abonnement Unibet Coolblue
pi_195838188
Hoe zie jij een lokale lokdown voor je? Ik denk zelf aan het lokaal sluiten van sportclubs en verenigingen, en lokaal de markten en andere tijdsbestedingen gaan verbieden. Daarnaast bijvoorbeeld ook max 2 man in een auto en een samenscholingsverbod voor meer dan 2 personen op straat. Natuurlijk in omliggende gebieden hier tot op zekere hoogte op in spelen om er echt voor te zorgen dat mensen niet naar andere gebieden vertrekken. Verder voornamelijk op basis van vertrouwen en respect voor de maatregelen. De meeste mensen zullen zich er dan wel aan houden net als dat de meeste mensen zich houden aan de 1.5 meter.
Hoe denken jullie dat een lokale lokdown er uit gaat zien?
pi_195838456
Ik zou vooral de scholen open laten waar jongeren met z’n allen de hele dag kris kros door elkaar lopen. :')

Nu de besmettingen niet eens stagneren is het wel duidelijk dat het niet door de horeca komt. Die kunnen gewoon weer open. :)
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_195838551
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 04:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik zou vooral de scholen open laten waar jongeren met z’n allen de hele dag kris kros door elkaar lopen. :')

Nu de besmettingen niet eens stagneren is het wel duidelijk dat het niet door de horeca komt. Die kunnen gewoon weer open. :)
isgoed Neef_Wappie
pi_195838857
Niet. Denk dat er in een totale lockdown niks verandert ten opzichte van nu. Misschien dat er een avondklok ingesteld wordt ofzo, maar dat staat los van een totale lockdown imo.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_195838902
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 03:11 schreef jameshond7 het volgende:
Hoe zie jij een lokale lokdown voor je? Ik denk zelf aan het lokaal sluiten van sportclubs en verenigingen, en lokaal de markten en andere tijdsbestedingen gaan verbieden. Daarnaast bijvoorbeeld ook max 2 man in een auto en een samenscholingsverbod voor meer dan 2 personen op straat. Natuurlijk in omliggende gebieden hier tot op zekere hoogte op in spelen om er echt voor te zorgen dat mensen niet naar andere gebieden vertrekken. Verder voornamelijk op basis van vertrouwen en respect voor de maatregelen. De meeste mensen zullen zich er dan wel aan houden net als dat de meeste mensen zich houden aan de 1.5 meter.
Hoe denken jullie dat een lokale lokdown er uit gaat zien?
Ik denk niet dat er lokale lockdowns gaan komen en een Wuhan-style lockdown gaat er in Nederland ook niet komen.

Stel dat er een lockdown komt in Nederland, dan zal er wat meer detailhandel sluiten, gaan de scholen misschien weer over op online en verder zullen het vooral veel adviezen zijn.

Geloof er niks van dat de regering opeens de boel omgooit en gaat naar 'n lockdown waarin je alleen nog naar buiten mag om eten of medicijnen te halen en waarbij het leger door de straten paradeert om mensen die een frisse neus halen weer naar binnen te meppen.
pi_195838951
Dat hele woord lockdown slaat nergens op.

Overheden nemen maatregelen op maat. Die kunnen streng of minder streng zijn. De vragen wat een lockdown is of moet zijn, of we wel of niet in een lockdown zitten, aparte namen voor verschillende soorten lockdowns en discussie of de lockdown wel ver genoeg gaat leiden alleen maar af van waar het om gaat.

Er gelden nu al strenge regels en we zullen over ongeveer een week horen of die voldoende effect beginnen te krijgen.

Zo niet dan kunnen er nieuwe maatregelen komen. Je schiet er niks mee op om op dat nieuwe pakket een sticker te plakken, alsof het een concept is dat altijd al heeft bestaan.

Voor deze crisis bestaat geen roadmap. Het is logisch en verstandig dat er continu wordt bijgestuurd en dat de autoriteiten in dat proces nieuwe kennis opdoen en die inzichten vervolgens toepassen.

Van speculeren over passende maatregelen is het een kleine stap naar het kritisch beoordelen van genomen maatregelen, naar de regering de schuld geven van de crisis. Daar doe ik niet aan mee.
  zondag 25 oktober 2020 @ 07:03:07 #7
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195838986
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 04:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik zou vooral de scholen open laten waar jongeren met z’n allen de hele dag kris kros door elkaar lopen. :')

Nu de besmettingen niet eens stagneren is het wel duidelijk dat het niet door de horeca komt. Die kunnen gewoon weer open. :)
Heb je enig idee hoe dit virus en de maatregelen werken?
pi_195839055
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 07:03 schreef VoMy het volgende:

[..]

Heb je enig idee hoe dit virus en de maatregelen werken?
Wat klopt er niet aan?
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_195839226
"Hey, psst, down here..."
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_195839553
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 07:48 schreef Ridocar het volgende:
"Hey, psst, down here..."
Down Under?
pi_195839660
Het zal hier niet zo worden als in tal van andere landen destijds, waarbij je alleen met een briefje naar buiten mocht.
Ik denk dat het hier dan wordt zoals destijds met de intelligente lockdown (horeca, toerisme, recreatie, sport en scholen dicht).
Eventueel aangevuld met dat alle niet-cruciale/niet-noodzakelijke winkels en bedrijven ook dichtgaan.
Wel mag je dan nog gewoon naar buiten om te wandelen, fietsen, hardlopen etcetera.

Zoiets zal het hier wel worden.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_195839730
Je zal inderdaad altijd aso's en ordinaire hebben die samen klitten., kussen en knuffelen
  zondag 25 oktober 2020 @ 10:46:16 #13
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_195840844
Ik denk vooral een landelijke lockdown om daarmee te beginnen.

Waarschijnlijk de maatregelen van de regering;

https://www.rijksoverheid(...)maatregelen-covid-19

Maatregelen die ik zou willen zien:

• Scholen en kinderopvang dicht behalve voor kinderen met een vervelende thuissituatie, met ouders die vitale beroepen hebben, en kinderen met een achterstand die thuis niet kunnen functioneren.

• Alleen naar buiten voor noodzakelijke activiteiten.

• Alle niet-essentiële winkels moeten sluiten.

• Grenzen afsluiten.
Alleen samen krijgen we de overheid onder controle. 💓
Lockdowndoden in onze mind 💗 Love naar alle vaccinatieslachtoffers 💕 💞
Liefde & Vrijheid ❤️
#NooitMeerLockdowns #QRGaatTeVer #WakeUpThinkFree 💔
  zondag 25 oktober 2020 @ 10:49:56 #14
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_195840910
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 07:03 schreef VoMy het volgende:

[..]

Heb je enig idee hoe dit virus en de maatregelen werken?
Meer dan de helft van alle middelbare scholen hebben een of meer coronabesmettingen gemeld.
Alleen samen krijgen we de overheid onder controle. 💓
Lockdowndoden in onze mind 💗 Love naar alle vaccinatieslachtoffers 💕 💞
Liefde & Vrijheid ❤️
#NooitMeerLockdowns #QRGaatTeVer #WakeUpThinkFree 💔
  zondag 25 oktober 2020 @ 11:21:07 #15
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195841417
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 10:49 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]

Meer dan de helft van alle middelbare scholen hebben een of meer coronabesmettingen gemeld.
Ja. Volkomen irrelevante statistiek.
pi_195841803
Totale Lockdown is dat je 1x per week naar buiten mag voor boodschappen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2020 11:41:22 ]
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 11:51:49 #17
236264 crew  capricia
pi_195841980
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 11:41 schreef Boze_Eend het volgende:
Totale Lockdown is dat je 1x per week naar buiten mag voor boodschappen.
Met een briefje.
Definitely not CIA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')