abonnement Unibet Coolblue
pi_195808573
Ikea is niet te bereiken en ik wil iets bestellen dus ik vraag het maar even hier voor het geval iemand hier hetzelfde heeft meegemaakt.
Ik had een tv-meubel in mijn winkelmandje geplaatst, er staat bij dat hij leverbaar is (bij het busje), maar bij het afrekenen krijg ik een melding dat het niet leverbaar is.
Hoe kan dit?

Als ik kijk bij de winkelvoorraden is hij nog in verschillende vestigingen op voorraad.
Moet ik wachten tot ik Ikea weer bereikbaar is of ervan uitgaan dat het online niet meer leverbaar is, ook al staat er van wel, en de rest van mijn bestelling wel plaatsen?
Why are you wearing that stupid man suit?
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:20:28 #2
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195808626
Online voorraad is wat anders dan winkelvoorraad
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:20:53 #3
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_195808633
Ah dit zijn dus de dilemma's waar de kort pittige kapsel babyboomers dagelijks mee worstelen.
Op zondag 11 februari 2024 14:22 schreef Nova het volgende:"in principe is het slikken van zaad niet schadelijk of gevaarlijk voor een vrouw. Het bevat eiwitten, mineralen en andere voedingsstoffen die kunnen bijdragen aan een gezond dieet."
pi_195808652
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 16:20 schreef Mikeytt het volgende:
Online voorraad is wat anders dan winkelvoorraad
Volgens de site is hij online verkrijgbaar.
https://www.ikea.com/nl/n(...)keneffect-s99188343/

Ik noemde de winkelvoorraden om te benoemen dat het product niet uit de handel is of zo.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_195808684
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 16:20 schreef cabe0002 het volgende:
Ah dit zijn dus de dilemma's waar de kort pittige kapsel babyboomers dagelijks mee worstelen.
Sommige millennials met lang blond haar blijkbaar ook.

Ikea _O_
Why are you wearing that stupid man suit?
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:25:23 #6
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_195808703
Ik heb ook gekut gehad met mijn bestelling. Uiteindelijk bleek één plankje van mijn tv-kast (Besta) niet leverbaar. Toen heb ik 'm zelf in elkaar gezet via de Besta planner met een glazen plankje ipv houten plankje en toen kon ik 'm bestellen.

Vond het geen fijne ervaring om daar te bestellen. Hopelijk wordt alles goed geleverd over twee weken.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:26:57 #7
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_195808730
quote:
16s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 16:24 schreef kuolema het volgende:

[..]

Sommige millennials met lang blond haar blijkbaar ook.

Ikea _O_
Moet eerlijk zeggen: heb hier ook wat Ikea meuk staan hoor. Je mot toch wat he? _O-
Op zondag 11 februari 2024 14:22 schreef Nova het volgende:"in principe is het slikken van zaad niet schadelijk of gevaarlijk voor een vrouw. Het bevat eiwitten, mineralen en andere voedingsstoffen die kunnen bijdragen aan een gezond dieet."
pi_195808732
Dan ga je die toch halen?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_195808751
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 16:27 schreef halfway het volgende:
Dan ga je die toch halen?
Dat wordt lastig want ik heb geen auto, durf anderen daar niet voor te vragen en wil met deze coronashizzle niet die winkel in.
Why are you wearing that stupid man suit?
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:28:19 #10
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_195808756
IKEA heeft daadwerkelijk als beleid dat wanneer je 10 items bij ze bestelt en ze kunnen 1 item niet leveren, dat dan de hele bestelling niet geleverd wordt. Ronduit absurd, maar zo werken die Zweden kennelijk. Dus dan maar altijd je kansen spreiden en items uitsmeren over meerdere bestellingen, :').
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_195808776
Misschien kan iemand het voor mij op facebook of twitter vragen?
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_195808796
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 16:28 schreef 2thmx het volgende:
IKEA heeft daadwerkelijk als beleid dat wanneer je 10 items bij ze bestelt en ze kunnen 1 item niet leveren, dat dan de hele bestelling niet geleverd wordt. Ronduit absurd, maar zo werken die Zweden kennelijk. Dus dan maar altijd je kansen spreiden en items uitsmeren over meerdere bestellingen, :').
Maar er staat ook bij welk product ik eruit moet halen, als ik dat doe kan ik wel bestellen.
Maar ik wil dus eerst zeker weten dat die kast echt niet leverbaar is, anders moet ik later weer verzendkosten betalen. En ik wil hem gewoon snel hebben.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_195808802
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 16:28 schreef 2thmx het volgende:
IKEA heeft daadwerkelijk als beleid dat wanneer je 10 items bij ze bestelt en ze kunnen 1 item niet leveren, dat dan de hele bestelling niet geleverd wordt. Ronduit absurd, maar zo werken die Zweden kennelijk. Dus dan maar altijd je kansen spreiden en items uitsmeren over meerdere bestellingen, :').
dat is niet absurd, dat is maximaal besparen op verzendkosten.. vaak bestllen mensen pallet/koeriers vracht (kasten e.d.) en dat eet elk beetje winst op als je dat los gaat verzenden
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:31:52 #14
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_195808828
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 16:30 schreef mschol het volgende:

[..]

dat is niet absurd, dat is maximaal besparen op verzendkosten.. vaak bestllen mensen pallet/koeriers vracht (kasten e.d.) en dat eet elk beetje winst op als je dat los gaat verzenden
Dat is ongetwijfeld de ratio erachter inderdaad, maar erg klantvriendelijk is 't niet.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_195808943
Dat hebben wij ook eens gehad. Paar dagen later nog een keer geprobeerd en toen ging het goed.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_195809815
quote:
88s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 16:39 schreef Natalie het volgende:
Dat hebben wij ook eens gehad. Paar dagen later nog een keer geprobeerd en toen ging het goed.
Bellen is net gelukt, ik heb ook het advies gekregen om even te wachten, misschien lukt het vanavond alweer, zei ze.

Maar ik begrijp nog steeds niet waarom er dan staat dat het leverbaar is.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_195809929
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 17:25 schreef kuolema het volgende:

[..]

Bellen is net gelukt, ik heb ook het advies gekregen om even te wachten, misschien lukt het vanavond alweer, zei ze.

Maar ik begrijp nog steeds niet waarom er dan staat dat het leverbaar is.
Wij zijn er ook nooit achtergekomen waarom het in eerste instantie niet lukte.

Hoop dat het je vanavond alsnog kunt bestellen :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_195809978
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 17:25 schreef kuolema het volgende:

[..]

Bellen is net gelukt, ik heb ook het advies gekregen om even te wachten, misschien lukt het vanavond alweer, zei ze.

Maar ik begrijp nog steeds niet waarom er dan staat dat het leverbaar is.
Bij mij hetzelfde verhaal.. het zou op voorraad moeten zijn bij een filiaal maar ik kan het niet bestellen/reserveren.
Online bestellen lukt ook niet.
pi_195810093
Ik liep tegen hetzelfde aan, paar items, allen online leverbaar, maar toen werd het warrig. Eerst was een item niet leverbaar (prima, kan gebeuren) en toen kon het ineens alleen via het ¤49 tarief bezorgd. Gisteravond waren andere items weer niet leverbaar, maar het kon wel voor ¤2,99 bezorgd. :+

En vandaag was wel alles leverbaar voor ¤2,99, maar ik rij maandag zelf wel heen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195810187
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik liep tegen hetzelfde aan, paar items, allen online leverbaar, maar toen werd het warrig. Eerst was een item niet leverbaar (prima, kan gebeuren) en toen kon het ineens alleen via het ¤49 tarief bezorgd. Gisteravond waren andere items weer niet leverbaar, maar het kon wel voor ¤2,99 bezorgd. :+

En vandaag was wel alles leverbaar voor ¤2,99, maar ik rij maandag zelf wel heen. :')
Weet je het zeker? Als alles leverbaar is voor zo weinig verzendkosten?
Why are you wearing that stupid man suit?
  Redactie Frontpage vrijdag 23 oktober 2020 @ 18:08:03 #21
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_195810419
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik liep tegen hetzelfde aan, paar items, allen online leverbaar, maar toen werd het warrig. Eerst was een item niet leverbaar (prima, kan gebeuren) en toen kon het ineens alleen via het ¤49 tarief bezorgd. Gisteravond waren andere items weer niet leverbaar, maar het kon wel voor ¤2,99 bezorgd. :+

En vandaag was wel alles leverbaar voor ¤2,99, maar ik rij maandag zelf wel heen. :')
Ja die site is zo gammel als de pest _O- Had daar vorig jaar wat besteld en liep die winkelmand de hele tijd vast, uiteindelijk lukte het wel om een express levering te krijgen voor de prijs van een normale levering en was het er binnen een dag ipv over 3 weken :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:21:14 #22
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_195811273
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 16:20 schreef Mikeytt het volgende:
Online voorraad is wat anders dan winkelvoorraad
Niet bij Ikea, die leveren alleen vanuit hun winkelmagazijnen.
So we just called him Fred
pi_195811417
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 17:51 schreef kuolema het volgende:

[..]

Weet je het zeker? Als alles leverbaar is voor zo weinig verzendkosten?
Ja, want pas eind van de week te leveren en mijn auto kost me niks. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195876546
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 16:22 schreef kuolema het volgende:

[..]

Volgens de site is hij online verkrijgbaar.
https://www.ikea.com/nl/n(...)keneffect-s99188343/

Ik noemde de winkelvoorraden om te benoemen dat het product niet uit de handel is of zo.
Heb ik ook weleens meegemaakt met laminaat. Ga er maar vanuit dat nu de laatste exemplaren alleen nog in de winkels zullen liggen. Want online is gewoon een synchronisatie fout. Dit was met de laminaat ook. Als de helpdesk nu niet bereikbaar is zul je toch moeten wachten van wel. Alleen zij kunnen dan in het systeem kijken. Zijn alle vestigingen nu echt dicht?

[ Bericht 1% gewijzigd door CopyOK op 27-10-2020 00:34:07 ]
pi_195879549
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 00:11 schreef CopyOK het volgende:
Zijn alle vestigingen nu echt dicht?
Nee, zijn nog open.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')