abonnement Unibet Coolblue
pi_195806832
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:15 schreef osodevo het volgende:
Dat dacht ik ook totdat ik steeds vaker constateerde dat ik in groepen links gelaten werd en echt mijn best moest doen om niet genegeerd te worden. Dus ik dacht dat mijn overgewicht hierin een rol speelde, dat is namelijk het enige waar ik in afwijk.

Wel oppervlakkig om iemand op zijn/haar uiterlijk te beoordelen. En nee, ik doel niet op seks maar gewoon vriendschappelijk.
Niet om heel lullig te doen, maar hier op Fok! wijk je ook wel aardig af met al je topics en gedrag, terwijl niemand ziet hoeveel overgewicht je hebt (of er uberhaupt uitziet). Wees eerlijk tegen jezelf en probeer in te schatten of er meerdere redenen zijn waarom je buiten de boot denkt te vallen. Het kan een eyeopener zijn.
Misschien moet je het op Fok! eens onder een ander accountje proberen en je te gedragen hoe jij je in het echt zou gedragen, kan je het daarna benchmarken.
Voor je ik "ik wil meer <insert: vrouwen, sex, aandacht, afvallen, aanspraak> topics" kan je dan dit account gebruiken, die valt toch al niet meer te redden
pi_195810157
Het is natuurlijk niet zo zwartwit. Er is een groot verschil tussen licht overgewicht, wat zeer veel mensen hebben, en zwaar obese, waardoor je wel in het oog springt en dat natuurlijk ook een sociale barrière vormt. Dan is er nog een groot verschil tussen mannen en vrouwen.

Ik weet dat je het sociale aspect bedoelt en niet seksueel, maar het is nu eenmaal zo dat seksueel aantrekkelijke mensen op gewoon sociaal vlak ook meer succes hebben. Helaas blijft dat wel zeer nauw verbonden.

Ik denk dat bij mannen het niet zo zeer gewicht is dat je "minder aantrekkelijk" maakt vooral je zelfzekerheid. Mannen die wat dikker zijn, een bierbuikje hebben maar toch super zelfzeker overkomen, kan ik echt even heet van lopen als van gespierde hunks. Maar veel mannen worden misschien minder zelfzeker door hun lichaam?

Als vrouw die net op het randje overgewicht kan ik beamen dat dat voor ons ook veel invloed heeft maar toch weer wat anders ligt. Heb er al topics over gestart. Pure zelfzekerheid kan je moeilijker redden dan bij mannen. Eens je wat zwaarder bent vinden veel mannen je wel nog seksueel aantrekkelijk, maar dan val je sneller in het vakje van "goed om eens te batsen" en minder snel in het vakje van "wife material". Ik ben heel zelfzeker maar dat redt me er niet van. Andere vrouwen durven me ok zo wel eens te keuren, maar gelukkig iets minder.
pi_195816895
Er is wel een grijs gebied tussen asociaal en overal schijt aan hebben en zelfverzekerd overkomen. Ik krijg het idee dat aantrekkelijke mensen overal maar mee weg komen.

Ja ik ben weleens pessimistisch en praat mijzelf een slachtofferrol aan maar het is iets wat ik zelf constateer en waarvan ik mij afvraag of anderen zich erin herkennen
pi_195817183
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 17:49 schreef anoniemV het volgende:
Het is natuurlijk niet zo zwartwit. Er is een groot verschil tussen licht overgewicht, wat zeer veel mensen hebben, en zwaar obese, waardoor je wel in het oog springt en dat natuurlijk ook een sociale barrière vormt. Dan is er nog een groot verschil tussen mannen en vrouwen.

Ik weet dat je het sociale aspect bedoelt en niet seksueel, maar het is nu eenmaal zo dat seksueel aantrekkelijke mensen op gewoon sociaal vlak ook meer succes hebben. Helaas blijft dat wel zeer nauw verbonden.

Ik denk dat bij mannen het niet zo zeer gewicht is dat je "minder aantrekkelijk" maakt vooral je zelfzekerheid. Mannen die wat dikker zijn, een bierbuikje hebben maar toch super zelfzeker overkomen, kan ik echt even heet van lopen als van gespierde hunks. Maar veel mannen worden misschien minder zelfzeker door hun lichaam?

Als vrouw die net op het randje overgewicht kan ik beamen dat dat voor ons ook veel invloed heeft maar toch weer wat anders ligt. Heb er al topics over gestart. Pure zelfzekerheid kan je moeilijker redden dan bij mannen. Eens je wat zwaarder bent vinden veel mannen je wel nog seksueel aantrekkelijk, maar dan val je sneller in het vakje van "goed om eens te batsen" en minder snel in het vakje van "wife material". Ik ben heel zelfzeker maar dat redt me er niet van. Andere vrouwen durven me ok zo wel eens te keuren, maar gelukkig iets minder.
Nou ik lees ook wel eens van mannen dat ze een zelfverzekerde vrouw willen, dat ze dan een zelfverzekerde dikke vrouw aantrekkelijker vinden dan dunnere onzelfverzekerde. Dan denk ik he eindelijk mannen die innerlijk aantrekkelijk vinden maar dan wordt het vaak vrijwel direct gevolgd door dat “zelfverzekerde minder bezwaren hebben op sexueel vlak” enz :r
Maar ik erger me er ook kapot aan als bij mannen innerlijke eigenschappen minder meetellen ja. Dat is gewoon echt niet eerlijk want innerlijk is veel duurzamer dan uiterlijk.
En dan zeggen mannen “fuck jouw mening (niet) dat is de evolutie. Ik bescherm mn kwetsbare ziel alleen maar tegen de oppervlakkige verwende mormels door net zo duivels te worden als zij net goed is allemaal hun schuld ”. :W
Tja, de werkelijkheid zal wel weer gewoon lelijk zijn. Afhaken is dan ook nog gewoon een optie.

[ Bericht 0% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 24-10-2020 00:35:40 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 24 oktober 2020 @ 00:07:48 #55
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195817193
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:45 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

Niet om heel lullig te doen, maar hier op Fok! wijk je ook wel aardig af met al je topics en gedrag, terwijl niemand ziet hoeveel overgewicht je hebt (of er uberhaupt uitziet). Wees eerlijk tegen jezelf en probeer in te schatten of er meerdere redenen zijn waarom je buiten de boot denkt te vallen. Het kan een eyeopener zijn.
Misschien moet je het op Fok! eens onder een ander accountje proberen en je te gedragen hoe jij je in het echt zou gedragen, kan je het daarna benchmarken.
Voor je ik "ik wil meer <insert: vrouwen, sex, aandacht, afvallen, aanspraak> topics" kan je dan dit account gebruiken, die valt toch al niet meer te redden
Dit
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_195817430
In het echte leven heb je toch ook maar 1 ziel... daar kun je toch ook niet zomaar onder een nieuwe naam beginnen
pi_195817499
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 00:30 schreef osodevo het volgende:
In het echte leven heb je toch ook maar 1 ziel... daar kun je toch ook niet zomaar onder een nieuwe naam beginnen
Ja maar dit zou dan alleen een test zijn of de bejegening van anderen aan je uiterlijk of je innerlijk ligt
Nou moet ik zeggen dat men op fok vaak toch al of puur haatdragend of hysterisch liefdevol is naar elkaar, dus of het uberhaupt ook maar aan jou ligt is ook nog de vraag.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_195819367
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 00:30 schreef osodevo het volgende:
In het echte leven heb je toch ook maar 1 ziel... daar kun je toch ook niet zomaar onder een nieuwe naam beginnen
Je kan wel proberen een meer open houding naar anderen aan te nemen. Dat kan in het echt, maar ook online.

Als voorbeeld het strijktopic. Wat voegt je reactie daar toe in een gesprek?
Denk je dat mensen je een leuke conversatie partner vinden met jouw antwoord?
Probeer je in te leven in interesses van een ander en wijs die niet af als jij het niets vindt.
pi_195819467
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 07:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Je kan wel proberen een meer open houding naar anderen aan te nemen. Dat kan in het echt, maar ook online.

Als voorbeeld het strijktopic. Wat voegt je reactie daar toe in een gesprek?
Denk je dat mensen je een leuke conversatie partner vinden met jouw antwoord?
Probeer je in te leven in interesses van een ander en wijs die niet af als jij het niets vindt.
MAar in dat topic was het de norm om een beetje neerbuigend te doen over strijken, osodevo was daarin heus niet de enige. Is gewoon 1 van de dingen waar men geen tijd meer voor wil nemen blijkbaar
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_195819712
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 07:53 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

MAar in dat topic was het de norm om een beetje neerbuigend te doen over strijken, osodevo was daarin heus niet de enige. Is gewoon 1 van de dingen waar men geen tijd meer voor wil nemen blijkbaar
Tja, TS geeft aan dat ie beter in groepen zou willen liggen. Dat er meer cynici zitten betekent niet dat het voor TS een slimme houding is.
pi_195819982
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 01:07 schreef osodevo het volgende:
Wellicht is dat mijn zwakheid, ik wil door iedereen aardig gevonden worden. Enige dat ik wil is uitzoeken waarom ik dan zo'n slechte eerste indruk maak dat mensen niet eens het gesprek met mij aan willen gaan.
Ten eerste, dit gaat je nooit lukken. Ten tweede, je maakt jezelf doodongelukkig omdat je hier nooit aan kunt voldoen.
Zoek eens mensen die jou aardig behandelen in plaats van dat jij aardig gevonden wilt worden.
pi_195819991
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:53 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Goed gezegd. Maar wanneer wel dan?
Wat wanneer wel?
pi_195820010
Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel vaak een negatieve associatie bij overgewicht heb. In 9/10 gevallen is het een teken van slecht voor jezelf zorgen en overvoeren. Een vorm van decadentie ook.
pi_195820048
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 09:19 schreef Bugno3 het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel vaak een negatieve associatie bij overgewicht heb. In 9/10 gevallen is het een teken van slecht voor jezelf zorgen en overvoeren. Een vorm van decadentie ook.
Waarom wil je iemand al beoordelen naar diens gewicht?
pi_195820058
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 09:25 schreef Amee het volgende:

[..]

Waarom wil je iemand al beoordelen naar diens gewicht?
Dat wil ik niet, maar dat gaat vanzelf. Mijn lichaam is belangrijk voor mij en ik vind het moeilijk om te zien als mensen er laks mee om gaan. En ja, dan generaliseer ik. Maar volgens mij doet iedereen dat in meer of mindere mate.
pi_195820125
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 09:25 schreef Amee het volgende:

[..]

Waarom wil je iemand al beoordelen naar diens gewicht?
Omdat het niet alleen om uiterlijk gaat. Overeten is ook een innerlijke afwijking die niet echt aantrekkelijk is.
Vakman pur sang
pi_195820167
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 09:32 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Omdat het niet alleen om uiterlijk gaat. Overeten is ook een innerlijke afwijking die niet echt aantrekkelijk is.
Ik kijk daar overheen. Heb kennissen en collega's die dik zijn, maar ze zijn aardige mensen.
Wat zij doen met hun lichaam, daar gaan we niet over (mooi is het niet vaak). Hoe zij met ons omgaan, dat is wat ertoe moet doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2020 09:39:53 ]
pi_195820227
Zelf heb ik ook overgewicht (sinds ca 10 jaar).
Ik weeg 104 kg.
En ik vind het waanzinnig moeilijk om af te vallen.
Wil graag richting 80 kg.
Het is echter zo lastig.
Ook omdat ik vaak niet de (zelf)discipline heb om naar de sportschool te gaan.
Ben erg gemakzuchtig ook in dit opzicht.
Tevens heb ik vaak last van snaaien.
Dat moet ik ook echt gaan verbeteren bij mezelf en hierin consequenter gaan worden.
Krijg nog weleens opmerkingen over mijn gewicht en dat vind ik erg pijnlijk toch wel.
pi_195820396
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 09:37 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik kijk daar overheen. Heb kennissen en collega's die dik zijn, maar ze zijn aardige mensen.
Wat zij doen met hun lichaam, daar gaan we niet over (mooi is het niet vaak). Hoe zij met ons omgaan, dat is wat ertoe moet doen.
Ik zie t ook als een vorm van begaan zijn met mensen. Ik gun mensen een gezond lichaam. Is niet aan mij verder, maar een bij een junk vinden veel mensen interventie prima, maar bij overgewicht moet je mensen blijkbaar maar aan hun lot overlaten. Op termijn is overgewicht ook gewoon een gigantisch gezondheidsrisico.
pi_195820544
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 09:59 schreef Bugno3 het volgende:

[..]

Ik zie t ook als een vorm van begaan zijn met mensen. Ik gun mensen een gezond lichaam. Is niet aan mij verder, maar een bij een junk vinden veel mensen interventie prima, maar bij overgewicht moet je mensen blijkbaar maar aan hun lot overlaten. Op termijn is overgewicht ook gewoon een gigantisch gezondheidsrisico.
Met niet beoordelen op hun overgewicht bedoel ik natuurlijk niet dat je die mensen aan hun lot moet overlaten. Dat doe je juist wel wanneer je, alleen al bij het zien van hun uiterlijke verschijning, afkeurend omdraait.

Maar denk niet dat die mensen het zelf niet weten. Vaak hebben ze zelf ook al een minderwaardigheidscomplex en onze afkeurende houding helpt niet echt.

Anders is het die vrouwen die trots hun lichaam showen in strakke, korte broekjes en die roepen: Kijk naar mij, ik ben mooi! Laat niemand je wijsmaken dat dik niet mooi is! :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2020 10:10:19 ]
pi_195820592
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 09:59 schreef Bugno3 het volgende:

[..]

Ik zie t ook als een vorm van begaan zijn met mensen. Ik gun mensen een gezond lichaam. Is niet aan mij verder, maar een bij een junk vinden veel mensen interventie prima, maar bij overgewicht moet je mensen blijkbaar maar aan hun lot overlaten. Op termijn is overgewicht ook gewoon een gigantisch gezondheidsrisico.
Tja ik gun mensen die zichzelf slecht kleden of onnodig grof in de mond zijn ook meer smaak, maar is het aan mij daar wat van te vinden en dat te zeggen?
pi_195822755
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:15 schreef osodevo het volgende:
Dat dacht ik ook totdat ik steeds vaker constateerde dat ik in groepen links gelaten werd en echt mijn best moest doen om niet genegeerd te worden. Dus ik dacht dat mijn overgewicht hierin een rol speelde, dat is namelijk het enige waar ik in afwijk.

Wel oppervlakkig om iemand op zijn/haar uiterlijk te beoordelen. En nee, ik doel niet op seks maar gewoon vriendschappelijk.
Waar is een autismediagnose op gebaseerd denk je?
pi_195823332
Ben zelf een flink stuk de zwaar, kilo of 60. En hoe wel ik op sociaal vlak 0 problemen meer ondervind en een hoop leuke contacten heb, is het op het date/relatievlak toch wel echt een dingetje in mijn ogen. De meeste vrouwen, of althans, de vrouwen die ik tegenkom in de kroeg/datingsites/waardanook, willen gewoon geen man met zo'n significant stuk overgewicht. Een klein buikje is nog tot daar aan toe, maar mijn gereedschap hangt niet onder een dakje maar onder een dakkapel.

Toen ik +- 90 kilo weeg had ik een heel klein buikje maar had van heel veel vrouwen aandacht en sociaal was ik een stuk geslotener (Is nu een woord :') ) dan ik nu ben, maar toch waren mensen vaker geneigd mij uit te nodigen voor dingen, wilde meer ondernemen, en wat ik zei, had altijd wel sjans van die en van die. Dus het maakt zeker wel uit.

Enige negatieve naast het moeite met vinden van een date/relatie is ook dat ik mij wel met enige regelmaat bekeken voel, kan tussen m'n oren zitten, maar ik ben nou eenmaal niet "Sociaal geaccepteerd" qua lijf.
pi_195823353
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:45 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

Niet om heel lullig te doen, maar hier op Fok! wijk je ook wel aardig af met al je topics en gedrag, terwijl niemand ziet hoeveel overgewicht je hebt (of er uberhaupt uitziet).
Ja dit zou toch voldoende bewijs moeten zijn dat het niet aan je gewicht ligt.

Je overgewicht is een symptoom van je persoonlijkheid.

Ik ben verwekt door een osodevo en heb er jaren mee onder een dak gewoond dus weet er genoeg vanaf.

Dus dan bedoel ik: slachtofferig, eenzaam, misgenoegd, negatief, fatalistisch, egocentrisch, onverzorgd, geen zelfvertrouwen, probeert alles op de makkelijkste manier te krijgen zonder oprechte interesse te tonen in een ander, doet alleen leuk om iets te krijgen of te 'scoren', probeert anderen te imiteren en snapt niet waarom hij er geen succes mee heeft, kijkt neer op hard werken, succes en ambitie, kraakt af wat een ander heeft bereikt en maakt er sneue grappen over, leeft ongezond maar ziet dat niet als oorzaak van zijn slechte gezondheid, alles overkomt hem of is de schuld van anderen en begrijpt niet waar hij het allemaal toch aan verdiend heeft. Want hij is toch zo'n goeie vent die nooit een vlieg zou kwaad doen. Dat mensen op straat met een grote boog om hem heen lopen heeft hij ook nooit kunnen begrijpen volgens mij. Waarschijnlijk dacht hij ook dat het door zijn overgewicht kwam, of door een vorm van autisme, of iets anders zieligs wat allemaal niet zijn schuld is.

Zat mensen die geprobeerd hebben hem ergens bij te betrekken maar het is gewoon niet te doen door het eeuwige fatalisme en de zeikerige instelling. Er zijn altijd wel een paar lui die uit medelijden hem helpen maar die mensen schoffeert hij achter hun rug om des te meer. Nul dankbaarheid, nul inlevingsvermogen, nooit iets van een ander aannemen want zij snappen hem toch niet.

Mijn vader is nu dood, ten onder gegaan aan allerlei gezondheidskwalen die hij waarschijnlijk nooit heeft zien aankomen.

In zijn hart was hij echt geen slecht mens. Maar voor de rol van vriend, vertrouweling, levenspartner, vader, was hij gewoon echt niet geschikt. De principes van natuurlijke selectie voorkomen dat zulke mensen nageslacht produceren. Dus misschien ben je daarom dik en afstotelijk. Het systeem is alleen niet waterdicht anders was ik hier niet.
What's the name of the game?
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:18:56 #75
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_195823396
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:16 schreef -marz- het volgende:

[..]

Ja dit zou toch voldoende bewijs moeten zijn dat het niet aan je gewicht ligt.

Je overgewicht is een symptoom van je persoonlijkheid.

Ik ben verwekt door een osodevo en heb er jaren mee onder een dak gewoond dus weet er genoeg vanaf.

Dus dan bedoel ik: slachtofferig, eenzaam, misgenoegd, negatief, fatalistisch, egocentrisch, onverzorgd, geen zelfvertrouwen, probeert alles op de makkelijkste manier te krijgen zonder oprechte interesse te tonen in een ander, doet alleen leuk om iets te krijgen of te 'scoren', probeert anderen te imiteren en snapt niet waarom hij er geen succes mee heeft, kijkt neer op hard werken, succes en ambitie, kraakt af wat een ander heeft bereikt en maakt er sneue grappen over, leeft ongezond maar ziet dat niet als oorzaak van zijn slechte gezondheid, alles overkomt hem of is de schuld van anderen en begrijpt niet waar hij het allemaal toch aan verdiend heeft. Want hij is toch zo'n goeie vent die nooit een vlieg zou kwaad doen. Dat mensen op straat met een grote boog om hem heen lopen heeft hij ook nooit kunnen begrijpen volgens mij. Waarschijnlijk dacht hij ook dat het door zijn overgewicht kwam, of door een vorm van autisme, of iets anders zieligs wat allemaal niet zijn schuld is.

Zat mensen die geprobeerd hebben hem ergens bij te betrekken maar het is gewoon niet te doen door het eeuwige fatalisme en de zeikerige instelling. Er zijn altijd wel een paar lui die uit medelijden hem helpen maar die mensen schoffeert hij achter hun rug om des te meer. Nul dankbaarheid, nul inlevingsvermogen, nooit iets van een ander aannemen want zij snappen hem toch niet.

Mijn vader is nu dood, ten onder gegaan aan allerlei gezondheidskwalen die hij waarschijnlijk nooit heeft zien aankomen.

In zijn hart was hij echt geen slecht mens. Maar voor de rol van vriend, vertrouweling, levenspartner, vader, was hij gewoon echt niet geschikt. De principes van natuurlijke selectie voorkomen dat zulke mensen nageslacht produceren. Dus misschien ben je daarom dik en afstotelijk. Het systeem is alleen niet waterdicht anders was ik hier niet.
Wat een zieke post.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:21:54 #76
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_195823434
TS, dit is nu al je zoveelste huiltopic.
Het moet onderhand toch wel duidelijk zijn dat je gebrek aan zelfvertrouwen de oorzaak is van je problemen, niet overgewicht.

Zelfvertrouwen kun je kweken. Doe dat nou eens een keer.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_195823443
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:15 schreef DeBraad het volgende:
Ben zelf een flink stuk de zwaar, kilo of 60. En hoe wel ik op sociaal vlak 0 problemen meer ondervind en een hoop leuke contacten heb, is het op het date/relatievlak toch wel echt een dingetje in mijn ogen. De meeste vrouwen, of althans, de vrouwen die ik tegenkom in de kroeg/datingsites/waardanook, willen gewoon geen man met zo'n significant stuk overgewicht. Een klein buikje is nog tot daar aan toe, maar mijn gereedschap hangt niet onder een dakje maar onder een dakkapel.

Toen ik +- 90 kilo weeg had ik een heel klein buikje maar had van heel veel vrouwen aandacht en sociaal was ik een stuk geslotener (Is nu een woord :') ) dan ik nu ben, maar toch waren mensen vaker geneigd mij uit te nodigen voor dingen, wilde meer ondernemen, en wat ik zei, had altijd wel sjans van die en van die. Dus het maakt zeker wel uit.

Enige negatieve naast het moeite met vinden van een date/relatie is ook dat ik mij wel met enige regelmaat bekeken voel, kan tussen m'n oren zitten, maar ik ben nou eenmaal niet "Sociaal geaccepteerd" qua lijf.
Een vrouw met ook overgewicht zal je, denk ik, niet beoordelen op jouw overgewicht. Misschien daar je date zoeken? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2020 13:22:57 ]
pi_195823536
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:16 schreef -marz- het volgende:

[..]

Ja dit zou toch voldoende bewijs moeten zijn dat het niet aan je gewicht ligt.

Je overgewicht is een symptoom van je persoonlijkheid.

Ik ben verwekt door een osodevo en heb er jaren mee onder een dak gewoond dus weet er genoeg vanaf.

Dus dan bedoel ik: slachtofferig, eenzaam, misgenoegd, negatief, fatalistisch, egocentrisch, onverzorgd, geen zelfvertrouwen, probeert alles op de makkelijkste manier te krijgen zonder oprechte interesse te tonen in een ander, doet alleen leuk om iets te krijgen of te 'scoren', probeert anderen te imiteren en snapt niet waarom hij er geen succes mee heeft, kijkt neer op hard werken, succes en ambitie, kraakt af wat een ander heeft bereikt en maakt er sneue grappen over, leeft ongezond maar ziet dat niet als oorzaak van zijn slechte gezondheid, alles overkomt hem of is de schuld van anderen en begrijpt niet waar hij het allemaal toch aan verdiend heeft. Want hij is toch zo'n goeie vent die nooit een vlieg zou kwaad doen. Dat mensen op straat met een grote boog om hem heen lopen heeft hij ook nooit kunnen begrijpen volgens mij. Waarschijnlijk dacht hij ook dat het door zijn overgewicht kwam, of door een vorm van autisme, of iets anders zieligs wat allemaal niet zijn schuld is.

Zat mensen die geprobeerd hebben hem ergens bij te betrekken maar het is gewoon niet te doen door het eeuwige fatalisme en de zeikerige instelling. Er zijn altijd wel een paar lui die uit medelijden hem helpen maar die mensen schoffeert hij achter hun rug om des te meer. Nul dankbaarheid, nul inlevingsvermogen, nooit iets van een ander aannemen want zij snappen hem toch niet.

Mijn vader is nu dood, ten onder gegaan aan allerlei gezondheidskwalen die hij waarschijnlijk nooit heeft zien aankomen.

In zijn hart was hij echt geen slecht mens. Maar voor de rol van vriend, vertrouweling, levenspartner, vader, was hij gewoon echt niet geschikt. De principes van natuurlijke selectie voorkomen dat zulke mensen nageslacht produceren. Dus misschien ben je daarom dik en afstotelijk. Het systeem is alleen niet waterdicht anders was ik hier niet.
Wauw, ik heb nog nooit zoiets pijnlijks gelezen.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:33:18 #79
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_195823569
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:30 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Wauw, ik heb nog nooit zoiets pijnlijks gelezen.
Gaat notabene over haar eigen vader.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_195823607
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:33 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Gaat notabene over haar eigen vader.
Vertel mij eens één reden waarom kinderen die misbruikt en mishandeld zijn hun ouders moeten eren?
What's the name of the game?
pi_195823620
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:33 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Gaat notabene over haar eigen vader.
Kil zeg. Dat ze over haar vader zo spreekt, dat ze zo laatdunkend over een fokker spreekt.
pi_195823637
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:36 schreef -marz- het volgende:

[..]

Vertel mij eens één reden waarom kinderen die misbruikt en mishandeld zijn hun ouders moeten eren?
Het ging mij vooral om hoe je over TS spreekt. We doen allemaal wel eens lullig, maar waarom zo over iemand die je niet eens kent?
pi_195823680
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:16 schreef -marz- het volgende:

[..]

Ja dit zou toch voldoende bewijs moeten zijn dat het niet aan je gewicht ligt.

Je overgewicht is een symptoom van je persoonlijkheid.

Ik ben verwekt door een osodevo en heb er jaren mee onder een dak gewoond dus weet er genoeg vanaf.

Dus dan bedoel ik: slachtofferig, eenzaam, misgenoegd, negatief, fatalistisch, egocentrisch, onverzorgd, geen zelfvertrouwen, probeert alles op de makkelijkste manier te krijgen zonder oprechte interesse te tonen in een ander, doet alleen leuk om iets te krijgen of te 'scoren', probeert anderen te imiteren en snapt niet waarom hij er geen succes mee heeft, kijkt neer op hard werken, succes en ambitie, kraakt af wat een ander heeft bereikt en maakt er sneue grappen over, leeft ongezond maar ziet dat niet als oorzaak van zijn slechte gezondheid, alles overkomt hem of is de schuld van anderen en begrijpt niet waar hij het allemaal toch aan verdiend heeft. Want hij is toch zo'n goeie vent die nooit een vlieg zou kwaad doen. Dat mensen op straat met een grote boog om hem heen lopen heeft hij ook nooit kunnen begrijpen volgens mij. Waarschijnlijk dacht hij ook dat het door zijn overgewicht kwam, of door een vorm van autisme, of iets anders zieligs wat allemaal niet zijn schuld is.

Zat mensen die geprobeerd hebben hem ergens bij te betrekken maar het is gewoon niet te doen door het eeuwige fatalisme en de zeikerige instelling. Er zijn altijd wel een paar lui die uit medelijden hem helpen maar die mensen schoffeert hij achter hun rug om des te meer. Nul dankbaarheid, nul inlevingsvermogen, nooit iets van een ander aannemen want zij snappen hem toch niet.

Mijn vader is nu dood, ten onder gegaan aan allerlei gezondheidskwalen die hij waarschijnlijk nooit heeft zien aankomen.

In zijn hart was hij echt geen slecht mens. Maar voor de rol van vriend, vertrouweling, levenspartner, vader, was hij gewoon echt niet geschikt. De principes van natuurlijke selectie voorkomen dat zulke mensen nageslacht produceren. Dus misschien ben je daarom dik en afstotelijk. Het systeem is alleen niet waterdicht anders was ik hier niet.
Dappere post, knuffel voor jou.
pi_195823925
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:37 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Het ging mij vooral om hoe je over TS spreekt. We doen allemaal wel eens lullig, maar waarom zo over iemand die je niet eens kent?
Wat is er precies lullig aan?
What's the name of the game?
pi_195824732
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:55 schreef -marz- het volgende:

[..]

Wat is er precies lullig aan?
Laat maar zitten, iedereen heeft zijn kruisje :)
pi_195825076
Nee man, dat heeft nagenoeg geen invloed. Al hangt het er waarschijnlijk wel een beetje vanaf in welke kringen je het zoekt. Mensen die nog erg in hun middelbareschool geestelijke ontwikkeling zijn blijven hangen, hebben dat misschien wat meer. Maar verder? Nee joh.

Zelfvertrouwen, sociale inborst en sociale voelendheid zijn hierin véél belangrijker.
Eens kijken
pi_195825176
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 14:40 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Laat maar zitten, iedereen heeft zijn kruisje :)
Ja.

Maar je kan verschillende dingen doen met je kruisje.

Osodevo wil respect en aardig gevonden worden. Als je continu publiek blijft vergaren voor de shitshow die je leven is bereik je min of meer het tegenovergestelde. En loop je alleen maar te zuigen en mensen af te stoten. Misschien trek je één of twee bloedzuigers aan die kicken op leed. Dat is leuk en aangenaam voor een tijdje misschien ofzo.

Maar je kan simpelweg niet om het feit heen dat wanneer je als man mens respect wil, je ervoor moet zorgen dat je respect verdient.

Iedereen weet dat wel neem ik aan. Alleen sommige eigenwijze figuren willen daar niet aan. Dus als je het patroon wil doorbreken, gooi je je verrekte eigenwijsheid tijdelijk overboord, en dan maak je voor mijn part een lijst met dingen die respect verdienen. Dat is tamelijk universeel en kan je via google wel vinden. En dan ga je eens wat van die dingen doen, zonder daar een publiek bij te verzamelen om te showen hoe hard je wel niet aan het proberen bent.

Gewoon wat sociale dingen, anderen helpen zonder iets terug te verlangen. Of dingen die je zelfrespect vergroten.

Daar ben ik dan wel geïnteresseerd in, welke dingen osodevo dan gaat doen en wat hij daarmee bereikt.
What's the name of the game?
pi_195826715
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 14:57 schreef Maharski het volgende:
Nee man, dat heeft nagenoeg geen invloed. Al hangt het er waarschijnlijk wel een beetje vanaf in welke kringen je het zoekt. Mensen die nog erg in hun middelbareschool geestelijke ontwikkeling zijn blijven hangen, hebben dat misschien wat meer. Maar verder? Nee joh.

Zelfvertrouwen, sociale inborst en sociale voelendheid zijn hierin véél belangrijker.
Hoe bedoel je?

Zo gek is het toch niet dat ik een soort van bevestiging zoek en aardig gevonden wil worden? Ik heb dat natuurlijk liever dan dat iedereen een hekel aan mij heeft, dan wordt je sowieso links gelaten.
pi_195826744
Maar jullie hebben gelijk, ik ben nogal een 'pleaser'.
pi_195826865
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 16:04 schreef osodevo het volgende:
Maar jullie hebben gelijk, ik ben nogal een 'pleaser'.
Wie please je dan behalve je moeder?
pi_195827121
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 16:03 schreef osodevo het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?

Zo gek is het toch niet dat ik een soort van bevestiging zoek en aardig gevonden wil worden? Ik heb dat natuurlijk liever dan dat iedereen een hekel aan mij heeft, dan wordt je sowieso links gelaten.
Ik hoop dan dat je niet aan het slijmballen gaat. Want heel veel mensen hebben een hekel aan slijmballen.
pi_195827804
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 15:02 schreef -marz- het volgende:

[..]

Ja.

Maar je kan verschillende dingen doen met je kruisje.

Osodevo wil respect en aardig gevonden worden. Als je continu publiek blijft vergaren voor de shitshow die je leven is bereik je min of meer het tegenovergestelde. En loop je alleen maar te zuigen en mensen af te stoten. Misschien trek je één of twee bloedzuigers aan die kicken op leed. Dat is leuk en aangenaam voor een tijdje misschien ofzo.

Maar je kan simpelweg niet om het feit heen dat wanneer je als man mens respect wil, je ervoor moet zorgen dat je respect verdient.

Iedereen weet dat wel neem ik aan. Alleen sommige eigenwijze figuren willen daar niet aan. Dus als je het patroon wil doorbreken, gooi je je verrekte eigenwijsheid tijdelijk overboord, en dan maak je voor mijn part een lijst met dingen die respect verdienen. Dat is tamelijk universeel en kan je via google wel vinden. En dan ga je eens wat van die dingen doen, zonder daar een publiek bij te verzamelen om te showen hoe hard je wel niet aan het proberen bent.

Gewoon wat sociale dingen, anderen helpen zonder iets terug te verlangen. Of dingen die je zelfrespect vergroten.

Daar ben ik dan wel geïnteresseerd in, welke dingen osodevo dan gaat doen en wat hij daarmee bereikt.
Ik ben het volledig met je eens, maar vond het berichtje vrij hard.

Hij krijgt wel een podium, he? Fokkers doen er aan mee.
pi_195827819
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 16:04 schreef osodevo het volgende:
Maar jullie hebben gelijk, ik ben nogal een 'pleaser'.
Nee, je bent een man met issue. Zoek hulp ipv elke dag een ander topic te openen.
pi_195828051
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 19:15 schreef opgebaarde het volgende:[/b]
Op onze club, was van de zomer een vrouwelijk lid aan het klagen dat ze heel veel dates heeft, maar zodra ze de mannen vertelt dat ze 100% afgekeurd is, er nooit een tweede date volgt.

Ik kan je verzekeren, dat die mannen geen interesse meer hadden nadat ze haar een keer gezien en gesproken hadden, heeft niks met haar fysieke gesteldheid te maken
Zal dat dan met haar arbeidsongeschiktheid te maken hebben, denk je?
Zat mensen zonder baan en toch een partner. Hangt echt af van je persoonlijkheid, denk ik.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2020 17:06:36 ]
pi_195829034
Het zal wel meespelen bij de eerste indruk.
Zelfde beetje met kaalheid denk ik.
pi_195832971
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:22 schreef Amee het volgende:

[..]

Een vrouw met ook overgewicht zal je, denk ik, niet beoordelen op jouw overgewicht. Misschien daar je date zoeken? :)
Haha, zo zwart wit liggen dit soort dingen nooit. :P
pi_195833485
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 17:06 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Zal dat dan met haar arbeidsongeschiktheid te maken hebben, denk je?
Zat mensen zonder baan en toch een partner. Hangt echt af van je persoonlijkheid, denk ik.
Denk dat het er ook wel aan ligt hoe jij er zelf in staat.
Als iemand arbeidsongeschikt is of ziek en daar alleen maar over gaat zeuren dan werkt dat natuurlijk in je nadeel, maar als je er positief in staat en het ook brengt dat je het jammer vind maar dat je er positief tegen aan kijkt, scheelt dat al een heel stuk.
pi_195834064
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 09:25 schreef Amee het volgende:

[..]

Waarom wil je iemand al beoordelen naar diens gewicht?
Omdat iemands gewicht het resultaat is van iemands karakter en levensstijl.
pi_195834178
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 21:47 schreef soeverein het volgende:

[..]

Omdat iemands gewicht het resultaat is van iemands karakter en levensstijl.
Karakter?
pi_195834272
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 21:52 schreef Amee het volgende:

[..]

Karakter?
Zelf discipline, doorzettingsvermogen, sportieve insteek, culinaire interesse etc.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')