abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8032174
Kom ik net terug van m'n stage belt de moeder van mijn (ex)vriendin me op. Blijkt dat ze met spoed is opgenomen in het ziekenhuis.

Ze had al een tijdje last van een spier(groep) bij haar bovenbeen in de lies. We zijn gisteren nog wezen sporten maar ze had er erg veel last van. Vanonctend is ze dus naar de huisarts geweest en heeft haar gelijk met spoed laten opnemen.
Ze zou eigenlijk direct geopereerd worden maar er kwamen steeds spoedgevallen tussen dus waarschijnlijk gaat ze nu (vanavond) onder het mes. Ze heeft waarschijnlijk een abces, als het te diep zit kan dat nogal problematisch zijn.

Echt klote nieuws, het is al 2 maanden uit maar we zagen elkaar nog wel erg vaak (2,5 jaar samen geweest) en ze was nog steeds gek op me.

Ik moest dit effe van me afschrijven, ben erg geschrokken. Zoiets verwacht je niet zo plotseling, zo dichtbij.

pi_8032204
Sterkte
We are the weirdo's mr - The Craft
  dinsdag 21 januari 2003 @ 18:53:40 #3
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_8032246
veel sterkte ermee, ik hoop dat de operatie helpt,

goed dat jij er bent als vriend, ze zal je steun hard nodig hebben

*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_8032256
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 18:49 schreef GEsTOoRD het volgende:
Ik moest dit effe van me afschrijven, ben erg geschrokken. Zoiets verwacht je niet zo plotseling, zo dichtbij.
Kan begrijpen dat je even een schrikreactie hebt. Maar zo erg is een abces niet hoor. Je gaat er niet dood aan. Dus "... zo dichtbij" vind ik wat overdreven gebracht naar mijn gevoel.

Maar sterkte er verder mee, ze zal je aandacht wel waarderen

pi_8032266
veel sterkte!!!
het komt vast wel goed...als het diep in haar spieren zit duurt het alleen langer....maar ze zijn er hopelijk op tijd bij!!!

dinsdag 21 januari 2003 @ 18:58:10 #6
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8032327
beterschap en sterkte!!
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_8032345
sterkte
pi_8032373
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 18:54 schreef Brad het volgende:

[..]

Kan begrijpen dat je even een schrikreactie hebt. Maar zo erg is een abces niet hoor. Je gaat er niet dood aan. Dus "... zo dichtbij" vind ik wat overdreven gebracht naar mijn gevoel.

Maar sterkte er verder mee, ze zal je aandacht wel waarderen

Nou sorry hoor maar kan wel minder hij wil het alleen maar van zich afschrijven
'Well that's marvellous, isn't it? Here I am, spent weeks trying to get a single scrap of information about our mysterious demon collectors and no one bothers to tell me that Buffy's dating one of them (Giles: A New Man)
pi_8032449
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 18:54 schreef Brad het volgende:
Dat is het em dus juist, ik weet niet zeker wat het is. Haar moeder ook niet, ze gokte op een abces maar ze wist het verder ook niet.

Het meest klote vind ik nog dat ik d'r zelf niet gesproken heb. Kan d'r nu ook niet bellen.

Ik weet dus gewoon zo weinig.

Maargoed, morgen maar gelijk effe bellen (en hopelijk) langs gaan.

pi_8032468
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 19:04 schreef GEsTOoRD het volgende:

[..]

Dat is het em dus juist, ik weet niet zeker wat het is. Haar moeder ook niet, ze gokte op een abces maar ze wist het verder ook niet.

Het meest klote vind ik nog dat ik d'r zelf niet gesproken heb. Kan d'r nu ook niet bellen.

Het enige wat je kan doen is afwachten en het beste hopen. sterkte
'Well that's marvellous, isn't it? Here I am, spent weeks trying to get a single scrap of information about our mysterious demon collectors and no one bothers to tell me that Buffy's dating one of them (Giles: A New Man)
pi_8032500
Heel veel sterkte!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_8032766
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 19:04 schreef GEsTOoRD het volgende:

[..]

Het zal vast meevallen

Het heeft geen zin om gelijk het ergste te verwachten voordat je 100% zekerheid hebt.

Sterkte in ieder geval

dinsdag 21 januari 2003 @ 19:26:53 #13
21715 moonglade
just a glimmer in on the water
pi_8032860
heel veel sterkte....
ik ben niet nieuwsgierig, ik wil alleen alles van je weten
  dinsdag 21 januari 2003 @ 20:26:48 #14
43730 Daaniejelluh
Zo voelt 't dus...
pi_8034070
Suc6...!!
pi_8041909
Lambo of Rekt
pi_8042631
al iets bekend?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_8043638
weet je al iets meer???

sterkte!

pi_8045135
Ook namens Sfinx een hart onder de riem!
pi_8053402
Oke, ze is nu dus weer thuis, ze moet 2 weken plat blijven liggen.
Het was een goedaardig gezwel dat nu dus verwijderd is.

Ben toch behoolijk opgelucht nu ik weet dat het goed gaat.

Thanks allemaal.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')