SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Vakman pur sang
Kans is vrij nihil hier.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Beetje actie, wordt er godverdomme nog geneukt dit weekend!?
Niemand wil me.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:42 schreef Lospedrosa het volgende:
als je dat in ONZ vraagt is je dag vast verneuktquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Buda wilde.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niemand wil me.
O en het kan niet.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:50 schreef FranticDJ het volgende:
Ik blijf het nog steeds fascinerend vinden dat er sinaasappelsap/fruitsap tank schepen zijn.
https://www.marineinsight(...)fruit-juice-carrier/
duh..quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Nederlandse burgemeesters: Ga niet in Duitsland uit eten
Mensen. Echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was niet het probleem. Jij was als de dood dat iemand je wilde.quote:
Even de gordijnen dicht doen. Volgens mij zouden ze het liefst ook thuis de boel na 20:00 droogleggenquote:Hotels mogen vanaf 20.00 uur vanavond
geen alcohol meer schenken in hun bars
en restaurants.Ook mag de drank niet
meer via roomservice worden geleverd na
dat tijdstip,meldt het kabinet.In de
supermarkten geldt al een verbod op de
verkoop van alcohol na 20.00 uur.
Niet op zondag.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja maar de exemplaren die ik leuk vind vinden mij niet leukquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was niet het probleem. Jij was als de dood dat iemand je wilde.
dat is wat andersquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar de exemplaren die ik leuk vind vinden mij niet leuk
Die gaat nu vertellen dat hij iemand kende waarbij dat het geval was, mijn haar tweelingzus vond hem wel leuk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is wat andersDaar hebben we allemaal last van
![]()
Behalve UitStraling natuurlijk.
Ken ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar de exemplaren die ik leuk vind vinden mij niet leuk
Oké US.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Op ons werk (andere afd.) hadden we een jonge 3D tekenaar, karakteristieke rooie jongen, zat bijna alleen maar buiten te roken. Die beviel slecht en kon niets.
Dus proeftijd niet verlengt.
Kom ik die gast vd week weer tegen. Dacht hebben ze hem nou weer aangenomen?
Was het zijn eeneiige tweelingbroer, stond de hele week buiten te roken.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:50 schreef FranticDJ het volgende:
Ik blijf het nog steeds fascinerend vinden dat er sinaasappelsap/fruitsap tank schepen zijn.
https://www.marineinsight(...)fruit-juice-carrier/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |