SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent toch nog best veel weggeweest dit jaar?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Punniken? Mijn hobby is tripjes maken, maar dat kan nu niet
breienquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah cool heeft Albanie franken gehad?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Over hobby's gesproken, deze kreeg ik van de week nog binnen @:Liesje1979![]()
[ afbeelding ]
Tot 1947 min of meer alongside de Lek, na 1947 was het alleen nog maar de Lek.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah cool heeft Albanie franken gehad?
Eerst proberen met viruswappiesquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:39 schreef bitterbal het volgende:
denken jullie dat we nog gaan meemaken dat we mensen op mars zien?
Een crisis tegelijk hoor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:39 schreef bitterbal het volgende:
Ja zeker! SpaceX gaat echt heel hard met testen en ontwikkelenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:39 schreef bitterbal het volgende:
is toch een reistijd van een paar jaar?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker! SpaceX gaat echt heel hard met testen en ontwikkelen
Jij mag dat hoor schatquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:40 schreef bitterbal het volgende:
k twijfel altijd aan jullie mentale gezondheid. is toch normaal
Zou er zelf ook wel heen willen uit nieuwsgierigheidquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:39 schreef bitterbal het volgende:
Gameboy mee en gaanquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is toch een reistijd van een paar jaar?
Nee veel korter. Minder dan een jaar. Het is ook de bedoeling om de maan als tussenstation te gaan gebruiken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is toch een reistijd van een paar jaar?
Ik vind het nu ook echt vervelend worden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde als Amsterdam Sloterdijk te gaan gebruiken als tussenstation voor een rit naar Parijs.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Nee veel korter. Minder dan een jaar. Het is ook de bedoeling om de maan als tussenstation te gaan gebruiken.
We komen er steeds meer achter dat het vrij moeilijk is, eigenlijk onmogelijk voor het menselijk lichaam, zowat onmogelijk maar toch gaan we het meemaken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:39 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |