quote:Dat was toch Jip & Janneke taal?
Op dinsdag 21 januari 2003 21:27 schreef yvonne het volgende:Je moet met je ogen knipperen en eisen dat ze het langzaam en in blondjestaal uitleggen.
Ik wil Blondjes Jip & Janneke taal
(eigenlijk wil ik gewoon een vervanger voor Arcee of Arcee zelf)
quote:Zoals al gezegd kun je met scripts alle topics opvragen en die opslaan. Hieruit kun je inderdaad de gegevens halen die hij presenteerde.
Op dinsdag 21 januari 2003 21:25 schreef SunChaser het volgende:[..]
Anders kun je nooit die lijstjes maken, denk je dat hij dat handmatig doet soms?
Overigens wilde hij inderdaad meer features dacht ik, omdat hij nog bepaalde dingen wilde doen waartoe hij niet in staat was.
quote:Inderdaad. Volgens mij wilde hij meer maar kreeg hij dat niet.
Op dinsdag 21 januari 2003 21:32 schreef Brad het volgende:[..]
Zoals al gezegd kun je met scripts alle topics opvragen en die opslaan. Hieruit kun je inderdaad de gegevens halen die hij presenteerde.
Overigens wilde hij inderdaad meer features dacht ik, omdat hij nog bepaalde dingen wilde doen waartoe hij niet in staat was.
quote:pcies
Op dinsdag 21 januari 2003 21:35 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Inderdaad. Volgens mij wilde hij meer maar kreeg hij dat niet.
Kunnen we niet vragen aan iemand die al dbase-rechten heeft om daar iets mee te doen? Dr zijn er vast genoeg in de crew
quote:Met de juiste middelen (en mijn toekomstige ADSLverbinding) wil ik dat wel doen. Zoals het maar niet moeilijk wordt.
Op dinsdag 21 januari 2003 21:37 schreef Tijn het volgende:
Maaruh... Roönaän zou zoiets wel kunnen bouwen wellicht, maar database-rechten blijft toch het makkelijkst omdat daar dus direct de informatie in is opgeslagen en ook makkelijk uit te halen isKunnen we niet vragen aan iemand die al dbase-rechten heeft om daar iets mee te doen? Dr zijn er vast genoeg in de crew
quote:Alleen normale mods hebben dus geen database rechten en kunnen net zo veel (of weinig) als elke andere user
Op dinsdag 21 januari 2003 21:38 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Met de juiste middelen (en mijn toekomstige ADSLverbinding) wil ik dat wel doen. Zoals het maar niet moeilijk wordt.
quote:Ga alvast maar sql doorspitten
Op dinsdag 21 januari 2003 21:38 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Met de juiste middelen (en mijn toekomstige ADSLverbinding) wil ik dat wel doen. Zoals het maar niet moeilijk wordt.
quote:Daarom wil ik ook meer rechten.
Op dinsdag 21 januari 2003 21:38 schreef Tijn het volgende:[..]
Alleen normale mods hebben dus geen database rechten en kunnen net zo veel (of weinig) als elke andere user
Snap dat nou, lul.
quote:Lul, die krijg je toch niet
Op dinsdag 21 januari 2003 21:39 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Daarom wil ik ook meer rechten.
Snap dat nou, lul.
Maar er zijn wel crewleden die dat wèl hebben. Ik weet niet wie, maar dat weten de [betreffende crewleden] vast zelf wel. Dr is vast wel iemand bij die een lijstjes-generator kan en wil bouwen
e-mailadressen en dergelijke voor het oprapen.
quote:Moest ik het nog in mannetje taal uitleggen?
Op dinsdag 21 januari 2003 21:44 schreef yvonne het volgende:
En het is weer een mannentopic geworden
quote:Jah Isabeau, kom weer terug
Op dinsdag 21 januari 2003 21:44 schreef yvonne het volgende:
En het is weer een mannentopic geworden
quote:Als je mensen bij elkaar kunt krijgen en een lijstjesgenerator kunt bouwen; cool!
Op dinsdag 21 januari 2003 21:45 schreef Chandler het volgende:
Ach en anders kunnen we toch wel met een paar users alle fok topics downloaden en deze tot database data verwerken't valt te doen hoor.
quote:Ben ik weer
Op dinsdag 21 januari 2003 21:45 schreef Tijn het volgende:Jah Isabeau, kom weer terug
Yvonne heeft veel database rechten gok ik zo!
quote:Dat valt dacht ik wel mee
Op dinsdag 21 januari 2003 21:48 schreef Isabeau het volgende:[..]
Ben ik weer
Yvonne heeft veel database rechten gok ik zo!
quote:Was ook de bedoeling, gewoon met Perl van het web aftrekken,
Op dinsdag 21 januari 2003 21:19 schreef Chandler het volgende:[..]
Als je het fixt met een database heb je er nog veel meer plezier van en krijg je veel meer resultaten als je gaat zoeken.
Is een koekie...
quote:Succes.
Op dinsdag 21 januari 2003 21:50 schreef ChOas het volgende:[..]
Was ook de bedoeling, gewoon met Perl van het web aftrekken,
parsen, en in een MySQL database proppen...Is een koekie...
quote:Jaaaaaaaah!
Op dinsdag 21 januari 2003 21:49 schreef Slarioux het volgende:
Zal ik een mannetjes verhaal tiepen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |