Jouw baantje is wegbezuinigd?quote:Op zondag 25 oktober 2020 22:49 schreef CR7 het volgende:
Al die ontkenners hier. Maar als je vraagt hoeveel mensen ze kennen die doodziek zijn (geweest) van corona dan kennen ze hele stammen.
Vluchtenlingenbusinessquote:Op zondag 25 oktober 2020 23:12 schreef stapoetiepe het volgende:
2
Een in de evenementenbranche
Een in de vluchtelingenbusiness
Ja, triest dat dat een business is hè. Maar goed, hij leerde ze Nederlands.quote:
En hoe bepaal jij dat het onzinbaantjes zijn en waarom zou dat het minder heftig maken? Een baan is een baan, een baan genereert inkomsten waarmee je je shit betaalt. Of je nou student bent, deeltijdbaan hebt of een baan waarvan jij vindt dat het niks voorstelt: zodra die weg valt, betekent dat minder tot geen inkomsten met dezelfde gevolgen als iemand een "normale" baan verliest...quote:Op maandag 26 oktober 2020 07:31 schreef hoechst het volgende:
Oké maar ik denk dat ts bedoelde of er ook echte banen verloren zijn gegaan? Geen onzin baantjes...
Viavia 2 personen die ziek zijn geworden, meer niet. Ik ken die mensen zelf niet.quote:Op zondag 25 oktober 2020 22:49 schreef CR7 het volgende:
Al die ontkenners hier. Maar als je vraagt hoeveel mensen ze kennen die doodziek zijn (geweest) van corona dan kennen ze hele stammen.
Wat doet je vrouw?quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:11 schreef sjorsie1982 het volgende:
Mijn vrouw is in maart als zzper begonnen en zat ook direct vol en moet klanten weigeren.
In de kinderopvang. In het begin met klanten met cruciale beroepen wat wel lijkt op elk beroep.quote:
Bij mij op het werk gaan mensen vrijwillig weg omdat ze ander werk hebben gevonden. Nieuwe mensen vinden voor hun is echt een rampquote:Op maandag 26 oktober 2020 09:26 schreef galantis het volgende:
Niemand volgens mij.
Ik vermoed dat officiele ontslagcijfers nog meevallen daar de klappen met name vallen in sectoren met veel flexcontracten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |