quote:
Op donderdag 24 april 2003 18:26 schreef JeroenH het volgende:[..]
Theorethisch zou de A60 bij 1200x1600 iets scherper moeten zijn omdat die camera dan in zijn 'native' beeldgrootte werkt, en de A70 moet dan resizen, maar in de praktijk zal dat verschil niet zichtbaar zijn vermoed ik. Bij 1024x768 moeten ze allebei resizen en zal er geen verschil zijn.
Ik ben op zoek naar een digitale camera tussen de 200 en 250 euro, met een oplaadbare accu ( geen batterijen dus ) En die een beetje geschikt is voor het maken van actiefoto's ( wielrennen ) en ook portret foto's. Ik hoef niet perse foto's met een hoge resolutie.
quote:Waarom moet het perse met een accu zijn? Met 2000mAh oplaadbare penlites heb je zeker een zelfde batterij-levensduur met als bijkomend voordeel dat als ze minder worden je voor een appel en een ei een nieuw setje koopt in plaats van die idioot dure accu's voor een camera.
Op donderdag 24 april 2003 20:28 schreef Bartolomew het volgende:
Hallo,Ik ben op zoek naar een digitale camera tussen de 200 en 250 euro, met een oplaadbare accu ( geen batterijen dus ) En die een beetje geschikt is voor het maken van actiefoto's ( wielrennen ) en ook portret foto's. Ik hoef niet perse foto's met een hoge resolutie.
Als camera: misschien is een Powershot A20 iets in die klasse, als ze die nog hebben hier en daar. 1MPixel maar wel goede fotokwaliteit. Als je ietsjes meer uitgeeft (rond de 300 geloof ik) heb je de 2MPixel A40. Er is ook inmiddels weer een opvolger, de A60 maar die zal wel duurder zijn denk ik.
quote:zie topic hierover!
Op vrijdag 25 april 2003 13:48 schreef Bartolomew het volgende:
Owja optische zoom zou ook mooi zijn? De Fuji finepix 204 is dat wat?
quote:A60 is er al voor 280 geloof ik.
Op vrijdag 25 april 2003 11:16 schreef TheMarco het volgende:[..]
Waarom moet het perse met een accu zijn? Met 2000mAh oplaadbare penlites heb je zeker een zelfde batterij-levensduur met als bijkomend voordeel dat als ze minder worden je voor een appel en een ei een nieuw setje koopt in plaats van die idioot dure accu's voor een camera.
Als camera: misschien is een Powershot A20 iets in die klasse, als ze die nog hebben hier en daar. 1MPixel maar wel goede fotokwaliteit. Als je ietsjes meer uitgeeft (rond de 300 geloof ik) heb je de 2MPixel A40. Er is ook inmiddels weer een opvolger, de A60 maar die zal wel duurder zijn denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |