abonnement Unibet Coolblue
pi_195835538
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 22:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Iedereen heeft een ander moreel kompas. En keuzes die effect hebben. Ja ik kan niet voor haar spreken wat haar intenties zijn.
Dat is het enge ervan.

Gewoon de 1.5 meter hanteren. Moet lukken om afstand te houden van haar.

Kun je nagaan, Borrelnootje. Ik ben een echte man en toon weinig emoties maar aan iemand gehecht raken kan ik goed. Ben een keer goed verliefd geweest toen ik 20 of zo was. En nu, na ronduit 12 jaar krijg ik hetzelfde gevoel. Moeilijk om dat te verwerken en vooral als je je realiseert dat het toch een onmogelijke liefde wordt :(
pi_195835598
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 22:50 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Dat is het enge ervan.

Gewoon de 1.5 meter hanteren. Moet lukken om afstand te houden van haar.

Kun je nagaan, Borrelnootje. Ik ben een echte man en toon weinig emoties maar aan iemand gehecht raken kan ik goed. Ben een keer goed verliefd geweest toen ik 20 of zo was. En nu, na ronduit 12 jaar krijg ik hetzelfde gevoel. Moeilijk om dat te verwerken en vooral als je je realiseert dat het toch een onmogelijke liefde wordt :(
Dat is klote, vooral als het onbeantwoord gaat worden. Maar dat gebeurt kan je overkomen maar er zijn allerlei scenario's. Miss over een maand gaat haar relatie uit dat kan. Dat zou kunnen :P miss wellicht niet realistisch ik weet het niet.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_195835712
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 16:15 schreef Fugue het volgende:
Als ze al een vriend heeft zou ik er niets mee doen
Dit, zo veel mogelijk uit de buurt blijven voor je eigen veiligheid inderdaad. Want er hoeft maar één ding te gebeuren en die vriend van haar kan anders gaan denken over jou. Tenzij zij graag 'vreemd' wilt gaan met jou.

Zet het uit je hoofd. Het is gewoon leuk en gezellig met haar maar op dit moment zit er niet meer in. Wees sterk!
pi_195835723
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 22:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Dat is klote, vooral als het onbeantwoord gaat worden. Maar dat gebeurt kan je overkomen maar er zijn allerlei scenario's. Miss over een maand gaat haar relatie uit dat kan. Dat zou kunnen :P miss wellicht niet realistisch ik weet het niet.
Had laatst een hint gegeven. Ik moest van haar zeggen wat er door me heen ging. Ze weet het ook wel alleen kan ik het gewoon niet zeggen. Ze wil het gewoon horen dat ik zeg ik hou van je.

Nah, denk het niet. Huis hypotheek enal. Dan nog wens ik zoiets niet toe. Als ze maar happy is.

Ik droom wel vanuit een afstandje verder =(
pi_195835762
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 22:58 schreef stokj het volgende:

[..]

Dit, zo veel mogelijk uit de buurt blijven voor je eigen veiligheid inderdaad. Want er hoeft maar één ding te gebeuren en die vriend van haar kan anders gaan denken over jou. Tenzij zij graag 'vreemd' wilt gaan met jou.

Zet het uit je hoofd. Het is gewoon leuk en gezellig met haar maar op dit moment zit er niet meer in. Wees sterk!
GEEF ME STERKE DRANK MAAT!!!
pi_195835778
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 23:00 schreef Werkperd het volgende:

[..]

GEEF ME STERKE DRANK MAAT!!!
Drank is niet de oplossing mijn beste Paard, geduld en beheersing wel. Afleiding, iets voor jezelf doen waar je voldoening van krijgt (anders dan aan haar denken).
pi_195835782
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 22:59 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Had laatst een hint gegeven. Ik moest van haar zeggen wat er door me heen ging. Ze weet het ook wel alleen kan ik het gewoon niet zeggen. Ze wil het gewoon horen dat ik zeg ik hou van je.

Nah, denk het niet. Huis hypotheek enal. Dan nog wens ik zoiets niet toe. Als ze maar happy is.

Ik droom wel vanuit een afstandje verder =(
Wat denk je dat haar intenties zijn. Want nu geeft ze je een beetje, maar eigenlijk geeft ze je niks. Jij wilt meer dat heb je aangegeven wat zij er ermee doet is aan haar toch?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_195835808
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 23:01 schreef stokj het volgende:

[..]

Drank is niet de oplossing mijn beste Paard, geduld en beheersing wel. Afleiding, iets voor jezelf doen waar je voldoening van krijgt (anders dan aan haar denken).
Enige oplossing is ontslag nemen.
pi_195835889
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 23:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Wat denk je dat haar intenties zijn. Want nu geeft ze je een beetje, maar eigenlijk geeft ze je niks. Jij wilt meer dat heb je aangegeven wat zij er ermee doet is aan haar toch?
Tja, als ik dat wist dan had ik geen topic geopend.

Vind het zelf principieel gezien ook niet oke. Dat is het enige wat me tegenhoudt.
pi_195835896
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 23:02 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Enige oplossing is ontslag nemen.
Ooit in de AH vond een vakkenvuller een broodmeisje heel leuk. En zij hem ook wel. Op het moment dat hij eindelijk de moed had gevonden om dit kenbaar te maken en het vertelde kreeg hij een teleurstelling. Zij vond hem ook leuk maar was bang voor wat haar ouders zouden zeggen (cultuurverschil etc). Met dit antwoord was het hem duidelijk dat zij er niet voor wilde gaan. Ze spraken wel gewoon met elkaar maar je merkte dat het tijd nodig had om te verwerken voordat ze weer vrolijk lachend aan een kantinetafel konden zitten.

Punt is mijn beste Paard: jaag jezelf niet met zo een rigoureus besluit als ontslag nemen op.

Edit: hou je vast aan je principes, je behoort je eigen principes nooit overboord te gooien voor iemand. Wel om een balans er tussen te vinden.
pi_195835934
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 23:05 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Tja, als ik dat wist dan had ik geen topic geopend.

Vind het zelf principieel gezien ook niet oke. Dat is het enige wat me tegenhoudt.
Ja sommige dingen gaan niet werken als iemand zelf als in bepaalde levensfase zit (zij dan met vriend huis enzo). Dan zijn barrières die het al ingewikkeld maken. Lastige situatie ja. Ik zou er voor kiezen om rationeel te zijn en gevoelens opzij te zetten want gaat het wel werken als er meer uit komt en wil zij dat ook? Niet dat ik negatief wil zijn ofzo maar realistisch/objectief gezien is het ingewikkeld.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_195835951
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 23:06 schreef stokj het volgende:

[..]

Ooit in de AH vond een vakkenvuller een broodmeisje heel leuk. En zij hem ook wel. Op het moment dat hij eindelijk de moed had gevonden om dit kenbaar te maken en het vertelde kreeg hij een teleurstelling. Zij vond hem ook leuk maar was bang voor wat haar ouders zouden zeggen (cultuurverschil etc). Met dit antwoord was het hem duidelijk dat zij er niet voor wilde gaan. Ze spraken wel gewoon met elkaar maar je merkte dat het tijd nodig had om te verwerken voordat ze weer vrolijk lachend aan een kantinetafel konden zitten.

Punt is mijn beste Paard: jaag jezelf niet met zo een rigoureus besluit als ontslag nemen op.

Edit: hou je vast aan je principes, je behoort je eigen principes nooit overboord te gooien voor iemand. Wel om een balans er tussen te vinden.
Was dat het enige probleem maar cultuurverschil. Mijn benen zijn als blokken beton en sta ik dus stevig in mijn schoenen maar een teleurstelling zou fataal kunnen zijn. Beter het zekere voor het onzekere. Grenzen trekken dus.
pi_195835998
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 23:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Ja sommige dingen gaan niet werken als iemand zelf als in bepaalde levensfase zit (zij dan met vriend huis enzo). Dan zijn barrières die het al ingewikkeld maken. Lastige situatie ja.
Ja of ze is zodanig ongelukkig dat ze haar geluk ergens anders zoekt. Weet het allemaal niet. Weet ook niets over haar relatie enal. Hoef ik ook allemaal niet te weten

We zien wel wat de tijd brengt.
pi_195836002
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 23:08 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Was dat het enige probleem maar cultuurverschil. Mijn benen zijn als blokken beton en sta ik dus stevig in mijn schoenen maar een teleurstelling zou fataal kunnen zijn. Beter het zekere voor het onzekere. Grenzen trekken dus.
Zie het maar zo: je wilt niet in situaties komen die je niet wilt...
pi_195836024
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 23:11 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Ja of ze is zodanig ongelukkig dat ze haar geluk ergens anders zoekt. Weet het allemaal niet. Weet ook niets over haar relatie enal. Hoef ik ook allemaal niet te weten

We zien wel wat de tijd brengt.
Had nog een edit erbij. Maar sterkte iig en kies voor jezelf. Wat beste is voor jou.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_195836031
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 23:11 schreef stokj het volgende:

[..]

Zie het maar zo: je wilt niet in situaties komen die je niet wilt...
Precies, zij ook niet denk ik.
pi_195836339
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 16:29 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Niks staat op papier.
Gewoon voor gaan, heeft vriendje er problemen mee, dan is het zijn probleem.
of de jouwe als tie sterker en agressief is
pi_195836873
Wat is het ergste wat jou kan overkomen, als je het hardop naar haar uitspreekt?

Het leven is te kort om potentieel mooie kansen te laten schieten.

Dan heb je duidelijkheid en kun je je plan voor daarna trekken. I.p.v. jezelf voor de rest van je leven verwijten 'had ik maar .. '. Go for it dude!
  zondag 25 oktober 2020 @ 00:52:24 #44
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_195837487
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 16:27 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Ach zulke gesprekken hebben we al zo vaak gehad dat echt de liefdesverklaring nog het enige is wat ontbreekt. Maar kan gewoon niet.
Even heel basaal hoor, maar: hebben jullie al gezoend/geneukt? Dat kan ik niet opmaken uit je verhaal.

Dit is een serieuze vraag, en niet bedoeld om grappig/stoer te doen. Ik ben namelijk van mening dat als er echt onweerstaanbare aantrekkingskracht/gevoelens van beide kanten zijn, je dat niet tegen kunt houden. Ook als een van beide al een partner heeft.

Uiteraard persoonlijk, maar ik zou het uiterst ongemakkelijk of zelfs gek vinden om een dame de liefde te verklaren waar ik nog nooit mee gezoend of geneukt heb. Ik zou het ook raar vinden als een dame dat bij mij zou doen.

Je loopt mijns inziens namelijk het 'risico' dat je een situatie totaal verkeerd hebt ingeschat, en de ander in jou alleen een hele hechte vriendschap ziet.
pi_195837656
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 00:52 schreef Repentless het volgende:

[..]

Even heel basaal hoor, maar: hebben jullie al gezoend/geneukt? Dat kan ik niet opmaken uit je verhaal.

Dit is een serieuze vraag, en niet bedoeld om grappig/stoer te doen. Ik ben namelijk van mening dat als er echt onweerstaanbare aantrekkingskracht/gevoelens van beide kanten zijn, je dat niet tegen kunt houden. Ook als een van beide al een partner heeft.

Uiteraard persoonlijk, maar ik zou het uiterst ongemakkelijk of zelfs gek vinden om een dame de liefde te verklaren waar ik nog nooit mee gezoend of geneukt heb. Ik zou het ook raar vinden als een dame dat bij mij zou doen.

Je loopt mijns inziens namelijk het 'risico' dat je een situatie totaal verkeerd hebt ingeschat, en de ander in jou alleen een hele hechte vriendschap ziet.
Nee beide niet maar wel paar keer al kantje boord man pff..

Maar stel het gebeurt en we hebben gezoend. Dan weet ik in ieder geval dat het wederzijds is.
pi_195837659
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 23:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Wat is het ergste wat jou kan overkomen, als je het hardop naar haar uitspreekt?

Het leven is te kort om potentieel mooie kansen te laten schieten.

Dan heb je duidelijkheid en kun je je plan voor daarna trekken. I.p.v. jezelf voor de rest van je leven verwijten 'had ik maar .. '. Go for it dude!
Nou geen gas bijgeven maat
pi_195837757
ik zou effe wat meer afstand nemen dan. als t toch niet gaat gebeuren, dan niet, toch. als ze je wel wil, komt ze wel. en anders heb je er niks meer aan, als je gevoelens krijgt. alleen maar pijn.
  zondag 25 oktober 2020 @ 01:51:58 #48
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_195837778
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 01:25 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Nee beide niet maar wel paar keer al kantje boord man pff..

Maar stel het gebeurt en we hebben gezoend. Dan weet ik in ieder geval dat het wederzijds is.
Dat lijkt me een goede indicatie inderdaad. Als het in jouw ogen nog een keer "kantje boord" is, zou ik gewoon die move maken. Dan zijn er mijns inziens drie mogelijkheden:

1. Ze staat er open voor en zoent terug.

2. Ze wijst je af met de reden "ik zou wel willen maar dit kan niet, want ik heb een vriend".

3. Ze wijst je af omdat die gevoelens er helemaal niet zijn bij haar

Indien optie 1 of 2, kun je daarna prima aangeven dat je gevoelens voor haar hebt. Geen enkele garantie dat er dan alsnog meer in zit voor je, maar dan weet je in ieder geval dat het wederzijds is en je het goed ingeschat hebt.

Indien optie 3: gewoon excuseren dat je je even liet gaan, dat kan gebeuren. Daarna alsnog een 'liefdesverklaring' geven heeft geen enkele zin en maakt de situatie alleen maar uiterst ongemakkelijk voor jezelf.
pi_195837792
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 01:51 schreef Repentless het volgende:

[..]

Dat lijkt me een goede indicatie inderdaad. Als het in jouw ogen nog een keer "kantje boord" is, zou ik gewoon die move maken. Dan zijn er mijns inziens drie mogelijkheden:

1. Ze staat er open voor en zoent terug.

2. Ze wijst je af met de reden "ik zou wel willen maar dit kan niet, want ik heb een vriend".

3. Ze wijst je af omdat die gevoelens er helemaal niet zijn bij haar

Indien optie 1 of 2, kun je daarna prima aangeven dat je gevoelens voor haar hebt. Geen enkele garantie dat er dan alsnog meer in zit voor je, maar dan weet je in ieder geval dat het wederzijds is en je het goed ingeschat hebt.

Indien optie 3: gewoon excuseren dat je je even liet gaan, dat kan gebeuren. Daarna alsnog een 'liefdesverklaring' geven heeft geen enkele zin en maakt de situatie alleen maar uiterst ongemakkelijk voor jezelf.
Lijkt mij een goede stappenplan alleen wil ik niet de eerste move maken tijdens een hete moment.

Tips?
pi_195837849
als ze je wel zoent, met een vriend, dan is het eigenlijk best wel een trut. daar zit jij dan ook later mee, mocht je haar vriend worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')