Dacht dat je een man was.
[Dit bericht is gewijzigd door Pushit op 21-01-2003 18:53]
maja.. wacht het af tot je het zeker word en probeer er achter te komen wat ze voor diegene voelt met wie ze gezoend heeft, want als je zoiets direct verteld en het blijkt dat ze niet eens lesbisch is ofzo dan ben je misschien meteen je vriendin kwijt...
En je kunt haar natuurlijk ook gewoon vragen wat zij daar zelf van vond, en wat ze erbij voelde. En of ze ook met jou zou willen zoenen!
Gooi dat eens in een gesprek en hoor haar uit. Wellicht al tijdens dat gesprek dat er meer duidelijk wordt, of dat je het een en ander aan haar kan duidelijk maken als ze de deur open zet.
quote:Sommige "sletten" op mijn school wouden daar nogal veel aandacht mee trekke
Op dinsdag 21 januari 2003 19:00 schreef Pjederdy het volgende:
Zoenen met iemand van hetzelfde geslacht wil niet meteen de sexuele voorkeur bepalen hoor.
Dus volgens mij baseert ze het helemaal niet alleen daarop.
quote:precies eindelijk iemand die goed leest
Op dinsdag 21 januari 2003 19:03 schreef Angeles het volgende:
Iedereen zegt nu wel dat een keertje zoenen niet meteen de seksuele voorkeur bepaalt, maar volgens mij staat er in de beginpost al dat die vriendin nu twijfelt of ze lesbisch is of hetero of bi én dat ze altijd alles waar ze mee zit aan de topicstarter vertelt.Dus volgens mij baseert ze het helemaal niet alleen daarop.
Seksuele gevoelens voor iemand van je eigen sekse zijn niet direct een teken dat je lesbisch bent, maar het is heel goed mogelijk dat jij het wel bent. Je vriendin kan het ook heel goed niet zijn.
Weeg dus de keus af: breng ik onze vriendschap in gevaar en is dat het waard? Zal ze het ook begrijpen als het niet wederzijds is? Ik dnek dat dit tussen meisjes een minder groot probleem vormt dan tussen jongens en jij kent jullie vriendschap het best. Je kunt dus best de stap nemen, maar ik zou wel de risico's overwegen
quote:het enige probleem is dat zij niet echt een puber meer is, maar de 20 al is gepasseerd :-)
Op woensdag 22 januari 2003 17:56 schreef Ripley het volgende:
In je puberteit experimenteer je vaak meer, vandaar. Je bent op zoek naar je grenzen en ontdekt nieuwe dingen.Seksuele gevoelens voor iemand van je eigen sekse zijn niet direct een teken dat je lesbisch bent, maar het is heel goed mogelijk dat jij het wel bent. Je vriendin kan het ook heel goed niet zijn.
quote:Maar weet die vriendin wel dat jij lesbisch bent??
Op dinsdag 21 januari 2003 18:51 schreef nevaeh87 het volgende:
o jee, kan posititief zijn of negatief zul je denken. Nou laat ik je zeggen ik weet het niet, ze heeft dus met een meisje gezoent dat ik goed ken het probleem is alleen ik vind mijn vriedin ook leuk, misschien meer dan dat, ik weet het van mezelf al lang, zij weet nog niet zeker of ze lesbisch is of hetero of beide!!! Wat nu, moet ik op haar aflopen of niet??? zij weet dus niet dat ik meer gevoelens voor haar heb.
quote:Nee dat weet geloof ik niemand behalve ik en mijn dagboek en degene die dit lezen........maar goed weet ook niet of ik lesbisch ben kan ook bi zijn, ik weet in ieder geval wel dat ik nu verliefd op haar ben.........
Op woensdag 22 januari 2003 19:54 schreef Merina het volgende:[..]
Maar weet die vriendin wel dat jij lesbisch bent??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |