abonnement Unibet Coolblue
pi_195805715
Goedendag allemaal,

Ik ben bezig om een nest thermostaat te installeren op mijn Atag cv combiketel. Na installeren krijg ik een foutmelding dat de ketel niet gevonden wordt. Ik heb de draadjes bij ketel aangesloten op aan/uit (zie foto 2de stickertje van boven) klopt dit? Foto is van hoe het zat. Dus met de kabels op de bovenste.
Alvast bedankt!

pi_195805801
Mijn slimme thermostaat moest bij het oranje stickertje (opentherm), maar dat was wel een ander merk.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_195808859
Heb je modelnr van de ketel?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:54:27 #4
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_195810233
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 16:33 schreef Chinless het volgende:
Heb je modelnr van de ketel?
Das wel het handigst om het te kunnen achterhalen ^O^
pi_195812933
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:01 schreef gianni61 het volgende:
Mijn slimme thermostaat moest bij het oranje stickertje (opentherm), maar dat was wel een ander merk.
Als TS wil besparen door zijn nest aan te sluiten op de aan/uit interface gaat hem dat niet lukken.

Misschien iets meer verdiepen in de materie voordat je iets aanschaft en gaat beginnen TS.
pi_195813010
Heb je ook een foto van hoe het nu zit? En is de nest aan/uit of opentherm?
pi_195813026
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:01 schreef gianni61 het volgende:
Mijn slimme thermostaat moest bij het oranje stickertje (opentherm), maar dat was wel een ander merk.
Naar mijn weten is oranje bij Atag een buitenvoeler
pi_195813059
Er zit een handleiding bij hoe je hem aan moet sluiten toch
pi_195813595
De nest is open therm. Ik lees mee, want ik heb er net een gekocht en weet dat hij bij mijn ketel kan. Moet echter nog nazoeken hoe precies
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 21:21:30 #10
137360 mrPanerai
Bekende Belg!