abonnement Unibet Coolblue
  zondag 8 november 2020 @ 18:57:46 #276
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_196139126
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 17:39 schreef amp25 het volgende:
ik besteed geen geld in de game alleen maar aan het spel te kopen dus 60 euro heb ok geen superteam zoals de meeste ik bouw mijn selectie steeds klein beetje beter als ik genoeg coins heb
Exact!
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_196143930
De league sbc's die er heel even waren en daarna verwijderd waren zijn er weer. Helaas met dezelfde beloningen, dus veelal onverhandelbare pakketen...
  maandag 9 november 2020 @ 01:19:33 #278
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_196144652
RTTF Zakaria uit een gold pack van silver 2 SB rewards, mijn pack luck dit jaar is echt niet normaal xD
pi_196145878
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 01:19 schreef lesleyyb het volgende:
RTTF Zakaria uit een gold pack van silver 2 SB rewards, mijn pack luck dit jaar is echt niet normaal xD
Jezus. Hier Elite 3, enige wat een beetje van waarde was is Gabriel TOTW, tegen discard waarde.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  maandag 9 november 2020 @ 08:08:46 #280
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_196145955
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 01:19 schreef lesleyyb het volgende:
RTTF Zakaria uit een gold pack van silver 2 SB rewards, mijn pack luck dit jaar is echt niet normaal xD
Ik had een 79 rated winger als beste speler uit mijn marquee matchups, daar was ik ook heel blij mee! :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 9 november 2020 @ 09:14:58 #281
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_196146549
Slecht heel slecht, verder dan goud 3 kwam ik niet
  maandag 9 november 2020 @ 10:21:05 #282
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_196147273
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 07:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Jezus. Hier Elite 3, enige wat een beetje van waarde was is Gabriel TOTW, tegen discard waarde.
Elite 1 en ik had Sergio Roberto 😂
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  maandag 9 november 2020 @ 11:00:44 #283
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_196147854
Ik had Kluivert uit een silver pack van de Sudamericana _O_

Geen idee waarom de SBCs bijna een week lang weg waren want wat is er nu veranderd behalve dat ze slechter zijn geworden?
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  maandag 9 november 2020 @ 11:02:02 #284
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_196147883
Mijn packluck dit jaar is echt om te huilen afgezien van Alisson ontradeable, in fifa 19 had ik tenminste nog Michael Owen uit een pakje gehaald.

Niet dat ik veel nodig heb aangezien m'n team op dit moment prima draait, maar toch :)

Kan wel een CV icon gebruiken, een Puyol ofzo :)
Of een spits als Butragueno ipv Williams
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_196149632
Ik vind er de laatste week geen reet meer aan. De markt is ingestort, League SBC's zijn verschrikkelijk met die stomme untradeable packs en er is gewoon geen reet te doen om ergens naar toe te werken.
  maandag 9 november 2020 @ 13:24:02 #286
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_196150461
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 12:35 schreef Saekerhett het volgende:
Ik vind er de laatste week geen reet meer aan. De markt is ingestort, League SBC's zijn verschrikkelijk met die stomme untradeable packs en er is gewoon geen reet te doen om ergens naar toe te werken.
Geen reet te doen? Je kan silver totw spelers unlocken, kounde unlocken en bovendien 3 prima mls spelers unlocken. Elke dag is er tot nu toe wel iets nieuws geweest we hebben al een moment sbc, flashback en mount en isco sbc's.
  maandag 9 november 2020 @ 14:20:42 #287
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_196151416
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 12:35 schreef Saekerhett het volgende:
Ik vind er de laatste week geen reet meer aan. De markt is ingestort, League SBC's zijn verschrikkelijk met die stomme untradeable packs en er is gewoon geen reet te doen om ergens naar toe te werken.
Ik zie geen markt crash hoor, op de ps4, maar wellicht kijk ik niet goed :)
Heb toch nooit veel coins dus :P
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  maandag 9 november 2020 @ 14:34:55 #288
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_196151697
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 14:20 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Ik zie geen markt crash hoor, op de ps4, maar wellicht kijk ik niet goed :)
Heb toch nooit veel coins dus :P
Nou ja, spelers als Insigne, Lukaku etc. zijn gewoon 6500-7000 coins op de Xbox, als 85 rated, bruikbare spelers. Pakketjes openen heeft bijna geen nut nu, tenzij je een Varane, icons of Neymar etc packed kom je nergens. Daarnaast zijn alle player SBCs reteduur dit jaar, ook omdat alles wat je packed zo goed als geen value heeft, en je hierdoor weinig coins kan maken.

Ik speel vrij weinig, maar ik snap wel enigzins wat hij bedoelt. Al ben ik het niet eens dat er ‘niets te doen is’. Genoeg objectives te unlocken :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 9 november 2020 @ 14:39:38 #289
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_196151789
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2020 14:34 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Nou ja, spelers als Insigne, Lukaku etc. zijn gewoon 6500-7000 coins op de Xbox, als 85 rated, bruikbare spelers. Pakketjes openen heeft bijna geen nut nu, tenzij je een Varane, icons of Neymar etc packed kom je nergens. Daarnaast zijn alle player SBCs reteduur dit jaar, ook omdat alles wat je packed zo goed als geen value heeft, en je hierdoor weinig coins kan maken.

Ik speel vrij weinig, maar ik snap wel enigzins wat hij bedoelt. Al ben ik het niet eens dat er ‘niets te doen is’. Genoeg objectives te unlocken :)
Ben wel benieuwd naar de prijzen van 85 rateds 3 weken na release bij fifa 20.
  maandag 9 november 2020 @ 14:43:45 #290
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_196151870
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 14:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar de prijzen van 85 rateds 3 weken na release bij fifa 20.
Even snel gekeken naar Aspas, ook slechts 7,5k inderdaad. Lijkt dus niet echt anders te zijn dan vorig jaar!
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_196151928
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Geen reet te doen? Je kan silver totw spelers unlocken, kounde unlocken en bovendien 3 prima mls spelers unlocken. Elke dag is er tot nu toe wel iets nieuws geweest we hebben al een moment sbc, flashback en mount en isco sbc's.
Wat heb ik aan al die kutspelers? Die komen niet eens op de bank bij mij. Ik wil toe kunnen werken naar mijn Ultimate Team, dus ik wil icon SBC's. En ik begrijp heus wel dat Moments R9 niet voor een habbekrats te doen is, maar maak hem gewoon beschikbaar voor dertig 88-rated teams of zo, dan weet je waar je aan begint en kun je nu al bepalen of je daar voor wil gaan.
pi_196152021
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2020 14:34 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Nou ja, spelers als Insigne, Lukaku etc. zijn gewoon 6500-7000 coins op de Xbox, als 85 rated, bruikbare spelers. Pakketjes openen heeft bijna geen nut nu, tenzij je een Varane, icons of Neymar etc packed kom je nergens. Daarnaast zijn alle player SBCs reteduur dit jaar, ook omdat alles wat je packed zo goed als geen value heeft, en je hierdoor weinig coins kan maken.
Nou dat. Coins maken is niet te doen nu. De League SBC's zijn untreadeable, dus daar kun je ook niks mee, behalve lekker veel 83 en 84 rated dubbel packen waardoor je ze of in een gold upgrade moet gooien (aangevuld tot elf spelers) of je moet ze discarden. Er zijn geen SBC's om high rated spelers in te leveren, waardoor alles nul waarde heeft, behalve de grote vier en een paar centrale verdedigers.

Wat de fuck moet je nou met een Isco? Dat slaat toch helemaal nergens op? Ja, je kunt lekker objectives gaan doen en dan grinden voor een Ultimate Pack. Heb je hem eindelijk, komt er een untradeable Kai Havertz uit. En dan?

Ik vind er gewoon geen reet aan en dat komt puur en alleen doordat ik nu niet verder kom met mijn team. En dat komt doordat die klootzakken van EA de leuke aspecten elk jaar steeds verder nerven. Ze hebben met FUT maar één doel: packs verkopen.
  maandag 9 november 2020 @ 15:44:54 #293
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_196152819
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 14:52 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Nou dat. Coins maken is niet te doen nu. De League SBC's zijn untreadeable, dus daar kun je ook niks mee, behalve lekker veel 83 en 84 rated dubbel packen waardoor je ze of in een gold upgrade moet gooien (aangevuld tot elf spelers) of je moet ze discarden. Er zijn geen SBC's om high rated spelers in te leveren, waardoor alles nul waarde heeft, behalve de grote vier en een paar centrale verdedigers.

Wat de fuck moet je nou met een Isco? Dat slaat toch helemaal nergens op? Ja, je kunt lekker objectives gaan doen en dan grinden voor een Ultimate Pack. Heb je hem eindelijk, komt er een untradeable Kai Havertz uit. En dan?

Ik vind er gewoon geen reet aan en dat komt puur en alleen doordat ik nu niet verder kom met mijn team. En dat komt doordat die klootzakken van EA de leuke aspecten elk jaar steeds verder nerven. Ze hebben met FUT maar één doel: packs verkopen.
Dat die Sud/Lib rewards zijn veranderd van een 86+ en 3x 83+ naar de huidige rewards is wel ontzettend matig weer :') Veel plezier met je Pachecho of Zahavi ipv een 88 rated speler in Fifa 20, of een 86+ rated zoals eerst bij de release in Fifa 21 :'). Die SBCs ga ik dus ook niet doen dit jaar in de huidige vorm.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 9 november 2020 @ 16:16:58 #294
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_196153487
Ik hoop dat de andere leagues wel zijn zoals vorig jaar maar ik ben bang van niet. Als je een untradeable hoge rated speler packt kun je die ooit wel ergens in gebruiken maar op dit moment is er voor mij geen enkele leuke SBC. Ik heb de duplicate Auba gediscard en hopelijk komt er nog iets waar ik hem in kan gebruiken.

Wat dan wel weer leuk is is dat een aantal pakketten van de Libertadores wel tradeable zijn.. de silver packs van de Sud en Lib zijn altijd handig en ook tradeable. De links zijn ook een stuk makkelijker dit jaar. Qua menu's is er toch wel weinig te doen op dit moment en dat vind ik jammer.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  maandag 9 november 2020 @ 17:10:33 #295
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_196154268
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 14:46 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Wat heb ik aan al die kutspelers? Die komen niet eens op de bank bij mij. Ik wil toe kunnen werken naar mijn Ultimate Team, dus ik wil icon SBC's. En ik begrijp heus wel dat Moments R9 niet voor een habbekrats te doen is, maar maak hem gewoon beschikbaar voor dertig 88-rated teams of zo, dan weet je waar je aan begint en kun je nu al bepalen of je daar voor wil gaan.
Spel is net een paar weken uit man vorig jaar hadden we icon swaps ook niet direct erbij.
pi_196155013
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 14:52 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Nou dat. Coins maken is niet te doen nu. De League SBC's zijn untreadeable, dus daar kun je ook niks mee, behalve lekker veel 83 en 84 rated dubbel packen waardoor je ze of in een gold upgrade moet gooien (aangevuld tot elf spelers) of je moet ze discarden. Er zijn geen SBC's om high rated spelers in te leveren, waardoor alles nul waarde heeft, behalve de grote vier en een paar centrale verdedigers.

Wat de fuck moet je nou met een Isco? Dat slaat toch helemaal nergens op? Ja, je kunt lekker objectives gaan doen en dan grinden voor een Ultimate Pack. Heb je hem eindelijk, komt er een untradeable Kai Havertz uit. En dan?

Ik vind er gewoon geen reet aan en dat komt puur en alleen doordat ik nu niet verder kom met mijn team. En dat komt doordat die klootzakken van EA de leuke aspecten elk jaar steeds verder nerven. Ze hebben met FUT maar één doel: packs verkopen.
Ik heb wel het idee dat jij veel meer coins hebt (door handelen?) dan een gemiddelde fifa-speler. Daardoor zijn voor jou inderdaad al die spelers/sbc's niet totaal interressant. Denk dat dat voor het grootste gros niet altijd zo is.
  Redactie Sport maandag 9 november 2020 @ 18:42:19 #297
274204 crew  Mexicanobakker
pi_196155953
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 14:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar de prijzen van 85 rateds 3 weken na release bij fifa 20.
Het gaat wel elk jaar iets sneller (omdat het steeds makkelijker wordt om coins te krijgen voor een 98% team en er steeds vroeger steeds betere packs beschikbaar worden gesteld door EA) maar dit is inderdaad van alle jaren, League SBCs untradeable is wel een vieze move maar an sich wel voorspelbaar nadat vorig jaar tradeable league SBCs nog steeds te veel winst opleverden en men vorig jaar untradeable packs bij SBCs introduceerde.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport maandag 9 november 2020 @ 18:46:07 #298
274204 crew  Mexicanobakker
pi_196156023
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 14:52 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ik vind er gewoon geen reet aan en dat komt puur en alleen doordat ik nu niet verder kom met mijn team. En dat komt doordat die klootzakken van EA de leuke aspecten elk jaar steeds verder nerven. Ze hebben met FUT maar één doel: packs verkopen.
Het 99%-probleem is een bekend probleem in deze game: Het is ontzettend makkelijk om een goed team te krijgen, maar zo moeilijk om dan te upgraden. Het zou wat geleidelijker moeten gaan - daarvoor zou je eigenlijk willen dat de Dembeles en de Dybalas nog een stuk zeldzamer worden. Maar als je dat doet haken mensen weer af omdat ze met een 67 rated speler uit de Koreaanse competitie moeten spelen waar ze nog nooit van hebben gehoord.

Maar dit probleem is wel groter dan langer geleden. Niet omdat je toen makkelijker bij de 100% kwam, dat is totale bullshit. Juist omdat je sneller bij die 99% bent.

Dat de SBCs interessanter en beter geprijsd mogen dat je echt wel vaker twijfelt of je iets gaat doen ben ik het wel mee eens. Dan gaan de hoge rated kaarten die niks waard zijn ook omhoog.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_196156260
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Het 99%-probleem is een bekend probleem in deze game: Het is ontzettend makkelijk om een goed team te krijgen, maar zo moeilijk om dan te upgraden. Het zou wat geleidelijker moeten gaan - daarvoor zou je eigenlijk willen dat de Dembeles en de Dybalas nog een stuk zeldzamer worden. Maar als je dat doet haken mensen weer af omdat ze met een 67 rated speler uit de Koreaanse competitie moeten spelen waar ze nog nooit van hebben gehoord.

Maar dit probleem is wel groter dan langer geleden. Niet omdat je toen makkelijker bij de 100% kwam, dat is totale bullshit. Juist omdat je sneller bij die 99% bent.

Dat de SBCs interessanter en beter geprijsd mogen dat je echt wel vaker twijfelt of je iets gaat doen ben ik het wel mee eens. Dan gaan de hoge rated kaarten die niks waard zijn ook omhoog.
Eens, met een beetje inspanning heb je nu al een best goed team van rond de 300k-400k. Echter wil je vanuit daar een speler upgraden dan kijk je meteen tegen spelers aan die het dubbele van je hele team kosten wat dan weer een enorme stap is en zonder packs eigenlijk niet te doen is. Er zit vrij weinig tussen in.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_196156520
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Het 99%-probleem is een bekend probleem in deze game: Het is ontzettend makkelijk om een goed team te krijgen, maar zo moeilijk om dan te upgraden. Het zou wat geleidelijker moeten gaan - daarvoor zou je eigenlijk willen dat de Dembeles en de Dybalas nog een stuk zeldzamer worden. Maar als je dat doet haken mensen weer af omdat ze met een 67 rated speler uit de Koreaanse competitie moeten spelen waar ze nog nooit van hebben gehoord.

Maar dit probleem is wel groter dan langer geleden. Niet omdat je toen makkelijker bij de 100% kwam, dat is totale bullshit. Juist omdat je sneller bij die 99% bent.

Dat de SBCs interessanter en beter geprijsd mogen dat je echt wel vaker twijfelt of je iets gaat doen ben ik het wel mee eens. Dan gaan de hoge rated kaarten die niks waard zijn ook omhoog.
Ben ik het wel mee eens hoor. Eigenlijk zou je de eerste paar weken met een mix van zilver en een paar gouden moeten spelen. Dat langzaam kunnen upgraden naar allemaal goud (zo rond november/december). Dan naar goede gouden en als laatste pas naar 'ultimate team' spelers. Dan blijft de game tenminste wel het hele jaar leuk ipv dat je nu eigenlijk een prima team hebt en weken spaart voor mbappe.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')