abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 januari 2003 @ 18:51:02 #1
37892 nevaeh87
well you don't always get
pi_8032192
o jee, kan posititief zijn of negatief zul je denken. Nou laat ik je zeggen ik weet het niet, ze heeft dus met een meisje gezoent dat ik goed ken het probleem is alleen ik vind mijn vriedin ook leuk, misschien meer dan dat, ik weet het van mezelf al lang, zij weet nog niet zeker of ze lesbisch is of hetero of beide!!! Wat nu, moet ik op haar aflopen of niet??? zij weet dus niet dat ik meer gevoelens voor haar heb.
tja en daar zit je dan! en wat moet je dan?! toch maar fokken...
  dinsdag 21 januari 2003 @ 18:51:57 #2
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_8032210
Da's toch alleen maar mooi voor jou dan! -dat ze lesbisch is-
Doen dus!

Geluk is een richting, geen punt
  dinsdag 21 januari 2003 @ 18:52:07 #3
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8032213
edit

Dacht dat je een man was.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_8032230
misschien gewoon de stoute schoenen aantrekken?

[Dit bericht is gewijzigd door Pushit op 21-01-2003 18:53]

dinsdag 21 januari 2003 @ 18:53:09 #5
21066 Potter
At your service
pi_8032234
Fantastisch toch, mijn zegen heb je.
"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
pi_8032248
Ik denk ook dat je het haar wel gewoon kunt vertellen.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8032257
tell me about it... Mijn ex wist na 2.5 jaar relatie pas dat ze lesbisch was... Bespreek het gewoon zodat het je de ellende bespaart. En trust me, je gevoelens gaan in een knoop als je er niet met haar over praat. Wat als zij lesbisch is, dan is de kans groot dat ze niet met jou durft te praten.
Pfft, altijd wat met dat seksgebeuren.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
  dinsdag 21 januari 2003 @ 18:54:21 #8
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8032259
mjah... maar omdat ze met een meid zoent maakt haar niet meteen lesbisch natuurlijk..
tijdens het uitgaan zie je dat vaak genoeg gebeuren dat meiden met elkaar zoenen... om jongens te pesten ofzo of omdat ze een weddenschap verloren hebben ofzo...

maja.. wacht het af tot je het zeker word en probeer er achter te komen wat ze voor diegene voelt met wie ze gezoend heeft, want als je zoiets direct verteld en het blijkt dat ze niet eens lesbisch is ofzo dan ben je misschien meteen je vriendin kwijt...

Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  dinsdag 21 januari 2003 @ 18:57:06 #9
37892 nevaeh87
pi_8032305
jah tis best een beetje ingewikkeld, ik kan van haar niet zeker weten of ze lesbisch is als ze zelf nog twijfeld. Het enige is dat ze mij vertrouwd en dus ook alles uitgebreid aan mij verteld hoe ze zich voelt. Dus das op zich dan wel weer handig, behalve als ik dingen hoor die ik liever niet hoor
pi_8032369
Zoenen met iemand van hetzelfde geslacht wil niet meteen de sexuele voorkeur bepalen hoor.

En je kunt haar natuurlijk ook gewoon vragen wat zij daar zelf van vond, en wat ze erbij voelde. En of ze ook met jou zou willen zoenen!

pi_8032374
Weet ze dat jij het weet dat ze met een meisje gezoend heeft?

Gooi dat eens in een gesprek en hoor haar uit. Wellicht al tijdens dat gesprek dat er meer duidelijk wordt, of dat je het een en ander aan haar kan duidelijk maken als ze de deur open zet.

dinsdag 21 januari 2003 @ 19:03:15 #12
37892 nevaeh87
pi_8032421
Zij weet dat ik het weet (beetje krom nederlands) Maar iig ik lag erbij op de kamer het was een soort slaapfeest. Ik heb een tijdje mijn mond gehouden, maar op een gegeven moment gezegd en toen kwamen er dus verhalen uit van dat ze niet zeker wist wat ze moest doen en dat ze dit nog nooit gehad had, maar dat ze het wel vertrouwd vond, enz enz....dus maar leeftijd is ook een groot verschil he
pi_8032430
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 19:00 schreef Pjederdy het volgende:
Zoenen met iemand van hetzelfde geslacht wil niet meteen de sexuele voorkeur bepalen hoor.
Sommige "sletten" op mijn school wouden daar nogal veel aandacht mee trekke
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_8032439
Iedereen zegt nu wel dat een keertje zoenen niet meteen de seksuele voorkeur bepaalt, maar volgens mij staat er in de beginpost al dat die vriendin nu twijfelt of ze lesbisch is of hetero of bi én dat ze altijd alles waar ze mee zit aan de topicstarter vertelt.

Dus volgens mij baseert ze het helemaal niet alleen daarop.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8032451
Beetje bi...
"Don't drive faster than your angel can fly..."
  dinsdag 21 januari 2003 @ 19:06:32 #16
37892 nevaeh87
pi_8032484
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 19:03 schreef Angeles het volgende:
Iedereen zegt nu wel dat een keertje zoenen niet meteen de seksuele voorkeur bepaalt, maar volgens mij staat er in de beginpost al dat die vriendin nu twijfelt of ze lesbisch is of hetero of bi én dat ze altijd alles waar ze mee zit aan de topicstarter vertelt.

Dus volgens mij baseert ze het helemaal niet alleen daarop.

precies eindelijk iemand die goed leest
  dinsdag 21 januari 2003 @ 19:59:58 #17
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_8033552
DOEN! Nee heb je, ja kun je krijgen!

Suc6!

tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  dinsdag 21 januari 2003 @ 20:40:59 #18
37892 nevaeh87
pi_8034340
jah als je het zo bekijkt wel, maar als ik nee krijg zet ik misschien ook onze vriendschap op het spel
  dinsdag 21 januari 2003 @ 23:24:31 #19
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_8038230
oh 1987...
  woensdag 22 januari 2003 @ 17:46:56 #20
37892 nevaeh87
pi_8051154
hoezo dat???
pi_8051304
In je puberteit experimenteer je vaak meer, vandaar. Je bent op zoek naar je grenzen en ontdekt nieuwe dingen.

Seksuele gevoelens voor iemand van je eigen sekse zijn niet direct een teken dat je lesbisch bent, maar het is heel goed mogelijk dat jij het wel bent. Je vriendin kan het ook heel goed niet zijn.

Weeg dus de keus af: breng ik onze vriendschap in gevaar en is dat het waard? Zal ze het ook begrijpen als het niet wederzijds is? Ik dnek dat dit tussen meisjes een minder groot probleem vormt dan tussen jongens en jij kent jullie vriendschap het best. Je kunt dus best de stap nemen, maar ik zou wel de risico's overwegen

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 22 januari 2003 @ 17:59:22 #22
37892 nevaeh87
pi_8051349
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 17:56 schreef Ripley het volgende:
In je puberteit experimenteer je vaak meer, vandaar. Je bent op zoek naar je grenzen en ontdekt nieuwe dingen.

Seksuele gevoelens voor iemand van je eigen sekse zijn niet direct een teken dat je lesbisch bent, maar het is heel goed mogelijk dat jij het wel bent. Je vriendin kan het ook heel goed niet zijn.

het enige probleem is dat zij niet echt een puber meer is, maar de 20 al is gepasseerd :-)
pi_8053448
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 18:51 schreef nevaeh87 het volgende:
o jee, kan posititief zijn of negatief zul je denken. Nou laat ik je zeggen ik weet het niet, ze heeft dus met een meisje gezoent dat ik goed ken het probleem is alleen ik vind mijn vriedin ook leuk, misschien meer dan dat, ik weet het van mezelf al lang, zij weet nog niet zeker of ze lesbisch is of hetero of beide!!! Wat nu, moet ik op haar aflopen of niet??? zij weet dus niet dat ik meer gevoelens voor haar heb.
Maar weet die vriendin wel dat jij lesbisch bent??
  woensdag 22 januari 2003 @ 22:27:48 #24
37892 nevaeh87
pi_8057026
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 19:54 schreef Merina het volgende:

[..]

Maar weet die vriendin wel dat jij lesbisch bent??

Nee dat weet geloof ik niemand behalve ik en mijn dagboek en degene die dit lezen........maar goed weet ook niet of ik lesbisch ben kan ook bi zijn, ik weet in ieder geval wel dat ik nu verliefd op haar ben.........
  woensdag 22 januari 2003 @ 22:36:42 #25
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_8057213
mjwa ik vind het kewl als ze gewoon probeert erachter te komen of ze echt op vrouwen valt... alleen moet je wel oppassen dat hoe fijn en vertrouwd ze het denkt te kunnen meedelen aan omgeving, tis nie zomaar iets, vooral anderen kunnen er een flinke zooi omheen maken.... je kent het zelf misschien..
put
your
clothes
on!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')