Ze had al een tijdje last van een spier(groep) bij haar bovenbeen in de lies. We zijn gisteren nog wezen sporten maar ze had er erg veel last van. Vanonctend is ze dus naar de huisarts geweest en heeft haar gelijk met spoed laten opnemen.
Ze zou eigenlijk direct geopereerd worden maar er kwamen steeds spoedgevallen tussen dus waarschijnlijk gaat ze nu (vanavond) onder het mes. Ze heeft waarschijnlijk een abces, als het te diep zit kan dat nogal problematisch zijn.
Echt klote nieuws, het is al 2 maanden uit maar we zagen elkaar nog wel erg vaak (2,5 jaar samen geweest) en ze was nog steeds gek op me.
Ik moest dit effe van me afschrijven, ben erg geschrokken. Zoiets verwacht je niet zo plotseling, zo dichtbij.
goed dat jij er bent als vriend, ze zal je steun hard nodig hebben
quote:Kan begrijpen dat je even een schrikreactie hebt. Maar zo erg is een abces niet hoor. Je gaat er niet dood aan. Dus "... zo dichtbij" vind ik wat overdreven gebracht naar mijn gevoel.
Op dinsdag 21 januari 2003 18:49 schreef GEsTOoRD het volgende:
Ik moest dit effe van me afschrijven, ben erg geschrokken. Zoiets verwacht je niet zo plotseling, zo dichtbij.
Maar sterkte er verder mee, ze zal je aandacht wel waarderen
quote:Nou sorry hoor maar kan wel minder hij wil het alleen maar van zich afschrijven
Op dinsdag 21 januari 2003 18:54 schreef Brad het volgende:[..]
Kan begrijpen dat je even een schrikreactie hebt. Maar zo erg is een abces niet hoor. Je gaat er niet dood aan. Dus "... zo dichtbij" vind ik wat overdreven gebracht naar mijn gevoel.
Maar sterkte er verder mee, ze zal je aandacht wel waarderen
quote:Dat is het em dus juist, ik weet niet zeker wat het is. Haar moeder ook niet, ze gokte op een abces maar ze wist het verder ook niet.
Op dinsdag 21 januari 2003 18:54 schreef Brad het volgende:
Kan begrijpen dat je even een schrikreactie hebt. Maar zo erg is een abces niet hoor. Je gaat er niet dood aan. Dus "... zo dichtbij" vind ik wat overdreven gebracht naar mijn gevoel.
Het meest klote vind ik nog dat ik d'r zelf niet gesproken heb. Kan d'r nu ook niet bellen.
Ik weet dus gewoon zo weinig.
Maargoed, morgen maar gelijk effe bellen (en hopelijk) langs gaan.
quote:Het enige wat je kan doen is afwachten en het beste hopen. sterkte
Op dinsdag 21 januari 2003 19:04 schreef GEsTOoRD het volgende:[..]
Dat is het em dus juist, ik weet niet zeker wat het is. Haar moeder ook niet, ze gokte op een abces maar ze wist het verder ook niet.
Het meest klote vind ik nog dat ik d'r zelf niet gesproken heb. Kan d'r nu ook niet bellen.
quote:Het zal vast meevallen
Op dinsdag 21 januari 2003 19:04 schreef GEsTOoRD het volgende:[..]
Dat is het em dus juist, ik weet niet zeker wat het is. Haar moeder ook niet, ze gokte op een abces maar ze wist het verder ook niet.
Het heeft geen zin om gelijk het ergste te verwachten voordat je 100% zekerheid hebt.
Sterkte in ieder geval
Ben toch behoolijk opgelucht nu ik weet dat het goed gaat.
Thanks allemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |