abonnement Unibet Coolblue
  maandag 18 januari 2021 @ 09:42:29 #251
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_197481265
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 08:56 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Net gelezen dat een nominatie is goedgekeurd.
Heb je de 'Kwiek' route gezien in de wijk?
Daar heb ik wat tegels van genomineerd.
Ja, ik weet hoe die route loopt.
Leuk als er wat stops bijkomen.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  maandag 18 januari 2021 @ 09:45:33 #252
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_197481301
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 20:52 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Ja ik twijfel om te switchen....mijn melmetal is nu twee hartjes...en naar drie duurt lang...ik denk dat ik beter even kan switchen naar een best buddy...en dan 10 souvenirs krijgen, en dan weer verder gaan met.melmetal....als ik jou zo hoor dat het zo lang duurt...is dat de betere optie
Er is een trucje om meer souvenirs te krijgen.
Als je buddy een kadootje krijgt moet je hem niet openen maar een aantal keer switchen van best buddies. Elke nieuwe buddy krijgt dan ook een kadootje.
Als je dan weer terug switched langs die buddies kun je de kadootjes openen.
Je weet alleen van tevoren niet of het een souvenir is of andere items.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_197481307
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 09:45 schreef victorinox het volgende:

[..]

Er is een trucje om meer souvenirs te krijgen.
Als je buddy een kadootje krijgt moet je hem niet openen maar een aantal keer switchen van best buddies. Elke nieuwe buddy krijgt dan ook een kadootje.
Als je dan weer terug switched langs die buddies kun je de kadootjes openen.
Je weet alleen van tevoren niet of het een souvenir is of andere items.
Haha okay dan! Mocht ik dan om de een of andere reden toch nog in tijdnood komen, ga ik dat wel doen haha

Thanks!
Vici, Vidi, Veni!
pi_197481376
Ben wel heel benieuwd naar de eisen voor lvl 49!

Normaal gesproken zouden die vandaag wel bekend zijn. Echter heft Australie een reset gekregen na een week. Dus waarschijnlijk weten we het pas volgende week.
Vici, Vidi, Veni!
pi_197481512
Ik steek voorlopig nog even op level 44 met de Rocket Grunts/Leader challange. :P.

Ben er achter gekomen dat ik in de 9 dagen die ik nu level 44 ben ongeveer 1.5m XP heb opgehaald. Als ik zo doorspeel ben ik nog wel 80 dagen zoet voor ik de XP bijeen heb. :P

Level 45 en hoger durf ik voorlopig nog niet eens aan te denken..
pi_197481725
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:02 schreef Vermecelli het volgende:
Ik steek voorlopig nog even op level 44 met de Rocket Grunts/Leader challange. :P.

Ben er achter gekomen dat ik in de 9 dagen die ik nu level 44 ben ongeveer 1.5m XP heb opgehaald. Als ik zo doorspeel ben ik nog wel 80 dagen zoet voor ik de XP bijeen heb. :P

Level 45 en hoger durf ik voorlopig nog niet eens aan te denken..
Ik zit door best en ultra friends die ik echt dagelijks doe, op 6,2M XP in 18 dagen.
Tempo is precies goed om na de 7 weken die ik nog moet voor level 48 (8 weken lang minimal 25km per week lopen) ook qua XP op de 121M te zitten die nodig is
Vici, Vidi, Veni!
pi_197481843
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:19 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Ik zit door best en ultra friends die ik echt dagelijks doe, op 6,2M XP in 18 dagen.
Tempo is precies goed om na de 7 weken die ik nog moet voor level 48 (8 weken lang minimal 25km per week lopen) ook qua XP op de 121M te zitten die nodig is
En dan moet je level 49-50 weer volledig sparen? Dan ben je naar verwachting ergens in de zomer level 50?
pi_197481929
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:26 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

En dan moet je level 49-50 weer volledig sparen? Dan ben je naar verwachting ergens in de zomer level 50?
Haha ja dan moet ik weer sparen ja....Ik heb nu 112,5 M...level 50 is 176M....dus ik mis 63,5M.
In het tempo van 200K per dag, zou ik nog 317 dagen bezig zijn om dat gat te overbruggen. Daarbij vind ik het tempo van 200K per dag nu wel leuk, maar dat ga ik echt niet heel lang meer volhouden.

Ik gok dat ik zomer 2022 ergens een keer level 50 ben hahaha. Tenzij ze natuurlijk met iets nieuws komen. Een level 6 raid die 50K oplevert ofzo? Ja dan zal het sneller gaan. Van mij mogen ze het zo laten hoor. Vind het best om er lekker lang over te doen
Vici, Vidi, Veni!
  Moderator maandag 18 januari 2021 @ 10:55:05 #259
42184 crew  DaMart
pi_197482231
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:02 schreef Vermecelli het volgende:
Ik steek voorlopig nog even op level 44 met de Rocket Grunts/Leader challange. :P.

Ben er achter gekomen dat ik in de 9 dagen die ik nu level 44 ben ongeveer 1.5m XP heb opgehaald. Als ik zo doorspeel ben ik nog wel 80 dagen zoet voor ik de XP bijeen heb. :P

Level 45 en hoger durf ik voorlopig nog niet eens aan te denken..
Ik ben nu net level 42, maar denk dat 43 mijn voorlopige eindstation gaat worden. Buiten dat ik nog zeer beperkt speel, boeit die hele GBL me niks, dus het wordt al een zware opgave om me ertoe te zetten om daar tijd aan te gaan besteden.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_197482377
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 09:10 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Of ik het zou afkeuren ligt geheel aan de situatie. Het kunstwerk hangt tegen je voorgevel? Heb je een stuk tuin er voor zitten? Als een huis, direct aan de stoep ligt en dan een kunstwerk of gevelsteen heft, is het prima. Als er een gevelsteen of kunstwerk tegen een muur zit, waar ook een stuk tuin nog voor zit, dan is het afkeur. Men kan namelijk niet bij het kunstwerk komen, zonder dat men aan het trespassen is. Dat mag dus niet. Dat het wel te zien is vanaf een goed bereikbare locatie, doet er niet toe volgens de richtlijnen. Het object moet bereikbaar zijn.

Dat je de pin op de straat zet, maakt het voor mij nog meer een reden om af te keuren. Dan weet je dus dat het eigenlijk niet toegestaan is, omdat het op prive terrein zit en lijkt het net of je de boel wil misleiden door de marker wel in goedgekeurd gebied te zetten (zeg niet dat het zo is, maar zo komt het over dan). De marker locatie komt dan niet overeen met de actuele plek van het kunstwerk.

Ben het wel mee eens dat je beter per 25 agreements (dus niet beoordelingen) pas een stop zou mogen indienen. Het is alleen uitkijken dan dat je straksniet in de positie komt dat er geen aanvragen meer zijn.Dan zou niemand meer kunnen beoordelen om aanvragen te verdienen.

Ik weet ook niet hoeveel beoordelingen nodig zijn per aanvraag. Wellicht dat er 5 nodig zijn om een aanvraag goed te keuren. Dan kan je misschien zeggen 5 agreements hebben, voordat je een stop mag aanvragen. Dan hou je het in stand. Tenzij je een ijverig iemand hebt, die meer beoordeeld dan aanvragen maakt haha
Bij een AMA op reddit heeft Niantic afgelopen jaar gezegd dat murals op eengezinswoningen niet akkoord zijn, gewone huizen zijn volledig off limits.
Er is wel verschil met een appartementencomplex, dat mag dan weer wel.

Afgelopen november hebben ze de criteria flink onder handen genomen en bijgewerkt waar dit ook in is meegenomen.

Maargoed iedereen moet 't op zijn manier doen. Ik snap iig wel waarom die mural wordt afgekeurd.
pi_197482979
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:55 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik ben nu net level 42, maar denk dat 43 mijn voorlopige eindstation gaat worden. Buiten dat ik nog zeer beperkt speel, boeit die hele GBL me niks, dus het wordt al een zware opgave om me ertoe te zetten om daar tijd aan te gaan besteden.
Je kan, als het je niet boeit, gewoon 20x aan de League meedoen en (expres) verliezen. Dat maakt voor je challenge niet uit (je moet meedoen toch?). De andere (30x Great, Ultra en Master) kun je gewoon spelen als je iemand's account kan lenen. Ik deed dat even met een account van een vriend, die had een team van 3 10cp Magikarps. Was met een halfuurtje tikken klaar :).
  Moderator maandag 18 januari 2021 @ 11:39:08 #262
42184 crew  DaMart
pi_197483019
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:36 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Je kan, als het je niet boeit, gewoon 20x aan de League meedoen en (expres) verliezen. Dat maakt voor je challenge niet uit (je moet meedoen toch?). De andere (30x Great, Ultra en Master) kun je gewoon spelen als je iemand's account kan lenen. Ik deed dat even met een account van een vriend, die had een team van 3 10cp Magikarps. Was met een halfuurtje tikken klaar :).
O, dat zijn gewone battles? Dan slinger ik tegen die tijd inderdaad mijn tweede account even aan met 10CP pokemon om er snel doorheen te gaan :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_197483047
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:39 schreef DaMart het volgende:

[..]

O, dat zijn gewone battles? Dan slinger ik tegen die tijd inderdaad mijn tweede account even aan met 10CP pokemon om er snel doorheen te gaan :D.
Die 20 Go League battles ben ik (bij nader inzien) even kwijt of je die moet winnen of gewoon deelnemen. Maar dan nog, 20 keer winnen is (zeker als er een nieuw seizoen start) zo gepiept. In de lage ranks kom je altijd een paar noobjes tegen die je zo kunt oprollen.
  maandag 18 januari 2021 @ 12:30:59 #264
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_197483968
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:36 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Je kan, als het je niet boeit, gewoon 20x aan de League meedoen en (expres) verliezen. Dat maakt voor je challenge niet uit (je moet meedoen toch?). De andere (30x Great, Ultra en Master) kun je gewoon spelen als je iemand's account kan lenen. Ik deed dat even met een account van een vriend, die had een team van 3 10cp Magikarps. Was met een halfuurtje tikken klaar :).
Je kunt geen 3 Magikarp inzetten. Het moeten 3 verschillende species zijn. :P
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_197484153
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:06 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Bij een AMA op reddit heeft Niantic afgelopen jaar gezegd dat murals op eengezinswoningen niet akkoord zijn, gewone huizen zijn volledig off limits.
Er is wel verschil met een appartementencomplex, dat mag dan weer wel.

Afgelopen november hebben ze de criteria flink onder handen genomen en bijgewerkt waar dit ook in is meegenomen.

Maargoed iedereen moet 't op zijn manier doen. Ik snap iig wel waarom die mural wordt afgekeurd.
Hmm dat stukje heb ik dan niet gezien. Zie overigens er geen probleem in dat een mural goedgekeurd wordt als ie gewoon aan de we zit. Ach ja...ik kreeg net een kaart van de wereld te zien, op een muur, Gestucte achtergrond. Marker van locatie precies op een huis. Orientatie foto ergens gewoon de straat in gefotografeerd. Nice try!
Vici, Vidi, Veni!
pi_197485602
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:30 schreef victorinox het volgende:

[..]

Je kunt geen 3 Magikarp inzetten. Het moeten 3 verschillende species zijn. :P
Haha scherp, dan maar een Weedle en Caterpie meenemen.
pi_197486373
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Hmm dat stukje heb ik dan niet gezien. Zie overigens er geen probleem in dat een mural goedgekeurd wordt als ie gewoon aan de we zit. Ach ja...ik kreeg net een kaart van de wereld te zien, op een muur, Gestucte achtergrond. Marker van locatie precies op een huis. Orientatie foto ergens gewoon de straat in gefotografeerd. Nice try!
Ja komt echt vanalles tegen. De eerder genoemde schotels op het dak met de omschrijving ‘mooi’ ben ik hier ook tegen gekomen. Maar ook een foto van een trampoline in een achtertuin met de begeleidende tekst ‘nu de pokestop ‘..’ uit de wijk verdwenen is kunnen we een nieuwe pokestop wel gebruiken. Of iets in die trant.. ja zo werkt het helaas niet he :+
Maar ook een foto van binnenuit naar buiten door het raam van een of ander boompje in de tuin.
Of een bramenstruik tegen het huis aan waar ze volgens mij zelf een infobordje bij gezet hebben..
pi_197489457
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Hmm dat stukje heb ik dan niet gezien. Zie overigens er geen probleem in dat een mural goedgekeurd wordt als ie gewoon aan de we zit. Ach ja...ik kreeg net een kaart van de wereld te zien, op een muur, Gestucte achtergrond. Marker van locatie precies op een huis. Orientatie foto ergens gewoon de straat in gefotografeerd. Nice try!
Ja, ik zou er ook minder moeite mee hebben. Als het een mooie mural is die wat toevoegt. Beter dan al die suffe wandelpaaltjes. 😁

Ja dat soort meuk kom ik ook tegen. Ze hebben trouwens bij abuse daar een extra categorie voor toegevoegd sinds kort.
pi_197490138
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 14:44 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Ja komt echt vanalles tegen. De eerder genoemde schotels op het dak met de omschrijving ‘mooi’ ben ik hier ook tegen gekomen. Maar ook een foto van een trampoline in een achtertuin met de begeleidende tekst ‘nu de pokestop ‘..’ uit de wijk verdwenen is kunnen we een nieuwe pokestop wel gebruiken. Of iets in die trant.. ja zo werkt het helaas niet he :+
Maar ook een foto van binnenuit naar buiten door het raam van een of ander boompje in de tuin.
Of een bramenstruik tegen het huis aan waar ze volgens mij zelf een infobordje bij gezet hebben..
Ja af en toe is het echt een enorme hoop bagger om doorheen te ploegen.

Vandaag viel het mee trouwens. Ik had veel speeltuintjes. Ik die 't elke dag een half uurtje na 't werk.

Ik las trouwens dat de updater naar Pokémon go stuk is, dus portals komen wel in Ingress maar Pogo moet even gefikst worden. Mijn portal staat iig al wel in Ingress.
pi_197490828
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 17:45 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ja af en toe is het echt een enorme hoop bagger om doorheen te ploegen.

Vandaag viel het mee trouwens. Ik had veel speeltuintjes. Ik die 't elke dag een half uurtje na 't werk.

Ik las trouwens dat de updater naar Pokémon go stuk is, dus portals komen wel in Ingress maar Pogo moet even gefikst worden. Mijn portal staat iig al wel in Ingress.
Is dat sinds vandaag dan? Afgelopen week hier in het dorp nog twee stops bijgekomen in ieder geval
pi_197493650
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:20 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Is dat sinds vandaag dan? Afgelopen week hier in het dorp nog twee stops bijgekomen in ieder geval
De 14e was de laatste update, vanaf 15 januari niet meer. Hopelijk wordt 't snel gerepareerd.
pi_197493978
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 20:28 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

De 14e was de laatste update, vanaf 15 januari niet meer. Hopelijk wordt 't snel gerepareerd.
Hier is er de 15e nog wel een stop bijgekomen. Maar hopelijk snel gerepareerd inderdaad
  maandag 18 januari 2021 @ 21:48:58 #273
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_197495636
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 09:10 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Of ik het zou afkeuren ligt geheel aan de situatie. Het kunstwerk hangt tegen je voorgevel? Heb je een stuk tuin er voor zitten? Als een huis, direct aan de stoep ligt en dan een kunstwerk of gevelsteen heft, is het prima. Als er een gevelsteen of kunstwerk tegen een muur zit, waar ook een stuk tuin nog voor zit, dan is het afkeur. Men kan namelijk niet bij het kunstwerk komen, zonder dat men aan het trespassen is. Dat mag dus niet. Dat het wel te zien is vanaf een goed bereikbare locatie, doet er niet toe volgens de richtlijnen. Het object moet bereikbaar zijn.

Dat je de pin op de straat zet, maakt het voor mij nog meer een reden om af te keuren. Dan weet je dus dat het eigenlijk niet toegestaan is, omdat het op prive terrein zit en lijkt het net of je de boel wil misleiden door de marker wel in goedgekeurd gebied te zetten (zeg niet dat het zo is, maar zo komt het over dan). De marker locatie komt dan niet overeen met de actuele plek van het kunstwerk.
Ja, ik weet dat ik de regel een héél klein beetje oprek, maar als ik andere stops zie, dan zou hij er toch een keer tussendoor moeten komen. Overigens zie ik best regelmatig pins die niet exact op de juiste plek staan. Een meter of 5 vind ik een te accepteren speling.
quote:
Ben het wel mee eens dat je beter per 25 agreements (dus niet beoordelingen) pas een stop zou mogen indienen. Het is alleen uitkijken dan dat je straks niet in de positie komt dat er geen aanvragen meer zijn.Dan zou niemand meer kunnen beoordelen om aanvragen te verdienen.

Ik weet ook niet hoeveel beoordelingen nodig zijn per aanvraag. Wellicht dat er 5 nodig zijn om een aanvraag goed te keuren. Dan kan je misschien zeggen 5 agreements hebben, voordat je een stop mag aanvragen. Dan hou je het in stand. Tenzij je een ijverig iemand hebt, die meer beoordeeld dan aanvragen maakt haha
Ik zou voor beoordelingen gaan en niet voor de agreements. Ik heb echt weinig agreements, terwijl ik het wel heel serieus doe. Als er beoordeeld wordt zoals er genomineerd wordt, ligt dat niet aan mij.
Life is what you make it.
pi_197499662
quote:
2s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:48 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ja, ik weet dat ik de regel een héél klein beetje oprek, maar als ik andere stops zie, dan zou hij er toch een keer tussendoor moeten komen. Overigens zie ik best regelmatig pins die niet exact op de juiste plek staan. Een meter of 5 vind ik een te accepteren speling.
[..]

Ik zou voor beoordelingen gaan en niet voor de agreements. Ik heb echt weinig agreements, terwijl ik het wel heel serieus doe. Als er beoordeeld wordt zoals er genomineerd wordt, ligt dat niet aan mij.
Ja over 5 meter doe ik inderdaad ook niet zo moeilijk. Soms krijg je dat je moet beoordelen welke van de twee pinnen de juiste locatie is en zie je dat ze letterlijk 3-4 meter naast elkaar staan. Dan denk ik: goh er is een mierenneuker bezig geweest haha. Als de pin echt aan de andere kant van een gebouw staat, terwijl de mural daar niet zit, dan plaats ik m wel op de goede kant.

Zit nu op bijna 700 agreements
Vici, Vidi, Veni!
pi_197499702
Weet ook niet waarom het zo is bij mij, maar als ik in de beschrijving zie staan: Voldoet 100% aan de criteria van pokestop, dan krijg ik altijd een lichte irritatie haha. Dan denk ik: ja hallo, dat is aan mij om te beoordelen. Ik snap echt wel dat jij dat denkt. Meestal voldoet de inzending dan ook wel 100% maar toch...haha
Vici, Vidi, Veni!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')