abonnement Unibet Coolblue
pi_195816201
Sinds het begin van de pandemie kom ik eigenlijk zelden nog het huis nog uit, laat staan sociale activiteiten. Dat mis ik.

Ik merk dat ik sinds die lockdown steeds meer psychische klachten krijg. Depressie, frustratie, eenzaamheid. Hoe ervaren jullie dit?

Ik sta bijna op het punt om te zeggen dat we maar beter dat virus allen kunnen krijgen omdat lockdown op lange termijn veel meer schade aanricht. Daarnaast is het virus een stuk minder ernstig gebreken dan aanvankelijk gedacht.
pi_195816299
Ik was al depressief voor de lockdown en dat hele corona. En niemand die vroeg hoe het met mij ging. Nu ben ik blij dat anderen zich depressief en eenzaam voelen. Weten hun ook eens hoe het is.

Groetjes.
pi_195816404
Leuk is het niet natuurlijk. Al sinds maart niet meer op school geweest of mijn klasgenoten gezien. Ook minder werk door de coronamaatregelen. Ik kon mezelf er ook erg over opfucken altijd over de maatregelen en de situatie, ook hier op FOK. Maar ik heb me er maar bij neergelegd want ik heb er toch geen invloed op.

We slepen ons er wel doorheen, en het kan sneller gaan dan je denkt dat je weer in een vol stadion zit of uit eten kunt. Achter de donkere wolken schijnt de zon.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_195816585
Hier is al een topic over
pi_195816843
Ik ben service monteur en ieder dag ervaar ik best wel stress op weg naar klanten. Altijd weer een verrassing of ze niet te serieus met die corona regeltjes zijn en mij zo het werkplezier ontnemen.
.
pi_195816874
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 23:11 schreef osodevo het volgende:
Sinds het begin van de pandemie kom ik eigenlijk zelden nog het huis nog uit, laat staan sociale activiteiten. Dat mis ik.

Ik merk dat ik sinds die lockdown steeds meer psychische klachten krijg. Depressie, frustratie, eenzaamheid. Hoe ervaren jullie dit?

Ik sta bijna op het punt om te zeggen dat we maar beter dat virus allen kunnen krijgen omdat lockdown op lange termijn veel meer schade aanricht. Daarnaast is het virus een stuk minder ernstig gebreken dan aanvankelijk gedacht.
Sommigen hier zouden zeggen: sneeuwvlokje die niets gewend is. Gelukkig ben ik wel empathisch.

Ik weet niet of het voor jou helpt, maar wellicht voel je je gesterkt door het feit dat heel veel mensen in dezelfde positie zitten als jij en dezelfde gevoelens hebben. Gedeelde smart = halve smart? Dat werkt niet voor iedereen, maar soms wel.

Zelf probeer ik vooral van dag tot dag te leven en te accepteren dat de ene dag je er wat minder rooskleurig instaat dan de andere.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195816926
Anderhalf jaar in isolement is langer dan een jaartje ervan uitgaande dat we pas op zijn vroegst in de zomer van 2021 een vaccin hebben waarna de beperkingen opgeheven kunnen worden.
pi_195817010
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 23:49 schreef osodevo het volgende:
Anderhalf jaar in isolement is langer dan een jaartje ervan uitgaande dat we pas op zijn vroegst in de zomer van 2021 een vaccin hebben waarna de beperkingen opgeheven kunnen worden.
Ik verwacht dat we niet tot de zomer van 2021 hoeven te wachten om weer enigszins uit ons isolement te hoeven komen.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195817128
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 23:11 schreef osodevo het volgende:


Ik sta bijna op het punt om te zeggen dat we maar beter dat virus allen kunnen krijgen omdat lockdown op lange termijn veel meer schade aanricht. Daarnaast is het virus een stuk minder ernstig gebreken dan aanvankelijk gedacht.
Wil je graag denken dat je zonder dat virus nu een fantastisch lopend sociaal leven zou hebben?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_195817269
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 23:11 schreef osodevo het volgende:
Sinds het begin van de pandemie kom ik eigenlijk zelden nog het huis nog uit, laat staan sociale activiteiten. Dat mis ik.

Ik merk dat ik sinds die lockdown steeds meer psychische klachten krijg. Depressie, frustratie, eenzaamheid. Hoe ervaren jullie dit?

Ik sta bijna op het punt om te zeggen dat we maar beter dat virus allen kunnen krijgen omdat lockdown op lange termijn veel meer schade aanricht. Daarnaast is het virus een stuk minder ernstig gebreken dan aanvankelijk gedacht.
Heel veel respect dat je jezelf zo durft uit te spreken. Daar is moed voor nodig, zeker op dit forum omdat je altijd een paar bijdehante reacties kan verwachten. Vooral blijven doen want je zal merken dat als je jezelf openstelt je zelf ook beter met de problemen om kan gaan.

Ik hoop dat de regering gaat sturen op het accepteren dat het virus er nou eenmaal is in plaats van steeds strengere maatregelen af te kondigen. Ergens moeten we een grens hebben als samenleving waarbij we zeggen:tot hier en niet verder. We kunnen niet de hele samenleving kapot maken voor het tijdelijk indammen van het virus. Ik werd er in ieder geval heel gelukkig van dat strenge lockdown er voorlopig niet in lijkt te zitten na de persconferentie over de ministerraad van vandaag.
pi_195817274
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 23:14 schreef CR7 het volgende:

Ja en daarnaast natuurlijk nog postzegels verzamelen, blokfluit spelen en breien.

[ Bericht 19% gewijzigd door Tijger_m op 24-10-2020 00:17:11 ]
pi_195817285
Je kunt heus nog wel mensen zien hoor. Zo panisch hoef je nou ook weer niet te doen.

Je mag zelfs gewoon 3 mensen bij je thuis uitnodigen. Houd gewoon een beetje afstand en je kunt zo een pilske doen en wat bijpraten.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 00:18:22 #13
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_195817293
Het is toch ongelooflijk dat al die bruikbare idioten die schreeuwen om een lockdown maar zeggen dat je niet moet aanstellen. Wat een totale gebrek aan menselijkheid en empathie zie je hier toch. Om te kotsen.
@TS: hopelijk worden mensen gauw wakker en kunnen we een einde maken aan deze onnodige martelgang. Je bent niet de enigste!
Op zondag 11 februari 2024 14:22 schreef Nova het volgende:"in principe is het slikken van zaad niet schadelijk of gevaarlijk voor een vrouw. Het bevat eiwitten, mineralen en andere voedingsstoffen die kunnen bijdragen aan een gezond dieet."
pi_195821482
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 23:11 schreef osodevo het volgende:
Sinds het begin van de pandemie kom ik eigenlijk zelden nog het huis nog uit, laat staan sociale activiteiten. Dat mis ik.

Ik merk dat ik sinds die lockdown steeds meer psychische klachten krijg. Depressie, frustratie, eenzaamheid. Hoe ervaren jullie dit?

Ik sta bijna op het punt om te zeggen dat we maar beter dat virus allen kunnen krijgen omdat lockdown op lange termijn veel meer schade aanricht. Daarnaast is het virus een stuk minder ernstig gebreken dan aanvankelijk gedacht.
Goed dat je dit uitspreekt, dat is denk ik de eerste stap om zelf naar oplossingen te komen. Er gaat waarschijnlijk geen handreiking komen van de overheid of de maatschappij op dit vlak want geestelijke gezondheid is voor onze maatschappij/overheid amper een thema in deze crisis (op dit moment).
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:53:47 #15
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_195821925
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 00:18 schreef cabe0002 het volgende:
Het is toch ongelooflijk dat al die bruikbare idioten die schreeuwen om een lockdown maar zeggen dat je niet moet aanstellen. Wat een totale gebrek aan menselijkheid en empathie zie je hier toch. Om te kotsen.
@:TS: hopelijk worden mensen gauw wakker en kunnen we een einde maken aan deze onnodige martelgang. Je bent niet de enigste!
Enigste :')
AZ
ALKMAAR
pi_195822081
Het is niet alsof je daarvoor wel een bruisend sociaal leven had...
pi_195822458
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 23:11 schreef osodevo het volgende:
Sinds het begin van de pandemie kom ik eigenlijk zelden nog het huis nog uit, laat staan sociale activiteiten. Dat mis ik.

Ik merk dat ik sinds die lockdown steeds meer psychische klachten krijg. Depressie, frustratie, eenzaamheid. Hoe ervaren jullie dit?

Ik sta bijna op het punt om te zeggen dat we maar beter dat virus allen kunnen krijgen omdat lockdown op lange termijn veel meer schade aanricht. Daarnaast is het virus een stuk minder ernstig gebreken dan aanvankelijk gedacht.
Je beseft nu des te meer hoeveel vrijheid je had, hè? Al die vanzelfsprekende dingen, zoals boodschappen doen, vrienden bezoeken, op bezoek bij familie: daar is de spontaniteit vanaf. Ze mogen niet meer, of ze mogen wél maar je staat constant je afstand te checken en je handen te wassen. Het is ook stressvol. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er mensen zijn die deze situatie níet stressvol vinden.

De situatie, of we nu wel of geen volledige lockdown krijgen, is voor iedereen schadelijk, maar of je er ook psychische problemen van krijgt, zal persoonsafhankelijk zijn. Zelf heb ik een gezin, dus als mama kan ik me niet permitteren om te zwelgen in sombere gedachten of negatieve gevoelens over de situatie waarin we zitten. Mijn kind is mijn prio en door haar leeftijd mag ze gelukkig nog veel, ze heeft meer vrijheden dan volwassen op dit moment. Voor haar, maar ook voor mezelf & mijn man, probeer ik zo optimistisch mogelijk in het leven te staan. Dan blijf ik helder in mijn hoofd. En dat dient me meer dan de alternatieve optie.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_195825795
Je kan ook zoeken naar mogelijkheden, wat kun je nu juist doen wat je anders nooit had gedaan? Dikke pillen lezen van Dickens en Dumas bijvoorbeeld. Daarmee kom je helemaal tot rust in een andere wereld. Er is zoveel geschreven dat de moeite waard is om te lezen, boeken over goed en kwaad waar je steil van achteroverslaat, zo goed. En zoals bij Dickens waar gerust drie diners per dag werden gegeven met talloze gasten, je voelt je helemaal in een situatie waar niemand eenzaam was, iedereen had contact met elkaar, een wereld die je je nu niet meer kunt voorstellen.
pi_195826247
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 23:11 schreef osodevo het volgende:
Sinds het begin van de pandemie kom ik eigenlijk zelden nog het huis nog uit, laat staan sociale activiteiten. Dat mis ik.

Tja, je kunt nog gewoon naar buiten en boodschappen doen hoor.
Tenzij je fysiek er niet toe in staat bent en hulp (die er nu even niet meer is) nodig bent, dan is het wat anders.
pi_195826833
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 15:47 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Tja, je kunt nog gewoon naar buiten en boodschappen doen hoor.
Dat is dan ook nog het enige
pi_195827027
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 00:17 schreef matigeuser het volgende:
Je kunt heus nog wel mensen zien hoor. Zo panisch hoef je nou ook weer niet te doen.

Je mag zelfs gewoon 3 mensen bij je thuis uitnodigen. Houd gewoon een beetje afstand en je kunt zo een pilske doen en wat bijpraten.
Ja, doe ik ook. Als ik dat niet zou doen zou ik psychisch wel echt moeite ondervinden. Kan sporten of werken wat ik wil, maar even een biertje doen met wat vrienden werkt het beste om even je hoofd ergens anders te hebben. Zaterdagavond even opladen en ik kan weer een aantal dagen verder voordat ik weer volledig beheerst wordt door de coronacrisis.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_195831626
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 15:47 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Tja, je kunt nog gewoon naar buiten en boodschappen doen hoor.
Tenzij je fysiek er niet toe in staat bent en hulp (die er nu even niet meer is) nodig bent, dan is het wat anders.
Sportschool eventueel met groepslessen, bieb, paar vrienden, lekkere wandeling. Koken voor iemand die je uitnodigt.
Definitely not CIA
pi_195832010
Ik heb er wel last van ja.
pi_195832306
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 00:18 schreef cabe0002 het volgende:
Het is toch ongelooflijk dat al die bruikbare idioten die schreeuwen om een lockdown maar zeggen dat je niet moet aanstellen. Wat een totale gebrek aan menselijkheid en empathie zie je hier toch. Om te kotsen.
@:TS: hopelijk worden mensen gauw wakker en kunnen we een einde maken aan deze onnodige martelgang. Je bent niet de enigste!
Wat stel je voor? Heb jij misschien een uniek idee?
pi_195832494
Zo goed en zo kwaad als dat gaat, probeer ik alles zoveel mogelijk door te laten gaan.

Zakelijk gezien is zeker op korte termijn de coronamaatregelencrisis gunstig. Vooral 'n lockdown betekent cashen. Hoe strenger de lockdown, hoe meer het op gaat leveren. Op de korte termijn uiteraard, op de langere termijn zullen strenge coronamaatregelen de hele economie raken. Goed, op korte termijn zakelijk dus weinig zorgen. Integendeel.

Verder ben ik wel aardig "coronamaatregelen-moe". De kinderen zijn vanaf maart tot en met de zomervakantie niet naar school geweest. De om de week en de andere week online lessen. Die missen dus gewoon veel, omdat die online lessen voor kleine kinderen wat mij betreft niet te vergelijken zijn met lessen op school.

Een maandje of twee in 'n lockdown gezeten, stuk strenger dan die intelligente lockdown in Nederland. Mocht nog wel (met bewijs) naar buiten om bv. boodschappen te doen. In het begin ging dat nog wel, was toch niet al te best weer, fitnessbankje en gewichten gekocht, kan vanuit huis werken, etc. Maar dat begint echt al heel snel te vervelen. Laat staan als je niet thuis kunt werken en je ook financieel zorgen moet maken. Op een gegeven moment komen de muren op je af. En da's nog een graadje erger voor wie in 'n klein appartementje zit, denk ik.

Heb het idee dat veel lockdownroepers toch al amper buiten komen en/of denken dat zo'n lockdown 'n weekje of twee 's avonds binnen zitten is. Denk dat ze wel anders piepen als ze 'n week of 8 in 'n "echte" lockdown zitten. Dat betekent ook bv. geen mensen thuis uit nodigen, niet even gaan fietsen, niet elke dag naar de winkel om boodschappen te doen, etc.
pi_195832632
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 12:05 schreef Jaeger85 het volgende:
Het is niet alsof je daarvoor wel een bruisend sociaal leven had...
Met zulke opmerkingen komen en dan huilen dat mensen geen lockdown willen. Je kent zijn hele situatie niet. Misschien haalt die wel zijn energie uit zijn collega's. Of in de kroeg of weet ik veel wat. Mensen onderuithalen maar ondertussen wel empathie willen voor je zielige opa en oma. :')
pi_195832749
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 20:44 schreef CR7 het volgende:

[..]

Met zulke opmerkingen komen en dan huilen dat mensen geen lockdown willen. Je kent zijn hele situatie niet. Misschien haalt die wel zijn energie uit zijn collega's. Of in de kroeg of weet ik veel wat. Mensen onderuithalen maar ondertussen wel empathie willen voor je zielige opa en oma. :')
Je komt zeker nooit in R&P? Die gast post al 5 jaar daar hele dagboeken over zijn sociale isolement en het niet kunnen scoren van premium girls. Het is een autistische iemand met een uitkering die maar niet wil veranderen, ondanks alle adviezen die ik en tig anderen hem hebben gegeven. Mijn empathisch capaciteit voor hem is uitgeput.

Dus minder aannames thnx. :')
pi_195839367
Mensen die depri worden van deze situatie waren al ongelukkig voor corona ze besefte het alleen niet. Ze waren alleen maar bezig met hun volgende uitje oid om. Ze moeten gewoon niet zeuren en kijken wat je nog wel kan doen binnen de huidige situatie. Maar ipv daarvan zoeken ze de grenzen op en beseffen niet dat ze dan komende zomer nog steeds niet naar hun favoriete uitje kunnen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_195839674
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 23:11 schreef osodevo het volgende:
Ik sta bijna op het punt om te zeggen dat we maar beter dat virus allen kunnen krijgen omdat lockdown op lange termijn veel meer schade aanricht. Daarnaast is het virus een stuk minder ernstig gebreken dan aanvankelijk gedacht.
Blijven we alleen immuun als we het virus gehad hebben? Of maakt het nog uit, of je het licht, mild of zwaar hebt gehad?
pi_195839838
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 08:08 schreef vipergts het volgende:
Mensen die depri worden van deze situatie waren al ongelukkig voor corona ze besefte het alleen niet. Ze waren alleen maar bezig met hun volgende uitje oid om. Ze moeten gewoon niet zeuren en kijken wat je nog wel kan doen binnen de huidige situatie. Maar ipv daarvan zoeken ze de grenzen op en beseffen niet dat ze dan komende zomer nog steeds niet naar hun favoriete uitje kunnen.
Verdiep je eens in deze TS ;)
Die had al talloze issues vóór corona en die zal er ook talloze hebben na corona.

Krijgt al jarenlang tips en adviezen voor al zijn issues, maar legt die altijd meteen meer naast zich neer.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_195839863
Je noemt nu één van de gevolgen, maar ik las laatst dat in UK van de (ex)drugsverslaafden zo'n 25% weer een terugval heeft gehad door corona. Tel daarbij nog alle depressieve ondernemers erbij op, stijging van zelfmoorden, criminaliteit, huiselijk geweld en dan moet iedere aap toch de conclusie kunnen trekken dat de maatregelen veel te ver gaan voor het redden van bejaarden?
Facts don't care about your feelings
  zondag 25 oktober 2020 @ 09:06:10 #32
338319 ZarB
Piña colada
pi_195839879
Er zijn enorm veel mensen die in meer of mindere mate psychisch last hebben van de situatie. Nog meer van de maatregelen dan van angst voor corona. Hier op het forum wordt dat al vrij snel de kop in gedrukt zoals ook hier weer te zien is. Al wordt het nu wel iets serieuzer genomen en staat "last hebben van de situatie" niet meer gelijk aan "apatische coronawappie bejaardenmoordenaar". Gelukkig is er meer besef dat het serieus nemen van corona, je houden aan het beleid, maar dit wél belastend vinden ook gewoon samen kan gaan.

Ts, er is geen oplossing voor. We kunnen tal van (alternatieve) bezigheden adviseren, maar feit blijft dat alles in dezelfde stresserende omstandigheden plaatsvindt. En daarmee wordt met 3 vrienden op 1.5 meter afstand niet opeens leuker. Het is vooral een kwestie van acceptatie, helaas. En besef je dat je echt by far niet de enige bent.

Ik vind wel dat er in topics als deze wat strenger gemodereerd mag worden.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  zondag 25 oktober 2020 @ 09:08:57 #33
338319 ZarB
Piña colada
pi_195839895
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 09:01 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Verdiep je eens in deze TS ;)
Die had al talloze issues vóór corona en die zal er ook talloze hebben na corona.

Krijgt al jarenlang tips en adviezen voor al zijn issues, maar legt die altijd meteen meer naast zich neer.
En los van ts is het sowieso een belachelijke reactie. Het heeft niet te maken met "kijken wat je wel kunt in plaats van wat niet". Het gaat om het stresserende kader waarbinnen alles plaats moet vinden.

Tegen iemand die depressief is zeg je ook niet "stel je niet aan, je bent gezond dus ga lekker wandelen". Mensen weten vaak genoeg dat er allerlei redenen zijn waarom ze níet depressief hoeven zijn, maar zo werkt het helaas niet.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_195839985
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 08:08 schreef vipergts het volgende:
Mensen die depri worden van deze situatie waren al ongelukkig voor corona ze besefte het alleen niet. Ze waren alleen maar bezig met hun volgende uitje oid om. Ze moeten gewoon niet zeuren en kijken wat je nog wel kan doen binnen de huidige situatie. Maar ipv daarvan zoeken ze de grenzen op en beseffen niet dat ze dan komende zomer nog steeds niet naar hun favoriete uitje kunnen.
Haha wat een bullshit, misschien had je wel een leuke baan zit je nu sinds april zonder werk.

Of je bent 80 en hebt je familie al meer dan een half jaar niet kunnen zien.

Of je ziet je bedrijf langzaam naar faillissement toe gaan, zonder dat je er wat aan kan doen.
pi_195840042
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 09:06 schreef ZarB het volgende:
Er zijn enorm veel mensen die in meer of mindere mate psychisch last hebben van de situatie. Nog meer van de maatregelen dan van angst voor corona. Hier op het forum wordt dat al vrij snel de kop in gedrukt zoals ook hier weer te zien is. Al wordt het nu wel iets serieuzer genomen en staat "last hebben van de situatie" niet meer gelijk aan "apatische coronawappie bejaardenmoordenaar". Gelukkig is er meer besef dat het serieus nemen van corona, je houden aan het beleid, maar dit wél belastend vinden ook gewoon samen kan gaan.

Ts, er is geen oplossing voor. We kunnen tal van (alternatieve) bezigheden adviseren, maar feit blijft dat alles in dezelfde stresserende omstandigheden plaatsvindt. En daarmee wordt met 3 vrienden op 1.5 meter afstand niet opeens leuker. Het is vooral een kwestie van acceptatie, helaas. En besef je dat je echt by far niet de enige bent.

Ik vind wel dat er in topics als deze wat strenger gemodereerd mag worden.
Niet alleen hier, maar ik zag ook de reacties op facebook ( :') ) op een artikel waarin stond dat jongeren veel meer last hebben van psychische klachten sinds corona en de hoeveelheid referenties aan Anne Frank konden niet op een hand geteld worden.

Mensen die zelf inmiddels een gezin hebben beseffen volgens mij minder dat dit voor jongeren toch een stuk zwaarder is, vooral omdat jongeren (inclusief ikzelf) geen angst voor het virus zelf hebben.
  zondag 25 oktober 2020 @ 09:39:04 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195840200
Je mag gewoon vrienden uitnodigen, alleen beperkte aantallen, waarom nodig je niet om het weekend andere vrienden uit om voor te koken?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195877813
Denk dat niemand deze tijd leuk vindt. Het is wel een mooi moment om aan jezelf te werken en dingen te verwerken die nu naar boven komen.
pi_195877846
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 09:39 schreef Leandra het volgende:
Je mag gewoon vrienden uitnodigen, alleen beperkte aantallen, waarom nodig je niet om het weekend andere vrienden uit om voor te koken?
:D
pi_195877857
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 09:39 schreef Leandra het volgende:
Je mag gewoon vrienden uitnodigen, alleen beperkte aantallen, waarom nodig je niet om het weekend andere vrienden uit om voor te koken?
Da's niet echt in de geest van de regels, toch? Beetje zoals die blokjesverjaardagen.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 07:13:16 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195877875
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 07:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

Da's niet echt in de geest van de regels, toch? Beetje zoals die blokjesverjaardagen.
1 persoon per huishouden mag toch?
Zeker als je het een incubatietijd beperkt tot 1 persoon.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195877912
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 20:50 schreef Jaeger85 het volgende:

Mijn empathisch capaciteit voor hem is uitgeput.

Ga dan gewoon weg.
Je kent hem niet, je denkt een beeld te hebben van hem. Je weet eigenlijk jack shit en als je zo uitgeput bent, moet je in stilte ergens gaan opladen. Bye!
Go hard or go home
pi_195877938
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 07:20 schreef Noek het volgende:

[..]

Ga dan gewoon weg.
Je kent hem niet, je denkt een beeld te hebben van hem. Je weet eigenlijk jack shit en als je zo uitgeput bent, moet je in stilte ergens gaan opladen. Bye!
Ik snap niet waar jij je mee bemoeit.
pi_195877962
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 07:27 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Ik snap niet waar jij je mee bemoeit.
Hij heeft wel gelijk jammer dat je met zo'n reactie komt. Aan ts: hou vol. De overheid zal binnenkort ook door hebben dat al die oudjes die we nu proberen te redden zonder van de tijd en geld is. Daarna kunnen we weer lekker leven! *O*
pi_195877977
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 07:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

1 persoon per huishouden mag toch?
Zeker als je het een incubatietijd beperkt tot 1 persoon.
Ik weet niet hoeveel precies, maar zoals ik het begreep was het niet de bedoeling dat dat elk uur iemand anders is.
pi_195877992
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 07:31 schreef CR7 het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk jammer dat je met zo'n reactie komt. Aan ts: hou vol. De overheid zal binnenkort ook door hebben dat al die oudjes die we nu proberen te redden zonder van de tijd en geld is. Daarna kunnen we weer lekker leven! *O*
TS is een 'bekend' figuur op Fok, die alles doet om aandacht te trekken, en die weigert aan zichzelf te werken. Al zijn problemen zijn de schuld van anderen, in zijn optiek. De opmerking van Jaeger is derhalve terecht.

Jammer dat jij met zo'n opmerking komt, zonder iets van de achtergrond te weten.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2020 07:37:01 ]
pi_195878129
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 07:35 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

TS is een 'bekend' figuur op Fok, die alles doet om aandacht te trekken, en die weigert aan zichzelf te werken. Al zijn problemen zijn de schuld van anderen, in zijn optiek. De opmerking van Jaeger is derhalve terecht.

Jammer dat jij met zo'n opmerking komt, zonder iets van de achtergrond te weten.
Los van TS is het anders wel gewoon een punt want aangehaald moet worden. En ik zie er geen ander algemeen draadje voor. Of die is al zover weggezakt dat het schijnbaar niet interessant is. Leuk hoor de algemene volksgezondheid maar er zijn weldegelijk veel mensen die hier aan onderdoor gaan. En dan kan je wel aan die mensen vragen om maar even een jaartje van hun leven op te offeren. Je eigen (mentale) gezondheid staat altijd op nummer 1.
pi_195878153
Idd klote , enkel het is niet anders

Goede tijden komen ook weer 👍👍😉
pi_195878313
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 07:27 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Ik snap niet waar jij je mee bemoeit.
Openbaar forum. Ik mag me overal mee bemoeien.
Go hard or go home
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:13:35 #49
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_195878339
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 08:08 schreef vipergts het volgende:
Mensen die depri worden van deze situatie waren al ongelukkig voor corona ze besefte het alleen niet. Ze waren alleen maar bezig met hun volgende uitje oid om. Ze moeten gewoon niet zeuren en kijken wat je nog wel kan doen binnen de huidige situatie. Maar ipv daarvan zoeken ze de grenzen op en beseffen niet dat ze dan komende zomer nog steeds niet naar hun favoriete uitje kunnen.
Weet je wat erg is? Mensen die bepalen voor anderen wanneer je mag klagen of zielig bent, of niet.
Mensen hebben bepaalde gevoelens, en ik vind het arrogant maar te doen alsof ze zich aanstellen ofzo, of verwend zijn.

En hoe kom je erbij dat mensen die zich nu niet zo happy voelen de grenzen opzoeken?
Er zullen er zijn die dat doen, maar het merendeel houdt zich gewoon aan de regels.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:02:34 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195879949
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 07:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik weet niet hoeveel precies, maar zoals ik het begreep was het niet de bedoeling dat dat elk uur iemand anders is.
Ik zei dan ook "om het weekend", niet "om het uur".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195886782
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zei dan ook "om het weekend", niet "om het uur".
Dat is ook niet in de geest van de regels.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:36:50 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195886865
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 16:31 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat is ook niet in de geest van de regels.
Als je anderhalve meter afstand houdt wel, zeker als je per incubatietijd geen verschillende bezoekers hebt of bij verschillende mensen op bezoek gaat.

Het voldoet keurig:
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195886906
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 16:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je anderhalve meter afstand houdt wel, zeker als je per incubatietijd geen verschillende bezoekers hebt of bij verschillende mensen op bezoek gaat.
Is allemaal niet in de geest van contacten beperken en dat geneuzel over die bubbels.

Mij maakt het allemaal niet overigens. Vind het sowieso onzinnige regels, adviezen, maatregelen of wat het dan ook mag zijn.
pi_195896614
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 23:16 schreef Pendule het volgende:
Ik was al depressief voor de lockdown en dat hele corona. En niemand die vroeg hoe het met mij ging. Nu ben ik blij dat anderen zich depressief en eenzaam voelen. Weten hun ook eens hoe het is.

Groetjes.
Oh ja? Zoveel mensen die een coming out over hun depressiviteit hebben durven doen zijn er nou ook weer niet. Begrijp het sentiment wel als je vaak gehaat werd om je depressiviteit door succesvolle normale mensen, maar wat zou het hebben opgelost als anderen wel hadden gevraagd hoe het met je ging? Ook geen reet toch? Ja ik voel me depressief. Oh oke, verander je mindset! NU! Geen zin in. Ok dan niet, heb je afgeschreven ik walg van negatieve mensen. Of in het beste geval: voel me depressief. Oke vervelend. Einde gesprek. Soms denk ik ook dat 100% van de mensen op zn minst vaak somber en zo niet wel regelmatig angstig, gestresst of boos is, maar 90% ofzo het normaal gesproken ontkent of direct de horrorbekentenis afzwakt. Zie: R&P / Hoe vaak heb jij last van jezelf? .

[ Bericht 6% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 28-10-2020 00:42:23 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_195896716
Ik had hier een paar maanden geleden al een topic over geopend. Ik heb zelf vooral veel last van angst en zit dus voornamelijk binnen. Heb weinig offline contact met anderen en als ik dan eens wat ga doen, dan krijg ik er gewoon buikpijn van. Zou met een vriendin ergens afspreken in een park, heb ik afgezegd. Zou morgen met m'n vader even naar de bouwmarkt om iets uit te zoeken, maar ga het toch maar bestellen want ik lig er nu al wakker van. Ik ga bij niemand langs en m'n ouders komen al een tijdje niet voorbij de drempel. Ik zit steeds tegen een supermarktbezoek op te hikken maar op de markt is het ook druk. Bezorgen kan pas over een week. Wilde eigenlijk iets halen bij de Hema, woon er zowat boven, maar ben al een week moed aan het verzamelen. Ik wacht met vuilnis wegbrengen tot etenstijd wanneer iedereen binnen is. Ik moet eigenlijk nog tegels voor het balkon uitkiezen maar dat moet dan maar van een plaatje want ik ga niet weer terug naar dat bedrijf.
En noem maar op.
En zo zal het nog wel een jaar gaan denk ik. Ik ben nu zover dat als ze morgen zeggen dat we weer los kunnen, dat ik dan alsnog binnen blijf.
Tap tap tap
pi_195896758
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 00:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik had hier een paar maanden geleden al een topic over geopend. Ik heb zelf vooral veel last van angst en zit dus voornamelijk binnen. Heb weinig offline contact met anderen en als ik dan eens wat ga doen, dan krijg ik er gewoon buikpijn van. Zou met een vriendin ergens afspreken in een park, heb ik afgezegd. Zou morgen met m'n vader even naar de bouwmarkt om iets uit te zoeken, maar ga het toch maar bestellen want ik lig er nu al wakker van. Ik ga bij niemand langs en m'n ouders komen al een tijdje niet voorbij de drempel. Ik zit steeds tegen een supermarktbezoek op te hikken maar op de markt is het ook druk. Bezorgen kan pas over een week. Wilde eigenlijk iets halen bij de Hema, woon er zowat boven, maar ben al een week moed aan het verzamelen. Ik wacht met vuilnis wegbrengen tot etenstijd wanneer iedereen binnen is. Ik moet eigenlijk nog tegels voor het balkon uitkiezen maar dat moet dan maar van een plaatje want ik ga niet weer terug naar dat bedrijf.
En noem maar op.
En zo zal het nog wel een jaar gaan denk ik. Ik ben nu zover dat als ze morgen zeggen dat we weer los kunnen, dat ik dan alsnog binnen blijf.
Waarom wilde je niet met die vriendin afspreken in het park? Is het daar zo druk dan? Het is toch buiten? Waarom wil je niet dat je ouders op bezoek komen, dat gaat wel ver. Jij zelf kan iig bijna niet besmet worden en ik neem aan dat je ouders op de bouwmarkt na niet het contact met anderen echt opzoeken of wel?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_195896774
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 00:55 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Waarom wilde je niet met die vriendin afspreken in het park? Is het daar zo druk dan? Het is toch buiten? Waarom wil je niet dat je ouders op bezoek komen, dat gaat wel ver. Jij zelf kan iig bijna niet besmet worden en ik neem aan dat je ouders op de bouwmarkt na niet het contact met anderen echt opzoeken of wel?
Welkom in de wereld van angst.
Ik snap ook niet waarom mensen hoogtevrees hebben of bang zijn voor spinnen.
Ik zit nu ook al maanden te wikken en te wegen om naar de bioscoop of een museum te gaan: ze zijn open dus blijkbaar is het veilig. M'n grote hobby's voor de lockdown. Maar is het verstandig? En dan kan ik er toch niet onbezorgd van genieten.
Tap tap tap
pi_195896819
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 00:58 schreef CherryLips het volgende:
Welkom in de wereld van angst.
Ik snap ook niet waarom mensen hoogtevrees hebben of bang zijn voor spinnen.
Ik zit nu ook al maanden te wikken en te wegen om naar de bioscoop of een museum te gaan: ze zijn open dus blijkbaar is het veilig. M'n grote hobby's voor de lockdown. Maar is het verstandig? En dan kan ik er toch niet onbezorgd van genieten.
Ehh je hoeft me niet welkom te heten ik ben zelf ook bang om besmet te raken en daardoor anderen te besmetten en heb de hele dag door voor verschillende wisselende dingen angst, ik denk dat die plaatsen pas veilig zijn als er gewoon 1,5 meter afstand gehouden kan worden , mensen niet ineens vlak achter je gaan lopen ofzoiets en er genoeg ventilatie is/ramen open kunnen. Helaas laat het gedrag van mensen vaak te wensen over idd en bij zo’n gelegenheid kun je er niet zo snel uit of kost dat geld. Ik zou pas weer zulke uitjes doen als het aantal besmettingen weer minder is.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_195896820
Zelf wordt ik een beetje !@#$% geestelijk van het gedrag van de mens in deze tijd, echt overal wijzen ze naar elkaar.
Ze respecteren elkaars keuzes totaal niet meer nummer 1 triestheid.^
Net als al dat blauw/geel op straat, soms is het nodig maar buiten deze tijden werd er nauwelijks gehandhaafd op andere dingen wat veel erger is dan nu.
Interessant he ?
pi_195896832
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 01:06 schreef Zwolsboy het volgende:
Zelf wordt ik een beetje !@#$% geestelijk van het gedrag van de mens in deze tijd, echt overal wijzen ze naar elkaar.
Ze respecteren elkaars keuzes totaal niet meer nummer 1 triestheid.^
Net als al dat blauw/geel op straat, soms is het nodig maar buiten deze tijden werd er nauwelijks gehandhaafd op andere dingen wat veel erger is dan nu.
Wezen mensen vroeger niet naar elkaar dan? Het is een uitzondering als mensen dat niet doen. Lees berichten hier op fok... dat is de menselijke aard. Lekker altijd en overal anderen beschuldigen en zonder al te veel aanleiding beledigen, als iemand een uitzondering voor jou maakt en diegene voor jou is dat zo bijzonder dat diegene een vriend(in) heet echter is tough love ook de norm dus die status zegt eigenlijk ook al niets.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_195896972
Ik ken de TS niet maar het stoort mij ontzettend hoe veel onbegrip er nog steeds is voor psychische aandoeningen. Depressie is gewoon een ziekte die net als corona hartstikke serieus genomen moet worden.

"nu stoppen met depressief denken" tegen iemand zeggen die depressief is is net zo dom als tegen iemand met corona zeggen "je corona zit tussen je oren".

Erg triest
pi_195897106
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 02:05 schreef Michie_ het volgende:
Ik ken de TS niet maar het stoort mij ontzettend hoe veel onbegrip er nog steeds is voor psychische aandoeningen. Depressie is gewoon een ziekte die net als corona hartstikke serieus genomen moet worden.

"nu stoppen met depressief denken" tegen iemand zeggen die depressief is is net zo dom als tegen iemand met corona zeggen "je corona zit tussen je oren".

Erg triest
Ja alleen het probleem is dat je gevoelens niet kunt zien en dat het ook niet lichamelijk aangetoond kan worden dat mensen depresdisf zijn. Wat niet aangetoond kan worden is nou eenmaal te verleidelijk om niet te negeren volgens mensen die er zelf geen last van hebben.maar doet goed om te lezen dat er dus ook nog uitzonderingrn zijn. Alhoewel ik zelf vaak ook denk dat ik het niet weet. Want net zonmin als dat je kunt aantonen dat depressie geen ziekte is kun je ook niet aantonen/bewijzen dat het dat wel is. Want het feit dat mensen zich beter voelen door medicijnen geldt voor de meesten ook niet als bewijs behalve dan als bewijs voor drugsverslaving. Zelfs psychologen zelf schrijven dit soms, wat moet je daar dan mee. Soms denk ik dat de wereld beter af zou zijn zonder het beroep psycholoog of psychiater, maar in theorie kan het misschien wel meerwaarde hebben, alleen bij extreme gevallen.

[ Bericht 5% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 28-10-2020 02:52:29 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_195897798
Mensen die vinden dat je na hun adviezen nog steeds een probleem hebt en je dat verwijten. Vervolgens ook nog eens boos worden en zeggen dat ZIJ uitgeput zijn.



Ja, zo werkt het dus niet.
Go hard or go home
pi_195898250
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 01:06 schreef Zwolsboy het volgende:
Zelf wordt ik een beetje !@#$% geestelijk van het gedrag van de mens in deze tijd, echt overal wijzen ze naar elkaar.
Ze respecteren elkaars keuzes totaal niet meer nummer 1 triestheid.^
Net als al dat blauw/geel op straat, soms is het nodig maar buiten deze tijden werd er nauwelijks gehandhaafd op andere dingen wat veel erger is dan nu.
Dus, eigenlijk precies hetzelfde als wat jij nu doet?
pi_195898853
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 00:32 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Oh ja? Zoveel mensen die een coming out over hun depressiviteit hebben durven doen zijn er nou ook weer niet. Begrijp het sentiment wel als je vaak gehaat werd om je depressiviteit door succesvolle normale mensen, maar wat zou het hebben opgelost als anderen wel hadden gevraagd hoe het met je ging? Ook geen reet toch? Ja ik voel me depressief. Oh oke, verander je mindset! NU! Geen zin in. Ok dan niet, heb je afgeschreven ik walg van negatieve mensen. Of in het beste geval: voel me depressief. Oke vervelend. Einde gesprek. Soms denk ik ook dat 100% van de mensen op zn minst vaak somber en zo niet wel regelmatig angstig, gestresst of boos is, maar 90% ofzo het normaal gesproken ontkent of direct de horrorbekentenis afzwakt. Zie: R&P / Hoe vaak heb jij last van jezelf? .
Ohhh jjj bent er zo een, het forceren van positiviteit. Lekker giftig persoon ben je dan. Wie zegt dat ik negatief naar mensen ben? Ik probeer altijd te lachen (zal wel moeten met mijn werk) maar soms lukt dat gewoon niet. Negatief naar mensen doen vanwege mijn eigen gevoel zou ik in iedergeval nooit doen.

Wat jij doet is gewoon je giftige positiviteit aan anderen opdringen. Werkt even averechts als het constant negatief reageren op anderen.

Van die over-positieve mensen zijn vaak van die enge types die niet sterk in hun schoenen staan of er is iets in hun jeugd gebeurd en het nu proberen te verdoezelen.
pi_195900282
quote:
10s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 05:54 schreef Noek het volgende:
Mensen die vinden dat je na hun adviezen nog steeds een probleem hebt en je dat verwijten. Vervolgens ook nog eens boos worden en zeggen dat ZIJ uitgeput zijn.

[ afbeelding ]

Ja, zo werkt het dus niet.
Dit mag een sticky post worden.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 08:33 schreef Pendule het volgende:
Ohhh jjj bent er zo een, het forceren van positiviteit. Lekker giftig persoon ben je dan. Wie zegt dat ik negatief naar mensen ben? Ik probeer altijd te lachen (zal wel moeten met mijn werk) maar soms lukt dat gewoon niet. Negatief naar mensen doen vanwege mijn eigen gevoel zou ik in iedergeval nooit doen.

Wat jij doet is gewoon je giftige positiviteit aan anderen opdringen. Werkt even averechts als het constant negatief reageren op anderen.

Van die over-positieve mensen zijn vaak van die enge types die niet sterk in hun schoenen staan of er is iets in hun jeugd gebeurd en het nu proberen te verdoezelen.
Wat? Jij begrijpt geen imitatie dat is duidelijk. Lees de context nog ff wat beter.

De situatie dat mensen het alleen met je eigenlijke standpunt eens zijn wanneer je sarcastisch bent :') . Misschien moet ik al mijn posts zo maken.

[ Bericht 6% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 28-10-2020 10:34:12 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_195900726
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 01:06 schreef Zwolsboy het volgende:
Zelf wordt ik een beetje !@#$% geestelijk van het gedrag van de mens in deze tijd, echt overal wijzen ze naar elkaar.
Ze respecteren elkaars keuzes totaal niet meer nummer 1 triestheid.^
Net als al dat blauw/geel op straat, soms is het nodig maar buiten deze tijden werd er nauwelijks gehandhaafd op andere dingen wat veel erger is dan nu.
Joh, respecteer je dan ook mijn keuze geen mondkap te dragen? Die niet verplicht is. Je moet wel eerlijk blijven.
pi_195903368
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 10:59 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Joh, respecteer je dan ook mijn keuze geen mondkap te dragen? Die niet verplicht is. Je moet wel eerlijk blijven.
In plaats van over mondkapjes te huilen als een klein kind, wiens mamma stomme kleren heeft uitgezocht om die dag aan te trekken, kun je je beter druk maken over de inconsequentie en hypocrisie van de maatregelen die onze overheid treft. In de zee van fouten die onze overheid in de strijd tegen de pandemie maakt zijn mondkapjes echt wel het minste probleem...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_195903548
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:18 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

In plaats van over mondkapjes te huilen als een klein kind, wiens mamma stomme kleren heeft uitgezocht om die dag aan te trekken, kun je je beter druk maken over de inconsequentie en hypocrisie van de maatregelen die onze overheid treft. In de zee van fouten die onze overheid in de strijd tegen de pandemie maakt zijn mondkapjes echt wel het minste probleem...
Nou sommige mensen zijn bereid te gaan vechten als jij geen mondkap draagt, dus ja, dit staat voor mij hoog op de agenda. Laat me niet bedreigen.
pi_195903569
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 10:59 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Joh, respecteer je dan ook mijn keuze geen mondkap te dragen? Die niet verplicht is. Je moet wel eerlijk blijven.
Ja! dat respecteer ik als jij dat niet wilt, daar ligt juist het gezeik momenteel.
Interessant he ?
pi_195903853
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:27 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Nou sommige mensen zijn bereid te gaan vechten als jij geen mondkap draagt, dus ja, dit staat voor mij hoog op de agenda. Laat me niet bedreigen.
Doe gewoon niet zo moeilijk en draag zo'n ding gewoon wanneer je daar in een winkel of openbare ruimte middels bordjes toe verzocht wordt. Er spelen veel belangrijkere issues tijdens deze door politiek en media gecreëerde coronacrisis dan een lapje stof...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 14:02:36 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195904324
Moet nou werkelijk ieder topic omgetoverd worden tot een mondkapjesgezeik topic?
Open lekker een topic over mondkapjes waar je verontwaardigd kunt zitten zijn dat mensen verwachten dat je ze draagt, in plaats van keer op keer in allerlei topics over mondkapjes te gaan zitten jankzakken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')