quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:42 schreef Guanabana het volgende:
Ik zat nog op pagina 1 en ik dacht, wat zijn jullie ineens stil.
9quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Dat had ik gisteren bij een dicht topic. Bleken er al 9 pagina's van het nieuwe topic te zijn
quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Dat had ik gisteren bij een dicht topic. Bleken er al 9 pagina's van het nieuwe topic te zijn
Ja, dat advies had ik wel begrepenquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:47 schreef Cee het volgende:
Zure mayo, nee. Gewoon, nee.
Net als zoute popcorn.
Ook, gewoon nee. Stop de waanzin!
Cee neequote:Op zondag 25 oktober 2020 11:47 schreef Cee het volgende:
Zure mayo, nee. Gewoon, nee.
Net als zoute popcorn.
Ook, gewoon nee. Stop de waanzin!
Alweer?quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
En nog interessant ook, over WIDM en politiek enzoquote:
Waar kun je die kopen?quote:
Heerlijk! Hoezo monsters?quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:19 schreef bitterbal het volgende:
bitterbal met appelmoes?
Wat zijn jullie voor monsters
Bij de Jumbo sowieso, verder weet ik het niet. Ik geloof niet bij de Albert Heijn.quote:
Rillingen lopen over mijn rug als bitterbal.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heerlijk! Hoezo monsters?Als je een bitterbal hebt, dan kan je die toch het best in appelmoes dopen? Als dat er niet is, dan maar mosterd.
Op een broodje kroket doe ik ook altijd appelmoes.
Dat is een bijzonder geloof.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik geloof niet bij de Albert Heijn.
Sommige dingen kan je beter voor jezelf houdenquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:53 schreef Guanabana het volgende:
Ik doe weleens ovenkroketten, en dan opensnijden op een broodje, mosterd erop en ketchup, KETCHUP.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:53 schreef Guanabana het volgende:
Ik doe weleens ovenkroketten, en dan opensnijden op een broodje, mosterd erop en ketchup, KETCHUP.
Bij de tostiquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mensen die ketchup eten, snap ik sowieso al niet.
Dit klinkt heel vies, maar ook wel iets om uit te proberenquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:53 schreef Guanabana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |