.com/gag/aXgmnNV
Maar dan hoef je niet meer eerst 6 uur te werken voordat je een ontbijtje krijgt van een 'kok'.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
not completely true
ik blijf wat met bootjes doen
Dat snap ik wel ja, kaasbroodjesquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Joop vanmorgen heel schattig met een kaasbroodje, maar ik moest al over m'n nek van de geur.
ik smeerde aan boord ook gewoon m'n eigen boterhammetjes hoor :pquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan hoef je niet meer eerst 6 uur te werken voordat je een ontbijtje krijgt van een 'kok'.
Als ik een uurtje wakker ben, lust ik ze wel hoor.quote:
Het is dan ook niet mijn werkveldquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan ben je aardig het haasje in mijn werkveld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |