abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 september 2021 @ 16:16:25 #151
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_201355124
Adriette Hartono (25, eerst college tennis gespeeld in de JOE ES EEE en het afgelopen jaar gestaag gestegen vanaf 400+) heeft net haar eerste WTA-wedstrijd gespeeld in Luxemburg en zowaar gewonnen tegen Anna-Lena Friedsam. Komt nu de top 275 in, dus nog een beetje werk voor ze naar de Grand Slam kwalificaties mag.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_201362307
Hartonogodin _O_

Droom Fed Cup team samen met Pattinama
  dinsdag 14 september 2021 @ 23:37:19 #153
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_201362380
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 september 2021 16:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Adriette Hartono (25, eerst college tennis gespeeld in de JOE ES EEE en het afgelopen jaar gestaag gestegen vanaf 400+) heeft net haar eerste WTA-wedstrijd gespeeld in Luxemburg en zowaar gewonnen tegen Anna-Lena Friedsam. Komt nu de top 275 in, dus nog een beetje werk voor ze naar de Grand Slam kwalificaties mag.
Ik zag wat live beelden van dat toernooi in Luxemburg op ESPN en zag er een rood wit blauw vlaggetje bij staan... ik heb verder niet gezocht, wel ff getwijfeld, maar ik kende haar niet dus dacht: Zal wel een Luxemburgse zijn :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_201365497
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 september 2021 16:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Adriette Hartono (25, eerst college tennis gespeeld in de JOE ES EEE en het afgelopen jaar gestaag gestegen vanaf 400+) heeft net haar eerste WTA-wedstrijd gespeeld in Luxemburg en zowaar gewonnen tegen Anna-Lena Friedsam. Komt nu de top 275 in, dus nog een beetje werk voor ze naar de Grand Slam kwalificaties mag.
Taart op het bondskantoor *O* @DeeBee
pi_201365873
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 09:40 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Taart op het bondskantoor *O* @:deebee
DE NIEUWE KIKI???
Jack does it in real time...
pi_201412162
Is er al wat leuks ontdekt aan Botik? Zelfs Chang Schalken was een feestnummer vergeleken met hem.
pi_201412201
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is er al wat leuks ontdekt aan Botik? Zelfs Chang Schalken was een feestnummer vergeleken met hem.
Grappige naam voor buitenlandse journalisten :D :D :P :P *O* *O* *O*
  zondag 19 september 2021 @ 17:22:27 #158
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_201429552


De NOS denkt dat je met z'n 3en dubbelt.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_201438345
quote:
2s.gif Op zondag 19 september 2021 17:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[ afbeelding ]

De NOS denkt dat je met z'n 3en dubbelt.
#werkenbijdenos
pi_201438350
Riesjel wint iets in Zuid-Afrika @de_boswachter
pi_201439337
quote:
2s.gif Op zondag 19 september 2021 17:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[ afbeelding ]

De NOS denkt dat je met z'n 3en dubbelt.
Vennegoor of Hesselink _O_
pi_201439885
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 10:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Riesjel wint iets in Zuid-Afrika @:de_boswachter
blacked
U MAD?
pi_201452073
twitter


De nieuwe Hasse is uit

@de_boswachter

Niet BC vliegen :')
pi_201452099
Weg met die man. @de_boswachter vindt dit leuk.
U MAD?
  Redactie Sport / Supervogel zondag 26 september 2021 @ 11:18:01 #165
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_201523578
twitter


Hogenkamp geeft in de vinale op bij 0-2.
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 september 2021 @ 07:03:34 #166
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201536227
Aran wint wel in Valencia.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201536247
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 07:03 schreef borisz het volgende:
Aran wint wel in Valencia.
gras is groen
U MAD?
  maandag 27 september 2021 @ 08:57:26 #168
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_201536988
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 07:08 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
gras is groen
Op oranje gravel... :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_201537275
quote:
99s.gif Op maandag 27 september 2021 08:57 schreef chufi het volgende:

[..]
Op oranje gravel... :+
gravel is oranje
U MAD?
pi_201538284
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 07:03 schreef borisz het volgende:
Aran wint wel in Valencia.
Al 27 ITF-titels... Zo kun je natuurlijk ook je tennispensioen bij elkaar schrapen.
The only way you can be original, is to be yourself.
  maandag 27 september 2021 @ 12:07:30 #171
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_201539043
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:58 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Al 27 ITF-titels... Zo kun je natuurlijk ook je tennispensioen bij elkaar schrapen.
Zo'n W80 toernooi als Valencia levert zo'n $10k op bij winst. Daar houd je weinig pensioen aan over als je er ook al je kosten van moet betalen.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 30 september 2021 @ 07:14:40 #172
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_201574375
twitter


Zeg het maar.
  donderdag 30 september 2021 @ 07:47:08 #173
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_201574510
quote:
14s.gif Op donderdag 30 september 2021 07:14 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]

Zeg het maar.
Westerhof en Van der Duim werden toch al langer genoemd?
pi_201574631
quote:
14s.gif Op donderdag 30 september 2021 07:14 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]

Zeg het maar.
Paniek op het bondskantoor
Jack does it in real time...
pi_201574635
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 07:47 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Westerhof en Van der Duim werden toch al langer genoemd?
zijn die 'jong' ?
U MAD?
  donderdag 30 september 2021 @ 08:17:56 #176
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_201574710
Jelle Krajicek moet toch wat om alle babyspullen te kunnen bekostigen én te voorzien in de puna-tattoos van Misa
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 30 september 2021 @ 10:27:52 #177
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_201575971
quote:
Ook hoopt hij dat er aandacht komt voor de slechte financiële situatie van tennissers die niet tot de absolute top behoren
Ja er zijn gewoon niet zo veel solosporten waar je als je #700 staat lekker rondkomt, en ik verwacht niet dat de ATP dat gaat veranderen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 3 oktober 2021 @ 02:34:06 #178
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_201612965
Ik vraag me al dagen af wie die jonge Nederlandser tennisser kan zijn die in Gefixt - aflevering 3 uitgebreid aan bod komt.

Als hij ooit nog naar de ITIA of de politie stapt zou dit een enorme matchfixingszaak kunnen worden. Meer dan 10 internationale tennissers had ie het over.

Van der Duim en Westerhof zullen het idd vanwege hun leeftijd wel niet zijn. Lijkt me eerder een 'talent' van begin 20.

quote:
Nederlandse tennisser: mijn dubbelpartner deed mee aan matchfixing
donderdag, 06:53

Zeker tien internationale proftennissers, onder wie enkele Nederlanders, fixen samen met een matchfixer regelmatig tenniswedstrijden. Dat stelt een jonge Nederlandse proftennisser in de NOS-podcast Gefixt. Ook een Nederlandse dubbelpartner van hem doet aan matchfixing mee, vertelt hij.

De Nederlandse tennisser, die anoniem wil blijven, hoorde het twee jaar geleden voor het eerst. Hij deelde in het buitenland een hotelkamer met een andere Nederlandse tennisser met wie hij op dat toernooi dubbelwedstrijden speelde. Om wie het gaat wil hij niet zeggen, omdat hij met hem is bevriend.

Anonieme tennisprof: 'Mijn dubbelpartner manipuleerde wedstrijden'
"We hadden het erover hoe hij het tennis bekostigt, want het is best een dure sport. Je moet bijna alles zelf betalen: de reis, je hotel, soms een trainer en de trainingslocatie", legt de tennisser uit. Op een gegeven moment kwam het onderwerp matchfixing ter sprake.

Twee telefoons

In de podcast vertelt de tennisser dat zijn dubbelpartner een tweede telefoon had, waarmee hij regelmatig berichten stuurde naar een onbekend persoon, met de mededeling dat hij een bepaalde wedstrijd of set zou gaan verliezen. In ruil daarvoor kreeg hij een paar duizend euro, vertelt de tennisser.

"Ik was best wel verbaasd. Ik wist wel dat het speelde in de sport en soms heb je ook wel vermoedens, maar je gaat er in principe niet vanuit dat iemand zijn wedstrijden verkoopt."

Zijn dubbelpartner is volgens hem niet de enige die voor deze fixer werkt. Het zou gaan om een groep van Franse, Spaanse, Belgische en Nederlandse tennissers, zo kreeg hij uitgelegd. De Nederlandse tennisser zegt inmiddels van zeker tien spelers te weten dat ze hetzelfde doen, onder wie vier Nederlandse tennisprofs.

Podcast Gefixt

In de vijfdelige podcastserie Gefixt gaan NOS-journalisten Guido van Gorp en Ben Meindertsma op zoek naar matchfixing in Nederland. Ze stuiten op voorbeelden in het voetbal, tennis, darten en basketbal. Ook spreken ze met een Nederlandse matchfixer, die openhartig vertelt over de voetbalwedstrijden die hij heeft gefixt.

Officier van justitie Anne de Leeuw, bij het Openbaar Ministerie belast met matchfixing, is niet verbaasd over het verhaal van de tennisser. "Toptennisser zijn kost zo ontzettend veel, dat dat bijna al een risicofactor is voor matchfixing", stelt ze.

"In Nederland hebben we tientallen proftennissers, maar er zijn er maar een paar die daar echt een goede boterham aan kunnen verdienen. Voor de rest is het hard ploeteren en kost het heel veel geld. Dus daar ligt sneller het gevaar op de loer dat je een alternatief verdienmodel voor jezelf creëert om die sport te kunnen blijven beoefenen."

De enigen aan wie de jonge tennisser zijn verhaal tot dusver had durven vertellen, zijn zijn ouders en zijn therapeut Bas Brons, bij wie hij in behandeling was voor een gokverslaving. "Ik merkte gewoon dat die jongen nog iets kwijt wilde. Dus ik zeg: joh, hoe zit dat eigenlijk met matchfixing? En toen merkte je dat hij van die vraag schrok, maar ook opgelucht was dat hij er eindelijk iets over kon vertellen", aldus Brons in de podcast.

Uitroeien

De tennisser zou zijn verhaal ook kunnen melden aan de International Tennis Integrity Agency (ITIA), de organisatie die namens de tennisfederaties onderzoek doet naar matchfixing. Maar de tennisser zegt dat niet te willen, omdat hij bevriend is met de speler die hem over matchfixing vertelde. Bovendien is hij bang dat het uiteindelijk ook gevolgen voor hemzelf gaat hebben.

Reactie tennisbond

Tennisbond KNLTB zegt geschrokken te zijn door het verhaal van de tennisser. "Dit toont aan dat de dreiging van matchfixing zeer reëel is." De bond maakt zich vooral zorgen over de financiële kwetsbaarheid van laaggeplaatste spelers en wil zich hard gaan maken voor een ander beloningsysteem.

"Ons valt ook op dat de meldingsbereidheid onder spelers laag is. Daarom hebben we een anoniem meldsysteem geregeld, waar ook deze tennisser zonder gevaar zijn verhaal kan doen." Die melding zal vervolgens worden doorgespeeld naar de International Tennis Integrity Agency. De tennisbond doet - vanwege de geringe onderzoekscapaciteit - zelf geen onderzoek.

"Als je iets meldt dan gaan ze ook onderzoek doen naar jezelf. Je moet je telefoon en zo inleveren. Ik zou dat nooit doen. Ik heb ook wel eens op tenniswedstrijden gegokt, omdat ik dat leuk vond. En straks vinden ze dat", aldus de tennisser. Het zou hem een boete en een schorsing kunnen opleveren. Ook het feit dat hij het niet eerder heeft gemeld, zou hem kunnen worden aangerekend.

Officier van justitie Anne de Leeuw hoopt dat de tennisser zich alsnog zal melden, maar ze heeft er ook begrip voor dat hij daar moeite mee heeft. "Het feit dat het voor een sporter een enorme drempel is, herkennen we. En daar zullen we toch echt iets mee moeten als we dit fenomeen echt serieus willen aanpakken en uitroeien."

De tennisser komt nu toch naar buiten met zijn verhaal, omdat hij het belangrijk vindt dat mensen niet naïef zijn als het gaat om matchfixing. "Mensen die er niet zo in zitten, zoals bepaalde vrienden van mij, geloven mij gewoon heel vaak niet", vertelt hij. Ook hoopt hij dat er aandacht komt voor de slechte financiële situatie van tennissers die niet tot de absolute top behoren.
https://nos.nl/collectie/(...)-mee-aan-matchfixing
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 oktober 2021 @ 11:28:29 #179
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_201614983
Dan moet je dus zoeken naar wedstrijden uit 2019 waarbij 2 Nederlanders samen speelden en waarbij eentje begin 20 was en de ander eind 20 of ouder.

Snelle zoektocht kan je dan al 2 namen opleveren ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 3 oktober 2021 @ 11:30:57 #180
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_201615014
quote:
7s.gif Op zondag 3 oktober 2021 02:34 schreef Gretzl het volgende:
Ik vraag me al dagen af wie die jonge Nederlandser tennisser kan zijn die in Gefixt - aflevering 3 uitgebreid aan bod komt.

Als hij ooit nog naar de ITIA of de politie stapt zou dit een enorme matchfixingszaak kunnen worden. Meer dan 10 internationale tennissers had ie het over.

Van der Duim en Westerhof zullen het idd vanwege hun leeftijd wel niet zijn. Lijkt me eerder een 'talent' van begin 20.
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)-mee-aan-matchfixing
Met daarbij de kanttekening dat 'internationale tennissers' natuurlijk ook spelers kunnen zijn die de ITF-toernooitjes in de zandbak afwerken en waar nauwelijks een tennisvolger van gehoord heeft :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_201615338
quote:
14s.gif Op zondag 3 oktober 2021 11:28 schreef Peterselieman het volgende:
Dan moet je dus zoeken naar wedstrijden uit 2019 waarbij 2 Nederlanders samen speelden en waarbij eentje begin 20 was en de ander eind 20 of ouder.

Snelle zoektocht kan je dan al 2 namen opleveren ;)
Zijn allebei beginnende jonge profs. Grootste hint die hij gaf is dat hij een tijdje is gestopt omdat hij zo schrok van het fixgebeuren, daar kun je zo specifiek op zoeken dat hij waarschijnlijk binnenkort op de bodem van een rivier ligt
  zondag 3 oktober 2021 @ 18:10:18 #182
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_201622346
Griekspoor heeft een challenger gewonnen en is weer gestegen naar #118, en bij de dames is Hartono na een verloren halve finale naar #239 gegaan en gaat Lamens ook snel de top #300 in. Misschien wordt het allemaal nog wat.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 3 oktober 2021 @ 23:13:07 #183
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_201627371
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 11:58 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Zijn allebei beginnende jonge profs. Grootste hint die hij gaf is dat hij een tijdje is gestopt omdat hij zo schrok van het fixgebeuren, daar kun je zo specifiek op zoeken dat hij waarschijnlijk binnenkort op de bodem van een rivier ligt
Dank je, het is me nu duidelijk ^O^

Iemand al de laatste twee afleveringen van Gefixt geluisterd die vandaag online kwamen? In het tweede deel van aflevering 5 gaat het over een bekende Nederlandse tenniscoach (met gefingeerde naam Julius) die verschillende tennispartijen fixte en ook probeerde om voetbalwedstrijden in de beloftecompetitie te fixen, o.a. van Jong Roda waar hij regelmatig zou rondlopen. Waarschijnlijk een Limburger.

[ Bericht 6% gewijzigd door Gretzl op 03-10-2021 23:22:00 ]
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  woensdag 6 oktober 2021 @ 20:01:12 #184
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_201662786
quote:
Opmerkelijke trainerswissel voor Botic van de Zandschulp

De samenwerking met Michiel Schapers bracht hem veel goeds, maar Botic van de Zandschulp is alweer met een andere coach in zee gegaan. De beste Nederlandse tennisser koos voor Peter Lucassen, met wie hij momenteel in Amerika vertoeft voor het toernooi van Indian Wells. „Botic moet doen waar hij zich het beste bij voelt”, zegt Schapers. „Maar de communicatie had wel wat beter gekund.”

Van de Zandschulp plaatste zich dit jaar voor alle grandslamtoernooien en zorgde in New York voor een sensatie door als qualifier de kwartfinale van de US Open te halen. Opvallend genoeg komt zijn succes tot stand in een jaar vol coachwisselingen.

Afscheid

Begin dit jaar was Dennis Schenk namens de tennisbond nog de coach van Van de Zandschulp en onder zijn hoede plaatste hij zich in Melbourne voor het eerst van zijn leven voor een grandslamtoernooi (Australian Open). Maar in het voorjaar werd op initiatief van de tennisser afscheid genomen van Schenk en ging Peter Lucassen (die toen nog bij de Nederlandse tennisbond werkte) voor de eerste keer met Van de Zandschulp aan de slag. Met succes, want op Roland Garros haalde hij na drie zeges in het kwalificatietoernooi de tweede ronde.

Een nieuw succesvol duo leek geboren. Maar kort na het grandslamtoernooi in Parijs kondigde Lucassen zijn vertrek aan als zogenoemde ’High Performance Manager’ bij de KNLTB. Dit nadat hij een jaar eerder met de nodige trots was binnengehaald door technisch directeur Jacco Eltingh. Lucassen koos vrij plotseling en onverwacht voor het Amerikaanse talent Hailey Baptiste en liet Van de Zandschulp balend achter in Nederland.

Kort voor Wimbledon werd de doorgewinterde coach Michiel Schapers (61) bereid gevonden om Van de Zandschulp bij te staan. De voormalige nummer 25 van de wereld staat tegenwoordig te boek als een ’soort vliegende keep’ van de tennisbond en bleek de juiste man om de plotseling ontstane vacature in te vullen. Van de Zandschulp haalde op Wimbledon de tweede ronde en bereikte bij de US Open als eerste Nederlander in achttien jaar de kwartfinale.

VdZ maakte een reuzensprong op de wereldranglijst waardoor hij als tennisprof op eigen benen kan staan en dus zijn eigen begeleiders kan kiezen (en betalen). Schapers gaf al tijdens de US Open aan dat hij open stond voor een langere samenwerking, maar dat gaat er dus niet van komen. Twee weken na de US Open kreeg Schapers een telefoontje van Van de Zandschulp waarin hij voor zijn diensten werd bedankt. Hij zou worden vervangen door Lucassen, die zelf in zijn tijd als tennisprof nog vier jaar lang door Schapers is getraind en tijdens de afgelopen US Open regelmatig naast hem op de tribune zat.

„Ik heb Botic veel succes gewenst” zegt Schapers. „Hij heeft het volste recht om de keuze te maken waar hij zich het beste bij voelt. Wij hebben samen iets heel moois beleefd en ik ben hem daar dankbaar voor. Er zijn in de geschiedenis maar drie qualifiers geweest die op de US Open de kwartfinale hebben gehaald: John McEnroe, Andre Agassi en Botic van de Zandschulp. Een mooi rijtje.”

Niet teleurgesteld

Schapers zegt niet teleurgesteld te zijn over de keuze van Van de Zandschulp. Maar hij is niet te spreken over de communicatie. „Ik heb toch sterk de indruk dat Botic en Peter in New York al hebben besloten dat ze samen verder zouden gaan. Zeg dat dan! En laat het niet een paar weken later pas weten. Verder was ik ook wel benieuwd naar de reden achter die keuze. Maar die heb ik nog niet gehoord.”

De Nederlander is nu de nummer 65 van de wereld, maar stond nog niet in de top-100 toen vijf weken geleden het deelnemersveld van Indian Wells werd bepaald. Daarom moet hij nu deelnemen aan het plaatsingstoernooi, terwijl veel spelers die lager staan op de ranglijst wel zijn toegelaten tot het hoofdtoernooi. Van de Zandschulp en Lucassen waren dinsdagavond niet bereikbaar voor commentaar over de opmerkelijke coachwissel.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_201663683
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 23:13 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Dank je, het is me nu duidelijk ^O^

Iemand al de laatste twee afleveringen van Gefixt geluisterd die vandaag online kwamen? In het tweede deel van aflevering 5 gaat het over een bekende Nederlandse tenniscoach (met gefingeerde naam Julius) die verschillende tennispartijen fixte en ook probeerde om voetbalwedstrijden in de beloftecompetitie te fixen, o.a. van Jong Roda waar hij regelmatig zou rondlopen. Waarschijnlijk een Limburger.
Eerste naam die bij me opkwam was Peter Lucassen aangezien hij een grote naam is (zo groot dat het de journalisten verbaasde) en ook nog jong genoeg is om als sparringpartner voor grote namen te fungeren zoals vermeld, zou wat zijn gezien het bovenstaande bericht _O-
pi_201667254
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 23:13 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Dank je, het is me nu duidelijk ^O^

Iemand al de laatste twee afleveringen van Gefixt geluisterd die vandaag online kwamen? In het tweede deel van aflevering 5 gaat het over een bekende Nederlandse tenniscoach (met gefingeerde naam Julius) die verschillende tennispartijen fixte en ook probeerde om voetbalwedstrijden in de beloftecompetitie te fixen, o.a. van Jong Roda waar hij regelmatig zou rondlopen. Waarschijnlijk een Limburger.
sjeng schalken
pi_201667261
Rus hamert in Indian Wells een qualifier met 6-0 6-1 van de baan _O-

245 van de wereld, maar voor Rus op hardcourt vind ik dit alsnog knap

Nu tegen Kvitova
pi_201667290
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 09:03 schreef FundsAreSafu het volgende:
Rus hamert in Indian Wells een qualifier met 6-0 6-1 van de baan _O-

245 van de wereld, maar voor Rus op hardcourt vind ik dit alsnog knap

Nu tegen Kvitova
En Botox naar het hoofdtoernooi @de_boswachter @DeeBee @taart @bondskantoor @knltb
pi_201667816
Booooh, weekend kan vandaag al beginnen! #knltbtoptennis
Jack does it in real time...
pi_201672344
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 09:07 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
En Botox naar het hoofdtoernooi @:de_boswachter @:deebee @:taart @:bondskantoor @:knltb
secretaresse onder het bureau genot
U MAD?
pi_201672348
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 23:13 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Dank je, het is me nu duidelijk ^O^

Iemand al de laatste twee afleveringen van Gefixt geluisterd die vandaag online kwamen? In het tweede deel van aflevering 5 gaat het over een bekende Nederlandse tenniscoach (met gefingeerde naam Julius) die verschillende tennispartijen fixte en ook probeerde om voetbalwedstrijden in de beloftecompetitie te fixen, o.a. van Jong Roda waar hij regelmatig zou rondlopen. Waarschijnlijk een Limburger.
komt ook een jonge tennisser aan bod trouwens.
U MAD?
  donderdag 7 oktober 2021 @ 23:20:33 #192
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_201677122
Botic zo van de partij..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_201677688
quote:
99s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 23:20 schreef chufi het volgende:
Botic zo van de partij..
Live op Ziggo Sport!
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 01:45:06 #194
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_201677709
wat een misser.... 3-3 nu in de 3e set
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_201679703
Botic verloren dus in 3 sets.
  zondag 10 oktober 2021 @ 21:36:09 #196
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_201710127
Griekspoor wint weer een challenger, en heeft bijna geen punten meer te verdedigen dit jaar, dus ik verwacht dat ie in de top 100 gaat eindigen aan het eind van het jaar (en wrs dan ook direct kwalificeert voor de australian open)

En op een niveautje lager wint ene Guy den Ouden z'n 3e future in 2 maanden, dus misschien kan dat ook wat worden.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_201710186
De jonge tennisser die het over een collega heeft welke fixed schijnt niet op het hoogste niveau te spelen maar niveautje lager. Dus Botox en Griekspoor kunnen we afschrijven.
U MAD?
pi_201764628
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 15:01:02 #199
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_201764875
Hij heeft z'n kwartfinale gewonnen, dus vanaf komende week sowieso top 100.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 15:14:20 #200
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_201765030
In Rae we trust!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')