IK denk niet dat Dr Fauci iemand is die erg in percepties doet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:03 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is perceptie... ik denk Europees, waar we die eerste golf flink zagen wegebben.
En dus gingen we denken en praten over een tweede golf.
Je kunt ook zeggen dat men in Amerika nu bezig met een tweede piek van de eerste golf.
Ik zag een grafiek over New York... Duidelijke piek... sterke afname door flinke verboden en social distancing
en nu weer iets meer besmettingen, maar nog een eind onder het landelijk gemiddelde
Perceptie= wijze van benadering, hoe iets te beoordelen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
IK denk niet dat Dr Fauci iemand is die erg in percepties doet.
Zo op het oog meer mensen dan bij Trumps inauguratiequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:45 schreef Ensiferum het volgende:
Biden rally met een ongekende opkomst. Potentieel superspreader event. Ik hoop dat de media kritische vragen stelt.
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:46 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zo op het oog meer mensen dan bij Trumps inauguratie
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:46 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zo op het oog meer mensen dan bij Trumps inauguratie
Groene heuvels, boompjes, kampvuurplek, lekker veel ruimte. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:45 schreef Ensiferum het volgende:
Biden rally met een ongekende opkomst. Potentieel superspreader event. Ik hoop dat de media kritische vragen stelt.
[ afbeelding ]
Die allemaal weer naar huis gaan zonder corona.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:37 schreef L_auteur het volgende:
[ twitter ]
Biden toegejuicht door tientallen mensen.
Rent ook gewoon het podium op.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:37 schreef L_auteur het volgende:
[ twitter ]
Laten we het eens anders stellen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:37 schreef L_auteur het volgende:
[ twitter ]
Kan fatsoenlijk een helling aflopenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Rent ook gewoon het podium op.
Maar kan hij een glas water met 2 handen vasthouden, dat is toch wel een prangende vraag, denk ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:00 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Kan fatsoenlijk een helling aflopen
Water drinken kan hij met één hand! De macho alfagast!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Rent ook gewoon het podium op.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar kan hij een glas water met 2 handen vasthouden, dat is toch wel een prangende vraag, denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Incelfrikandel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |