Dit inderdaad. Gebruiken gewoon zelfde word template en 9/10 keer vergeten ze een stuk (door de stagiare) aan te laten passen. Komen ze pas achter bij het tekenen natuurlijk oftewel netjes gezegd het passeren van de akte. Kut volk.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:20 schreef Tyr80 het volgende:
BV oprichten obv standaarddocumenten voor 700 euro excl. BTW. En dan niet eens een fakking paspoortnummer goed over kunnen typen.
Dan kost het maar 350euroquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:20 schreef Tyr80 het volgende:
BV oprichten obv standaarddocumenten voor 700 euro excl. BTW. En dan niet eens een fakking paspoortnummer goed over kunnen typen.
Dit is wel waar op zich, maar dat ik dat voordeel heb maakt het niet redelijker dat zij 700 euro factureren voor een beetje prutswerk in Word.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:26 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan kost het maar 350euro
Btw kan je terug vorderen en je betaalT 50% minder belasting omdat je minder winst maakt.
Je betaalt 50% minder belasting? Leg dat eens uit, als je kan.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:26 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan kost het maar 350euro
Btw kan je terug vorderen en je betaald 50% minder belasting omdat je minder winst maakt.
Dit idd, enige wat je nodig hebt is een kantoorruimte, een printer/kopieerapparaat en een mooie handtekening.quote:
Ondertussen wel 12 jaar bezig zijn om uberhaupt kandidaat te kunnen zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit idd, enige wat je nodig hebt is een kantoorruimte, een printer/kopieerapparaat en een mooie handtekening.
En dan minimaal 500 euro per handtekening ontvangen.
Waarom dat? Is er een wachtlijst wegens gigantische interesse ofzo?quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ondertussen wel 12 jaar bezig zijn om uberhaupt kandidaat te kunnen zijn.
Er zijn zware eisen en je moet door de koning benoemd worden.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom dat? Is er een wachtlijst wegens gigantische interesse ofzo?
Wat is precies het leuke aan het ondertekenen van een hypotheek? Ik heb dit door een notaris laten doen en het lijkt mij echt ontzettend saaiquote:Op maandag 26 oktober 2020 01:15 schreef girlnextdoor. het volgende:
Heb ooit bij een notaris gewerkt als administratief medewerker. Man wat is dat saai. Enige leuke was dat ik als gemachtigde voor de bank voor hypotheken mocht tekenen enzo. En ook wel eens als gemachtigde van notariskantoor een koopakte ondetekende.
Is wel leuk dat je iets mag tekenen waar je zelf niet aan vastzit (hoor ik hier nu een beginnend oplichterquote:Op maandag 26 oktober 2020 10:38 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Wat is precies het leuke aan het ondertekenen van een hypotheek? Ik heb dit door een notaris laten doen en het lijkt mij echt ontzettend saaiIk vroeg achteraf nog aan de notaris wat de uiteindelijke rente was tijdens het ondertekenen, kreeg ik een arrogant e-mailtje terug dat ik maar met de hypotheekadviseur moest opnemen
Was de laatste keer dat ik daar naartoe ging.
Dat dus!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |