2. Welke kruiden zijn het lekkerst om broccoli mee te kruiden
-edit-
meestal gewoon gekookt, dan wordt ook het steeltje zacht
-edit-
quote:1: maakt niet uit. maar je moet gewoon je bord leegeten, dus eet 't allemaal.
Op dinsdag 21 januari 2003 18:56 schreef K-otic het volgende:
1. Wat is gezonder de steel of de kroon. Want ik hap meestal de kroon eraf en laat het steeltje liggen omdat die hard zijn2. Welke kruiden zijn het lekkerst om broccoli mee te kruiden
2: wij doen meestal zonder kruiden, maar met gebakken rookvlees, aardappeltjes en wat gesmolten kaas...
quote:Klopt
Op dinsdag 21 januari 2003 19:18 schreef K-otic het volgende:
Jullie eten zeker nooit broccoli
Pffftttt... dit was dus een antwoord op je vraag, ik donder er geen losse kruiden over, maar maak het zo klaar, tevreden??
Oh ja, en ja ik eet de steeltjes ook op, dat ze wat harder zijn dan de roosjes boeit me niet, daar heb ik tanden voor gekregen.
-edit- topicstarter was aan het mutsen
[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 21-01-2003 19:31]
quote:De stelen zijn het gezondst. Als iemand nu nog vraag 2 beantwoord kan deze op slot.... Sorry voor het aanbieden van offtopic hulp
Op dinsdag 21 januari 2003 19:27 schreef K-otic het volgende:
Bedankt voor de tips allemaal maar ik heb nog steeds geen echt antwoord op mijn 2 vragen en daar ging het om
quote:Waarom
Op dinsdag 21 januari 2003 19:28 schreef detulp050 het volgende:[..]
De stelen zijn het gezondst.
quote:Ik zei toch
Als iemand nu nog vraag 2 beantwoord kan deze op slot.... Sorry voor het aanbieden van offtopic hulp
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 19:27 schreef K-otic het volgende:
Bedankt voor de tips allemaal
quote:Ik lus geen gesmoten kaas
Op dinsdag 21 januari 2003 19:25 schreef detulp050 het volgende:
Ik maak het altijd klaar met gesmolten kaas
Wel gewoon kaas maar gesmolten niet
2. Je kunt een kruidensausje maken..(je kunt in de supermarkt kant-en-klare pakjes kopen, daar wat water bij, koken, en over de brocoli) of misschien alleen peper/ zout of nootmuskaat
maar ik heb liever bloemkool met een kerrie sausje maar ja ik heb zo een zeikerd hiero die lust geen bloemkool maar wel brocolli,nou dat is bij mij gewoon groenen bloemkool
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 09:35 schreef glossy het volgende:
maar ik heb liever bloemkool met een kerrie sausje maar ja ik heb zo een zeikerd hiero die lust geen bloemkool maar wel brocolli,nou dat is bij mij gewoon groenen bloemkool
Ja mijn vader lust ook geen broccoli maar wel bloemkool, erg raar!
Je kan ook broccoli mengen met n piepklein scheutje olie, zout&peper en Italiaanse Kruiden. Dan op een bakplaat kwartiertje in de oven Erg lekker!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |