abonnement Unibet Coolblue
pi_195825233
Trump word nog wel eens dom genoemd. Ik denk dat je hier van alles tegenover kan zetten om dat te ontkrachten. Hij komt desalniettemin wel regelmatig wat simpel over. Is dat een act of is ie echt gewoon zo. Wel intelligent maar geen intellectueel?
  Moderator zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:19:48 #2
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_195825710
De man schijnt wel behoorlijk intelligent te zijn. Maar intelligentie heeft ook weinig te maken met wenselijk gedrag of opvattingen.
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_195825719
Geen van beide. Eerder boerenslim. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_195825868
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 15:19 schreef Plompzakker het volgende:
De man schijnt wel behoorlijk intelligent te zijn. Maar intelligentie heeft ook weinig te maken met wenselijk gedrag of opvattingen.
Z'n taalgebruik.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:33:26 #5
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_195825978
Volgens mij heeft-ie vooral een grote mond. Als zakenman kon hij met zijn grote mond investeerders overtuigen om te investeren in zijn luchtkastelen. Met diezelfde grote mond kon hij via een lobby bij Republikeinen kandidaat worden en door de juiste boodschap in de juiste staten te verkondigen kon hij president worden.

En dat is in de USA de slimste manier om je pensioen veilig te stellen: wat de uitslag ook is, Trump heeft als persoon per definitie gewonnen.
So we just called him Fred
pi_195826290
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 15:04 schreef Tirza- het volgende:
Trump word nog wel eens dom genoemd. Ik denk dat je hier van alles tegenover kan zetten om dat te ontkrachten. Hij komt desalniettemin wel regelmatig wat simpel over. Is dat een act of is ie echt gewoon zo. Wel intelligent maar geen intellectueel?
Tussen Iq en eq zit nogal een verschil.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_195826563
Diploma's zijn min of meer gekocht, hij leest geen boeken, hij kan over geen enkel onderwerp mee praten op intellectueel niveau en heeft ook geen interesse zich in een onderwerp te verdiepen. Hij converseert op basisschoolniveau en leest niet vloeiend.

Ik zou zeggen dat hij zijn kunstjes geperfectioneerd heeft, geholpen door een entourage die hem enablet. Maar intelligent is hij niet. Misschien niet eens echt sluw, omdat je alles mijlenver ziet aankomen en het is doorzichtig. Maar door de enablers lukt het 'm gewoon. Voeg daar ethiekloos en moraalloos aan toe en je ziet dat hij helemaal geen IQ boven de 100 nodig heeft om te komen waar ie is.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_195826729
Ts baseert zich op wat de media hem voordraagt.


Je zou moeten begrijpen dat hij voor deze vorm heeft gekozen in de campagne voor presidentschap. Inhoudelijk weet Trump echt wel waar hij over spreekt. Kijk hier maar eens naar en oordeel dan.


Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_195826894
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 16:03 schreef Oostblokkert het volgende:
Ts baseert zich op wat de media hem voordraagt.


Je zou moeten begrijpen dat hij voor deze vorm heeft gekozen in de campagne voor presidentschap. Inhoudelijk weet Trump echt wel waar hij over spreekt. Kijk hier maar eens naar en oordeel dan.


Interviews van decennia terug?
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:12:56 #10
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_195826940
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 16:03 schreef Oostblokkert het volgende:
Ts baseert zich op wat de media hem voordraagt.

Je zou moeten begrijpen dat hij voor deze vorm heeft gekozen in de campagne voor presidentschap. Inhoudelijk weet Trump echt wel waar hij over spreekt. Kijk hier maar eens naar en oordeel dan.


Grappig dat hij in dat onderste filmpje opvallend consistent blijkt wat betreft zijn ideeen over protectionisme.
We have always been at war with Eastasia.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:15:31 #11
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195826983
Er is altijd een verschil tussen hersenen hebben en ze ook gebruiken.
pi_195830070
Heeft niets met opleiding te maken. Als je zo goed kunt praten en je overal eruit lullen dan moet je wel behoorlijk intelligent zijn.

We zullen het nooit weten totdat hij een iq test laat doen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:30:23 #13
74056 crew  ToT
pi_195830113
He's got the BEST intil.....entil...int....that thing you just said, It's YUGE!
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:11:34 #14
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_195831911
Hij heeft zich aangepast aan zijn electoraat. That's all.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:23:40 #15
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_195832105
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 16:03 schreef Oostblokkert het volgende:
Ts baseert zich op wat de media hem voordraagt.


Je zou moeten begrijpen dat hij voor deze vorm heeft gekozen in de campagne voor presidentschap. Inhoudelijk weet Trump echt wel waar hij over spreekt. Kijk hier maar eens naar en oordeel dan.


Grappig dat je met een filmpje dan 40 jaar oud komt als bewijs _O-
pi_195833811
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 20:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Hij heeft zich aangepast aan zijn electoraat. That's all.
Hij sprak al op zijn karakteristieke manier ver voor zijn presidentschap. Het is interessant om na te gaan wat het kantelpunt was. The Apprentice?
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:45:09 #17
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_195834000
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 21:36 schreef Tirza- het volgende:

[..]

Hij sprak al op zijn karakteristieke manier ver voor zijn presidentschap. Het is interessant om na te gaan wat het kantelpunt was. The Apprentice?
Dat is waar ja, geen idee wat daar de trigger van is geweest. Zelfs Wilders was ooit genuanceerd.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_195835313
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 16:03 schreef Oostblokkert het volgende:
Ts baseert zich op wat de media hem voordraagt.

Je zou moeten begrijpen dat hij voor deze vorm heeft gekozen in de campagne voor presidentschap. Inhoudelijk weet Trump echt wel waar hij over spreekt. Kijk hier maar eens naar en oordeel dan.


Het verschil met toen en nu is dat hij dezelfde onzin verkondigt met een bepaalde air dat het lijkt alsof het hout snijdt, maar er zit net zo weinig diepgang of intellectueel vermogen in als nu. Echt niet. Als je dat denkt, dan betekent het dat je dus snel impressed bent blijkbaar.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:50:55 #19
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195835547
Ach Trump zal niet dom zijn maar evenmin een hoogvlieger. Beetje niveau George W Bush of onze koning.

Hij heeft alleen een karakter dat zijn hersenen maar zeer selectief gebruikt.
pi_195838540
Het is wel een rare vogel ja. Maar zoals Jenssen laatst opsomde in zijn show. Heeft Trump ondanks zijn stuntelige voorkomen veel goeds gedaan in de afgelopen 4 jaar voor Amerika. Ik denk daarom dat achter Trump een heel team zit die de echte ideeën bedenkt. Dat is een goed team dan.

Bush junior was niet anders. Die was echt dom en onwetend. Dat kon je zien en horen. Wie bepaalde zijn beleid. Ik bedoel maar.

[ Bericht 0% gewijzigd door MisterWendel op 25-10-2020 04:51:57 ]
pi_195838541
Overigens team Trump :)

Weer 4 jaar leftist liberals zuur maken haha.
  zondag 25 oktober 2020 @ 07:13:49 #22
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195839039
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 04:45 schreef MisterWendel het volgende:
Overigens team Trump :)

Weer 4 jaar leftist liberals zuur maken haha.
Dat lijkt inderdaad het enige doel van de Trump fanboys hier. Hoe gigantisch sneu moet je leven dan wel niet zijn. :')
pi_195839081
Nou ja, hij heeft 30/30 gescoord op de MoCA, maar dat is natuurlijk geen intelligentietest. Je hoopt dat het een act is.
pi_195878251
Ik vermoed dat hij iets intelligenter is dan hij overkomt maar een stuk minder intelligent dan hij zelf denkt. Ik heb wel meer van dat soort mannen ontmoet: ze roepen gewoon het eerste wat in ze opkomt, zijn mateloos arrogant, beginnen te schreeuwen als je iets zegt wat ze niet bevalt. En het werkt, want mensen doen alles voor ze en ze bereiken op die manier wat ze willen. Trump heeft vermoedelijk een gemiddeld IQ, maar heeft waarschijnlijk ook al jaren niets meer gedaan om zijn intelligentie te ontwikkelen en op niveau te houden.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_195879028
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 07:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nou ja, hij heeft 30/30 gescoord op de MoCA, maar dat is natuurlijk geen intelligentietest. Je hoopt dat het een act is.
Dat ie daarmee pocht geeft juist eigenlijk aan dat hij niet intelligent is. Als je intelligent bent, dan wéét je dat het een bijzonder eenvoudige test is, alleen bedoeld voor mensen met dementie.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_195879237
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 15:19 schreef Plompzakker het volgende:
De man schijnt wel behoorlijk intelligent te zijn. Maar intelligentie heeft ook weinig te maken met wenselijk gedrag of opvattingen.
Behoorlijk intelligent? Dat blijkt helemaal nergens uit.
  Moderator dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:37:27 #27
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_195879541
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:18 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Behoorlijk intelligent? Dat blijkt helemaal nergens uit.
Intelligentie heeft in principe weinig te maken met of dat er veel mensen het met hem eens zijn of niet
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_195879571
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:37 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Intelligentie heeft in principe weinig te maken met of dat er veel mensen het met hem eens zijn of niet
Dat zeg ik ook niet. Alleen intelligente mensen kunnen intelligentie herkennen bij een ander en je wazige opmerkingen zeggen mij alweer genoeg.
  Moderator dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:40:11 #29
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_195879591
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:39 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Alleen intelligente mensen kunnen intelligentie herkennen bij een ander en je wazige opmerkingen zeggen mij alweer genoeg.
Het zegt je al weer genoeg :')
Jij bent ook zo'n intelligent persoon zeker?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:55:13 #30
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195883043
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 04:44 schreef MisterWendel het volgende:
Het is wel een rare vogel ja. Maar zoals Jenssen laatst opsomde in zijn show. Heeft Trump ondanks zijn stuntelige voorkomen veel goeds gedaan in de afgelopen 4 jaar voor Amerika. Ik denk daarom dat achter Trump een heel team zit die de echte ideeën bedenkt. Dat is een goed team dan.

Bush junior was niet anders. Die was echt dom en onwetend. Dat kon je zien en horen. Wie bepaalde zijn beleid. Ik bedoel maar.
Kun je ook nog opnoemen wat voor goeds hij dan bereikt heeft? Iedere keer als ik het lijstje met zijn "prestaties" opnoem en onderbouw hoe weinig het voorstelt wordt het ijzig stil aan de andere kant.

Dus kom, doe ons een lol en vertel wat voor goeds hij bereikt heeft.
  Moderator dinsdag 27 oktober 2020 @ 14:32:47 #31
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195884775
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 04:44 schreef MisterWendel het volgende:
Het is wel een rare vogel ja. Maar zoals Jenssen laatst opsomde in zijn show. Heeft Trump ondanks zijn stuntelige voorkomen veel goeds gedaan in de afgelopen 4 jaar voor Amerika. Ik denk daarom dat achter Trump een heel team zit die de echte ideeën bedenkt. Dat is een goed team dan.

Bush junior was niet anders. Die was echt dom en onwetend. Dat kon je zien en horen. Wie bepaalde zijn beleid. Ik bedoel maar.
Welk goed idee heeft dat team bedacht? Ik wacht wel even.

En als Jensen iets een goed idee noemt dan gaan bij 98% van de bevolking alarmbellen rinkelen, geloof ik.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195885083
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 15:19 schreef Plompzakker het volgende:
De man schijnt wel behoorlijk intelligent te zijn. Maar intelligentie heeft ook weinig te maken met wenselijk gedrag of opvattingen.
Dit beschrijft het prima. Ik vind Trump veel te direct, provocatief, grof en narcistisch om überhaupt ook maar geschikt te zijn voor de politiek, laat staan voor een rol als president van de VS. Maar dom zal hij zeker niet zijn, verre van. Mensen die hem als dusdanig bestempelen zeggen dat ook voornamelijk vanuit frustratie & haat jegens de persoon. Wat men eigenlijk tracht te zeggen is dat Trump gedrag vertoond en vooral politiek beleid voert wat haakst staat op hun eigen overtuigingen. Voornamelijk linksgeoriënteerde figuren hebben dan nogal snel de neiging om over te slaan in een emotionele reactie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2020 14:51:58 ]
pi_195886903
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 08:05 schreef JohnDDD het volgende:
Ik vermoed dat hij iets intelligenter is dan hij overkomt maar een stuk minder intelligent dan hij zelf denkt. Ik heb wel meer van dat soort mannen ontmoet: ze roepen gewoon het eerste wat in ze opkomt, zijn mateloos arrogant, beginnen te schreeuwen als je iets zegt wat ze niet bevalt. En het werkt, want mensen doen alles voor ze en ze bereiken op die manier wat ze willen. Trump heeft vermoedelijk een gemiddeld IQ, maar heeft waarschijnlijk ook al jaren niets meer gedaan om zijn intelligentie te ontwikkelen en op niveau te houden.
Ik denk dat je hier wel aardig goed zit.
pi_195886947
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 04:44 schreef MisterWendel het volgende:
Het is wel een rare vogel ja. Maar zoals Jenssen laatst opsomde in zijn show. Heeft Trump ondanks zijn stuntelige voorkomen veel goeds gedaan in de afgelopen 4 jaar voor Amerika. Ik denk daarom dat achter Trump een heel team zit die de echte ideeën bedenkt. Dat is een goed team dan.
Welk goeds heeft Trump gedaan de afgelopen 4 jaar?
pi_195886973
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 14:50 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dit beschrijft het prima. Ik vind Trump veel te direct, provocatief, grof en narcistisch om überhaupt ook maar geschikt te zijn voor de politiek, laat staan voor een rol als president van de VS. Maar dom zal hij zeker niet zijn, verre van. Mensen die hem als dusdanig bestempelen zeggen dat ook voornamelijk vanuit frustratie & haat jegens de persoon. Wat men eigenlijk tracht te zeggen is dat Trump gedrag vertoond en vooral politiek beleid voert wat haakst staat op hun eigen overtuigingen. Voornamelijk linksgeoriënteerde figuren hebben dan nogal snel de neiging om over te slaan in een emotionele reactie.
Hij lijkt vooral over heel weinig kennis te beschikken, terwijl hij met z'n hyper narsisme denkt overal expert in te zijn. Dan gaat hij extreem domme dingen zeggen, waardoor hij ook enorm dom overkomt.
  Moderator dinsdag 27 oktober 2020 @ 18:17:21 #36
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195888776
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 14:50 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dit beschrijft het prima. Ik vind Trump veel te direct, provocatief, grof en narcistisch om überhaupt ook maar geschikt te zijn voor de politiek, laat staan voor een rol als president van de VS. Maar dom zal hij zeker niet zijn, verre van. Mensen die hem als dusdanig bestempelen zeggen dat ook voornamelijk vanuit frustratie & haat jegens de persoon. Wat men eigenlijk tracht te zeggen is dat Trump gedrag vertoond en vooral politiek beleid voert wat haakst staat op hun eigen overtuigingen. Voornamelijk linksgeoriënteerde figuren hebben dan nogal snel de neiging om over te slaan in een emotionele reactie.
Hier in POL word je geacht dit soort generalisaties te onderbouwen, ik hoor het wel als je dat lukt, he?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195889531
- Prima, dan doen we het zo -

[ Bericht 48% gewijzigd door Tijger_m op 27-10-2020 19:15:52 ]
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:06:03 #38
8369 speknek
Another day another slay
pi_195889647
Ik denk dat toen hij nog in zijn dertig-veertig was, hij wel hbo niveau had. Maar jaren jezelf omringen door jaknikkers terwijl je geen intellectuele interesses hebt is niet zo heel goed voor je ontwikkeling, en na een reeks TIAs is er weinig meer over.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195899190
Hij oogt wat dommig omdat hij praat als een 4-jarige met simpele woorden, halve zinnen en zijn vele herhalingen.
Ik denk dat hij best intelligent is.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195899212
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 16:41 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Welk goeds heeft Trump gedaan de afgelopen 4 jaar?
Zijn houding naar china en de navo staan bij mij stipt gedeeld op nummer 1.
Nummer 2 is het niet beginnen van een nieuwe oorlog.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 09:13:37 #41
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_195899286
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 09:08 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Zijn houding naar china en de navo staan bij mij stipt gedeeld op nummer 1.
Nummer 2 is het niet beginnen van een nieuwe oorlog.
Dus wat heeft hij concreet gedaan dan? :') Noem eens een paar verkiezingsbeloftes bijvoorbeeld.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_195899322
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 09:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dus wat heeft hij concreet gedaan dan? :') Noem eens een paar verkiezingsbeloftes bijvoorbeeld.
Ik hou me niet bezig met verkiezingsbeloftes en beleidmakers doen zelf niks concreets, ze zeggen wat anderen moeten doen en die doen het concrete werk.
Ik kan niet verder verduidelijken dan wat ik schreef.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195909990
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 09:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dus wat heeft hij concreet gedaan dan? :') Noem eens een paar verkiezingsbeloftes bijvoorbeeld.
China aangepakt en NAVO landen eindelijk eens aangezet tot inzet. Daarnaast ging de economie goed tot de Coronacrisis.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')