abonnement Unibet Coolblue
pi_195856129
Big Brother is watching your social distancing: Fury as traffic flow cameras are secretly switched to monitor millions of pedestrians in government-backed Covid project

Millions of people are being monitored for social distancing as part of a government-backed project secretly rolled out across Britain, the Mail can reveal.

In what campaigners call a sign the country is heading to a 'truly dark place', at least 363 cameras originally installed to monitor traffic flow have been switched – without public consultation – to snoop on pedestrians.

An investigation revealed that Vivacity Labs, the company behind the Artificial Intelligence camera technology, was awarded almost £50,000 by the Department for Business, Energy and Industrial Strategy [BEIS] in June to 'improve the collection of social distancing data'.

The brief from public body Innovate UK – funded by BEIS – said pedestrians in 16 cities would be monitored for how close they are to one another in public places to 'help the Government plan the removal of lockdown measures'.

Artikel gaat verder:

https://www.dailymail.co.(...)ons-pedestrians.html

Dus de Britse overheid gebruikt Londen's verkeerscamera's in een geheim project om mensen in de gaten te houden. Op deze manier wil men kijken of men zich wel houdt aan de 1,5 meter.

Wat vinden jullie? Moet dit echt in het geheim gebeuren? Is het niet beter om dit in overleg te doen met het volk? Werken dit soort projecten juist niet het wantrouwen richting de overheid in de hand?

[ Bericht 6% gewijzigd door Probably_on_pcp op 25-10-2020 21:46:01 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_195856219
/care
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_195856229
Wat vindt TS?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 25 oktober 2020 @ 22:43:34 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195857624
Complotwappies topic
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195857822
quote:
84s.gif Op zondag 25 oktober 2020 22:43 schreef Starhopper het volgende:
Complotwappies topic
Zijn we het toch nog eens vandaag.
pi_195857929
quote:
99s.gif Op zondag 25 oktober 2020 21:44 schreef bijdehand het volgende:
/care
En langzaam verliezen we onze rechten, met dank aan de onverschilligen die hun biertje en hun temptation island hebben en geen fuck geven.
  zondag 25 oktober 2020 @ 23:01:45 #7
338319 ZarB
Piña colada
pi_195858034
Ik denk dat een hoop maatregelgeilers op COR hier een stijfje van krijgen. O+
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 25 oktober 2020 @ 23:06:20 #8
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195858146
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 22:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zijn we het toch nog eens vandaag.
:Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 26 oktober 2020 @ 00:37:44 #9
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_195859009
quote:
84s.gif Op zondag 25 oktober 2020 22:43 schreef Starhopper het volgende:
Complotwappies topic
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 22:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Zijn we het toch nog eens vandaag.
Want? Er staat vrij duidelijk dat een bedrijf voor 50Kpond een opdracht heeft gekregen om verkeers camera's om te zetten naar social distancing monitoring, wat iets heel anders is dan waar die camera's ooit voor bedoeld waren, daar is niks complotterigs aan.
Daarnaast hangen er echt bizar veel CCTV camera's in de UK en kan ik me indenken dat men dit een zorgelijke ontwikkeling is, met name omdat het contract in het geheim is gegund en dus niet duidelijk is wat het doel hiervan is en hoe het eventueel verder uitgerold zou moeten worden. Dan kan je wel complotwappie gillen, maar dat is echt te simpel.
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_195860275
Ah, weer een kwaliteitsartikeltje van de Daily Mafklapper.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 26 oktober 2020 @ 08:13:55 #11
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_195860370
Ach God, de Daily Fail heeft weer wat verzonnen...
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_195860526
Ja vooral in overleg gaan doen met het volk, weet je zeker dat het niet doorgaat
pi_195860638
Klungelig dat dit automatisch moet. Laat lekker de reguliere Camera-bedieners er naar kijken.

Trouwens de grote NL steden hangen al vol camera’s die door politie bekeken worden. Al jaren.
dag
  maandag 26 oktober 2020 @ 08:45:50 #14
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195860727
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 21:40 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Big Brother is watching your social distancing: Fury as traffic flow cameras are secretly switched to monitor millions of pedestrians in government-backed Covid project

Millions of people are being monitored for social distancing as part of a government-backed project secretly rolled out across Britain, the Mail can reveal.

In what campaigners call a sign the country is heading to a 'truly dark place', at least 363 cameras originally installed to monitor traffic flow have been switched – without public consultation – to snoop on pedestrians.

An investigation revealed that Vivacity Labs, the company behind the Artificial Intelligence camera technology, was awarded almost £50,000 by the Department for Business, Energy and Industrial Strategy [BEIS] in June to 'improve the collection of social distancing data'.

The brief from public body Innovate UK – funded by BEIS – said pedestrians in 16 cities would be monitored for how close they are to one another in public places to 'help the Government plan the removal of lockdown measures'.

Artikel gaat verder:

https://www.dailymail.co.(...)ons-pedestrians.html

Dus de Britse overheid gebruikt Londen's verkeerscamera's in een geheim project om mensen in de gaten te houden. Op deze manier wil men kijken of men zich wel houdt aan de 1,5 meter.

Wat vinden jullie? Moet dit echt in het geheim gebeuren? Is het niet beter om dit in overleg te doen met het volk? Werken dit soort projecten juist niet het wantrouwen richting de overheid in de hand?
Geheim is het in elk geval zeker niet.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_195860747
Als dit waar is, waar komt die geilheid toch altijd vandaan van een overheid om mensen te wiolen controleren?

quote:
8s.gif Op maandag 26 oktober 2020 08:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ach God, de Daily Fail heeft weer wat verzonnen...
Het is pas waar als de nos er over bericht?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 26 oktober 2020 @ 08:51:00 #16
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195860810
Wat is er trouwens mis mee. Dit is gewoon crowd control en doen ze al jaren. Als het niet lukt de 1,5 meter aan te houden dan kan men de drukte meer proberen te spreiden of een mannetje sturen die de mensen wijst op de 1,5 meter.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195860871
quote:
84s.gif Op zondag 25 oktober 2020 22:43 schreef Starhopper het volgende:
Complotwappies topic
Leg eens uit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')