SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dank jeIrma was mijn bijdrageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar die foto valt nu wel goed icm de TT. Lijkt net of ze een zure mat doorslikt...quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar die foto valt nu wel goed icm de TT. Lijkt net of ze een zure mat doorslikt...![]()
![]()
![]()
@UitStralingquote:
Ja snel even tieten posten of zo.quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Toch is er ergens iets mis met je reputatie
Kom dit weekend wel weer naar zoetermeerquote:Op maandag 26 oktober 2020 22:20 schreef Koen66 het volgende:
Ik zal het wel pas krijgen als iedereen denkt dat het weg isik loop altijd achter
Je bent toch zeker wel voor je mannelijke recht op beledigen opgekomen?quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:24 schreef Koen66 het volgende:
Vorige week een halve ruzie over de manier waarop ik het woord 'homofielen' riep. Kennelijk iets te schamper naar de politiek correcte zin van mevr Koen en een slecht voorbeeld voor de juniors_______
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |