abonnement Unibet Coolblue
pi_196142160
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 21:34 schreef mabo11 het volgende:
Flopseizoen
Dit dus.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_196142373
Gelukkig is S1 een prima op zichzelf staand seizoen.
pi_196142681
:')

Wat een aanfluiting. Seizoen 3 ga ik waarschijnlijk niet meer kijken.
Tenzij het weer helemaal om Ferry draait

Paar punten uit de laatste aflevering maar dit hele seizoen klopt gewoon niet als je het een beetje kritisch bekijkt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196143108
Ik heb genoten van dit seizoen. Leuk en spannend. Wel te weinig Ferry, maar de verhaallijn rondom de Bergers hebben zich best goed ontwikkelt.

Snap niet zo goed waarom mensen iets kijken wat ze niet leuk vinden, heb je dan tijd teveel of te weinig andere hobbies?
pi_196143176
Kritische Nederlanders gespot hier. Maak dan zelf een deftige serie. Want die zijn er niet :r
  zondag 8 november 2020 @ 22:41:14 #56
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_196143208
Het was zeker een gemixt seizoen maar ik heb mij prima vermaakt.

Met de escalatie in cases tussen S1 en S2 gaat Bob volgend seizoen nukes geven aan iemand om de case te redden tho.
Schapen zijn relax.
pi_196143210
Seizoen 3 worden JP en Ferry maatjes in de bak met als gezamenlijk doel: Bob en alles wat hij lief heeft kapot maken.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_196143251
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 22:41 schreef Poefbank het volgende:
Seizoen 3 worden JP en Ferry maatjes in de bak met als gezamenlijk doel: Bob en alles wat hij lief heeft kapot maken.
Het zou een geweldige verhaallijn zijn, maar zelf verwacht ik dat de Bergers niet meer terugkeren. Ik denk eerder dat Ferry vrijkomt en jacht gaat maken op Bob.

We zullen zien, eerst Ferry de film maar eens bekijken :)
pi_196143265
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kritische Nederlanders gespot hier. Maak dan zelf een deftige serie. Want die zijn er niet :r
Ze kijken liever zeer realistische series als Casa de Papel, Dark of Friends denk ik.

Schijnbaar is kijken een verplichting.
pi_196143273
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 22:35 schreef GereDathan het volgende:

Snap niet zo goed waarom mensen iets kijken wat ze niet leuk vinden, heb je dan tijd teveel of te weinig andere hobbies?
Je zal eerst moeten kijken om een mening te kunnen vormen.

Ik had er meer van verwacht. Mag dat?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_196143314
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 22:44 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Je zal eerst moeten kijken om een mening te kunnen vormen.

Ik had er meer van verwacht. Mag dat?
Nee, dan haak je af na 1 aflevering.
  zondag 8 november 2020 @ 22:48:12 #62
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_196143321
In S3 verwacht ik geen Ferry eerlijk gezegd. Maar “gewoon” weer een nieuwe zaak voor Bob.
pi_196143349
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Nee, dan haak je af na 1 aflevering.
In mijn geval dacht ik na iedere aflevering dat het nog wel potentie had om ten goede te keren en gaf ik het nog een aflevering een kans. :')

Maar achteraf had ik inderdaad na 3 afleveringen kunnen stoppen met kijken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_196143378
Seizoen 2 viel tegen
AFCA!
pi_196143561
Viel echt zwaar tegen. Het begin vond ik nog heel leuk, maar daarna werd het snel minder. Vooral de season finale was echt waardeloos. Het is nog wel vermakelijk hoor, daar niet van, maar toch.

Seizoen 1 was echt een gigantisch verschil. Kan iemand dat uitleggen? Hebben ze een andere showrunner ofzo?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_196143596
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 23:03 schreef Discombobulate het volgende:
Viel echt zwaar tegen. Het begin vond ik nog heel leuk, maar daarna werd het snel minder. Vooral de season finale was echt waardeloos. Het is nog wel vermakelijk hoor, daar niet van, maar toch.

Seizoen 1 was echt een gigantisch verschil. Kan iemand dat uitleggen? Hebben ze een andere showrunner ofzo?
Matig script, minder goede acteurs.
AFCA!
pi_196143732
Seizoen 3 heeft wel Ferry, want Frank Lammers zit volgens zijn Instagram pagina in een hotel in Brussel om e.e.a. te filmen.

Bedroevend weinig Ferry, Danielle en Carlos.

MAAR: Undercover heeft laten zien dat het ook zonder Ferry kan.

Ik vond het einde nog best vermakelijk. Waar Nick is gebleven weet geen mens.

John komt niet meer terug, of het moet met flashbacks zijn.

En waar die partner van Bob na 3 afleveringen is gebleven weet ook geen mens.

Sommige aspecten had Penoza veel beter uitgewerkt bijvoorbeeld het politiegedeelte.

Andere kant is Undercover wel top qua sfeer. Ik heb echt die cowboy en country en westernsfeer gezien.

JP en Laurent speelden echt heel goed, had niet veel beter gekund denk ik.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_196143863
Ik vond het tof genoeg om iedere week te kijken. Het had niets te maken met seizoen 1, maar goed.
Ik heb me wel vermaakt met de Belgische acteurs. Veel ongeloofwaardigheden, maar ach. Dat komt wel vaker voor. Niks mis mee.
pi_196144030
Het was best vermakelijk weer, maar ik snap niet waarom ze 3 van de 4 hoofdrollen uit seizoen 1 zo weinig screentime hebben gegeven? Was dat een bewuste keuze van de schrijvers of waren er conflicten met de beschikbaarheid van de Nederlandse acteurs of zo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 26% gewijzigd door YT123 op 08-11-2020 23:47:39 ]
pi_196144191
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 23:03 schreef Discombobulate het volgende:
Viel echt zwaar tegen. Het begin vond ik nog heel leuk, maar daarna werd het snel minder. Vooral de season finale was echt waardeloos. Het is nog wel vermakelijk hoor, daar niet van, maar toch.

Seizoen 1 was echt een gigantisch verschil. Kan iemand dat uitleggen? Hebben ze een andere showrunner ofzo?
Ik moest er toch echt in komen en eigenlijk de laatste 3/4 afleveringen pas echt loskomen. De seizoensfinale was dan weer erg matig. En op basis van de seizoensfinale denk ik dat het script gewoon niet voldoende spanning gaf, dan ga je focussen op dingen die niet helemaal kloppen. Qua cast vond ik het niet eens zo heel slecht op die blonde undercover na dan.
pi_196144199
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2020 23:22 schreef lily het volgende:
Ik vond het tof genoeg om iedere week te kijken. Het had niets te maken met seizoen 1, maar goed.
Ik heb me wel vermaakt met de Belgische acteurs. Veel ongeloofwaardigheden, maar ach. Dat komt wel vaker voor. Niks mis mee.
Klopt maar zou leuk zijn als Volgend seizoen weer 70% NL en 30% belgisch zou zijn...
En Lammers is nu al paar maanden met filmen bezig dus 't zal idd wel grotendeels over hem gaan.

Wanneer is de film gepland?

Belgische politie & auto's is wel hoog Bassie en Adriaan gevoel zeg. Rijden die in playmobiel autootjes?

Denk trouwens nog steeds dat het seizoen VEEL beter overkomt als je alles in 1x kan kijken dan nu elke week een aflevering waarbij je je telkens weer even moet afvragen hoe het verhaal ook alweer ging.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 9 november 2020 @ 00:45:09 #72
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_196144519
Seizoen 2 er in een paar dagen doorheen geramd, wel mee vermaakt maar helaas moet je wel je brein uitzetten op sommige momenten :') ik heb er zo'n hekel aan als zogenaamd totaal kille criminelen de meest domme beslissingen maken (vooral die Vinnie in de laatste aflevering, kom op zeg. Hoe kan je dat verneuken met twee mensen die al half K.O. zijn). En dan dat ze niet veel wantrouwender zijn om wat SteveBobPeter allemaal uitspookt, zeker die JP. Werd eerst neergezet als de intelligente kerel die alles onder controle heeft en daarna laat hij zich ook maar makkelijk in de luren leggen.

Nu was S1 ook niet heel hoogstaand hoor, dus opzich kon je dit wel verwachten. Ferry zijn verhaallijntje ging ook werkelijk nergens naartoe. Komt er nog een seizoen?
Oh.
pi_196144760
In seizoen 3 draait het veel rond vrachtwagens.

Zie telkens oproepen verschijnen om met vrachtwagens af te komen voor Undercover III
Ze filmen momenteel in Kallo in Antwerpen.
Cindy De Vuyst
pi_196146036
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2020 22:48 schreef amaranta het volgende:
In S3 verwacht ik geen Ferry eerlijk gezegd. Maar “gewoon” weer een nieuwe zaak voor Bob.
Dat zou ik pas echt ongeloofwaardig vinden. In aflevering 7 of 8 zat hij in de rechtszaal te getuigen tegen Ferry,. Die zaak werd uitgezonden, dus iedereen kent hem nu zo'n beetje en undercover gaan lijkt er dus niet meer bij, want dan is hij zo ontmaskerd lijkt me.
pi_196146061
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 08:20 schreef Spetie het volgende:

[..]

Dat zou ik pas echt ongeloofwaardig vinden. In aflevering 7 of 8 zat hij in de rechtszaal te getuigen tegen Ferry,. Die zaak werd uitgezonden, dus iedereen kent hem nu zo'n beetje en undercover gaan lijkt er dus niet meer bij, want dan is hij zo ontmaskerd lijkt me.
Hij zat niet voor niks niet in de rechtszaal. Dus dat uitzenden valt wel mee ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')