abonnement Unibet Coolblue
pi_196133966
quote:
15s.gif Op zondag 8 november 2020 08:35 schreef Dejannn het volgende:
Politiek blijft het natuurlijk hetzelfde. En dáár ligt het grote probleem. De politieke visies van de Republikeinse Partij zijn niet meer geaccepteerd. Ik betwijfel dus ten zeerste of dit over vier jaar anders zal zijn.
Maar is dat erg? Misschien gaan de jong rechtse Amerikanen in de toekomst op een andere partij stemmen. Denk aan de Libertarian Party. Die kunnen de komende jaren richten op wat jong rechtse stemmers missen bij de republikeinen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_196134428
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 12:19 schreef Montagui het volgende:
McCarthy all over again.

[ twitter ]

[ afbeelding ]

Iemand die wel op de site trumpaccountability.net kan komen? Ik krijg een vriuswaarschuwing.
Brrr, wat een enge totalitaire kliek zeg. Dan kun je dus 70 miljoen Amerikanen gaan achtervolgen voor het steunen van een bepaalde politieke visie. Zeer schrikbarend.

quote:
12s.gif Op zondag 8 november 2020 13:56 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Maar is dat erg? Misschien gaan de jong rechtse Amerikanen in de toekomst op een andere partij stemmen. Denk aan de Libertarian Party. Die kunnen de komende jaren richten op wat jong rechtse stemmers missen bij de republikeinen.
Ja, dat is erg. Want dan zou je dus eigenlijk één kant van het politieke spectrum compleet monddood maken. Extreem- dan wel radicaal links mag, links mag, centrum-links mag, centrum mag. En daar houd het op. Dus dan dwing je eigenlijk mensen om min of meer gematigd links te zijn. En dat gaat niet werken, niet als er nu nog meer dan 70 miljoen mensen op een zéér rechts en conservatief figuur stemmen. Hoe meer je die groep in een hoek drukt, hoe meer er gaan radicaliseren.

En de Libertarian Party is niet rechts, die vallen in het midden van het politieke spectrum. Sommige punten centrum-links, sommige punten centrum-rechts. Ik sta daar persoonlijke geheel achter, maar ik denk veel Amerikanen nog niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2020 14:20:18 ]
pi_196134499
quote:
7s.gif Op zondag 8 november 2020 14:19 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Brrr, wat een enge totalitaire kliek zeg. Dan kun je dus 70 miljoen Amerikanen gaan achtervolgen voor het steunen van een bepaalde politieke visie. Zeer schrikbarend.
[..]

Ja, dat is erg. Want dan zou je dus eigenlijk één kant van het politieke spectrum compleet monddood maken. Extreem- dan wel radicaal links mag, links mag, centrum-links mag, centrum mag. En daar houd het op. Dus dan dwing je eigenlijk mensen om min of meer gematigd links te zijn. En dat gaat niet werken, niet als er nu nog meer dan 70 miljoen mensen op een zéér rechts en conservatief figuur stemmen. Hoe meer je die groep in een hoek drukt, hoe meer er gaan radicaliseren.

En de Libertarian Party is niet rechts, die vallen in het midden van het politieke spectrum. Sommige punten centrum-links, sommige punten centrum-rechts. Ik sta daar persoonlijke geheel achter, maar ik denk veel Amerikanen nog niet.
Verdeel en heers is dan ook de tactiek. Joe gaat volgas alle poorten openzetten, gevangenen uit de gevangenis halen en het politieapparaat afbreken. Wat gaan ze goede tijden tegemoet zeg. Maar ze deugen wel! Xi lacht zich helemaal kapot!
  zondag 8 november 2020 @ 16:32:51 #54
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_196136735
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 14:22 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Verdeel en heers is dan ook de tactiek. Joe gaat volgas alle poorten openzetten, gevangenen uit de gevangenis halen en het politieapparaat afbreken. Wat gaan ze goede tijden tegemoet zeg. Maar ze deugen wel! Xi lacht zich helemaal kapot!
Denk niet dat Biden dit zo gaat doen. Dat er hervormingen binnen de politie in de VS nodig zijn daar is geen twijfel aan. En vergeet niet dat er vele Amerikanen op Trump gestemd daar zal Biden wel iets mee moeten. En Xi zal in elk geval blij zijn dat de hork Trump weg is.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Moderator zondag 8 november 2020 @ 16:36:27 #55
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196136785
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 16:32 schreef Megumi het volgende:

[..]

Denk niet dat Biden dit zo gaat doen. Dat er hervormingen binnen de politie in de VS nodig zijn daar is geen twijfel aan. En vergeet niet dat er vele Amerikanen op Trump gestemd daar zal Biden wel iets mee moeten. En Xi zal in elk geval blij zijn dat de hork Trump weg is.
Niet per se. China weet hoe je Trump moet aanpakken, je koopt hem gewoon, namelijk. Biden is een stuk lastiger wat dat betreft zeker gezien Biden's Made in America boodschap en plan.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196136815
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 14:22 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Verdeel en heers is dan ook de tactiek. Joe gaat volgas alle poorten openzetten, gevangenen uit de gevangenis halen en het politieapparaat afbreken. Wat gaan ze goede tijden tegemoet zeg. Maar ze deugen wel! Xi lacht zich helemaal kapot!
Hoe krijg je dit soort onzin verzonnen?
  zondag 8 november 2020 @ 16:39:22 #57
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_196136829
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 16:36 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Niet per se. China weet hoe je Trump moet aanpakken, je koopt hem gewoon, namelijk. Biden is een stuk lastiger wat dat betreft zeker gezien Biden's Made in America boodschap en plan.
China is een land wat meer op de langere termijn denkt. Die wisten wel dat het niet meer dan 4 jaar even wachten was vermoed ik om op het verdwijnen van Trump te wachten.. Los hiervan heeft Trump wel een trend gezet. Maar als Xi de economische groei wil handhaven hebben ze de VS als afzetmarkt gewoon nodig.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_196136838
quote:
10s.gif Op zondag 8 november 2020 16:38 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Hoe krijg je dit soort onzin verzonnen?
Dat zeggen ze openlijk. Blijkbaar is het je ontgaan.
  Moderator zondag 8 november 2020 @ 16:40:35 #59
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196136846
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 16:39 schreef Megumi het volgende:

[..]

China is een land wat meer op de langere termijn denkt. Die wisten wel dat het niet meer dan 4 jaar even wachten was vermoed ik. Los hiervan heeft Trump wel een trend gezet. Maar als Xi de economische groei wil handhaven hebben ze de VS als afzetmarkt gewoon nodig.
Hm, ja en nee. Momenteel is dat een probleem wat speelt, ja, maar sinds de wereldeconomie een grote klap heeft gekregen is China zijn interne markt hard aan het opbouwen. In hoeverre dat voldoende is weet niemand maar ook China zit niet stil.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196136850
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 16:32 schreef Megumi het volgende:

[..]

Denk niet dat Biden dit zo gaat doen. Dat er hervormingen binnen de politie in de VS nodig zijn daar is geen twijfel aan. En vergeet niet dat er vele Amerikanen op Trump gestemd daar zal Biden wel iets mee moeten. En Xi zal in elk geval blij zijn dat de hork Trump weg is.
De hork Trump. Vergeleken met Xi is Trump de paus.
  Moderator zondag 8 november 2020 @ 16:41:10 #61
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196136859
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 16:40 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Dat zeggen ze openlijk. Blijkbaar is het je ontgaan.
Dat is volgens mij iedereen ontgaan. Maar geef maar een quote, dan weten wij het ook.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196136868
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 16:40 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Dat zeggen ze openlijk. Blijkbaar is het je ontgaan.
Waar zeggen ze dit dan? Heb je fatsoenlijke bronnen waaruit blijkt dat dit hun politieke standpunten zijn?
  zondag 8 november 2020 @ 16:43:03 #63
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_196136883
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 16:40 schreef HansCojona het volgende:

[..]

De hork Trump. Vergeleken met Xi is Trump de paus.
Xi is van alles maar zeker geen Trump. Ik vindt Trump echt uniek en zeker geen Paus.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_196136929
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2020 16:41 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Waar zeggen ze dit dan? Heb je fatsoenlijke bronnen waaruit blijkt dat dit hun politieke standpunten zijn?
  zondag 8 november 2020 @ 16:46:33 #65
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_196136937
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 16:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hm, ja en nee. Momenteel is dat een probleem wat speelt, ja, maar sinds de wereldeconomie een grote klap heeft gekregen is China zijn interne markt hard aan het opbouwen. In hoeverre dat voldoende is weet niemand maar ook China zit niet stil.
China heeft zo ook wel wat problemen. In de essentie wil de communistische de bevolking achter zich houden is economische groei van levensbelang. En veel van de problemen rond mensenrechten en dergelijke hebben de meeste Chinezen geen benul van door de vergaande censuur van de overheid.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 8 november 2020 @ 16:49:22 #66
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196136981
quote:
Want omdat je tegenstander iets zegt, zal het wel waar zijn :') . Kritisch denken mag.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Moderator zondag 8 november 2020 @ 16:49:26 #67
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196136982
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 16:46 schreef Megumi het volgende:

[..]

China heeft zo ook wel wat problemen. In de essentie wil de communistische de bevolking achter zich houden is economische groei van levensbelang. En veel van de problemen rond mensenrechten en dergelijke hebben de meeste Chinezen geen benul van door de vergaande censuur van de overheid.
Allemaal correct maar aan de andere kant, ofwel door propaganda ofwel om andere redenen zijn veel Chinezen die wel bekend zijn met democratie en mensenrechten daar helemaal geen voorstanders van. Het is geen simpel of eenduidig verhaal iig.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 8 november 2020 @ 16:52:54 #68
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_196137044
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 16:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Allemaal correct maar aan de andere kant, ofwel door propaganda ofwel om andere redenen zijn veel Chinezen die wel bekend zijn met democratie en mensenrechten daar helemaal geen voorstanders van. Het is geen simpel of eenduidig verhaal iig.
Op zich als je een voorstander bent democratie en mensenrechten of voor een vrije pers dan verdwijn je daar dus gewoon. Dat uiten in China is gewoon levensgevaarlijk. Bijvoorbeeld vlogers die berichte dat er wat gaande was met een ziekte rond oktober 2019 zijn verdwenen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_196137117
quote:
10s.gif Op zondag 8 november 2020 16:49 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Want omdat je tegenstander iets zegt, zal het wel waar zijn :') . Kritisch denken mag.
Kamala stond lachend toe te kijken hoe BLM de steden afbrak. Haar lach is nog enger dan die van Hillary. Ik vertrouw haar voor geen cent. Ik kies de kant van Pence.
  zondag 8 november 2020 @ 16:58:36 #70
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_196137161
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 16:56 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Kamala stond lachend toe te kijken hoe BLM de steden afbrak. Haar lach is nog enger dan die van Hillary. Ik vertrouw haar voor geen cent. Ik kies de kant van Pence.
Pence is een religie fanaat en tegen abortus en dergelijke ook niet echt top denk ik? Trump koos hem voornamelijk als vice president om ook de bible belt figuren achter zich te krijgen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 8 november 2020 @ 17:01:37 #71
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196137211
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 16:56 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Kamala stond lachend toe te kijken hoe BLM de steden afbrak.
Want dat heb je zelf gezien op een niet in elkaar geflanst filmpje :') . Tuurlijk vriend. Maar goed, een vrouw accepteren als (vice)-president zal je toch nooit gaat lukken. Nog een conservatief zonder enige onderbouwing.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_196137302
quote:
2s.gif Op zondag 8 november 2020 17:01 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Want dat heb je zelf gezien op een niet in elkaar geflanst filmpje :') . Tuurlijk vriend. Maar goed, een vrouw accepteren als (vice)-president zal je toch nooit gaat lukken. Nog een conservatief zonder enige onderbouwing.
Van mij mag Melania ook President worden hoor. Geen probleem. En die filmpjes van Kamala staan wijdverspreid op het web, jij kiest ervoor ze niet te geloven. Ik zie Trump de rellen wel gewoon afkeuren.
  zondag 8 november 2020 @ 17:09:22 #74
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_196137354
quote:
2s.gif Op zondag 8 november 2020 17:01 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Want dat heb je zelf gezien op een niet in elkaar geflanst filmpje :') . Tuurlijk vriend. Maar goed, een vrouw accepteren als (vice)-president zal je toch nooit gaat lukken. Nog een conservatief zonder enige onderbouwing.
Op zich is de rol van een vice president ceremonieel. En is het vooral iemand als de white house chief of staff en directe adviseurs die de meeste invloed hebben. Met als belangrijke uitzondering een figuur als Trump bijvoorbeeld. Wellicht dat Biden haar meer invloed geeft? Maar haar rol is pas belangrijk als de president fysiek niet meer instaat is zijn functie uit te voeren. Of wat harder gesteld dood gaat. Of zoals Nixon afreed waarop Ford als vice president dus president werd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Megumi op 08-11-2020 17:19:03 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_196137559
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 16:56 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Kamala stond lachend toe te kijken hoe BLM de steden afbrak. Haar lach is nog enger dan die van Hillary. Ik vertrouw haar voor geen cent. Ik kies de kant van Pence.
Doe even een linkje naar de beelden dan met je grote muil.
  zondag 8 november 2020 @ 17:25:43 #76
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_196137595
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 16:56 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Kamala stond lachend toe te kijken hoe BLM de steden afbrak. Haar lach is nog enger dan die van Hillary. Ik vertrouw haar voor geen cent. Ik kies de kant van Pence.
Heb je hier een goede bron voor? Ook omdat ik vannacht een vrouw zag normaal gekleed en zonder blauw geslagen ogen en dergelijke. Naar mijn ervaring persoonlijk wel iets wat je oploopt bij uit de hand gelopen demonstraties die op rellen uitdraaien? :P
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Moderator zondag 8 november 2020 @ 17:38:02 #77
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196137768
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 17:09 schreef Megumi het volgende:

[..]

Op zich is de rol van een vice president ceremonieel. En is het vooral iemand als de white house chief of staff en directe adviseurs die de meeste invloed hebben. Met als belangrijke uitzondering een figuur als Trump bijvoorbeeld. Wellicht dat Biden haar meer invloed geeft? Maar haar rol is pas belangrijk als de president fysiek niet meer instaat is zijn functie uit te voeren. Of wat harder gesteld dood gaat. Of zoals Nixon afreed waarop Ford als vice president dus president werd.
Biden had als VP wel een hele actieve rol bij de Obama administratie, ik verwacht dat Biden datzelfde met Harris zal doen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196137924
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 17:09 schreef Megumi het volgende:

Of zoals Nixon afreed waarop Ford als vice president dus president werd.
Enkel was Gerald Ford géén vice-president.

De vice-president was Spiro Agnew.. Die echter helemaal aan het begin van Watergate al moest terugtreden wegens een ander schandaal, rondom belastingontduiking.
(er zijn echter wel vermoedens dat dat ook kwam omdat men in de GOP al voorzag dat als het tot een terugtreden van Nixon zou komen, Agnew absoluut incapabel was)


Gerald Ford was Speaker of the House... Die functie is tweede in de rij van opvolging van de president.
In de huidige situatie is dat Nancy Pelosi.

(en voor Pelosi was het de republikein Dennis Hastert, die nu gevangen zit wegens een schandaal rondom 4 14-jarige jongetjes die door hem veerkracht zijn)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_196137928
Dat prominente Republikeinen, zoals Cruz en Graham, zonder bewijs de beschuldigingen van verkiezingsfraude herhalen, laat zien dat het goed mis is binnen die partij.

Wat ik mij dan wel afvraag: zijn de sterke resultaten die de Reps afgelopen week behaalden in de Senaat en het Huis dan ook niet legitiem? Of werkt dat dan weer niet zo?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 8 november 2020 @ 17:48:43 #80
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_196137935
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 17:38 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Biden had als VP wel een hele actieve rol bij de Obama administratie, ik verwacht dat Biden datzelfde met Harris zal doen.
Dat denk ik ook mede vanwege haar duidelijke rol de afgelopen paar dagen. Maar staatsrechtelijk hoeft dat niet. Pence is daar eigenlijk een mooi voorbeeld van.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 8 november 2020 @ 17:49:40 #81
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_196137949
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 17:48 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Enkel was Gerald Ford géén vice-president.

De vice-president was Spiro Agnew.. Die echter helemaal aan het begin van Watergate al moest terugtreden wegens een ander schandaal, rondom belastingontduiking.
(er zijn echter wel vermoedens dat dat ook kwam omdat men in de GOP al voorzag dat als het tot een terugtreden van Nixon zou komen, Agnew absoluut incapabel was)

Gerald Ford was Speaker of the House... Die functie is tweede in de rij van opvolging van de president.
In de huidige situatie is dat Nancy Pelosi.

(en voor Pelosi was het de republikein Dennis Hastert, die nu gevangen zit wegens een schandaal rondom 4 14-jarige jongetjes die door hem veerkracht zijn)
Dank voor de correctie. Leer weer wat. :)
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 8 november 2020 @ 17:51:56 #82
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_196137994
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 17:48 schreef KoosVogels het volgende:
Dat prominente Republikeinen, zoals Cruz en Graham, zonder bewijs de beschuldigingen van verkiezingsfraude herhalen, laat zien dat het goed mis is binnen die partij.

Wat ik mij dan wel afvraag: zijn de sterke resultaten die de Reps afgelopen week behaalden in de Senaat en het Huis dan ook niet legitiem? Of werkt dat dan weer niet zo?
Uiteindelijk is de senaat het hoogste wetgevende orgaan in de VS. Dus als de republikeinen daar de meerderheid behouden is Biden eigenlijk vleugellam.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_196138043
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 17:48 schreef KoosVogels het volgende:
Dat prominente Republikeinen, zoals Cruz en Graham, zonder bewijs de beschuldigingen van verkiezingsfraude herhalen, laat zien dat het goed mis is binnen die partij.
Ligt er maar net aan op welke figuren je de focus legt. Je kunt kijken naar dat soort mensen, maar ook naar een Romney of Kasich.
pi_196138077
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 17:51 schreef Megumi het volgende:

[..]

Uiteindelijk is de senaat het hoogste wetgevende orgaan in de VS. Dus als de republikeinen daar de meerderheid behouden is Biden eigenlijk vleugellam.
Tenzij de Republikeinen in de Senaat in staat zijn over hun schaduw heen te stappen en samen te werken met de nieuwe regering.

Het moet worden gezegd: ik acht Biden er wel toe in staat een brug te slaan tussen de partijen. Dat is het voordeel van het kiezen van zo'n gelouterde politicus, die al meer dan veertig rondloopt in dat wereldje.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 8 november 2020 @ 17:57:21 #85
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_196138096
quote:
7s.gif Op zondag 8 november 2020 17:54 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan op welke figuren je de focus legt. Je kunt kijken naar dat soort mensen, maar ook naar een Romney of Kasich.
Hangt er van af uiteindelijk of de democraten en de republikeinen willen samenwerken en daar is nu geen sprake van geweest zeker onder Trump maar ook daarvoor.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_196138119
quote:
7s.gif Op zondag 8 november 2020 17:54 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan op welke figuren je de focus legt. Je kunt kijken naar dat soort mensen, maar ook naar een Romney of Kasich.
Helaas lijken die mannen de minderheid te vormen. Zeker de Republikeinen in het Huis van Afgevaardigden scharen zich in grote getale achter Trump en diens wilde beschuldigingen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 8 november 2020 @ 17:59:10 #87
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_196138148
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 17:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tenzij de Republikeinen in de Senaat in staat zijn over hun schaduw heen te stappen en samen te werken met de nieuwe regering.

Het moet worden gezegd: ik acht Biden er wel toe in staat een brug te slaan tussen de partijen. Dat is het voordeel van het kiezen van zo'n gelouterde politicus, die al meer dan veertig rondloopt in dat wereldje.
Ik hoop dat je gelijk krijgt. Maar echt optimistisch ben ik daar niet over. En Europa om maar wat te noemen doet er denk ik beter aan echt eens zelf de kastanjes uit het vuur te halen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 8 november 2020 @ 18:07:55 #88
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_196138322
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 17:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Helaas lijken die mannen de minderheid te vormen. Zeker de Republikeinen in het Huis van Afgevaardigden scharen zich in grote getale achter Trump en diens wilde beschuldigingen.
Dat zou je wellicht ook als een slechts tijdelijke loyaliteit richting een republikeinse president kunnen zien. Trump helemaal ineens laten vallen is ook niet slim voor het vertrouwen in die partij. Maar als Trump straks wellicht in een nieuwe woning met tralies voor de ramen zit gaat dat veranderen? De stilte vanuit Xi En Poetin is in dat licht wel wat grappig. Maar zijn aanpak gaat zeker anderen ook aan het denken zetten. Zijn vorm van populisme gaat denk ik zeker een vervolg krijgen. Want het is wel een succes gebleken om macht te verkrijgen. Met leugens en valse beloftes kan je ver komen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Megumi op 08-11-2020 18:22:12 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_196138529
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2020 17:23 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Doe even een linkje naar de beelden dan met je grote muil.

Ze vindt het heerlijk.
  zondag 8 november 2020 @ 18:30:44 #90
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_196138674
quote:
Heb je het wel goed bekeken ze roept niet op tot geweld. Of geeft ze aan in haar taalgebruik iets heerlijk te vinden. Op dat gebied.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 8 november 2020 @ 18:31:19 #91
319979 Fok-it
All is well
pi_196138678
quote:
Ze lacht precies 2 keer, 1 keer niet BLM-gerelateerd over haar ouders en de andere keer om te bevestigen dat er in de demonstraties hoop diversiteit is. Waar zie jij haar genieten van plunderingen precies?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_196139307
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 18:31 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ze lacht precies 2 keer, 1 keer niet BLM-gerelateerd over haar ouders en de andere keer om te bevestigen dat er in de demonstraties hoop diversiteit is. Waar zie jij haar genieten van plunderingen precies?
Kijk filmpjes altijd tot het eind.
pi_196139345
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 19:06 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Kijk filmpjes altijd tot het eind.
Gedaan. En nu? Heb ik subliminale boodschappen gemist? Moet ik het achterstevoren afspelen? Hoor ik dan Satan?
  zondag 8 november 2020 @ 19:17:04 #94
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_196139512
\\
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 19:06 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Kijk filmpjes altijd tot het eind.
Nog even gedaan voor de zekerheid maar kon geen woord vinden wat ook maar iets met het oproepen tot geweld te maken heeft?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_196139553
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 19:17 schreef Megumi het volgende:
\\
[..]

Nog even gedaan voor de zekerheid maar kon geen woord vinden wat ook maar iets met het oproepen tot geweld te maken heeft?
De hypocrisie is ongekend. Had Trump dit gesteund terwijl ze het halve land afbraken, was hij een dictator pur sang. Zo jammer weer.
  Moderator zondag 8 november 2020 @ 19:22:11 #96
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196139588
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 19:20 schreef HansCojona het volgende:

[..]

De hypocrisie is ongekend. Had Trump dit gesteund terwijl ze het halve land afbraken, was hij een dictator pur sang. Zo jammer weer.
Sorry? Was het niet Trump die burgers opriep zich te bevrijden van de corona maatregelen wat er toe leidde dat een groep in Michigan een plan had en bezig was uit te voeren om de Gouverneur te ontvoeren en vermoorden?

Dat is een stuk duidelijker dan jouw filmpje over Harris, volgens mij.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 8 november 2020 @ 19:22:19 #97
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_196139593
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 19:20 schreef HansCojona het volgende:

[..]

De hypocrisie is ongekend. Had Trump dit gesteund terwijl ze het halve land afbraken, was hij een dictator pur sang. Zo jammer weer.
Geef maar aan welke woorden zij in het filmpje gebruikt wat met geweld te maken heeft. Dat heeft verder niks met Trump te maken natuurlijk dat ben ik met je eens. Om een voorbeeld te gebruiken jij verbind Trump met het woord dictator zijn niet. :P _O-

[ Bericht 8% gewijzigd door Megumi op 08-11-2020 19:36:37 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_196139611
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 19:20 schreef HansCojona het volgende:

[..]

De hypocrisie is ongekend. Had Trump dit gesteund terwijl ze het halve land afbraken, was hij een dictator pur sang. Zo jammer weer.
Tip voor jou, ga naar YouTube en zoek een paar filmpjes op van John McCain. Dan heb je misschien een beetje een beeld van hoe een president(skandididaat) zich hoort te gedragen.
  zondag 8 november 2020 @ 19:25:38 #99
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_196139650
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2020 19:23 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Tip voor jou, ga naar YouTube en zoek een paar filmpjes op van John McCain. Dan heb je misschien een beetje een beeld van hoe een president(skandididaat) zich hoort te gedragen.
Precies en zou zelfs wat het afsluiten netjes als president zelfs een Ronald Reagan daarbij willen noemen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 8 november 2020 @ 19:26:06 #100
319979 Fok-it
All is well
pi_196139661
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 19:20 schreef HansCojona het volgende:

[..]

De hypocrisie is ongekend. Had Trump dit gesteund terwijl ze het halve land afbraken, was hij een dictator pur sang. Zo jammer weer.
Wat gesteund precies? Demonstreren? Dat is het enige wat ze uitgesproken steunt namelijk. Dat had Trump ook geen dictator gemaakt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')