Is er iets bekend over hoe deze baan met banden omgaat, is er hoge slijtage te verwachten of juist niet?quote:
Jup, veel slijtage, komt omdat er een hoop hoogteverschillen in de baan zitten.squote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Is er iets bekend over hoe deze baan met banden omgaat, is er hoge slijtage te verwachten of juist niet?
Dank jequote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jup, veel slijtage, komt omdat er een hoop hoogteverschillen in de baan zitten.s
Marc Priestly heeft er wel een goed filmpje over Trackrun met uitleg.quote:
Ik vond Estoril altijd al erg leuk. Ben benieuwd naar deze!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Marc Priestly heeft er wel een goed filmpje over Trackrun met uitleg.
Lijkt me een erg toffe baan, die mag van mij nu al terug komen volgend jaar. (al staat die nog niet op de kalender als die nieuwe lijst klopt)
Klopt, uur tijdverschil met Nederland.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:54 schreef VenusFlyTrap het volgende:
FP1 12:00-13:30 volgens de F1 app
Is ie nu doorgaans ook nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:38 schreef Dven het volgende:
Zou wel zuur zijn als Russell volgend jaar niet meer te zien is.
quote:
Deze webcare van Mercedes is altijd erg leuk om te volgen. Regelmatig met vleugen humor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:27 schreef Lionheaad het volgende:
Mercedes "wij spelen de underdog kaart" humor.
[ twitter ]
En dan mensen die niet snappen dat een soort zelfspot is.
Die van Lotus van paar jaren terug hadden ook wel tweets met leuke humor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Deze webcare van Mercedes is altijd erg leuk om te volgen. Regelmatig met vleugen humor.
Volgens mij zitten diezelfde gasten sinds het Renault is nog steeds achter het twitter account hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die van Lotus van paar jaren terug hadden ook wel tweets met leuke humor.
Ik vond die tweet dat Grosjean vertrekt naar Haas wel humor. Een plaatje van een haas met WHUT!.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij zitten diezelfde gasten sinds het Renault is nog steeds achter het twitter account hoor.
Duitse humor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:27 schreef Lionheaad het volgende:
Mercedes "wij spelen de underdog kaart" humor.
[ twitter ]
En dan mensen die niet snappen dat een soort zelfspot is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |