Ja inderdaad maar ik denk dat zijn postgemiddelde tegenwoordig hoger moet liggen dan dat?quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:56 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zou na ongeveer 17 dagen moeten zijn, als hij z'n postgemiddelde een beetje volgt.
Dat 11 november.
En dan is het bergafwaartsquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die tien tussenjaren zijn juist het best
nee, nog steeds in het eerste seizoen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zie het maar zo; je bent gepromoveerd
Dat is een leuk park, wij zijn daar ook eens met een familieweekend geweestquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
Rabbithole ofzo. Daar hebben ze speciale huisjes voor mensen met baby's. We hadden een voucher van een dit jaar uitgestelde vakantie haha.
Ik ga even gezellig doen met de schoonouders
Ik sta weer in de top 10quote:
Volgens mij wel. Deze SC heeft al iets van 376.000 posts, dus het zal meer dan een miljoen zijn geweest.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Vis een optie was toch post 100 miljoen? Of een ander veel groter getal
Vis een optie?quote:Vandaag om 12 uur 39 minuten en 51 seconden (ja, we zijn heel precies) heeft user Loveli op het FOK!forum iets heel bijzonders gedaan. Zij had namelijk de honderdmiljoenste post te pakken op het FOK!forum.
En dus gaat met Vis een optie? de geschiedenis in als de honderdmiljoenste post. Wat mij betreft op naar de volgende honderdmiljoen.
Als hij even heel erg opschiet, kunnen we die mijlpaal nog mee gaan makenquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:56 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zou na ongeveer 17 dagen moeten zijn, als hij z'n postgemiddelde een beetje volgt.
Dat is 11 november.
Ja dat is wel te merken aan de 35+ers hierquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:01 schreef koffieleuk het volgende:
Breda is een stad van influencers, Duitse RIVM is aangevallen
Ik mis de dislike knop. Heel, heel, erg.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat is wel te merken aan de 35+ers hier
quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik mis de dislike knop. Heel, heel, erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
Wel wat drupjes volgens mijquote:
Één (ter compensatie wel lekker lang) woord: bevolkingsdichtheid.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:09 schreef Em31 het volgende:
Soms krijg ik het gevoel dat we hier in een andere realiteit leven ofzoWe horen steeds weer dat het aantal besmettingen aan onze volksaard ligt, Nederlanders luisteren niet, andere landen wel etc. maar dan zie ik nu al weken bij wielrennen in Frankrijk/Italië mensen in rijen langs de weg staan, nu in Portugal allemaal mensen op de tribune.
Dan klopt er toch iets niet.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twente O+
The sun always shines on TV
Het was nooit zo donker of het werd wel weer licht
Ja op dit moment begin ik die volksaard verhalen wat lachwekkend te vinden in ieder geval. Met die logica zouden we moeten stellen dat de Belgen nog veel arroganter dan ons zijn en we weten allemaal dat dat niet zo is.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Één (ter compensatie wel lekker lang) woord: bevolkingsdichtheid.
Dat is dan ook een eigenschap die je met de jaren verleertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |