abonnement Unibet Coolblue
pi_195782581
Is er een merk dat beter is dan Citroën?
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195782675
Ja
  FOK!fotograaf donderdag 22 oktober 2020 @ 12:17:11 #3
842 Zorro
Z
pi_195782703
Je schrijft "slechter" verkeerd.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_195782724
Zeker, vroeger een BX gehad, tot daar de roestgaten in zaten reed-ie meestal best wel fijn, hoor!
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_195783304
Ik vind de oude citroen (Robert opron) geweldig...
Alleen kwalitatief ruk
pi_195783572
• Toyota
• Honda
• Lexus
• Mazda
• Suzuki

Dan een kleine correctie voor wat betreft de topic titel:

Welke automerken zijn het minst betrouwbaar en kan je dus flink wat bezoeken aan de garage verwachten?

• Citroën
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_195783609
De huidige Citroëns zijn ontworpen door Franse homo’s die voornamelijk met de metro reizen.
.
pi_195784756
Bwaa, Citroën rijdt wel maar het is kwalitatief zeker niet de beste auto. Je hebt betere!
Cindy De Vuyst
pi_195785000
Ik denk van alle Franse merken die met een C beginnen dat Citroën wel het beste is.
pi_195785076
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik denk van alle Franse merken die met een C beginnen dat Citroën wel het beste is.
Van diegenen die met P beginnen is Peugeot wel heel goed hoorde ik van een collega. Ze reed met een 206. Verwarming en automatische raamopener was stuk en elk jaar wel minstens 1x in panne. Maar ze is supertevreden over haar Peugeot 206, ze zegt zelfs dat haar volgende wagen weer een Peugeot is.
Ik zei 'Mocht ik elk jaar in panne vallen weet ik vooral welk merk ik niet meer zou kopen'. 'Bwaa, bij BMW en Mercedes val je nog meer in panne' was haar antwoord.
Cindy De Vuyst
pi_195785081
Ik denk niet dat TS serieus is, maar het ligt maar net aan je definitie van kwaliteit.

Citroën is wel één van de kwalitatiefste merken als het gaat om comfort en design bijvoorbeeld.

Maar kwaliteit op het gebied van degelijkheid en betrouwbaarheid, nee dan is Citroën helaas beneden gemiddeld.

Wat betreft betrouwbaarheid moet je echt bij merken zijn als Daihatsu, Honda, Hyundai, Kia, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki en Toyota.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_195785118
Zou persoonlijk eerder in de richting van Toyota, Hyundai, Honda, Nissan, Mazda, Kia, Mitsubishi kijken. Ook nog vrij betaalbaar.
Cindy De Vuyst
pi_195785126
Innovatief voor het geld? Ja, dat opzich wel.
pi_195785260
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:21 schreef einzeinz het volgende:
Zou persoonlijk eerder in de richting van Toyota, Hyundai, Honda, Nissan, Mazda, Kia, Mitsubishi kijken. Ook nog vrij betaalbaar.
Nissan valt sinds begin deze eeuw uit dat rijtje helaas, die hebben ontdekt hoe de Franse slag werkt.
pi_195785368
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:28 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nissan valt sinds begin deze eeuw uit dat rijtje helaas, die hebben ontdekt hoe de Franse slag werkt.
Hadden die geen vooruitstrevende motor ontwikkeld of iets dergelijks, Skyavtic(-X)?

Wacht, dat was Mazda. o|O
pi_195786952
Ja, Audi & Volkswagen gevolgd door Seat en Skoda. De rest valt in het niet.
pi_195789444
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:29 schreef Socios het volgende:
Ja, Audi & Volkswagen gevolgd door Seat en Skoda. De rest valt in het niet.
Je bedoelt VW & Skoda.

Audi heeft meer kinderziektes doordat ze altijd een voorsprong op de de techniek nemen, voordat hij helemaal ontwikkeld is.
.
pi_196291858
Er zijn genoeg andere auto merken die beter zijn dan de citroen. Ik vind de citroen niet comfortabel, geen mooie uiterlijk en het stond wel voor lange tijd bekend om de slechte bouwkwaliteit.
Klasse 4 alarm, beste auto beveiliging:
Klik voor meer informatie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')