abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195830933
Beste mensen,

Een van de knopjes van mijn Ps4 blijft haken. Graag hoor ik van jullie welke schroevendraaier de juiste is om zo'n controller open te maken. Op het internet lees ik zowel t8 als T9. Welk van de 2 is het?
pi_195830941
Je koopt 9/10 keer een setje, daar zitten ze dan allemaal in.
pi_195830982
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:14 schreef feitcepsrep het volgende:
Je koopt 9/10 keer een setje, daar zitten ze dan allemaal in.
Je kunt ze ook los bestellen op het internet, daar gaat mijn voorkeur ook naar uit. Maar bedankt voor de tip.
pi_195832184
Ik lees dat je daar gewoon met een kruiskopschroevendraaier bij kan. Zou je misschien voor de leuk even gewoon naar de controller kunnen kijken?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_195832991
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 20:27 schreef Jordy-B het volgende:
Ik lees dat je daar gewoon met een kruiskopschroevendraaier bij kan. Zou je misschien voor de leuk even gewoon naar de controller kunnen kijken?
Ik zal er naar kijken. Misschien Stata het er wel gewoon op.
pi_195833325
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 21:00 schreef Rock92 het volgende:

[..]

Ik zal er naar kijken. Misschien Stata het er wel gewoon op.
een kruiskop herken je aan het kruisvormige gat

Een Torx is stervormig. Een security Torx heeft een ster met een pieletje erin. |:)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')